Δευτέρα 13 Αυγούστου 2018

Εύχομαι ολόψυχα Χρόνια Πολλά!

Παραμονή της Παναγιάς..μεγάλη γιορτή φίλοι μου ..πέστε μου έναν που στις δύσκολες στιγμές δεν είπε με απόγνωση και ελπίδα: "Παναγιά μου.."
Έχω μία τεράστια συλλογή στο αρχείο μου από εικόνες που Την απεικονίζουν.
 Το καιρό που Αγιογραφούσα  τις μάζευα με μανία και τώρα πια που δε μπορώ , πάλι ..μόλις μου τύχει να δω κάποια που δεν ξέρω την "κλέβω" και την κρατώ τοποθετώντας την στη συλλογή μου λες και..αύριο θα αρχίσω να την μεταφέρω στο ξύλο ή στο μουσαμά..
                             Icon ortodox
                             
Η Αγία Βάτος

  Acoperamantul Maicii Domnului.icon orthodox

                    https://www.facebook.com/Filoi.tis.Gnisias.Esfigmenou/?fref=ts

Δεν θυμάμαι πόσες φορές Την ζωγράφισα και κάθε φορά , σε κάθε πινελιά Της μιλούσα λες και και ήταν δίπλα μου και τα...λέγαμε.. 
                       

Αυτή την κράτησα για το σπίτι μου..



Το ξύλο το είχε βρει ο άνδρας μου από ένα Ευκάλυπτο που είχε παγώσει.. Σκέπτομαι ότι αν είχα τότε τη συνήθεια να φωτογραφίζω όσες ζωγράφισα δεν θα είχα ..χώρο στον υπολογιστή μου να τις βάλω!!!

Why are Vigil Lamps lit before Icons?  By Bishop Nikolai Velimirovich [There's meaning in almost everything in church]


Φίλοι μου σας στέλνω από τώρα τις ευχές μου γιατί θα λείπω σε ταξιδάκι στα συμπεθέρια μου , θα πάρω τηλέφωνο σε όσες η ..μνήμη μου δεν θα με γελάσει και σε όσες ξεχάσω ας με συγχωρέσουν.
Θα ευχηθώ η Ευλογία και η Προστασία Της να είναι σε κάθε σας βήμα, σας διαβεβαιώ ότι αν Της ζητήσετε κάτι με όλη σας τη ψυχή Εκείνη θα σας ακούσει..και αν κάτι δεν γίνει όπως το επιθυμείτε θα είναι γιατί Εκείνη βλέπει πιο μπροστά και κάνει το καλύτερο για σας. Χρόνια Πολλά.
                          Αχτιδένια φιλάκια.





6 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Γεωργία μου,
έργα βγαλμένα απ την έμπνευση της ψυχής σου και την τέχνη των χεριών σου.
Θαυμάσια.
Σου εύχομαι και σε σένα και σε όλη σας την οικογένεια Χρόνια Πολλά, πάντα με υγεία και όμορφες στιγμές.

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Βοήθεια όλου του Κόσμου η Παναγία μας
Χρόνια πολλά σε όσες και όσους γιορτάζουν
να περάσετε καλά και καλή επιστροφή
πολύ όμορφα τα έργα σου

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ!!!!!!!!!!!!!
http://www.e-radio.gr/OFF-Radio-Thessaloniki-i809/live

Maria είπε...

Χρόνια Πολλά!!! με υγεία και κάθε ευτυχία μέσα στο σπιτικό σου με οδηγό την γλυκιά μητέρα όλων μας την Παναγία μας!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Υπέροχες οι εικονες της Παναγια μας Γιωργία μου και χιλιαδες που η καθε μια πόσες ελπίδες για υγεια κουβαλάει επανω της!! Ας ειναι η ευλογία ΤΗΣ να σκπαζει τον κοσμο φιλεναδα! να περνας ομορφα θα τα πουμε καποια σιγμή φιλακιαα!!

Mia είπε...

Χρόνια Πολλά σε όλο τον κόσμο, Αχτιδένια μου. Πολλά πολλά φιλιά.