Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

Η εγγονή μου νονά!!!!

Θα σας πω ψέμματα αν δεν παραδεχθώ ότι σαν το παγόνι κορδώθηκα , υπερηφανεύθηκα , έγινα ..ξεφτίλα σαν γιαγιά λέγοντας παντού σε όποιον με χαιρετούσε ότι ήμουν η γιαγιά της και πόσο όμορφη ήταν η εγγονή μου! Το "μωρό" μου μεγάλωσε και έγινε νονά!
Σας πήρα από το..λαιμό αρχίζοντας την ανάρτηση μου για τη βάπτιση..το ξέρω ..λοιπόν ας αρχίσω από την αρχή!
Η εκκλησία που μου ήταν άγνωστη μέχρι σήμερα ήταν του Αγίου Ιωάννη προδρόμου και πραγματικά με άφησε άφωνη από τη γραφικότητα της και την τόσο περιποιημένη αυλή της.



Βουτηγμένη στο πράσινο, τη δροσιά και τα νερά , βρύσες παντού , ρυάκια ανάμεσα στα πόδια μας και νερό που έβγαινε ακόμη και μέσα από τα δένδρα.
 Η εγγονή μου ΚΟΥΚΛΑ και μη τολμήσετε να με πείτε ότι δεν είναι τη.. χαζογιαγιά γιατί θα σας θυμώσω!!!



Έπαθα βέβαια ένα μικρό...εγκεφαλικό μόλις είδα πως κούρεψε η τρελή η κόρη μου τον εγγονό μου το Δημητράκη!!! Πανκ μου τον έκανε η αφιλότιμη θα...αυτοκτονήσω!. ( μόδα μαμά!)



Ο Πασχάλης μου και ο Κωνσταντίνος με την απίθανη γραβάτα του!



Τα συμπεθέρια και ο γαμπρός μου τα λένε!



Τα συγχαρητήρια για το μπουφέ της κόρης μου ήταν αμέτρητα, ένας τέλειος μπουφές με 2 τούρτες και όσα βλέπετε τα μισά φωτογράφισα . Οι δύο τούρτες της ήταν ένα ποίημα οπτικά γιατί βέβαια δεν πρόλαβα να δοκιμάσω.
 Όμως να παινέψω και το σπίτι μου...το δώρο του άνδρα μου για το γάμο πρώτα του ζευγαριού ήταν κάτι που του ζητήθηκε: Δύο πίτες πρασοτυρόπιτα φανταστικές που έγινε πάλη γι' αυτές και...εξαφανίστηκαν ως δια μαγείας.Σηκώθηκε στις 6 το πρωί για να τις φτιάξει !( ο χρυσός μου!)



                      Νάτο και το ζεύγος με τα δίδυμα τους !



Τα προκαταρκτικά έγιναν στο προαύλιο της εκκλησίας, ο παπάς τέλειος ειδικά στο τέλος της βάπτισης με τις συμβουλές που έδωσε στις νουνές!
Πρώτα ο γάμος που δεν φωτογράφισα γιατί..δεν μπορούσα να σταθώ από τη κούραση.
Όμως για τη βάπτιση πήρα ανάσα , το έσκασα στα..μουλωχτά από την ..επιτήρηση και νάτες οι φωτογραφίες.



Τέρμα φίλοι μου..με μαζεύαν την... φωτορεπόρτερ από τη κούραση..μου φέρανε μπαστούνι ( ρεζίλι έγινα) , με βάλανε σε κάθισμα, έφαγα και τη σχετική κατσάδα από τον άνδρα μου και μου δώσανε και λεμονάδα μπας και κάτσω ήσυχη!
- Στάσου Βάσια μου, μια φωτογραφία με το κινητό για να σε έχω κι εδώ!! Παντάξια γλυκιά μου, παντάξια!



Απεχώρησα φίλοι μου ..αξιοπρεπώς με ένα...λουκουμά στο χέρι και μπομπονιέρες για τη γειτόνισσα.Ο χρόνος μας κυνηγούσε, έπρεπε να κάνω ινσουλίνη στη Κλώντη!
Αύριο πάω για ..ριλαξ στη πολυθρόνα μου στο κτήμα, φίλοι μου πέρασα μία όμορφη μέρα με πολλή συγκίνηση όπως καταλαβαίνετε.
Αχτιδένια φιλάκια!

20 σχόλια:

Mia είπε...

Η εγγονή σου ήταν πανέμορφη νονά, Αχτίδα μου. Να χαίρεστε το μωράκι. Πόσο μου άρεσε η εκκλησία του Αγίου Ιωάννου Πρόδρομου. Όταν βρεθώ Θεσσαλονίκη θα την επισκεφθώ.

Katerina V *Pause blog* είπε...

Να χαίρεσαι την κουκλίτσα σου, πάντα άξια!!
Να ζήσουν το ζευγάρι και τα δίδυμα παιδάκια τους, γεροί κι ευτυχισμένοι όλοι!!
Το εκκλησάκι όντως πολύ γραφικό και από τις φωτογραφίες σου φαίνεται πως με απλά πράγματα μπορούν να γίνουν όλα πολύ όμορφα.. δεν χρειάζονται υπερβολές και χάρηκα που το είδα!
Καλό κουράγιο με την Κλώντη.. Σε φιλώ καλή εβδομάδα!

Λήμνος είπε...

Πάντα άξια η Βάσια!!!Πόσο μεγάλωσε!!! Την θυμάμαι στη δευτέρα Δημοτικού στο σχολείο μας... μια πανέμορφη δεσποινίς πλέον! Να την χαίρεστε!!

ποιώ - ελένη είπε...

Πάντα Άξια η εγγονούλα σου!!!
Π α ν ε μ ο ρ φ η!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Καλή ξεκούραση Αχτίδα μου ♥

ANNA FLO είπε...

Πανέμορφη!! Πάντα άξια να είναι.Να ζήσουν οι νεόνυμφοι και τα μωράκια τους μια ζωή όμορφη.
Πολύ όμορφες φωτογραφίες και η κόρη σου ''κέντησε'' με την τούρτα!
Καλά να περάσεις και καλή ξεκούραση

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΗΤΑΝ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ.ΤΟΣΟ ΓΡΑΦΙΚΟ ΚΑΙ ΌΜΟΡΦΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΠΟΛΎ ΡΟΜΑΝΤΙΚΌ ΓΙΑ ΈΝΑ ΓΑΜΟ ΚΑΙ Ο ΙΕΡΕΑΣ ΑΨΟΓΟΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΡΑΒΡΕΘΕΙ.πΑΩ ΚΤΗΜΑ..ΦΕΥΓΩ...ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

Χαλκιοπουλου χριστινα είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ Αχτίδα μου! Διαβάζοντας την ανάρτηση σου,καθώς διάβαζα την ανάρτηση σου, ένοιωσα ότι κάπου εκεί ήμουν και εγώ, μόνο που δεν είδα την όμορφη γιαγιά!
Αχτίδα μου, πάντα αξία η όμορφη εγγονή σου, ευλογημένος να'ναι ο δρόμος της ζωής της!!! Τα αγόρια? Άλλη μεγάλη σας χαρά!!! Ο Κωνσταντίνος με την γραβάτα του? λουκουμακι! Ο Πασχάλης μοιάζει πολύ στον κ.Δημήτρη!!!!Ο Δημητράκης ο μοντέρνος της παρέας!
Να είσαστε γέροι, με το καλό να περάσει ο χρόνος και κάποια στιγμή να καμαρωσετε και νύφη την εγγονή σας!!!
Αχτιδα μου σου στέλνω την αγάπη μου σ ένα φιλί κρυμμένη!

Χαλκιοπουλου χριστινα είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ Αχτίδα μου! Καθώς διάβαζα την ανάρτηση σου, ένοιωσα ότι κάπου εκεί ήμουν και εγώ, μόνο που δεν είδα την όμορφη γιαγιά!
Αχτίδα μου, πάντα αξία η όμορφη εγγονή σου, ευλογημένος να'ναι ο δρόμος της ζωής της!!! Τα αγόρια? Άλλη μεγάλη σας χαρά!!! Ο Κωνσταντίνος με την γραβάτα του? λουκουμακι! Ο Πασχάλης μοιάζει πολύ στον κ.Δημήτρη!!!!
Να είσαστε γέροι, με το καλό να περάσει ο χρόνος και κάποια στιγμή να καμαρωσετε και νύφη την εγγονή σας!!!
Αχτιδα μου σου στέλνω την αγάπη μου σ ένα φιλί κρυμμένη!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Δικαίως καμαρώνεις για την όμορφη εγγονή σου κι οχι μόνο Αχτίδα μου!!!
Το κοριτσάκι σας ,όπως και τ αγόρια της οικογένειας είναι κουκλιά!!! Βλέπεις έχουν να παρουν Κι ευχομαι να σας πάρουν όλες τις χάρες και τις ομορφιές και των δυο σας.
Νάναι πάντα άξια η νονά και να το στεφανώσει το πνευματικό της παιδάκι.
Νάναι γλυκειά και όμορφη η ζωή όλων σας,όπως οι όμορφες τούρτες της χρυσοχέρας κόρης σου!!!
Φιλιά πολλά κι εσυ να μην κάνεις ανδραγαθίες ,να προσέχεις,φιλιά

Memaria είπε...

Πάντα άξια η πανέμορφη εγγονούλα σου!
Θερμές ευχές και για το ζευγάρι και τα παιδάκια του!
Φιλιά πολλά!

AgapameAnDolmas είπε...

παντα αξια η μικρη!! σουπερ !! ολα τελεια κ η νονα και τα εγγονακια κ η νυφη κ ο μπουφες !

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Παντα άξια να ειναι η εγγονούλα σου φιλεναδα με τέτοια κούκλα.. πως να μην είσαι περηφανη.. !!
νομίζω οτι οι φωτογραφίες σου διχνουν μονο λιγα πραγματα.. σιγουρα.. θα ηταν πολύ ωραιότερα .. αλλα και απο αυτά που ειδαμε ηταν πανεμορφο όλα... να αξιωθείς Αχτιδα μου και στις χαρές της.. να σου ζήσουν όλα τα εγγονακια σου .. να τα καμαρώνετε.. με υγεια και χαρές παντα.. !!!
Πανεμορφος και ο χωρος που έγινε το μυστήριο..να είστε καλα όλοι σας.. και να προσεχεις.. να μην το παρακανεις ναι; να έχετε ενα ομορφο μηνα .. φιλακιααα!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΤΗΜΑ ΚΑΙ ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΜΟΥ ΠΑΥΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΙΣΧΥ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΤΟ..ΚΡΕΒΑΤΙ ΜΟΥ!ΠΕΡΑΣΑ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΡΑ , ΚΕΝΤΗΣΑ, ΜΑΖΕΨΑ ΤΗ ΡΙΓΑΝΗ ΜΟΥ, ΤΑ ΣΜΕΟΥΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΡΑΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΡΟΔΑΚΙΝΑ ΓΙΑ ΒΡΑΔΙΝΟ. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ.

Ariadni St. είπε...

παντα αξια!
καλά εκανες και καμαρωνες και αυτοσυστηνωσουν παντου!
ειστε ομορφοσογο, πως να το κανουμε. Βιον ανθόσπαρτο στους νεονυμφους και ο,τι ποθουν!

Σεβάχ ο Θαλασσινός είπε...

Αχτίδα μου!!!
Τι πανέμορφα που φαίνονται όλα!
Τα περιέγραψες και τόσο όμορφα :) :)
Πάντα να ζείτε τέτοιες γλυκές στιγμές στην μεγάλη σας οικογένεια!
Να ζήσουν τα παιδιά και τα εγγόνια κι όλοι σας!

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Αχτίδα και απο μένα :) Όπως είπε και η Χριστίνα τα περιέγραψες τόσο ζωντανά που ήταν σα να βρισκόμασταν κι εμείς εκεί! Χαρά στη γιαγιά για την άξια οικογένεια της! καλώς σε βρήκα :)

Ελένη Φλογερά είπε...

Γεωργία μου πάντα άξια η πανέμορφη εγγονή σου που συναγωνιζόταν σε ομορφιά το τοπίο. Ο μπουφές τέλειος.
Να ζήσει ευτυχισμένη όλη η οικογένεια που παρευρεθήκατε στη χαρά της.

Κλαυδία είπε...

Πάντα άξια η κούκλα εγγονή σου Γεωργία μου !!! Ονειρεμένος ο γάμος και η βάφτιση μέσα στο φυσικό περιβάλλον, για τον μπουφέ και τις τούρτες, δεν έχω λόγια, συγχαρητήρια στη δημιουργό, συγχαρητήρια και σε σένα για το πλούσιο φωτορεπορτάζ !!! Πάντα χαρές εύχομαι, καλοφωτισμένο το μωρό !!!

Ανώνυμος είπε...

Τι όμορφη γιορτή ! Χαίρομαι μαζί σου, Αχτίδα, τα δυο αγόρια τόσο συγκινητικά (και της μόδας!), η εγγονή σου πολύ ωραία ! Μεγάλες στιγμές για όλους σας, βέβαια ... Το Φως να είναι πάντα μαζί με το μικρό.
Και σου εύχομαι καλή ξεκούραση !! Χριστίνα από Γαλλία.

Funky Monkey είπε...

Πάντα άξια η κούκλα σας! Να ζήσει το ζευγάρι και τα παιδάκια τους, να είναι γεροί και πάντοτε ευτυχισμένοι.
Φιλιά!