Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2019

Ταινία : Το πέρασμα ( The crossing)

                            Romantic and Vibrant Paintings by David Renshaw | Cuded

Είναι γνωστό πια σε όλους σας πόσο παρορμητικός χαρακτήρας είμαι και πόσο ενθουσιάζομαι όταν κάτι "αγγίζει" τη ψυχή μου.Έτσι λοιπόν όταν χθες είδα στη Cosmote την ταινία αυτή θέλησα να σας μεταφέρω τα συναισθήματα μου και τις πληροφορίες για να την δείτε.
                      Το Πέρασμα ( The crossing)
Όταν φίλοι μου μάλιστα ξέρω πως η ταινία βασίζεται σε αληθινά γεγονότα τότε..παίρνω τα χαρτομάντηλα παραμάσχαλα και την παρακολουθώ έστω και αν είχα δει στην αρχή ότι ήταν Κινεζικής παραγωγής που συνήθως αποφεύγουμε. 
Μία ταινία φανταστική και χωρίζεται σε 2 μέρη φίλοι μου δηλαδή 2 ταινίες. Σήμερα είδα ότι μπορείτε να την βρείτε στο You Tube και αν είστε σινεματόφιλοι σαν κι εμένα και ..τρυφερές ψυχούλες ( σαν κι εμένα!!!!) σας παροτρύνω να την δείτε με το τρυφερό σας ταίρι παρεούλα!
Το μόνο που με δυσκόλεψε στο You Tube ήταν πως με αυτό το τίτλο υπάρχουν ένα σωρό ταινίες και ελληνικές μαζί, όμως το The grossihg με διευκόλυνε καθώς και το τρέιλερ .
Λυπάμαι που δεν κατάφερα να μεταφέρω το τρέιλερ ούτε καν φωτογραφία της ταινία ( η..άχρηστη!!!)

H ταινία, που χαρακτηρίζεται από πολλούς ως ο «ο Κινέζικος Τιτανικός» είναι χωρισμένη σε δύο μέρη, με ένα εντυπωσιακό καστ Κινέζων ηθοποιών και στο κέντρο της ιστορίας βρίσκεται το ναυάγιο του ατμόπλοιου «Taiping» το 1949, στο οποίο έχασαν τη ζωή τους 1.500 άτομα. Πιο συγκεκριμένα η ταινία ακολουθεί την ιστορία τριών ζευγαριών από την Κίνα μέχρι την Ταϊβάν. Σκηνοθεσία: Τζον Γου Ηθοποιοί: Ζανγκ Ζιγί, Τακέσι Κανεσίρο, Σαν Κονγκ, Ξιαομίνγκ Χουάνγκ, Τζακ Κάο, Χιτόμι Κουρόκι

Βέβαια το μόνο δύσκολο ήταν ο...άνδρας μου που όλες τις Κινεζούλες και τους Κινέζους τις βλέπει σαν μία και με ενοχλούσε συνέχεια για το ποιος είναι ποιος!!!! Μην τον ακούτε..σας διαβεβαιώ ότι ήταν όλοι διαλεχτοί και...κουκλιά!
Τελικά ανακαλύπτω τώρα τελευταία πως ο Αμερικανικός κινηματογράφος δεν είναι ο μοναδικός για θέαμα και ότι μπορείς να βρεις μαργαριτάρια σε άλλες ξενόγλωσσες ταινίες. 
Φίλοι μου σε αυτή τη ταινία βλέπεις συναισθήματα που ίσως στις μέρες μας θεωρηθούν ξεπερασμένα,έρωτες γεμάτοι πίστη και αφοσίωση που μάλλον οι ασιατικές φυλές έχουν σαν χαρακτηριστικό Συγχρόνως μαθαίνεις και   βλέπεις πολιτικές καταστάσεις ολέθριες, ζωές ανθρώπων που διαλύονται για άδικους και παράλογους λόγους , ήθη φυλών και ακόμη κάτι που το πιστεύω ..ότι η μοίρα κάθε ανθρώπου είναι θαρρείς κάτι σαν..προδιαγεγραμμένη από πριν..το κισμέτ που έλεγε η γιαγιά μου.  
Πόσες φορές δεν αναρωτηθήκατε τι θα είχε γίνει ΑΝ ..κάτι διαφορετικό σας συνέβαινε κάποια στιγμή πριν από τη μοιραία στιγμή που άλλαξε  το ρου της ζωής σας..
Δείτε το φίλοι μου σας διαβεβαιώ ότι  είναι μία θαυμάσια ταινία απλά σας συμβουλεύω να την δείτε σε μία ήρεμη στιγμή σας για να σας αγγίξει και να σας χαρίσει τη γλυκιά γεύση του έρωτα και της αγάπης που άφησε σε μένα.

                                    Αχτιδένια φιλάκια!

8 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Καλησπέρα σου Γεωργία μου !
κρατώ καλή σημείωση για την ταινία που αναφέρεις. Σαν θέμα με συγκινεί και έχω εμπιστοσύνη στα συναισθήματά σου.
Καλή σου βδομάδα καλή μου φίλη.

Ανώνυμος είπε...

http://www.e-radio.gr/Melodia-FM-992-Athens-i83/live
ΑΥΤΟΣ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ.

Κική Κωνσταντίνου είπε...

ευχαριστουμε πολυ γλυκια μου
στα υποψιν λοιπον

Σταυρούλα Δεκούλου είπε...

Καλησπέρα Γεωργία μου !
Νομίζω πως κάπου αντάμωσα τον τίτλο και θα τον ματαδώ...
Πολύ όμορφη η αναφορά σου στην ταινία. Μου κέντρισε το ενδιαφέρον!
Καλή συνέχεια καλή μου !

Leviathan είπε...

Α πρέπει να το ψάξω και να το δω !!
Ευχαριστούμε πολύ πολύ!!
Καλό μεσημέρι εύχομαι
🌼

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Δεν την χω δει φιλη μου αλλα θα την ψαξω να τη βρω Σιγουρα ειναι καλη!!!!Να εισαστε παντα καλα!!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Επιτελους κοντα σας ξανα ..με ινερτεντ σωστο αυτη την φοαρα φιλεναδα..περασα να κανω μια βολτα και στα περασμενα σου και με χαρα μου μπηκα και εγω στο κοσμο του παραμυθιού και της φακης..χα..χα. μα τι εμνεθυση που ειχες.. αχτιδα μου..!!
Οσο για την ταινια θα την ψαξω να την δω στο γιουτ τιουπ..χα..χα. καλα το εγραψα;
Να ειστε ολοι καλα και να προσεχετε φιλη μου.. θα σε παρω να τα πουμε.. ναι; φιλακιααα!!!

ANNA FLO είπε...

Δεν την έχω δει αλλά θα την ψάξω στο ΝETFLIX που έχω στο τάμπλετ. Και θα σου πω εντυπώσεις
Πάντως με προδιάθεσες θετικά για την ταινία
Καλό Σ/Κο Γεωργία μου