Κυριακή 10 Μαρτίου 2019

Ο πρώτος πελαργός.

Πρώτα να σας ευχαριστήσω για τις ευχές φίλοι μου, για μας ήταν μία όμορφη μέρα στο κτήμα με δουλειά στη φύση, φίλους και κεράσματα.
Η Βερικοκιά μας η πιο βιαστική άνθισε και ο άνδρας μου όλη μέρα ράντιζε μη του ξεφύγει κανένα δένδρο και βιαστεί να ανθίσει.




Ο Κούνελος δωράκι από τη συννυφάδα μου πήρε θέση στην πλατανομουριά να  μη τυχόν πέσει στα δοντάκια του Κανέλου!




Μεγάλωσε, 40 κιλά το παιδί μας, και 4 ετών έκλεισε προημερών!


Το τριήμερο που σχεδιάζαμε όμως διεκόπη αφού ένα τηλεφώνημα από μία φίλη αγαπημένη που έρχεται από Λάρισα στη Θεσσαλονίκη μας έκανε να γυρίσουμε ολοταχώς παρά τη γκρίνια των γειτόνων που μας σχεδίαζαν πάρτι. 
Όμως είναι φίλη καρδιάς , παλιά συμφοιτήτρια, και έχουμε ένα σωρό να πούμε έστω και αν με δει τόσο διαφορετική.
Γυρίζοντας λοιπόν βλέπω στον Άγιο Βασίλειο  τον πρώτο Πελαργό ( αργυροπελαργός )και άρχισα τις φωνές ενθουσιασμού.
-Σταμάτα καλέ να τον φωτογραφίσω..
-Είναι στροφή κορίτσι μου δεν μπορώ!
Ε!..κουνισμένη η φωτογραφία μα..είναι ο πελαργός μας που κάθε χρόνο έρχεται πρώτος να πιάσει τη θέση του και περιμένει την γυναικούλα του!





Έτσι ..ησύχασα..ήρθε η Άνοιξη φίλοι μου...χωνέψτε ..έβγαλα και το βαρύ μπουφάν και φόρεσα το ..γαλαζούλι!
Σας εύχομαι καλή Σαρακοστή φίλοι μου και ετοιμάζεται ο ανδρούλης μου για μυδοπίλαφο με καβούρια και διάφορα!!!
                                Αχτιδένια φιλάκια

7 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Ένα ένα τα σημάδια της Άνοιξης Γεωργία μου ! να ανοίξουμε την αγκαλιά μας να την υποδεχτούμε λοιπόν. Κοντά στη φύση με την ομορφιά της.
Καλά Κούλουμα Καλή μου φίλη.

Mia είπε...

Αγαπώ τους πελαργούς, Αχτιδένια μου. Και ο κούνελος πανέμορφος! Να χαίρεσαι τον Κανέλλο και Καλή Σαρακοστή, γλυκιά μου.

ANNA FLO είπε...

Ε...μα ναι! Με τον πελαργό σιγουρευτήκαμε!! Ο κούνελος όμορφος και είμαι σίγουρη ότι ο κανέλλος τον λιγουρεύεται...
Να περνάτε καλά Γεωργία μου και εύχομαι καλά Κούλουμα να περάσετε
Φιλάκια

Αννίκα είπε...

Καλός ο κούνελος, καλός ο κανέλλος, καλός κι ο πελαργός αλλά αχτιδένια μου να σου εξομολογηθώ κάτι το κτήμα είναι όλα τα λεφτά. Μήπως χρειάζεται ο άνδρας σου βοηθό, να κρατάω μόνο τα ψαλίδια μου φτάνει.
Να είστε καλά να περάσετε όμορφα αύριο
Καλή Σαρακοστή!!

BUTTERFLY είπε...

Καλή Σαρακοστή και καλή άνοιξη!!!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Ε ναι.. μύρισε Άνοιξη, όσο και αν ο Μάρτης θέλει να μας κάνει "νερά" !!! Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά !!!!

drastiria είπε...

Να τον χαίρεστε τον Κανελο σας, αχτιδα μου! Ευτυχώς που δεν τον σταμάτησες τελικά τον άνθρωπο πάνω στη στροφή. Μια χαρά είναι η φωτογραφία σου!!! Σας αναστάτωσε η φιλη σου αλλά ωραία αναστάτωση! Καλή εβδομάδα!