Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2017

Ο λατρεμένος χαμός στο εργαστήρι μου!

Καλημέρα φίλοι μου και ..τελικά λέμε καλημέρα απλά γιατί έχουμε ελπίδα να είναι έτσι ή γιατί είναι μία συνήθεια;

                             Ελληνικος καφες

Ξύπνησα σήμερα και ήμουν κάτι σαν S τελικό ,πονάω παντού,  έχω μπροστά μου ένα καφέ και δύο..ραντεβού ! 
Πρώτα με ..Οδοντίατρο για εμφύτευμα και μετά με κλειδαρά για αλλαγή κλειδαριάς στη θωρακισμένη αφού ο παππούς μας έχασε το κλειδί που του έδωσα να έχει από τη πόρτα μου και τίποτα δεν με καλύπτει ότι δεν του το έκλεψαν.
Μη χαλάς λέω στον εαυτό μου τη διάθεση σου, κι αυτό θα περάσει!! 
Και βάζω μπρος πάλι τα Χριστουγεννιάτικα στολίδια που φτιάχνω και που με κάνουν να χαμογελάω μυρίζοντας το άρωμα το μαγικό που μόνο τα Χριστούγεννα μπορούν να δώσουν!
Όπως και αν νοιώθετε με τα Χριστούγεννα φίλοι μου πρέπει να παραδεχθείτε ότι σε...ζωντανεύουν..σε κάνουν να αισθάνεσαι αυτό που..έχασες..παιδί!
Και να το...ΧΑΟΣ μου...αυτό που με κάνει να "ζω" και να αισθάνομαι ενεργή και δημιουργική!  
Ίσως..ίσως λέω κάπως έτσι φαντάζομαι θα είναι το εργαστήρι του Αγίου Βασιλείου!!!


Αν δεν ήταν ο κόπος να πηγαίνω στο ταχυδρομείο  νομίζω θα έστελνα σε κάθε γωνιά της Ελλάδας μας που τα έχουν ανάγκη να τα βάλουν σε μπαζάρ !!
Αυτά είναι τα ..Αγιοβασιλάκια μου, τα έβγαλα με πηλό σε καλουπάκι και τα ζωγράφισα και..έτοιμα να στολίσουν μικρές κατασκευές.


Να και τα φιογκάκια μου , υπέροχες κορδέλες που αγόρασα ( πάει το χαρτζιλίκι μου παιδιά!).


Βρήκα χθες σε μαγαζί και ..κουδουνάκια μεγάλα που ηχούν σε κάθε κίνηση..χαμός!


Μα μη νομίζετε ότι το..άλλο μου μισό κάθεται.." αν δεν ταιριάζαμε  .." όπως λέει ο λαός μας..


Η ποδιά δωράκι από την αγαπημένη μας Ποδηλάτισσα " ευχαριστούμε Βίκυ, την αγάπησε, την φόρεσε και μου είπε με καμάρι " έχει και πολλές τσεπούλες!!!". Μία πίτα του έγινε βραδινό για μας και..πρωινό για τη κόρη μας που πήγε εκεί πεσκέσι πριν λίγο!
όπως βλέπετε..έτσι περνούμε εμείς οι..της 3ης ηλικίας όπως μας λένε και ο Δημήτρης μου συγχύζεται όταν το ακούει γιατί..δυσκολοχώνευτη λέξη φίλοι μου γι' αυτόν!
Σας εύχομαι μία όμορφη μέρα να έχετε και βέβαια ..
Αχτιδένια φιλάκια!

13 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Υπεροχα περνατε, με δημιουργια, αγαπη και προσφορα!!!
Η Καλημερα για μενα ειναι θετικη ενεργεια!

ΡΙΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ είπε...

καλημερα Γεωργια μου πολυ ομορφα ολα μας ξεσηκωνεις και ο κυριος Δημητρης μας λιγωσε!Η ποδια οντως ετυπωσιακη!Ναπερνας ομορφα πολλα φιλια!

ANNA FLO είπε...

Ναι τα Χριστούγεννα....η γιορτή που αγαπώ πιο πολύ και μόνο που τα σκέφτομαι ότι έρχονται γεμίζω χαμόγελα. Και γι αυτό ίσως νοιώθω μια μελαγχολια όταν φεύγουν.
Μπράβο σου που ξανάρχισες τα χριστουγεννιάτικά σου και δεν το βάζεις κάτω.
Άσε όσους είναι στην τρίτη ηλικία να απολαμβάνουν τα ζεστά τους, εσείς τι δουλειά έχετε με εκείνους;; Τόσο ενεργητικοί;; χαχαχαχα Να στε καλά και να δημιουργείτε μαζί
Καλό απόγευμα Αχτίδα μου

Αμαλία είπε...

Καλησπέρα εργατικό μου ζεύγος.
Ησυχία δεν έχετε, να είστε καλά.
Φιλιά και καλές δημιουργίες, ο καθένας στον "τομέα" του.
Και φυσικά, φιλί στη μυτούλα της.

Αμαλία είπε...

Επανέρχομαι εντόνως διαμαρτυρόμενη, διότι σε 4 μέρες κλείνεις ένα χρόνο (!) απουσίας από το "Τολμώ". Απαράδεκτον!!!!!!!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Τι όμορφος χαμός δημιουργίας στο εργαστήρι σου Αγία Αχτίδα !!!!!!
Να είσαι πάντα καλά με το ίδιο κέφι !!!!
Τα φιλιά μου !!!!!

Giorgos Varvakis είπε...

Καλημέρα σας !!!
Αυτός ο δημιουργικός χαμός σίγουρα κοντράρει στα ίσα το εργαστήρι του Αγίου!!!!
Η φωτογραφία του Δημήτρη "κλέβει" την παράσταση!!!
Να είστε καλά!!!!
Πολλά φιλιά

Κική Κωνσταντίνου είπε...

Καλημέρα αγαπημένη μου αχτιδούλα
μου αρέσει η χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα
την έχουμε ανάγκη

προς ολοταχως για τις γιορτες
φιλια πολλα και μπραβο για ολα

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Πρόσω ολοταχώς εβαλες φιλεναδα τις μηχανες σου..χα..χα. σιγα να μην το βαλεις κατω... μικρό κορισται πραγμα...Εχεςι το Δημητρη σου να σε ταίζει χα..χα.. και να σου κανει δωρακια οπω ένα ταπλετ να πουμε ε;.. ξεπαρσες και το Αγιο Βασίλη κοριστι μου να περνας καλα ξερω ότι αυτό γινεται οταν δημιουργεις.. λοιπόν καλη συνεχεια σε ότι κανεις Αχτιδα μου..χαιρετα μας τον Δημητρη σου απο μενα ... φιλακιααααα!!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Οοοοταν θα φτάσουμε στη 13η ηλικία, τότε θα αποσυρθουμε 😂😂😂😂
Μια χαρά σας βρίσκω και τους δύο.
Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

Ποδηλάτισσα είπε...

Αυτός ο χαμός στο εργαστήρι σου φιλενάδα μου είναι μαγικός..... τα χρυσά σου χέρια πέρνουν τα διάφορα υλικά και φτιάχνουν δημιουργίες αγάπης για να σταλούν σε ιερούς σκοπούς!!! Να είσαι καλά να δημιουργείς πάντα!!!! Ο Δημητράκης κούκλος με την ποδίτσα του, πόσο χαίρομαι που του άρεσε μα πάνω από όλα που τον βόλεψε... τι δώρο να κάνεις σε έναν Masterchef!!!!! Πολλά πολλά φιλιά και στους δυό σας!!!!

Mia είπε...

Αχτίδα μου, λατρεύω το δημιουργικό χαμό σου! Μπράβο, κοπέλα μου. Κι εγώ έτσι αισθάνομαι κάθε φορά που φτιάχνω πραγματάκια για καλό σκοπό. Χαίρομαι που βρήκες ξανά το μπλογκοσπιτάκι μου και με επισκέφθηκες (https://craftartista.blogspot.com), δεν κατάλαβα βέβαια γιατί με έχασες, δεν άλλαξα το μπλογκοσπιτάκι μου, αλλά ΟΚ, φτάνει που με βρήκες ξανά και ελπίζω πλέον να τα λέμε συχνότερα. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

AgapameAnDolmas είπε...

καλημερα αχτιδενια μου!! τι ωραια πραματα ετοιμασες και θα ετοιμασεις!!! μπραβο!! να εισαι παντα δημιουργικη κ ευτυχισμενη!!