Τετάρτη 11 Ιουλίου 2018

Μία ταινία που με ενθουσίασε!

                        

 Δεν ξέρω τι τρώτε εσείς το πρωί μα για μένα το καλύτερο πρωινό είναι ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης ζεστό και με καλοψημένο σουσάμι με συνοδεία ένα κυβάκι  κασέρι !
 Ο καφές βέβαια απαραίτητος και πρώτος πρώτος. Σίγουρα  ελληνικός σκέτος, καϊμακλίδικος στο αγαπημένο μου φλιτζανάκι , το τελευταίο από τα 6..τα υπόλοιπα πάνε σε τόπο χλοερό από τα χεράκια μου ένα..ένα!!!
Όχι πως σας ενδιαφέρει μα..για να το ξέρετε και όταν με πετύχετε για πρωινό να πάτε να μου το βρείτε!!!!!
Τέρμα τα αστεία μου , ας σας πω επιτέλους και κάτι σοβαρό για να με βάλετε σε πιο ...περίοπτη θέση στην..υπόληψη σας γιατί σίγουρα πολλές φορές θα μουρμουρίσετε ότι σας έχω πρίξει με την καθημερινότητα μου.
Χθες φίλοι μου είδα μία ταινία στο ΟΤΕ ΤV  που μου άρεσε τόσο πολύ που θα με αντέξετε να σας πω λίγα λογάκια γι' αυτήν αν και δεν είμαι ειδική σαν τον καλό μας φίλο Γιάννη.

                       Î£Ï‡ÎµÏ„ική εικόνα

Τρυφερή , συγκινητική, με έκανε να δακρύζω, να σκεφτώ πόσοι άνθρωποι σε άλλα μέρη δεν έχουν ζήσει τα ελάχιστα από εμάς και πόσο οφείλουμε να απλώνουμε ο ένας στον άλλο το χέρι σε όποια μορφή το χρειάζεται.
Σας αντιγράφω το λινγκ με πληροφορίες για τη ταινία , ας με συγχωρέσετε που δεν έχω τις γνώσεις να σας βάλω τρέιλερ . Ήρωες στη ταινία "Γλυκό Φασόλι" ένας άνθρωπος με παρελθόν που το κρύβει, κλειστός, μελαγχολικός φτιάχνει τα ντορογιάκι που είναι τηγανίτες γεμισμένες με γλυκιά κρέμα φασολιού ( περί ορέξεως...κολοκυθόπιτα!!!) . Μία γλυκιά και αφάνταστα συμπαθητική κυρία μπαίνει στην δική του καθημερινότητα με μία υπέροχη κρέμα γλυκού φασολιού που θα τον βοηθήσει να αυξήσει τις δουλειές του και πάνω από όλα να ..γλυκαίνει..να ανοιχτεί..
Η γυναίκα όμως είναι πρώην Χανσενική με παραμορφωμένα χέρια και ..ο κακόβουλος άνθρωπος υπάρχει παντού φίλοι μου.. Την προδίδει ο Σεντάρο με το δικό του τρόπο όταν την απαρνιέται τόσο εύκολα χωρίς να παλέψει. Τσατίστηκα με τη "κλώσα" που την κάρφωσε και απαίτησε την απόλυση της , την έλουσα  με όλα τα κοσμητικά  και τσατίστηκα και με τον Σεντάρο που δεν της έδειξε την..πόρτα! Δεν σας λέω το τέλος για να σας αναγκάσω να βρείτε τρόπο να την δείτε. Είναι υπέροχη φίλοι μου..υπέροχη.
Είμαι φαν του Σινεμά, βλέπω ταινίες χωρίς όμως να έχω τις γνώσεις ενός ειδικού ( Βλ. Γιαννηςhttps://plus.google.com/+GiannisPit!! , αυτό το παιδί τα ξέρει όλα..) μα απλός δέκτης και παραλήπτης των εντυπώσεων του μαγικού αυτού κόσμου.
 Αν με ρωτήσετε τι βλέπω..θα σας πω ..τα πάντα εκτός από θρίλερ πια που κάποτε έβλεπα με μανία μα τώρα ..τρομάζω και..αγριεύομαι!!
Δεν θέλω τώρα γέλια..λατρεύω τα παιδικά, το Νέμο, τον Σερκ, τα Σκυλιά της Δαλματίας, την οικογένεια Ανταμς, τα Μίνιονς και..ΟΟΟΟΟΟΟΛΑ τα παραμύθια!
Όμως όταν βλέπω μία ταινία σαν και αυτήν ..ε! τότε ενθουσιάζομαι που..πλαντάζω στο κλάμα..
Φίλοι μου σας εύχομαι μία όμορφη μέρα, εγώ ..τριγυρίζω σαν την μελισσούλα, στέκομαι στη φωλιά μου ( κτήμα) , επιστρέφω για λίγο στην αρχική φωλιά ( σπίτι), επισκέπτομαι λουλούδια ( φίλους) και πάλι ...από την αρχή!!!
Αχτιδένια φιλάκια αγαπημένοι μου σήμερα έχω πάρτι με τις μαθήτριες μου στο σπίτι μου!!!! Έστειλα τον άνδρα μου ταξιδάκι , θα φτιάξω παστίτσιο, τσιζ κέικ και κουλουράκια και θα περάσουμε μια χαρά ..ΜΟΝΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ !!!!
(Τελικά..τζίφος..δεν κατάφερα να βάλω τα λιγκ....μη μου θυμώσετε )

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αχτιδούλα της καρδιάς μου το ομολογώ, είσαι η ΜΙΑ και η μοναδική. Λατρεύω το τρόπο που μας τα γράφεις και πάνω από όλα γιατί ξέρω πως πολλές φορές πίσω από το χιούμορ σου υπάρχει κάτι που σε πονάει .Κατερίνα Μ.

Κική Κωνσταντίνου είπε...

αγαπημενη μου δεν την ηξερα
στα υποψη μου

φιλια πολλα

Ανώνυμος είπε...

Την είδα την ταινία πέρισυ και προσπαθούσα να πείσω φίλους και γνωστούς να μην τη χάσουν. (Δύσκολο, την έπαιζαν μόνο 2 αποκεντρωμένα σινεμά της Αθήνας) Εχεις απόλυτο δίκιο, είναι ότι πιο τρυφερό, ανθρώπινο και λυρικό είδα τα τελευταία χρόνια. Χαίρομαι που κάποιος μοιράστηκε τον ενθουσιασμό του γι αυτή την ταινία... Καλημέρα!

Γιώτα από Αθήνα

Giannis Pit. είπε...

Καλησπέρα Γεωργία μου....!
δεν την έχω δει την ταινία αλλά κρατώ σοβαρή σημείωση με την ανάρτησή σου.
Και σε παρακαλώ είναι εξαίρετη και συγκροτημένη για να μας δώσεις μια πλήρη εικόνα της.
Εγώ επίσης να σε ευχαριστήσω για τα υπέροχα ζεστά σου λόγια. Ειδικός δεν είμαι. Ερασιτέχνης λάτρης του Σινεμά εδώ στη γειτονιά.
Σε φιλώ και εύχομαι πάντα να περνάς όμορφα.
Υ.Γ. Λατρεμένο το κουλούρι με το τυρί.

Μαρία Έλενα είπε...

Δε την έχω δει αλλά θα την έχω στα υπόψην.
Φιλάκια ...

Lysippe είπε...

Ούτε που την ήξερα, Γεωργία μου. Μετά απ' τα ενθουσιώδη σου σχόλια, σίγουρα θα την αναζητήσω. Θα μου επιτρέψεις ν' αντιπροτείνω την "The Intouchables - Άθικτοι" του 2011. Βαθιά ανθρώπινη ταινία, την έχω λατρέψει, κι είμαι σίγουρη πως θα σου μιλήσει και θα την ευχαριστηθείς το ίδιο πολύ. Αξίζει να την αναζητήσεις, ή ν' αποταθείς πχ στα παιδιά σου και να σου την βρουν. Τα φιλιά μου!

Μαρία Πλατάκη είπε...

Γεωργία την έχω δει στο σινεμά Είναι όντως καταπληκτική!!! Εγώ βλέπω πολλές ταινίες στο σινεμά όπως και θέατρα . Η ζωή αυτή είναι πολύ καλύτερη από συμμετοχές σε δρώμενα που σε αποκλείουν στα καλά καθούμενα από ψηφοφορίες Πολλά φιλιά

ANNA FLO είπε...

Δεν την ξέρω αλλά με έκανες να την αναζητήσω όταν επιστρέψω από την εξοχή. Και μην υποτιμάς τον εαυτό σου παραστατικότατα μας μετέφερες την ατμόσφαιρα. Εντάξει Γιάννης δεν είμαστε αλλά είσαι καλή μαθήτρια εσύ!!
Να περνάς καλά και να περάσετε στο πάρτυ υπέροχα όπως σας αξίζει
Φιλιά πολλά

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Αυτές οι ταινίες μου αρέσουν Γεωργία μου, που έχουν κάτι να πουν .
Συγκινούμε περισσότερο από παλαιότερα και το απολαμβάνω.
Αγαπημένη πρωινή λιχουδιά το κουλούρι.
Πες στον Δημήτρη να πάει να σου φέρει από τον Κούκο πίσω από τη Μητρόπολη .
Θα πάθεις.
Εσύ από πού παίρνεις ;
Κάθε πρωί με την Ιωάννα κάνουμε τη βόλτα μας και δοκιμάζουμε τα κουλούρια από τους φούρνους της γειτονιάς μας .
Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.