Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

Για σένα που αγαπώ!


Σήμερα 21 Απρίλη..ακούγαμε παλιά να την λένε "μαύρη επέτειος" και γελούσαμε γιατί για εμάς έχει  τη λέξη"ευτυχία".


Σ'ευχαριστώ καλέ μου για τα 43 χρόνια που μου χάρισες , για την αγάπη, τον έρωτα, την ασφάλεια και την οικογένεια που μου πρόσφερες.
 Ότι και να πω γι' αυτό που νοιώσαμε , ζήσαμε και μας ένωσε είναι λίγο. 
Βλέπεις τώρα πια είμαι σε ηλικία που αρκεί να σε κοιτώ  πλάι μου, να περιμένω να γυρίσεις από τι δουλειές σου με αγωνία μη πάθεις κάτι και δεν είμαι δίπλα σου, να λέμε τα πάντα καθισμένοι στη γωνιά μας ,να προσεύχομαι να φύγουμε μαζί ..μαζί ..χέρι χέρι..όπως ακριβώς ζήσαμε μέχρι τώρα. 
Περιμένω πάντως να ήμαστε μαζί πολύ ακόμη ώστε να πάρω το δωράκι για τα..50 χρόνια που μου έταξες!!!( αν νομίζεις ότι το ξέχασα πλανάσαι οικτρά!)



                                                      Αχτιδένια φιλάκια!

18 σχόλια:

OLINA M είπε...

Σας αγαπώ τόσο μα τόσο πολύ!!!!!!! Να σας χαιρόμαστε πολλά χρόνια ακόμα!

ποιώ - ελένη είπε...

Καλημέρα Αχτίδα μου
Να είσαστε πάντα χαρούμενοι κι ευτυχισμένοι!!!
Πολύ πολύ σας χαίρομαι!!!

Σας φιλώ γλυκά και τους δυο ♥♥♥

ANNA FLO είπε...

Να ζήσετε πάντα ευτυχισμένοι όπως ζήσατε μέχρι τώρα με πολλή αγάπη. Σας καμαρώνω. Είστε παράδειγμα αγάπης και σωστής συνύπαρξης.
Να είστε καλά και στα 50 χρόνια τώρα...Τι δώρο σου έταξε;;; Ή θα το μάθουμε τότε;
Καλή σου μέραααα

Ελένη Φλογερά είπε...

Χρόνια σας πολλά με υγεία και άπειρες χαρές!
Φιλάκια πολλά!

Αμαλία είπε...

Γλυκά μου πλάσματα,
Να ζήσετε και άλλα 50 χρόνια μαζί (τουλάχιστον) με αγάπη και υγεία.
Φιλιά πολλά και στους δυό σας από καρδιάς.

Μαρία Έλενα είπε...

Να τα εκατοστήσετε
Φιλάκια ...

Ανώνυμος είπε...

ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ ΑΧΤΙΔΟΥΛΑ, ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ !!!!!!!!!!!! ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΟΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΒΑΘΕΙΑ ΣΑΣ ΓΕΡΑΜΑΤΑ. ΘΕΩΡΩ ΣΥΜΦΩΝΑ Μ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ (ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΕ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝ ) ΟΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΖΗΛΕΥΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ. ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΕΤΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ 50 ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΖΙ!!!!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΡΑΝΙΑ

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Φίλες μου ευχαριστώ και νομίζω ότι ένα..παστίτσιο από τα χεράκια μου το δικαιούται!

nikol είπε...

Σε ένα σχόλιο το είδα χθες και ευχήθηκα από τη σελίδα της φίλης !! Ομως Γεωργία μου και Δημήτρη μου λίγο που σας γνωρίζω καταλαβαίνω πόσο αληθινά είναι τα λόγια σου , πόσο όμορφα περάσατε και θέλω να σας ευχηθώ τα καλύτερα γιατί αξίζει να είστε μαζί τόσο αγαπημένοι και λαμπεροί !!1 Σας φιλώ με την αγάπη μου

Ariadne είπε...

Γεωργία μου και Δημήτρη της εύχομαι πολλά πολλά και καλά χρόνια μαζί!Πολλά φιλιά!
Αριάδνη AriadnefromGreece!

Rena Christodoulou είπε...

ΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ!!!!!!
Να γιορτάσετε μαζί και τα 50 και τα 60 και...........
Δεν υπάρχετε, λέμε!!!1
Φιλάκια πολλά και στους δυο σας!!!!!!!

kerina poiimata είπε...

ΧΡΌΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΆ!!!
love is....τα λόγια σου ,οι εικόνες σου, όλα!
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΑΖΊ!!!
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

BUTTERFLY είπε...

Τι ομορφο ζευγαρι! Τι ομορφη αγαπη! Φτου σκορδα! Ο Θεος να σας εχει καλα και μαζι για πολυ ακομα!!!

Άννα είπε...

Χίλιες ευχες, γλυκιά μου Αχτίδα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Ευχαριστώ φίλες μου!

Maria είπε...

Χρόνια Πολλά!!!Να είσαστε πάντα ευτυχισμένοι κι αγαπημένοι για πολλά - πολλά χρόνια,με όλα τα καλά του Θεού στο σπιτικό σας!!!
Φιλάκια!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

ΧΑ..ΧΑ.. φτάσατε στα 45 χρυσα μου; να τα κανετε 50...70.. και πάει λεγοντας φιλεναδα!!
σε πεντε χρονια θα γιορτασεετε την χρυσή σας επειτειο... περιμενουμε να δουμε εκτος απο την αγαπη του και το δωρακι του... χα..χ.α δεν ξεχναμε εμεις οι γυναικες καλή μου..!! εδώ θα είμαστε να μας τα λες καθε χρονο.. ναι;.. να ζησετε μαζι σαν τα ψηλα βουνα Γιωργία μου..!! να περνατε ομορφα παντα... φιλακιαααα!

Ανώνυμος είπε...

ΟΣΕΣ ΟΙ ΣΤΑΛΕΣ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΑ ΧΙΟΝΙΑ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!!