Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2017

Πάρτι γενεθλίων!

 Άλλη μία γιορτή των εγγονών μας φίλοι μου , γιορτάστηκαν τα γενέθλια των δύο μικρών σε πολυχώρο της πόλης μας και είναι πάντα μία ευκαιρία να ξαναδούμε συγγενείς , νονές, κουμπάρες,  φίλες των παιδιών μας . 
Η μεγάλη εγγονή σε 5ήμερη στη Κρήτη μας έλειψε βέβαια μα καλά να είναι το ίντερνετ που μας φέρνει κοντά έστω και από απόσταση και η βιντεοκλήση που ...λέει χρόνια πολλά !
Αυτή η γενιά είναι μεγαλωμένη μέσα σε τέτοια ..κόλπα..εμείς τότε είχαμε όμορφα στολισμένα επιστολόχαρτα, μελάνη και γραμματόσημα!!!!!! 
Τώρα με παίρνει σε βιντεοκλήση η εγγονή και μου λέει μελιστάλαχτα : -Γιαγιά μου θα μου βάλεις μονάδες και ΜΒ; Φιλάκια γιαγιά μουυυυ!!!!
Λιώμα η γιαγιά ..τσακίζεται στο Γερμανό για ΜΒ.


Οι παιδοχώροι αυτοί είναι η λύση πλέον των γωνιών ενώ εγώ γέμιζα το σπίτι μας τότε  από παιδιά αφού οι κόρες μου είχαν ίδια μέρα γενέθλια και τα αφιλότιμα θηριάκια τότε πέταξαν μέχρι και..τούρτα στο απέναντι  διαμέρισμα !!! Μετά βγήκα τα Goodys και γλυτώσαμε ευτυχώς μα η αλήθεια είναι ότι μου άρεσε το ταβατούρι της γιορτής.
                         Χρόνια Πολλά Δημητράκη μου!


                              Χρόνια Πολλά Κωνσταντίνε!
Ο μεγάλος αδελφός Πασχάλης τον έχει υπό την προστασία του.


Οι τούρτες βέβαια από τα χεράκια της μαμάς Ιωάννας , κι εγώ που πάνω από όλα είμαι..μαμά έλεγα με καμάρι : η κόρη μου τις έφτιαξε!


Χαμός από τα μικρά μετά τα κεράκια να πάρουν όσα είχαν επάνω.
Κουραστήκαμε από το..χαμό όμως αυτό και φύγαμε στις 8.30 αφού περίμενα τη ψυχοκόρη μου την Αθηνούλα και είχα να κάνω και την ινσουλίνη στο σκυλάκι μου.
Η πίεση του Δημήτρη μου μπήκε σε αγωγή με φάρμακα και μέχρι σήμερα σταδιακά κάπως ελέγχεται , ηρέμησε κι εγώ μαζί του αν και χρειάζεται καθημερινό κυνήγημα για να του την μετρήσω..άνδρες φίλες μου..άνδρες!! 
Σήμερα το πρωί αγοράσαμε το δένδρο μας από φυτώριο και αύριο θα πάμε στο κτήμα να το φυτέψουμε. 
Τελικά δεν αγοράσαμε Μπλε  Έλατο γιατί όταν τα είδαμε από κοντά ..απογοητευτήκαμε..δεν ήταν σαν τη φωτογραφία..πήραμε όμως ένα όμορφο γερό Έλατο , οδηγίες περιποίησης, τροφή (!!!!) και..φτυάρι έχουμε για τρύπα!
Βέβαια ..θα το στολίσω, έμαθα ότι πουλάνε στο διαδίκτυο φωτάκια με ..βολταϊκές πλάκες .
Και του χρόνου λοιπόν και..
Αχτιδένια φιλάκια!

8 σχόλια:

...irida... είπε...

πολυχρονα!καλοτυχα...γερα κι ευτυχισμενα!!!!!!και του χρονου!!!!
ωραια ιδεα το δεντρακι!!!τελεια!στο φυσικο του περιβαλον!!
καλες γιορτες!!!!!!

ποιώ - ελένη είπε...

Καλημέρα Αχτίδα μου
Π ο λ ύ χ ρ ο ν α!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σε φιλώ πολύ ♥

ANNA FLO είπε...

Πολύχρονα να είναι τα εγγόνια σου και του χρόνου να τα καμαρώσεις.Μπράβο στην κόρη σου για τις τούρτες φαίνονται υπέροχες.
Καλά να περνάτε και καλό φύτεμα-στόλισμα του δέντρου σας
Καλό Σ/Κο να περάσεις

Ελένη Φλογερά είπε...

Χρόνια πολλά στα εγγόνια σου Γεωργία μου, να τα χαίρεστε και να τα καμαρώνετε καθώς μεγαλώνουν.
Φιλιά!

Μαρία Έλενα είπε...

Να τα εκατοστήσουν γλυκιά μου.
Φιλάκια ...

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

παρασπονδία φιλεναδα μονο για ευχες κανω.χα..χα. να τα χαίρεστε να τα καμαρωνετε όλοι μαμαδες μπαμπαδες και παππουδες γιαγιαδες.. φιλακιαααα!!!

AgapameAnDolmas είπε...

χρονια πολλα στα παλικαράκια σου να τα χαιρεστε πολυχρονα!!!
παλι καλα που εχουμε τισ βιντεοκλησεις και βλεπουμε ανθρωπους μακρυά μας!
περαστικά και στον δημήτρη σου !
μεγια και το δεντρακι σας

BUTTERFLY είπε...

Να χαιρεσαι τα αγορακια σου Αχτιδουλα μου, μικρα και μεγαλα! Περαστικα στο Δημητρη σου!
Ο γιος παιζει να ειναι το μονο παιδακι που ξερω που προτιμαει γενεθλια στο σπιτι, οποτε εμεις ακομα κανουμε παρτυ κανονικο και γεμιζεει το σπιτι παιδακια! Αλλη χαρη!
Και του χρονου!