Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2018

Μπαίνοντας στον Σεπτέμβρη!


Η εικόνα ίσως περιέχει: φυτό και παπούτσια

Θα πω καλό Φθινόπωρο και θα σας ομολογήσω πως το..επιθύμησα γιατί η ζέστη δεν υποφέρεται με όσους ανεμιστήρες και να βάλεις. 
Ο άνθρωπος πάντα ανικανοποίητος είμαι σίγουρη ότι θα "έφτιαχνε" αν μπορούσε το καιρό στα...μέτρα του και αυτό μας οδηγεί σε ταινία επιστημονικής φαντασίας φίλοι μου με όλες τις προεκτάσεις του θέματος.
Σήμερα όμως θα μιλήσω για..μουσική και ας σας δελέασα με τα αμύγδαλα μας που ο καλός μου μάζεψε και μάλιστα μου καθάρισε αρκετά και τα..τσιμπολόγησα!
Στο κτήμα φίλοι μου περνώ σχεδόν όλη μου τη μέρα με..μουσική, παρεούλα το τρανζιστοράκι μου και ευτυχώς οι πολλοί σταθμοί που πιάνω και τους αλλάζω ανάλογα με τα κέφια μου. Για μένα η μουσική είναι κάτι που προσαρμόζεται με τη διάθεση της..στιγμής που την ακούω. Δεν ξεχωρίζω είδος ούτε είμαι παθιασμένη με κάποιο από αυτό. 
Ακούω τα πάντα,  μοντέρνα, λαϊκή, δημοτική, ξένη, ελληνική, ρεμπέτικη μέχρι κλασσική γιατί όπως προείπα είναι ανάλογα με τις στιγμές μου.
Έχω κλάψει με κάποια που μου θύμισε άσχημες στιγμές μου , έχω ηρεμήσει με κλασική ,έχω ..μερακλώσει με ένα τραγούδι, έχω ψιλοτραγουδίσει τραγούδια που μου θυμίζουν τις...σχολικές μου εκδρομές, έχω νοιώσει τρελά ερωτευμένη για να ..κόψω φλέβες που λένε με κάποιο ( καλέ τον Δημητράκη μου..) και γενικά ..το γλεντάω με τη μουσική που ακούω ακόμα και όταν ζωγραφίζω . 
Αυτό το καιρό λοιπόν που ακούω τόση μουσική παρατήρησα ότι τελευταία υπάρχουν ένα κίνημα να ..μεταλλάσσουν τα παλιά τραγούδια σε εκτρώματα προσαρμοσμένα σε νέους ήχους ώστε να έχουν μάλλον πρόσβαση σε νέους ανθρώπους.
Νομίζω ότι ο Βαμβακάρης και ο Τσιτσάνης θα πάθαιναν εγκεφαλικό, ο Μαρούδας και ο Γούναρης θα τραβούσαν τα μαλλιά τους και τα δημοτικά τραγούδια με ίσως άγνωστους τραγουδοποιούς να αναρωτιώντουσαν τι τους...θυμίζουν οι στίχοι αυτοί!!!
Αναρωτιέμαι γιατί γίνεται αυτό και καταλήγω εγώ με τις λίγες ειδικές γνώσεις που έχω και με κριτήριο την απλή λογική ότι ...το πηγάδι της έμπνευσης στέρεψε, ότι το τραγούδι δεν ξεπηδάει μέσα από τις φλέβες των συνθετών , ότι δεν υπάρχει η διάθεση να δημιουργήσουν και συνεχίζουν με τα..περπατημένα. 
Καταλαβαίνω ότι οι καιροί είναι δύσκολοι και ακόμα πιο δύσκολα έτσι ένας δημιουργός μπορεί να ηρεμήσει, να σκεφτεί, να νοιώσει το μικρόβιο της Τέχνης μέσα του να θέλει να βγει και να δηλώσει την παρουσία του..όμως παιδιά μου το να ακούω το : " Άστα τα μαλλάκια σου ανακατεμένα " σε ροκ και δεν ξέρω πως την λένε αυτή τη μοντέρνα που είναι ..μιλητό και όχι μουσική, ε! αυτό με κάνει και θέλω  να πιάσω τον ...μετατροπέα και να του τα ψάλλω! 
Είπαμε..ανακύκλωση..το καταλάβαμε...μα ..στα αντικείμενα..σε ότι θα πετούσαμε και θέλουμε να τα κάνουμε κάτι νέο χρήσιμο και θαυμαστό..μα να ακούω το " Καλωσόρισες έρωτα" του φεστιβάλ Θεσσαλονίκης  και να προσπαθώ να καταλάβω τι μου θυμίζει..ε! αυτό δεν το ανέχομαι ! Να ακούσετε δημοτικά τραγούδια σε..ραπ και τι άλλο βρε παιδιά!!!
 Χρήσιμο το τραντζιστοράκι μου όπως καταλάβατε, εκεί που κεντάω ανασηκώνω το κεφάλι και πατάω ένα γέλιο με τους ήχους.
Δεν τελείωσα..μη φεύγετε ακόμη..να βάλω και λίγο χιούμορ στον εξάψαλμο..Υπάρχει και ένας σταθμός που πρέπει να είναι..ιδιωτικός μιας τραγουδίστριας. Την διαφημίζουν ότι το τραγούδι ( τα τραγούδια) τα γράφει αυτή, τα συνθέτει αυτή και τα τραγουδάει η ίδια. Οι στίχοι είναι επαναλαμβανόμενοι και μάλλον έχει πάθει αμόκ με το ευρώ γιατί το έχει τσακίσει στους στίχους της. Στον ίδιο σταθμό υπάρχει και ένας άλλος τραγουδιστής ( λέμε τώρα) πάλι συνθέτης και στιχουργός που όταν άκουσα  την ..επαναλαμβανόμενη λέξη ομολογώ ..κοκκίνισα γιατί νόμιζα ότι έβριζε ο άνθρωπος. Άκουσα και άλλο του και..έμαθα και άλλη λέξη παιδάκια μου μα..ντρέπομαι να σας την γράψω.( τι στο καλό..καλόγριες τελείωσα!!!).
Ξαναλέω..το τραντζιστοράκι μου μέσον ..εκμάθησης !
Φίλοι μου σας κούρασα... γύρισα με πάθος και ζωηράδα να κάνω πολλά, όλο το πρωί ζωγράφιζα κόντρα στη ζαλάδα που είχα από χθες και την αστάθεια όμως ..πείσμα φίλοι μου, πείσμα και διάθεση να καταφέρω να νιώσω ευτυχισμένη σε ότι ..με κάνει ευτυχισμένη! 
Καλό μήνα, καλό Φθινόπωρο , καλή διάθεση, καλές προσπάθειες φίλοι μου να αντιμετωπίζετε τα..αντιμετωπίσιμα!
                                Αχτιδένια φιλάκια!


12 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Καλησπέρα Γεωργία μου.
Καλά κάνεις και ακούς μουσική και να περνάς όμορφες στιγμές στο κτήμα. Ότι καλύτερο.
Το θέμα που βάζεις είναι γεγονός και είναι μεγάλο.
Υπάρχουν δύο απόψεις. Μία που λέει "μακριά" μην αγγίζετε τα παλιά μοναδικά τραγούδια και μην τα ξεφτιλίζετε με μπιτ και ψηφιακές επεξεργασίες. Αλήθεια είναι.
Από την άλλη ξέρεις γιατί το κάνουν Γεωργία μου ;
Δεν υπάρχουν τραγούδια να εμπνέουν σήμερα και για εμπορικούς λόγους καταφεύγουν στους παλιούς θησαυρούς.
Το μόνο καλό σε αυτήν την μανία είναι ότι παλιά τραγούδια θρύλοι όπως και ερμηνευτές περνάνε ως μοντέρνα ακούσματα στην νέα γενιά και έτσι με έναν τρόπο του μαθαίνει.
Βέβαια αυτό είναι ακροβασία στο κενό πιστεύω.
Καλή συνέχεια καλή μου φίλη.

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχουν όμως και μερικοί που είναι καταπληκτικοι με ο,τι καταπιαστούν όπως πχ η Θεοδοσία Στιγκα. Τη ξερεις; Τραγουδάει εκπληκτικά τα δημοτικά αλλά άκου αυτή τη μπαλάντα και θα μου πεις.....

https://youtu.be/cBXsoK9cvKc



Γιαγιά Φαιη

LitsArt είπε...

Καλό φθινόπωρο και καλό μήνα να έχουμε!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Καλό μήνα, καλό φθινόπωρο και βέβαια να συνεχίσεις να ακούς μουσική.... κι εγώ μονίμως το τρανζιστοράκι μου ανοιχτό μόνο σε μουσική !!!! Καλοφάγωτα και τα αμύγδαλα !!!! Σε φιλώ !!!

Maria είπε...

Καλό και ευλογημένο μήνα, εύχομαι να περάσετε γλυκιά μου!!!
Φιλάκια!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Giannis Pit .καλημέρα Γιάννη μου και δεν αντιλέγω πως ίσως είναι ένας τρόπος να μάθουν κάποια τραγούδια παλιά οι νέοι, όμως ΔΕΝ είναι ΑΥΤΑ τα τραγούδια, μαθαίνουν απλά τους στίχους ίσως. Πάντως θα πω πως στο κτήμα ξέφυγα εντελώς από τους υπολογιστές με απλή εξαίρεση το τάμπλετ μου που όμως πάλι ανοίγω ελάχιστα.Το βλέπω αυτό γιατί όταν γυρίζω πίσω στο σπίτι στον..πολιτισμό πάλι ..ξεχνώ να ανοίξω πολλές φορές τον υπολογιστή. Λες μα μου λείπει το τραντζιστοράκι μου ;

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Γιαγιά Φαιη, σου είπα ότι ακούω τόσο ραδιόφωνο που δεν μου ξεφεύγει οτιδήποτε!! Την ξέρω, έχω ακούσει τα τραγούδια ίσως όχι όλα. Πάλι δεν αντιλέγω πως υπάρχουν και οι καλές μεταποιήσεις όμως..υπάρχουν και τόσες πολλές άσχημες που με ξεπερνούν σε αντοχές να τις ξανακούσω και...γυρίζω σταθμό!Καλή σου μέρα γλυκιά μου και καλό μήνα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ LitsArt, Λιτσάκι μου δημιουργικό καλό και δημιουργικό μήνα να έχεις.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ο κόσμος της Ράνιας, φίλη μου καλό μήνα , αυτά τα αμύγδαλα θα με..σκοτώσουν. Χθες καθάρισε πολλά να στείλει στην Αθήνα στη κορούλα μας και μετά έψησε πάλι άλλα με ..αλατάκι και..τι να σου πω..με την τηλεόραση τα τσάκισα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Maria , φίλη μου καλό μήνα όλα να πάνε καλά!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Καιρός να σας επισκεφθούμε, όχι τίποτε άλλο, για να μη τα φας όλα μόνη σου.
Κάτσε να γυρίσουν τα κορίτσια.
Για τα τραγούδια τώρα.
Προκειμένου να ακούω τα δεύτερα που αναφέρεις με τους επαναλαμβανόμενους άσχημους στοίχους, προτιμώ την προσαρμογή των παλιών σε μο τέρμα μουσική .
Έχω ακούσει μερικά και μου άρεσαν πολύ.
Ίσως να έχεις δίκιο και κάποια να τα ικανοποίησαν .
Είναι πάντως ευκαιρία και για τους νέους να τα μάθουν.
Φιλάκια πολλά

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Το τρανζιστορακι μου φελαναδα ειναι για μενα εδω και πριν απο αμνυμονευτων χρόνων η παρεα μου μολις ξυπνησω το πρωί.!! με ακουστικό για να μην ξυπνησω τον Σμαραγδακη..χα..χα. και εγω ακουω τα παντα..είναι για μενα το καλυτερο μεσον διασκεδασης ακους και κανεις και την δουλεια σου .. ενω ο δικος μου ειναι της τηλεόρασης πιο πολύ!!
Να περνας ομορφα ότι και κανετε .. την αγαπη μας.!! φιλακιααααα!!