Τετάρτη 13 Μαΐου 2020

Να είστε καλά...

 
    
 

Σήμερα γιορτάζουν τα κορίτσια μου, σαν σήμερα..τα ..13άρια μου όπως λέω με διαφορά ενός χρόνου ήρθαν στη ζωή μας. Δεν θα πω ευχές....θα κάνω απλά την προσευχή μου να είναι καλά και ευτυχισμένες όπου και να είναι, σε όποιο δρόμο κι αν διάλλεξαν, ότι αποφάσεις κι αν πάρουν...Θεε μου να είναι γερές και ευτυχισμένες!
Φίλοι μου ήμαστε ακόμη στο κτήμα, περνάμε μια χαρά στην αγκαλιά της φύσης, εδώ που κάθε ξημέρωμα είναι μία αρχή , κάθε βράδυ ένα ευχαριστώ και κάθε μέρα μία ευχάριστη διαδρομή στο σήμερα.
Χθες η γειτόνισσα μου έδειξε ένα δρυοκολάπτη που τρυπούσε το δένδρο δίπλα μας..φρίκη ο άνδρας μου!
Τα πρώτα μας κεράσια ρόδισαν, μου έφερε ο Δημήτρης μου ένα διπλό, μου το έβαλε στο αυτί και μου είπε: Και του χρόνου αν ήμαστε γεροί!
Βγήκαν και τα ρίκια που αγαπάει η εγγονή μου. 
Κάθε απόγευμα έχουμε επισκέψεις από το απέναντι ζευγάρι για το καθιερωμένο καφεδάκι.. βέβαια τα φιλιά έχουν γίνει παρελθόν μα το χαμόγελο και η ματιά νομίζω είναι ένα φιλί που μάλλον θα καθιερωθεί στην νέα Ελληνική πραγματικότητα.
Φίλοι μου , από το τάμπλετ και τα...δεδομένα μου μία αχτιδένια καλημέρα και..να είστε Θεέ μου πάντα καλά όπου και να είστε...
     Αχτιδένια φιλάκια

13 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

να τις χαιρεσαι ψυχη μου ομορφη
φιλια πολλα

...irida... είπε...

χρονια πολλα!!!με υγεια!να τις χαιροσαστε!!!!

Αμαλία είπε...

Καλημέρα καλή μου.

Πολύχρονα τα κορίτσια σου, να έχετε όλοι υγεία και αγάπη.

Φιλιά.

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα στις κόρες σου! Να τις χαίρεστε! Η ευχή σου περικλείει όλες τις άλλες που θα μπορούσε κανείς να δώσει, και είναι η ουσία της ζωής! Να περνάτε καλά στο κτήμα! Φιλιά Βάσω Άργος

Giannis Pit. είπε...

Γεωργία μου, να χαίρεσαι τις κοράκλες σου! Να είναι πάντοτε υγιείς και ευτυχισμένες.
Και όμορφες μέρες εκεί στο κτήμα για σας κορίτσι μου. Χαίρομαι να περνάτε όμορφες στιγμές.
Φιλιά στέλνω.

Marie-Anne είπε...

Να χαίρεστε τις κόρες σας και να περνάτε όμορφα στην εξοχή σας!!!!

Ελένη Φλογερά είπε...

Γεωργία μου να τις χαίρεσαι και να τις καμαρώνεις. Χρόνια τους πολλά!
Φιλιά πεταχτά!

ANNA FLO είπε...

Γεωργία μου να τις χαίρεσαι! Γερές, δυνατές και τυχερές στη ζωή τους. Κι εσείς να είστε καλά να τις καμαρώνετε.
Καλά να περνάτε
Και μείνετε στο κτήμα...δεν υπάρχει καλύτερο από τη φύση
Φιλιά πολλά

ΑΜΑΜΕΛΙΔΑ είπε...

Να σου ζήσουν . Να είναι πάντα γερές και τυχερές και να χαίρονται τις οικογένειές τους. Να είστε και εσείς καλά Γεωργια μου να τις χαίρεστε για πολλά χρόνια ακόμα.!🌹🌹

Αννίκα είπε...

Να τις χαίρεστε, να είναι γερές κι ευτυχισμένες. Καλότυχοι και σεις κοντά στη φύση. Να είστε καλά! Καλό ξημέρωμα!

Maria είπε...

Να τις χαίρεσαι τις κούκλες σου,γλυκιά μου αχτίδουλα,να είναι γερές,δυνατές και ευτυχισμένες μέσα στην ζωή τους!!!
Κι εσείς να είσαστε πάντα καλά και να καμαρώνετε την όμορφη οικογένεια σας!!!
Φιλάκια!!!

Ariadni St. είπε...

Να τις χαίρεστε! Πολύχρονες, ευτυχισμένες και χαμογελαστές!!!

Ανώνυμος είπε...

να χαίρεστε τα κορίτσια σας, πάντα ευτυχισμένες...