Δευτέρα 23 Απριλίου 2018

Χρόνια Πολλά στους συνονόματους!


                                

  ÎŸ Άγιος Γεώργιος.                                                
Να σας ευχηθώ Χρόνια Πολλά σε όσες και όσους γιορτάζουν σήμερα και τουλάχιστον από Γιώργηδες έχω πολλούς , λίγες συνονόματες και βέβαια την..αφεντομουτσουνάρα μου όπως έλεγε ο Καραγκιόζης!

                       Î•Î¥Î§Î•Î¤Î—ΡΙΑ ΚΑΡΤΑ ΓΙΑ THN ΓΙΟΡΤΗ 100.091 - 87 | Altakarta 
                                          
     Να με...χαίρεστε καλέ!!! Μα τι να σας κεράσω; 
Μόλις γύρισα από το κτήμα και δεν προλαβαίνω οπότε...τι να σκεφτώ..μα ένα δωράκι με κλήρωση για μία από όλες τις ευχές που θα πάρω . 
Τίποτε σπουδαίο,  κάτι από τα χεράκια μου και το μόνο που θέλω από αυτή τη μέρα είναι Υγεία και Ειρήνη φίλοι μου για όλο το κόσμο.
 Ο Άγιος Γεώργιος που τον ζωγράφισα τόσες..μα τόσες φορές στα 35 χρόνια που δούλευα , ας δίνει σε όλους τους ανθρώπους αυτά τα δύο.
Αχτιδένια φιλάκια σε  όλους σας , πάω για..ευχές και αν ξεχάσω κάποιον ή κάποια..τι να πω..δικαιολογούμαι λόγω ηλικίας και τα σχετικά !
       
 



25 σχόλια:

ANNA FLO είπε...

Καλημερα!! Χρόνια πολλά Να είσαι πολύχρονη, με υγεία και Ειρήνη για όλο τον κόσμο.
Να χαίρεσαι τους δικούς σου και να σε χαίρονται
Καλά να περάσεις σήμερα στη γιορτή σου
Φιλιά πολλά

ποιώ - ελένη είπε...

Χρόνια πολλά Γιωργία μου
Κάθε καλό σε εσένα καλή μου

Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά Αχτίδα μου!!!! Υγεία και ευτυχία !!! Να χαίρεσαι ολους οσους αγαπας και να σε χαίρονται!!! Πολλά φιλιά και να περάσεις όμορφα σήμερα!!!
Μαρία απο Πάτρα

Elena είπε...

Χρόνια πολλά, Χρόνια καλά, Χρόνια ευτυχισμένα, είναι ευχές από καρδιάς κυρία Γεωργία μας για σένα. Φιλάκια Πολλά από την δασκάλα στα Χανιά και απο τους 20 μαθητές μου.

Μαρία Έλενα είπε...

Χρόνια σου πολλά γλυκιά μου με υγεία.
Φιλάκια...

Ανώνυμος είπε...

χρόνια πολλά και καλά κυρία Γεωργία.Αν σας πώ ότι ανοίγω τη σελίδα σας με το "... έγινα 59!!! Ε και.." Σας εχω συντροφια πολλά χρόνια. Τωρα που σπουδ'αζει η κόρη μου στη Θεσσαλονικη και ερχομαι συχνα θα προσπαθησω να σας γνωρισω απο κοντά. Αν θέλετε και σεις βεβαια.
Και πάλι πολυχρονη και ευτυχισμένη!!!!! Τα χρόνια μου πολλα και στον κύριο Δημήτρη!!!!

Φωτεινή Στάππα (Αθήνα)

Ελένη Φλογερά είπε...

Γεωργία μου χρόνια σου πολλά κατά την διάρκεια των οποίων να έχεις την υγειά σου και άπειρες χαρές. Να σε χαίρονται οι αγαπημένοι και εμείς που μπαινοβγαίνουμε στο μπλογκόσπιτό σου.
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Αχτίδα μου χρόνια πολλά και καλά γεμάτα υγεία!!!!

Μαρία Γ. είπε...

Καλημέρα Αχτίδα μου,
Χρόνια σου Πολλά και καλά εύχομαι.
Να έχεις την υγεία σου και να χαίρεσαι όσους και όσα αγαπάς και γεμίζουν την ψυχή σου με όλα αυτά τα "καλούδια" που μας προσφέρεις.
Σε φιλώ :)

Α. Παπαγιάννης είπε...

Γειτόνισσα, χρόνια πολλά και ευλογημένα, γεμάτα ιδέες, δημιουργίες και αγάπη για τους γύρω σου.

Κωνσταντίνα είπε...

Σας εύχομαι ολόψυχα χρόνια πολλά και καλά και γεμάτα υγεία! Να είσαστε πάντα αισιόδοξη και δημιουργική και να σας χαίρεται ο κος Δημήτρης και όλη η οικογένειά σας! Πολλά φιλιά από Πάτρα!

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΙΑΜΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!
φιλια!!

....irida...

το στεκι της σοφιας είπε...

χρονια πολλα και καλα αχτιδουλα μου!!! να σε χαιρομαστε!!!

Giannis Pit. είπε...

Χρόνια Πολλά Γεωργία μου, χρόνια καλά, γεμάτα υγεία και αγάπη κοντά στα λατρεμένα σου πρόσωπα.
Να σε χαιρόμαστε οι φίλοι σου, να απολαμβάνουμε τις δημιουργίες σου και τις ομορφιές σου.
Να είσαι καλά με τις ευχές μου.

marypertax είπε...

Γεωργία μου χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα να χαίρεσαι ό,τι και όσους αγαπάς και να σκορπίζεις χαρά και αγάπη, κέφι και ζεστασιά όπως εσύ ξέρεις! Πολλά φιλιά!

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Ολόψυχα σου εύχομαι να έχεις Χρόνια Καλά και Πολλά Γεωργία μου!
Σε χαιρόμαστε και σε καμαρώνουμε, και είσαι παράδειγμα για πολλούς από μας.
Πάντα δημιουργική, ανοιχτόκαρδη και αισιόδοξη.
Τον θαυμασμό και την αγάπη μου αγαπημένη μου!

Ariadne είπε...

Καλή μου χρόνια σου πολλά. Ότι επιθυμείς!AriadnefromGreece!

ΡΙΤΑ είπε...

Χρονια πολλα κ. Γεωργια, να χαιρεστε την οικογενεια και να σας χαιρονται. Φιλια πολλα

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φϊλοι μου σας ευχαριστώ, κάνατε τη μέρα μου ακόμα πιο όμορφη!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Χρόνια Πολλά
εύχομαι να περασες όμορφα τη μέρα της γιορτής σου

Marie-Anne είπε...

Πολλές πολλές ευχές για την γιορτή σου, Αχτίδα μου!
Να έχεις πάντα υγεία, αγάπη και ευτυχία γύρω σου και να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Χρόνια πολλά και καλά Γεωργία μου.
Πέρασε η μέρα βέβαια, αλλά τ ρα βρήκα χρόνο να μπω στα μπλογκ.
Να είσαι γερή και να χαίρεσαι την οικογένειά σου.
Φιλάκια .

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Χρόνια σου πολλά αγαπημένη, ότι καλύτερο εύχομαι για την οικογένειά σου και να σε χαίρονται όσοι σ αγαπούν ( κι εμείς δηλαδή) !!! Πολλά φιλιά !!!!

Κλαυδία είπε...

Πολύχρονη Γεωργία μου , γερή, χαρούμενη και δημιουργική !!! Η αγάπη που ακτινοβολείς γύρω σου είναι τόσο πολύτιμη και είναι τυχεροί οι αγαπημένοι σου και οι φίλοι σου που έχουν την ευλογία να την απολαμβάνουν...Πολλά φιλιά

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Με το να τα πουμε απο το τηλεφωνο.. Γιωργία μου χα.. δεν περασα απο το σπιτικο σου φιλη μου να αφησω και εδω τις ολοθερμες μου ευχες.. για την γιορτη σου Χρονια σου πολλα φιλη μου..να σε χαιρονται οι αγαπημενοι σου και εμεις μαζι τους να σε χαιρομαστε..να εσαι γερή και χαρουμενη
παντα..γεματη δημιουργικότητα φιλεναδα...!!! μια αγκαλια και ενα μεγαλο φιλι..!!!