Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018

Φεύγω..το χρειάζομαι..



Σας το είπα..είναι να μην κάνω την αρχή και πάρω τους δρόμους!!! Μετά από δύο μέρες και..έπεται τρίτη να περιπλανιέμαι στα πατώματα του ΙΚΑ για τη διακοπή της σύνταξης του νονού μου και δεχόμενη στο τέλος το:
-Κυρία μου Δευτέρα και Τετάρτη το τμήμα συντάξεων είναι..κλειστό!
-Μα όλος ο όροφος είναι..κλειστός..
-Α! απεργούν σήμερα!!!!Ελάτε αύριο..
Κατέβηκα που λέτε σε..κατάσταση σοκ και είπα στον άνδρα μου:
-Πάρε με και πάνε με όπου θες αρκεί να είναι μακριά..στη θάλασσα... σε φίλους..σε όμορφα πράγματα..


Χατήρι δεν μου χαλάει το αγόρι μου ( των...72!!!) και πήραμε τους δρόμους!


Πρώτα στα Νέα Φλογητά..κάποτε παραθερίσαμε εδώ για ένα καλοκαίρι..


Μετά στην ακτή Διονύσου λίγο πιο πέρα στους φίλους μας.
Ο λύκος κι αν εγέρασε το..χούι δεν το κόβει..το καθημερινό λουλουδάκι μου!


Την ρήμαξε πάλι την τριανταφυλλιά..


Στο πανέμορφο εξοχικό τους που είναι για μας γεμάτο αγάπη κάθε φορά που με ένα τηλεφώνημα τους λέμε: -Ερχόμαστε!
Φάγαμε την μακαρονάδα που ζήτησε ο ..μακαρονάς άνδρας μου πριν ακόμα φθάσει και μετά για τον απογευματινό καφέ αποχαιρετήσαμε και φύγαμε για τη Νέα Καλλικράτεια στον κουνιάδο και τη συννυφάδα μου. Σας είπα..μας άνοιξε η όρεξη για ..ξεπορτίσματα.
Φίλοι μου ..είναι ένας τρόπος να συνέλθω..χρειάζομαι χρόνο να ξεπεράσω όλα όσα αυτό ο καιρό με κλόνισαν, ο θάνατος της Κλώντης μου, ο τραυματισμός στο χέρι του άνδρα μου και τέλος ο η περιπέτεια και ο θάνατος του νονού μου που με κούρασαν και σωματικά.
Αύριο η τελευταία προσπάθεια μου με την ατελείωτη γραφειοκρατία ( λέμε..ελπίζουμε τώρα..), μετά το τελευταίο μάθημα με τη μικρή μου μαθήτρια, η παράδοση ενός πίνακα σε ένα πελάτη και..αποχαιρετώ..
Φεύγω προς το παρόν για μία εβδομάδα στο κτήμα μας γιατί την Δευτέρα πρέπει να κάνω τα 9μερα και..πάλι φεύγω..δεν ξέρω που..μα φεύγω..
Πάντως, μην επαναπαύεστε ..τάμπλετ μαζί μου ..έτσι για να παρακολουθώ τι κάνετε ατιμούλια!
                                  Αχτιδένια φιλάκια!



17 σχόλια:

Α. Παπαγιάννης είπε...

Καλή ανάπαυση, Γεωργία, όλοι την χρειαζόμαστε κάθε τόσο, για να γεμίζει η μπαταρία και να μπορούμε να συνεχίσουμε, με τόσα "θεριά" που μας τριγυρνάνε...

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Μπράβο... πολύ καλά κάνεις γιατί σου χρειάζεται ξεκούραση !!!
Καλά να περάσεις και περιμένουμε ανταποκρίσεις !!!!
Πολλά φιλιά !!!!

ANNA FLO είπε...

Έτσι!! Καλή ξεκούραση...φύγε πήγαινε όπου θες και πέρνα καλά. Φιλάκια

Κική Κωνσταντίνου είπε...

μπραβπ αγαπη μου για την εξορμηση
και σε αλλες ευχομαι

φιλια πολλα

Αμαλία είπε...

Καλημέρα καλή μου.
Πάντα τέτοια, βόλτες, λουλουδάκια και μακαρονάδες.
Να είστε καλά.

Lefki είπε...

Χαίρομαι πάρα πολύ που βγαίνετε και ξεκουράζεστε! Περάσατε πολλά τον τελευταίο καιρό, ήρθαν και μαζεμένα, οπότε καιρός για επαναφόρτιση.

Όμορφα να περνάτε με τον Δημήτρη σας! Να 'στε πάντα καλά. Πολλά φιλιά.

Lysippe είπε...

Μόνο όμορφες στιγμές από 'δω και πέρα, Γεωργία μου.
Να περάσετε καλά!!

Giannis Pit. είπε...

Την καλύτερη δουλειά κάνατε Γεωργία μου....!
Αφεθείτε κοπέλα μου στις ομορφιές του καλοκαιριού. Το δικαιούστε.
Καλά να περνάτε.

Mia είπε...

Μπράβο, Αχτιδούλα μου. Αυτό ακριβώς πρέπει να κάνεις. Βόλτες να ξεφύγεις. Πολύ μου αρέσει που το αγόρι σου ακόμη σου προσφέρει καθημερινό λουλουδάκι! Πω πω, πόσο γλυκό εκ μέρους του! Πολλά φιλιά, φίλη μου, και να περάσεις καλά.

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Αγαπητή κ.Γεωργία
πολλά καλά έκαμετε ,
όλοι χρειάζονται μια διακοπή από τη καθημερινότητα
ειναι φυσιολογικό , να περάσετε καλά με όμορφες στιγμές

Maria είπε...

Καλή ξεκούραση κι όμορφα να περάσεις γλυκιά μου αχτίδα!!!
Φιλάκια!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Να περνάς πολύ όμορφα.
Φιλάκια ...

ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ (ΜΑΡΙΑ Π.) είπε...

Χρειάζεται χρειάζεται για την σωματική και ψυχική υγεία μας.
Καλά να περάσεις και καλή ξεκούραση.

Giorgos Varvakis είπε...

Όμορφες στιγμές!!!
Πάντα μαζί αγαπημένοι κι ευτυχισμένοι!!!!
Πολλά φιλιά και καλημέρα :)

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Μπραβο φιλεναδα έτσι σας θελω πιστουνακια να μην βαλετε κ.... μεσα που λενε.. να φευγετε να πηγαινετε οπου σας κανει κεφι αχτιδα μου να ξεκουραστεις και εσύ..κοριτσι μου το χρωστας στον εαυτό σου.. καλα να περνατε ότι και να κανετε.. φιλακιαααα!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

στο καλο, καλά να περάσετε... οσο πιο μακρυά, τόσο πιο καλά...

καλοκαλοκαιρι!!!

Rena είπε...

Αχ Αχτιδά μου εγω έχω πάθει γραφειοκρατοφοβία ανεβάζω παλμούς,βλέπω εφιάλτες,παθαίνω συνγκρυο,ακόμα και στο άκουσμα της λέξεις...Μάλλον για να ξεχνάμε τον πόνο μας το κάνουν δεν εξηγείτε αλλιώς...
Ρίξε το έξω, πέρνα καλά και γέμισα μας με όμορφε φωτό να πάρουμε κι εμείς μια γεύση!
Φιλάκια πολλά και βροχερά!!!