Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017

Βιάζομαι;..άρχισα τα..Χριστουγεννιάτικα!!!

Δεν ξέρω τελικά τι μου ταιριάζει..το "όποιος βιάζεται σκοντάφτει" ή το "των φρονίμων τα παιδιά!!" Όμως έχω κι όλας αρχίσει να κατασκευάζω τα πράγματα που έχω να στείλω σε δύο ιδρύματα που έχω στην έννοια μου και γενικά να..φτιάχνω..να σκέπτομαι ιδέες εύκολες για τα χέρια μου και..μου αρέσει ΑΥΤΌ πολύ !!!
Βέβαια είναι αρχή ακόμη, έχω γεμίσει υλικά  ( τι να πει ο καλός μου ανδρούλης που με πάει όπου του ζητήσω!!) και οι ιδέες μου έρχονται ποτάμι μα μετά τις διαλέγω, τις αξιολογώ , τις κοστολογώ και αυτό ναι μου αρέσει, γεμίζει τις ώρες και τη ψυχή μου.
Τα πρώτα θα σας δείξω και κρίνετε με καλή διάθεση γιατί είναι η..αρχή!!! Είναι λοιπόν δυνατόν να μη κάνω τα ρόδια μου;


Μία αρχή και για τα γούρια αν και έχω στη σειρά να φτιάξω αυτά που έχω μισοέτοιμα από πηλό.


Ε!..έχω ακόμη πορτάκια από τη παλιά διακόσμηση του τροχόσπιτου , μου έμειναν τα μεγάλα όμως κάτι θα βρω να τα κάνω..


Να κάνω και κάτι για παιδικά δωμάτια σκέφτηκα ξεφεύγοντας από τα καθιερωμένα!


Λοιπόν για αρχή κάτι λέει και ελπίζω και τα επόμενα που έχω στα..υπόψιν να πάνε καλά ώστε να πουληθούν εκεί που θα πάνε για καλό σκοπό βέβαια!
Φίλοι μου αν το σκεφτείτε..είναι τέλος Σεπτεμβρίου, ο ..Οκτώβρης προ των πυλών και Αρχές Νοέμβρη θα γεμίσει το διαδίκτυο με Χριστουγεννιάτικα οπότε..μάλλον ανήκω στο...των φρονίμων τα παιδιά!!!
Σας εύχομαι μία όμορφη μέρα αγαπημένοι μου!
Αχτιδένια φιλάκια!

9 σχόλια:

ANNA FLO είπε...

Είσαι όντως ''των φρονίμων τα παιδιά''!! Και υπέροχα τα έργα σου πώς να μην πουληθούν;
Μπράβο σου για το κουράγιο και τη δημιουργικότητά σου
Να σαι καλά

Ariadni St. είπε...

Το λέει και η κλασσική παροιμια για των φρονιμων τα παιδια!
Ειναι πανεμορφα αχτιδα μου και μεχρι τα Χριστουγεννα, θα κανεις πολλά πολλά ακομη!

Ariadne είπε...

Φτάνουν κιόλας οι γιορτές?Ω Θεέ!Τα μικρά καδράκια με τα σπιτάκια είναι καταπληκτικά.AriadnefromGreece!

Unknown είπε...

Πολυ ομορφα ...οπος παντα !!!!
Καλη συνεχεια ..φιλακια

ποιώ - ελένη είπε...

Έχεις θαυματουργά χεράκια

Σε καλημερίζω Αχτίδα μου ♥

LitsArt είπε...

γεια στα χέρια σου!
αυτα τα ρόδια σου...είναι άλλο πράγμα!όσα και να ζωγραφισεις δεν τα βαριεμαι ποτε!!!
και φυσικα ανήκεις στων φρονίμων τα παιδιά....και μπράβο σου!

Ειρηνη Σ είπε...

παντα μας δειχνεις τις ομορφες δημιουργιες σου και ναι η παροιμια ''των φρονιμων τα παιδια'' σου ταιριαζει , να εισαι καλα Αχτιδα και να εχεις τετοιες ομορφες ιδεες

syros2js είπε...

Είσαι και προνοητικό άτομο και γλυκό και δοτικό και υπέροχο και σούπερ-ταλαντούχο!!!
Είμαι απόλυτα σίγουρη πως θα ξεπουλήσουν οι δημιουργίες σου, Αχτιδούλα μου!
Και θα χαρούν πολλά-πολλά μουτράκια!!!
ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ αμέτρητα και άπειρα χαδάκια για το κοριτσάκι μας!

ΡΙΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ είπε...

υπεροχα!υπεροχα Αχτιδα μου και φυσικα ολα τα προλαβαινεις.Να εισαι καλα φιλεναδα μου καλη συνεχεια στο εργο σου πολλα φιλια!