Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019

Μάρτης ήρθε...

                            

Καλό μήνα φίλοι μου, μόλις ξαπόστειλα τον Φλεβάρη δίνοντας του στη σάκα του όλα τα άσχημα που μου σκόρπισε εδώ κι εκεί στις μέρες του.
   Αγαπητέ μου Μάρτη..Γλυκούλη μου, κούκλε μου..( στο καλόπιασμα είμαι μάνα!!!!) σε παρακαλώ πολύ δώσε χρώμα στη γη και φως στον ουρανό, πάρε τη σκούπα κι σκούπισε τους πόνους και τις δυσκολίες μου και ...θέλω μόνον όμορφες ειδήσεις! Μη ξαναδώ φόνους και ληστείες, πολιτικούς, ψέμματα, υποσχέσεις , σεισμούς και καταποντισμούς, πλημμύρες και φωτιές γιατίιιιιιι....δεν με έχεις δει πως θυμώνω και δεν θα σου φορέσω ούτε θα φτιάξω ποτέ ξανά Μάρτη!!!! Όσο για εκείνο το:..Μάρτης Γδάρτης..άστο καλέ..κακίες λέει ο κόσμος για να σε πικράνει!!!
Φίλοι μου ο άνθρωπος ζει με την Ελπίδα, σχεδιάζει με το Όνειρο και προσεύχεται για την Πραγματοποίηση του παρακαλώντας ο Θεός να μη γελάει με τα σχέδια που κάνουμε κάθε μήνα.
Καλό μας μήνα λοιπόν φίλοι μου αγαπημένοι , ξύπνησα, πλύθηκα, στολίστηκα ( μέχρι και το μαργαριταρένιο μου κολιέ έβαλα πρωινιάτικα), πήρα τα φάρμακα μου για να ...ισιώσω και άρχισα τις γλύκες και το ..ψηστήρι στον άνδρα μου:
-Καλέ μου, λατρεία μου, αγορίνα μου  Καλό Μήνα να έχουμε και ...θέλω βόλτα, θέλω κάποια χρώματα που μου λείπουν ως συνήθως , θέλω σιτάρι, καρύδια και σταφίδες για τα κόλλυβα ( Ψυχοσάββατο μη ξεχνάμε) , θέλω να χαζέψω βιτρίνες κι ας μην ψωνίσω, θέλω να φάμε έξω και χωρίς να πλύνω πιάτα,ένα καφέ στη γωνιά που συνηθίζουμε,  θέλω...θέλω....
Θεούλη μου ευχαριστώ για την καινούργια μέρα και που δεν πονάω σήμερα και..όλα θα πάνε καλά φίλοι μου, όλα θα πάνε καλά!
Πίνω το καφεδάκι μου και..φεύγω, όχι που δεν θα τον κατάφερνα!!!
                      Αχτιδένα φιλάκια

10 σχόλια:

e-manoula.blogspot.com είπε...

Εύχομαι να έχεις ένα πολύ καλό χαρούμενο μήνα !!!

Αννίκα είπε...

Αχτίδα μου αρκεί ο Μάρτης να μην ξημερώνει και βραδιάζει και εκατό γνώμες ν'αλλάζει.
Εύχομαι κάθε Μάρτη να ανθίζει μια Άνοιξη και η διάθεσή σου να είναι πάντα σαν την πρώτη του μέρα.Να είσαι καλά, καλό κι ευλογημένο μήνα!

Ανώνυμος είπε...

Αχτιδούλα μου, πόσο χάρηκα που είδα ξανά το αρχικό σου όνομα στο μπλοκ σου. Θυμήθηκα το καιρό που το πρωτοείδα τυχαία και..έμεινα, κατασκήνωσα με σένα , τα ενδιαφέροντα σου και την οικογένεια σου.Σου εύχομαι ένα υπέροχο μήνα και αν μας κάνει καμιά κουτσουκέλα..ε! ας τον συγχωρέσουμε αρκεί να είναι σύντομη!Είμαι η Τάνια από την Κέρκυρα αχτιδένια μου φίλη.

Mia είπε...

Καλό μήνα, Αχτιδένια μου. Εύχομαι ο Μάρτης να φέρει αγάπη και υγεία σε όλο τον κόσμο.

ANNA FLO είπε...

Καλό μήνα!!! Να είναι γλυκός, ανοιξιάτικος, γεμάτος όμορφα καλούδια.
Είσαι εσύ μία!!!! Με τις γλυκες τα κατάφερες και πήγες τη βόλτα σου. Πάντα κέφια και καλή διάθεση
Να περνάς όμορφα!!!

Giannis Pit. είπε...

Καλό Μήνα Γεωργία μου !
με υγεία, με χρώματα της φύσης, με πολλές αχτίδες από φως και ζωή. Με άρωμα από καλή διάθεση και αέρα δημιουργίας.
Τις ευχές μου.

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Καλό μήνα Αχτίδα μας, εύχομαι να είναι όπως τον επιθυμείς !!!!
Πολλά φιλιά !!!!!

Όλγα (φιρίκι) είπε...

Αχ, μακάρι να μπορούσε Μάρτης να αρπάξει το σκουποξυλο και να εξαφανίσει καθετί κακό! Καλό μήνα εύχομαι, χαμογελαστή και ηλιόλουστη Άνοιξη!

χρυσάνθη είπε...

Καλό μήνα Αχτιδένια μου. Να είσαι καλά ,να μην πονάς και να περνάς καλά!

Σταυρούλα Δεκούλου είπε...

Καλό κι ευλογημένο μήνα Αχτίδα μου!