Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2018

Δωράκια όλων των λογιών!

Τα σπιτάκια έτοιμα προς..αναχώρηση στους δύο τυχερούς! Σας διαβεβαιώ ότι από κοντά είναι πολύ πιο όμορφα γιατί ως γνωστόν έχει χαλάσει η φωτογραφική μου και τραβάω φωτογραφίες με το κινητό, το χεράκι μου καθόλου σταθερό λόγω του γνωστού προβλήματος και αυτές οι πιο ..καλύτερες είναι αποτέλεσμα πολλών...πολλών φωτογραφιών!


Αύριο θα βγω προς αναζήτηση κατάλληλων κουτιών για να μεταφερθούν ασφαλή στους τυχερούληδες.
Όμως τώρα τελευταία πήρα κι εγώ τα δωράκια μου που αν τα έβαζα όλα θα έπρεπε να κάνω ώρες στο..κινητό όποτε βάζω τα δύο τελευταία πακετάκια που είναι από την ανταλλαγή στο FB με 5 δικά μας πράγματα ( κάρτα χειροποίητη, γλυκό, γούρι, δωράκι και υλικά κατασκευών) .
Το δικό μου δωράκι ταξίδεψε σε άγνωστη φίλη που από τώρα έγινε πλέον γνωστή ..


Και παρέλαβα το δικό μου από ..άγνωστη πάλι φίλη από το Άργος Ορεστικό που κι αυτή θα γίνει πλέον γνωστή!


Τώρα πρέπει κι εγώ να φτιάξω με τα δικά της υλικά κάποια κατασκευή και να της την δείξω. Βέβαια τα υλικά της είναι πιο πολύ για κόσμημα όμως το ..μυαλουδάκι μου κατέβασε μία ιδέα να συνδυάσω την..ζωγραφική με το κόσμημα . 
Οφείλω να ομολογήσω πως ..λείπει από το δέμα η μαύρη σοκολάτα σαν γλυκό που λατρεύω και την...έφαγα!!!!! Θα σας τα δείξω σύντομα ελπίζω το αποτέλεσμα της κατασκευής μου με τα υλικά της..


Τώρα πάμε στο λουσάτο πακετάκι της φίλης Craftartistista όπου από μέσα λείπει το...σακουλάκι με το τσάι(!!!!!) γιατί πάλι ομολογώ το ήπιαμε με το Δημήτρη μου το βραδάκι!!! 
Το βιβλίο της με βάζει σε..σκέψη γιατί από άγχος και ψυχανάλυση προτιμώ καλές φίλες εδώ στο μπλοκόσπιτο μου που τους λέω ότι σκέπτομαι και νοιώθω και έτσι προσπερνώ τα πάντα μαζί με την εργασιοθεραπεία των κατασκευών μου. Μαρία μου σ' ευχαριστώ και θα κάνω κι εγώ κατασκευή με κάτι δικό σου και θα σου το δείξω βέβαια,
Μια που είπα για καλές φίλες..Την Παρασκευή που γινόταν χαμός στη Θεσσαλνίκη εμείς περάσαμε μία όμορφη μέρα με τις φίλες μου την Ποδηλάτισσα, την Δήμητρα και βέβαια την Μαιρούλα. Μας έλειψε η Ολίνα λόγω..μπλοκαρίσματος των δρόμων και αποκλεισμού.
Σκεφτήκαμε με τη Βίκυ να πάμε ένα πιάτο..κιμαδόπιτα στο..Τσίπρα που μας αμπάρωσε στα σπίτια μας μα σκεφτήκαμε ότι θα αναγκάζαμε την έρμη την Ολίνα να μας στέλνει τον άνδρα της να μας σώσει από τα κρατητήρια!
Πάντως το γλεντήσαμε η κοριτσοπαρέα , ο άνδρας μου μεγαλούργησε με το ψωμί , την πίτα και το φαγητό του κι εγώ με τις καριόκες και το σαραγλί μου ( ευλογώ και τα..γένια μου).
Όταν έχεις τέτοιες φίλες τι την θες την ψυχανάλυση φίλοι μου;
Καλή εβδομάδα φίλοι μου και..μη ξεχνιόμαστε..
                           Αχτιδένια φιλάκαι!

6 σχόλια:

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Τα σπιτάκια σου Αχτίδα μου είναι έργα τέχνης και ας μην πετυχαίνουν οι φωτογραφίες. Τα δώρα που έλαβες υπέροχα και είμαι σίγουρη ότι θα τα αξιοποιήσεις τέλεια !!! Καταλαβαίνω τη ωραία συντροφιά ήσασταν και πόσο όμορφα θα περάσατε !!! Να είστε καλά και πολλά φιλιά !!!

Mia είπε...

Τα σπιτάκια σου είναι άψογα, Αχτιδένια μου. Είναι βέβαιη ότι θα δώσεις πολλή χαρά στις φίλες σου. Και όλα τα δωράκια που έλαβες είναι φανταστικά.
Ελπίζω να χαρείς και το δικό μου πακέτο, φίλη μου. Το βιβλίο στο έστειλα ακριβώς για να μην έχεις άγχος για τίποτα και να περνάς καλά. Όσο για τα υλικά, είμαι βέβαιη ότι θα τα αξιοποιήσεις με τον καλύτερο τρόπο. Να είσαι πάντα καλά, φίλη μου. Πολλά πολλά φιλιά.

Giannis Pit. είπε...

Τα χέρια σου "χρυσά" συναντούν την ευγενική καρδιά σου και κάνουν ένα υπέροχο δίδυμο. Να χαίρεσαι τα δωράκια σου αλλά και οι άλλοι τα δικά σου.
Όμορφες αυτές οι χειρονομίες πάντα. Πολλές καλησπέρες.

OLINA M είπε...

Δεν χρειάζεται η κιμαδόπιτα, τον στόλισα εγώ κατάλληλα που μου στέρησε την ευκαιρία να σας αγκαλιάσω ����

Lysippe είπε...

Καλή παρέα, όμορφα δωράκια... Ναι, αυτή είναι η καλύτερη ψυχανάλυση, αχτιδούλα μου. Όλα υπέροχα, να τα χαρείς! 🌹

Rena είπε...

Αχτίδα μου γλυκιά!!!Πολύ όμορφα τα δωράκια σου νατα χαρείς!!!
Καλές γιορτές!!!