Σάββατο 16 Ιουνίου 2018

Καλό σου ταξίδι..

                       Î‘ποτέλεσμα εικόνας για Καλό Παράδεισο

Σήμερα έφυγε ο τελευταίο ηλικιωμένος της οικογένειας μου. Ήταν νονός μου, θείος και κουμπάρος στον Ορθόδοξο γάμο μου. 
Έφυγε ήσυχα και γρήγορα ίσως γιατί ένοιωθε πόσο στεναχωριόμουν που τον έβλεπα έτσι τις τελευταίες μέρες.
Το πρωί πέρασα να σε δω, να σου δώσω χυμό και δεν με κατάλαβες..κοιμόσουν..λίγη ώρα μετά κοιμήθηκες για πάντα..ήσυχα ...σαν τη ζωή σου. 
Είμαι σίγουρη ότι η αγαπημένη σου Κλώντη που την λάτρευες θα ήταν Εκεί να σε περιμένει. Σου κρύψαμε την αλήθεια ότι πέθανε γιατί ξέραμε πόσο την αγαπούσες..
Την ημέρα που την θάψαμε ήρθα να σε δω και με ρώτησες
- Τι κάνει η Κλώντη; γιατί δεν την έφερες;
-Κοιμάται νουνέ..κοιμάται σου είπα με χαμόγελο και μέσα μου σπάραζα..


Έχω πολλά να θυμάμαι από σένα μα εκείνο που ξεχωρίζω είναι τότε..που ήρθε η Χούντα και μας έκλεισαν στο σχολείο ζητώντας να έρθουν οι γονείς μας να μας πάρουν μόνο , ο μπαμπάς μου είπε να κοιμηθώ εκεί στις καλόγριες κι εσύ με την ιατρική σου τσάντα έκανες ότι πήγαινες σε ασθενή και περνώντας τα μπλόκα ήρθες στο Καλαμαρί με τα πόδια να με πάρεις..
Καλό σου ταξίδι...
                               ΑΧΤΙΔΑ

19 σχόλια:

ANNA FLO είπε...

Καλό του ταξίδι! Ξεκουράστηκε...Να είστε καλά να τον θυμάστε!

Nena είπε...

Αγαπημένη μου Γεωργία Καλή δύναμη σε σας και καλό παράδεισο να έχει...η ευχουλα του να σε στηρίζει!!

Ανώνυμος είπε...

Καλό του ταξίδι!!Θα θυμάμαι πάντα όταν ήρθα στο σπίτι σας κ τον γνώρισα την ευγένεια του, την καταπληκτική πνευματική διαύγεια που είχε,τις γνώσεις κ την φρέσκια πολιτική άποψη που είχε στην κουβέντα που είχαμε.Θυμάμαι πως σηκώθηκε όρθιος να με χαιρετήσει που θα έφευγα ως αληθινός τζέντλεμαν.Καλό ταξίδι!Ηταν τυχερός που είχε τόσους αγαπημένους γύρω του κ ο θανατός του μόνο ευτυχισμένος πρέπει να λέγεται.
ΑΝΤΙΓΟΝΗ

Χαλκιοπουλου Χριστινα είπε...

Πολυ όμορφη φυσιογνωμία ο παππούς!
Καλό του ταξίδι..... στην ανάπαυση!
Συλλυπητήρια σ' όλη την οικογένεια!
Να είσαστε γεροί....να τον θυμάστε!
Γεωργία μου, Καλή δύναμη!!!!

litsa t. είπε...

Ο θεος να τον αναπαυσει.Και εσεις να ζησετε και να τον θυμοσαστε.Ειλικρινα λυπαμαι.

nikol είπε...

Καλό Παράδεισο να έχει ο νονός σου Αχτίδα μου !! Να τον θυμάστε πάντα με την αγάπη που του είχατε!! Θα θυμάμαι την ευγενική μορφή του τις λίγες φορές που τον είδα !
Την αγάπη μου

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

Καλό παράδεισο να έχει! Ησύχασε η ψυχούλα του...

Maria είπε...

Καλό παράδεισο........θερμά συλλυπητήρια, να είσαστε καλά να τον θυμόμαστε.....

Maria είπε...

Να τον θυμοσαστε.... ήθελα να γράψω.......

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Συλλυπητήρια, να είστε καλά να τον θυμάστε.

marimar είπε...

Γιορτή του πατέρα σήμερα. Μήπως πατέρας δεν είναι και ο νονός; Να ζείτε να τον θυμάστε Γρωργια μου. Αναπαυμένος ας είναι...

Μαρία Πλατάκη είπε...

Θερμά συλλυπητήρια. Να ζήσετε να τον θυμάστε. Κάνατε ό,τι καλύτερο γι΄αυτόν .Να είστε πάντα καλά.

Ελένη Φλογερά είπε...

Γεωργία μου θερμά συλλυπητήρια, να είσαι καλά!
Φιλιά!

Rena είπε...

Να ειστε καλα να τον θυμαστε.Ετσι πρεπεινα ειναι οι νονοι δευτεροι γονεις ησουν πυ τυχερη που τον ειχες!!!
Φιλακια πολλα!!!

Giannis Pit. είπε...

Γεωργία μου,
δέξου τα θερμά μου συλλυπητήρια μέσα απ την καρδιά μου για τον γλυκό αυτό άνθρωπο που κίνησε για το μεγάλο του ταξίδι.
Διαβάζω πτυχές της ζωής σου και πραγματικά το κάνω με συγκίνηση.
Να τον θυμάστε με αγάπη.

Αμαλία είπε...

Καλή μου Γεωργία, καλημέρα.
Τα θερμά μου συλλυπητήρια για τον νονό σου, να έχει καλό δρόμο.
Στάθηκες, όπως σε όλους άλλωστε, άριστη συμπαραστάτιδα μέχρι το τέλος της ζωής του. Να έχετε την ευχή του και να προσέχετε την υγεία σας, κι εσύ και ο Δημήτρης.
Τα φιλιά μου και την αγάπη μου.

Κική Κωνσταντίνου είπε...

Συλληπητήρια γλυκιά μου
ζωή σε εσάς

Δημιουργία είπε...

Τα θερμά μου συλλυπητήρια Γεωργία μου, ξεκουράστηκε. Όταν φτάνει σε αυτή την κατάσταση κάποιος ειναι ολα πολύ δύσκολα, τα πέρασα πρόσφατα με τη μαμά μου και ξέρω.Τώρα ηρέμισε και φρόντισε τον εαυτό σου και τον Δημήτρη σου.

Thalia Tzellou είπε...

Θερμά συλλυπητήρια Αχτίδα μου, καλό παράδεισο να έχει ο νονός. Να είστε καλά να τον θυμόσαστε με αγάπη.