Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2017

Χρόνια Πολλά αγόρι μου!

                                    Mamie et enfant de Sandra Kuck

Σήμερα έχει γενέθλια ο Πασχάλης μου, το πρώτο αγόρι της οικογένειας! Θα ομολογήσω πως όταν το κράτησα στην αγκαλιά μου δεν ήξερα πως να του φερθώ αφού συνηθισμένη από την εγγονή που λάτρεψα... ένα αγόρι μου ήταν κάτι άγνωστο!
Ο Θεός όμως έκανε αυτό το αγόρι να είναι το πιο γλυκό πλάσμα, το πιο ευαίσθητο από όλα, εκείνο που με αγκαλιάζει και νοιώθω τη ψυχή του, εκείνο που με παίρνει πάντα στο τηλέφωνο και μου λέει γλυκά:
 -Γιαγιά μου σ΄αγαπώ!
Αγόρι μου να είσαι γερό και τυχερό, να σου ανοίγει ο Θεός δρόμους μπροστά σου και μακάρι να βρεθεί δίπλα σου στο μέλλον κάποια τόσο τρυφερή σαν κι εσένα διαφορετικά..θα γίνει αυτό που λέει γελώντας η αδελφή σου:
-Αυτόν γιαγιά θα τον σέρνει από τη μύτη η γυναίκα του!!!
Χρόνια Πολλά ψυχή μου που μέσα στα καταγάλανα μάτια σου καθρεπτίζεται η ψυχή σου!
Αχτιδένια φιλάκια!


7 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

Καλημέρα Αχτίδα μου
Πολύχρονος και τυχερός ο εγγονός σου

Σε φιλώ πολύ πολύ ♥♥

LitsArt είπε...

Χρόνια του πολλά! Γερός και ευτυχισμένος να είναι!

ANNA FLO είπε...

Να τον χαίρεσαι! Να είναι πολύχρονος, δημιουργικός και τυχερός στη ζωή του
Χρόνια πολλά!!!

BUTTERFLY είπε...

Να τον χαιρεστε Αχτιδουλα μου! Ευτυχισμενο να τον καμαρωσετε!

ΡΙΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ είπε...

πολυχρονος Αχτιδουλα μου ο κανακαρης σας γερος ευτυχισμενος καο τυχερος παντα στη ζωη του!Να τον καμαρωνεις παντα και να πραγματοποιησει τα ονειρα του!Πολλα φιλια και στην Κλωντουλα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Ευχαριστώ φίλες μου !

nikol είπε...

Να αφήσω και εγώ τις γλυκύτερες ευχές μου για τον Πασχάλη σας καλή μου φίλη !!! Να είναι γερός και να ακολουθήσει το δρόμο της καρδιάς του