Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017

Νέα εβδομάδα..όλα να πάνε καλά!


 Καλή εβδομάδα φίλοι μου, με το γατάκι της κόρης μου σας ποζάρω με τον εγγονό μου το Δημητράκη για φωτογράφο και ακόμα μια φορά θα πω πως η παιδεία για την αγάπη στα ζώα αρχίζει από την οικογένεια και τελειώνει στη κοινωνία σαν πολίτες.


- Το βρήκαμε στο δρόμο γιαγιά..το πήγα στη μαμά και το κράτησε, το πήγαμε στο γιατρό και του αγοράσαμε άμμο και κρεβατάκι και παιχνίδια!
-Γλυκέ μου..σ' αγαπώ ..σου πήρα και παγωτίνια!!!
Δροσιά σήμερα και αυτό με κάνει ευτυχισμένη γιατί αισθάνομαι καλύτερα. Πέρασα το ΣΚ στο κτήμα χωρίς..τεμπελιά αυτή τη φορά αφού βοήθησα τον άνδρα μου να συναρμολογήσει μία ολόκληρη κουζίνα και δύο συρταριέρες!!! 
Να μας βλέπατε φίλοι μου και τους δυο να κοιτάμε τα φυλλάδια με σκόρπια ένα σωρό εργαλεία, καρφιά, μεντεσέδες, σακουλάκια, ράφια..ω! Θεούλη μου!!
Τελικά τα καταφέραμε αφού εκείνος "έσουρνε" στους Σουηδούς του ΙΚΕΑ ότι μπορείτε να φανταστείτε κι εγώ τον ηρεμούσα δίνοντας του τις γραπτές επεξηγηματικές οδηγίες και..να του κάνω αέρα με τη βεντάλια μου!
-Τα καταφέραμε κορίτσι μου ( είπε στο τέλος), έλα να πιούμε το καφεδάκι μας τώρα!
Πτώμα φίλοι μου..δύο πτώματα..γεράσαμε..μα ακόμη δημιουργούμε, ονειρευόμαστε!
Γυρίζοντας την επόμενη μέρα στο δρόμο μας πετάχτηκε ένα σκυλί μεγάλο σε ηλικία, αργό και ευτυχώς σταματήσαμε στο..αμήν! Όμως μία "κυρία" πίσω από εμάς το θεώρησε καλύτερο να..σκοτώσουμε το σκύλο παρά να σταματήσουμε , να της κόψουμε τη ταχύτητα και μας στόλισε με ότι μπορείτε να φανταστείτε.( από ..παλιόγερους μέχρι μ...ες!)
 Βέβαια τα είπε και έφυγε φουλαριστή..ο άνδρας μου μουρμουρούσε για τις αποστάσεις που πρέπει να έχουν οι οδηγοί για τέτοιες περιπτώσεις σε προπορευόμενα αυτοκίνητα..εγώ: 
-Ε! έπρεπε να σταματήσεις κυρά μου να σου τα ψάλλω εγώ από την αρχή!!!!!
Να γιατί στο κτήμα ηρεμώ..μακριά από ανθρώπους (πλην των καλών μας γειτόνων) και ...α.χα.χα..τώρα θυμήθηκα ότι συγχυστήκαμε και  εκεί γιατί μας ξύπνησαν πυροβολισμοί ατελείωτοι από κυνηγούς και νομίζαμε ότι στις 6 το πρωί έκαναν επίθεση οι Τούρκοι!!!
Τώρα έχουν σειρά οι...κουρτίνες που πρέπει να αγοράσουμε για το τροχόσπιτο και μετά..ε! λίγες φωτογραφίες θα σας δείξω..έτσι..για..μεζέ!
Φίλοι μου σας εύχομαι μία όμορφη εβδομάδα, να χαμογελάτε, να λέτε ευχαριστώ σε κάθε μέρα που ξημερώνει και θυμηθείτε ότι το άγχος και η στεναχώρια δεν βγάζουν σε κάτι οπότε: "όλα θα πάνε καλά, όλα θα περάσουν ( εκτός από τον..ΕΜΦΙΑ!!)
Αχτιδένια φιλάκια!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα Αχτιδούλα μου το γατάκι σας πανέμορφο και χαίρομαι κάθε σου νέο λες και το ζω εγώ.Ιουλία

Κική Κωνσταντίνου είπε...

Καλημερα αγαπημενη μου!
Την ειδα την γατουλα και στο φεισμπουκ πριν λιγο
Ειναι κουκλα οπως κι εσυ
να τη χαιρεστε και να περνατε ομορφα

την αγαπη μου!

enaoum είπε...

Χαιρο μαι που σημερα μιλαμε για τα αξιαγαπητα αυτα ζωακια μπρα ο ειναι πανεμορφο και να το χαιρεστε οι γατουλες εκ αι ζωα ευχαριστα αθορυβζ με πολυ λιγες ζπαιτνσεκς

Mia είπε...

Τι όμορφο γατάκι, Αχτίδα μου! Οι γατούλες είναι τα αγαπημένα μου ζωάκια! Είσαι πάντως πολύ άξια. Εγώ δεν υπήρχε περίπτωση να στήσω ολόκληρη κουζίνα ούτε καν ως βοηθός του συζύγου μου. Μπράβο σου. Σε φιλώ, φίλη μου.