Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019

Μία ταινία Ελληνική

 Τέρμα οι καρδούλες στο στο FB , τέρμα οι αγαπησιάρικες ανακοινώσεις και όχι..δεν το ρίξαμε στο χορό 

                                   


εγώ έφτιαχνα διάφορα στο εργαστήρι μου..

                           
κι εκείνος...

                          

μετά..πιάσαμε τους καναπέδες, θυμηθήκαμε για λίγο..σάλτσα και γελάσαμε με τα όσα κάναμε στα..νειάτα μας!  Αρχίσαμε τα τηλεφωνήματα με φίλους, δοκιμάσαμε με ..μπισκοτάκια την μαρμελάδα λεμόνι που έφτιαξε ο καλός μου και..είδαμε μία ελληνική ταινία που φίλοι μου δεν είχα ακόμα..γεννηθεί!!!
              Ήταν τα " Αρραβωνιάσματα"ταινία του 1950

                                      Î¤Î± Αρραβωνιασματα (1950) 1

Η πρώτη ταινία από γυναίκα σκηνοθέτρια και σεναριογράφος φίλοι μου την Μαρία Πλυτά με τους : Αιμίλιο Βεάκη, Έλλη Ξανθάκη, Νίκος Τζόγιας,Ντίνος Ηλιόπουλος, Ανδρέας Ζησιμάτος, Σταρένιος, Βελάντζας ,Μάτσας και ένα σωρό άλλοι που προσπαθούσα να αναγνωρίσω..
Ξέρω πως θα πείτε:  Παλιά ταινία, παμπάλαια..τι ενδιαφέρον να έχει..κι όμως την είδαμε με απεριόριστο ενδιαφέρον με κάτι φίλους που μας επισκέφτηκαν γιατί ήταν με ελάχιστα μέσα της τότε τεχνολογίας ένας θησαυρός από υλικό γνώσεων για πολλά πράγματα. 
Είδαμε την ενδυμασία των τότε ανθρώπων της Σαλαμίνας με τα ζωνάρια και τα καπέλα τα νησιώτικα, τις όμορφες γειτονιές, τους ανθρώπους που χορεύανε  σε κάθε τους χαρά στις αυλές. Τις γυναίκες που φτιάχνανε με το αδράχτι κλωστές, τον αναπτήρα με το κορδόνι, το ψάρεμα με δυναμίτη, το φαγητό και τα μέσα μεταφοράς.
Μη νομίζετε ότι ήταν μία δακρύβρεχτη ταινία, ούτε εκείνα τα συνήθη σενάρια των τότε ταινιών.ήταν η αίσθηση αγάπης και καθήκοντος που υπήρχε τότε, η αξία του λόγου και της τιμής του και όλα αυτά που τώρα θεωρούνται ..πια πεπερασμένα.
Όλοι μας κατά τη διάρκεια της ταινίας αναγνωρίζαμε αντικείμενα ή ανατρέχαμε σε αναμνήσεις από τους..παππούδες μας και ξεφωνίζαμε όταν αναγνωρίζαμε στα πρόσωπα κάποιων ηθοποιών τους μετέπειτα σταρ.
Φίλοι μου πολλές φορές λοιπόν  να ανατρέχουμε σε τέτοιες  άγνωστες ταινίες απλά και μόνο γιατί..αξίζει να επιβεβαιώνεται η αξία και η προσφορά τους στο σήμερα. Είναι ευκαιρία να τα..λέτε με το σύζυγο..

                   
                                    HERMOSAS IMAGENES ENCONTRADAS EN LA WEB
και να περνάτε όμορφα και διαφορετικά από τα συνήθη προγράμματα της τηλεόρασης. Σας στέλνω την αγάπη και την ..έννοια μου να είστε πάντα καλά και μία ..σέλφι από μένα!!!!

                         Î— εικόνα ίσως περιέχει: την Gorgia Manasi, χαμογελάει, κοντινό πλάνο

                                              Αχτιδένια φιλάκια!



9 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

αχ γλυκια μου
σας απολαμβανω παντα
να περνατε τελεια
φιλια πολλα

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Πόσο όμορφες αυτές οι παλιές ελληνικές ταινίες, αποτύπωναν την καθημερινή ζωή της εποχής και την πραγματικότητα. Κι εγώ τις απολαμβάνω !!!! Να περνάς καλά Αχτίδα μας !!! Σε φιλώ !!!!!

Ανώνυμος είπε...

Κυρία Αχτίδα μου τι όμορφα πράγματα κάνετε. Σας παρακολουθώ εδώ και χρόνια και είστε η φίλη μου αν και δεν σας έχω δει από κοντά.Είμαι η φίλη που σας γράφει από μακριά..πολύ μακριά από Σουηδία.Σας αγαπώ πολύ πολύ και χαίρομαι με όσα γράφετε.Είναι λες και ζω σε μία οικογένεια Ελληνική, φιλική δίπλα μου εδώ στα ξένα. Μαριάνθη

Giannis Pit. είπε...

Βρε θηρία ανήμερα ! που τη βρήκατε αυτήν την ταινία ε ; μπράβο ταίριασμα με την ημέρα χθες ! αλλά το πιο όμορφο, το πιο σημαντικό σας ταίριασμα Γεωργία μου, ήταν οι δύο παράλληλες ασχολίες σας. Η δική σου τέχνη με την δική του γαστρονομία. Που συναντιούνται σε μια γόνιμη και δημιουργική Αγάπη για την οποία σας θαυμάζω.
Να είστε πάντα καλά φίλη μου.

Αννίκα είπε...

Παλιές ελληνικές ταινίες! Πάντα μας συγκινούν. Μια αναπόληση τρυφερή που αφήνει μια γλυκόπικρη γεύση ανακατεμένη με την μελαγχολία της θύμησης. Είναι ταινίες με ένα βαθύ λυρισμό που αποτυπώνουν τις αξίες, το ήθος, την ευπρέπεια. Ταινίες που μας ενθουσιάζουν, μας ταξιδεύουν, γεννούν κρυφούς πόθους και επιθυμίες με μια λέξη αγγίζουν την ψυχή μας.
Όμορφο θέμα Γεωργία μου όταν μάλιστα το απολαμβάνεις με τον σύντροφό σου μέσα από μια συντροφικότητα, αγάπη, μοίρασμα συναισθημάτων.
Να είστε καλά φίλη μου!
Καλό ξημέρωμα!

ANNA FLO είπε...

Δεν την ξέρω την ταινία αλλά συμφωνώ ότι είναι θησαυρός πραγματικός τέτοιες παλιές ταινίες. Να περνάτε καλα και να κάνετε ό,τι σας ευχαριστεί τα δυο σας
Καλό Σ/Κο να περάσεις

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Αυτή την ταινία δεν την ξέρω,αλλά όλες οι Ελληνικές μας αρέσουν πολύ.
Διασκεδάζουμε αναπολώντας εκείνη την εποχή που τόσο διαφέρει από τη σημερινή σε πάρα πολλά .
Να είστε καλά και να περνάτε ακόμα καλύτερα .

Μαρία Έλενα είπε...

Να περνάτε πάντα όμορφα.
Φιλάκια...

drastiria είπε...

Τέλειο τέλειο τέλειο! Υπέροχες στιγμές, τι άλλο να ζητήσει κανείς!