Τρίτη 23 Απριλίου 2019

Καλό Πάσχα να έχετε.

               

Φίλοι μου φέτος αποφασίσαμε να κάνουμε Ανάσταση στο κτήμα και να πάμε στην Ανάσταση με τους φίλους γείτονες μας . 
Θα γιορτάσουμε λοιπόν την ημέρα του Πάσχα με ομαδική παρέα μαζί τους και την επόμενη της γιορτής μου. Η αλήθεια είναι πως πρώτη φορά θα κάνω Ανάσταση σε χωριό και θέλω να το χαρώ και αυτό.
Σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου Καλό Πάσχα φίλοι και φίλες μου και η Ανάσταση του Κυρίου να σας δώσει την δική σας Ανάσταση ψυχής σε ότι σας βαραίνει και σας στεναχωρεί.


Όπως βλέπετε.. ο ήλιος βγήκε όσο και αν οι βροχούλες μας ταλαιπωρούν. 'Όπως η ζωή φίλοι μου..όσο και να βρέξει..πάντα στο τέλος βγαίνει ο ήλιος. 
Σας αγαπώ και σας σκέπτομαι πάντα γιατί είστε η...μπλοκοπαρέα μου, οι φίλοι μου στον φανταστικό μου καναπέ..
                        Αχτιδένια φιλάκια.

13 σχόλια:

Clipping Path είπε...

Amazing post with lots of informative and useful and amazing content. Well written and done!! Thanks for sharing keep posting.

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Να απολαυσετε τις Αγιες μερες αυτες φιλεναδα με οτυι καλυτερο για εσας..η αγαπη και η καλή παρεα ειναι τα συστατικα της ευτχιας να περασετε υπεροχα...
ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΠΑΣΧΑ.. ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΣΤΑΣΗ ΠΑΝΤΟΥ!!! φιλακιαααα!!

Giannis Pit. είπε...

Να απολαύσετε μία προς μία Γεωργία μου, τις χρονιάρες μέρες. Να τις ζήσετε όσο πιο όμορφα μπορείτε. Η μεγάλη παρέα με φίλους είναι μια άριστη συνταγή για να περάσετε όμορφα και ξέγνοιαστα.
Σας εύχομαι Καλό Πάσχα με ότι όμορφο επιθυμείτε στη ζωή σας.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Σου αφηνω και εδω παλι τις ευχες μου αγαπημενη φιλη μου γιατι στην προηγουμενη αναρτηση δεν τις ειδες.Να εισαστε ολοι καλα γεματοι απο αγαπη και υγεια!!!
🌹🌹Πασχαλινές δέξου ευχές από την καρδιά βγαλμένες,όλες οι μέρες της ζωής σου να είναι Αναστημένες. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!🌸🌸

Thalia Tzellou είπε...

Να περάσετε πολύ όμορφα στο κτήμα Αχτίδα μου με την ωραία παρέα σας αυτές τις χρονιάρες μέρες, καλό και ευλογημένο Πάσχα να έχετε και καλή Ανάσταση!!

ANNA FLO είπε...

Καλά να περάσετε!! Στο χωριό ευχαριστιέσαι περισσότερο το Πάσχα. Καλή Ανάσταση με υγεία, χαμογελα και όμορφες στιγμές.
Καλό Πάσχα Γεωργία μου και Χρόνια πολλά από τώρα για τη γιορτή σου μια και θα είμαι μακριά από ίντερνετ την ημέρα εκείνη
Τα φιλιά μου

Αννίκα είπε...

Μαζί με τον πρωϊνό καφέ τις πιο θερμές ευχές για Καλή Ανάσταση. Να περάσετε όμορφα με υγεία οικογένεια και φίλοι.
Φιλιά πολλά!

LitsArt είπε...

Να περασετε τελεια!!
Καλη Ανασταση κ καλο Πασχα με υγεια!

Κωνσταντίνα είπε...

Καλή Ανάσταση με υγεία και χαρά! Να περάσετε όμορφα με την οικογένειά σας και τους φίλους σας!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Καλά να περάσετε φιλενάδα στην εξοχή !!!
Καλή Λαμπρή !!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Να περάσετε όμορφα.
Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα.
Φιλάκια ...

Αννίκα είπε...

Γεωργία μου Χριστός Ανέστη, Χρόνια Πολλά! με πολλές εγκάρδιες ευχές!
Να είσαι υγιής, χαρούμενη, αισιόδοξη και να χαίρεσε τους αγαπημένους σου!
Από μια καλοκαιρινή Αθήνα καλή εβδομάδα.
Φιλιά!!

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΣΑΣ.
ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΩΡΑΙΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΑΚΟΥΣΤΕ ΑΥΤΟ : https://www.e-radio.gr/ManCode-Radio-Internet-Radio-i2195/live