Κυριακή 12 Μαρτίου 2017

Ανάμεσα στα πρώτα μας ανθισμένα δένδρα!


Καλή εβδομάδα φίλοι μου και μετά από τη Κυριακή μου στο κτήμα τι άλλο θα σας έδειχνα από ..φυτά και γαλάζιο ουρανό!
Αν και το πρωί είχε συννεφιά και αρκετή ψυχρούλα συνόδεψα τον ανδρούλη μου στο κτήμα γιατί κατάλαβα ότι ήθελε να μου δείξει το..γκρέμισμα που κάνει στο τροχόσπιτο. 
Δεν θα πω ότι πέρασα υπέροχα γιατί..δεν το αντέχω αυτό το θέαμα , τα αμέτρητα υλικά από το γκρέμισμα και το χάλασμα της αγαπημένης μου γωνιάς του καναπέ μου.
 Όμως συνάντησα τις καλές μου γειτόνισσες, τα είπαμε, βοήθησα όσο μπορούσα στο..χάος , κέντησα στα..μουλωχτά έξω όσο δεν μου έλεγε  ο Δημήτρης : "κράτα αυτό..φέρε μου το κόφτη..κράτα μου το καλώδιο!!!Πρέπει να το...σκάσω σκέφτηκα.
Πήρα λοιπόν τη φωτογραφική μου μηχανή , τη..Κλώντη μου και άρχισα τις φωτογραφίες!
Το αγαπώ τόσο πολύ αυτό το θέαμα..αγαπώ την ηρεμία που μου δίνει.


Η συννεφιά είχε φύγει και ο ήλιος..αυτός ο ζωοδόχος ήλιος έφερε την ομορφιά του καταγάλανου ουρανού που πιστέψτε με μόνο στην Ελλάδα μας υπάρχει τόσο γαλανός.
Μετά αποφάσισα να δώσω σημασία στα απλά, φτωχικά αγριολούλουδα που πολλές φορές τα πατάμε χωρίς καν να τα προσέξουμε. 
Πόσοι άνθρωποι δίπλα μας είναι σαν αυτά;..αγνοούμε την ομορφιά της απλότητας γιατί στέκονται στα πόδια μας σαν απλό..χαλί..ανώνυμη πρασινάδα με κάποια πινελιά χρώματος..
Κι όμως..είναι πανέμορφα!



                    ( Ραδίκι είμαι ανόητη!!!!!)


    ( Κι εγώ ζοχός..αυτός που έφαγες σαλάτα                        χθες!!!)


-Εντάξει..πάω στα δένδρα και μετά θα σας έρθω με το μαχαίρι και τη σακούλα!

Και πάμε στο..καμάρι του άνδρα μου, τα δένδρα του άνθησα, οι βερικοκιές και οι αμυγδαλιές του! Φοβάται μου λέει ότι δεν θα έρθουν μέλισσες λόγω της βροχής και της ψύχρας!! 
Εγώ όμως τις ανακάλυψα , πολλές μέλισσες που τριγύριζαν στα πανέμορφα λουλουδάκια!


     Μία Πασχαλίτσα!!! Μία Πασχαλίτσαααα!




                Πανέμορφες δεν είναι;





Ο Κανέλος τιμωρία από τον άνδρα μου, τον αφήσαμε από προχθές ελεύθερο  μέσα στο κτήμα και του.."έφαγε" τις ολοκαίνουργιες μπότες του!!!!!!!!!!!!!
(Αχ! βρε Κανέλο..γιατί είσαι τόσο άταχτος;..και δεν είδε ακόμη και το ..λάστιχο!)


Ας συνεχίσω τη βολτίτσα μου με τη φωτό μου!
Μετά είπα να σας δείξω και το θερμοκήπιο με τα ..σκεπασμένα φυτώρια του με τους αμέτρητους σπόρους που πήρε!



Τέρμα η βόλτα μου, ήρθαν οι γειτόνισσες να πάμε λέει για..σαλιγκάρια!
-Με το μπαστούνι λίγο δύσκολο κορίτσια! Μαζεύτε τα εσείς κι εγώ θα τα μαγειρέψω για σας!


-Αρκετά!!! Θέλω να γυρίσω σπίτι, έχω να ..φάω, να κάνω μπάνιο και να βάλω ( αχ! βαχ! ) ινσουλίνη!
Φίλοι μου σας εύχομαι μία πανέμορφη εβδομάδα, εγώ πάντως έχω πολλά να κάνω αύριο στο εργαστήρι μου! 
Αχτιδένια φιλάκια!

13 σχόλια:

Memaria είπε...

Πόσο απόλαυσα τις φωτογραφίες σου!
Η άνοιξη έρχεται πια με μεγάλα βήματα!!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

ΡΙΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ είπε...

καλη εβδομαδα Γεωργια μου γεμισες μπαταριεςκαλη συνεχεια στις δημιουργιες λατρεμενα οτι και αν κανεις!Φιλακια στην Κλωντουλα!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Τι ομορφιά της φύσης !!!!! Και τι ωραίες οι φωτογραφίες σου Αχτίδα !!! Μύρισε Άνοιξη πραγματικά !!!!! Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά !!!!!

ποιώ - ελένη είπε...

Μια απόλαυση το κείμενό σου αλλά κι οι
πανέμορφες φωτογραφίες σου!!!!
Να είμαστε καλά και ν' αντέχουμε!!!!

Σε φιλώ πολύ πολύ Αχτίδα μου ♥

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφες φωτος
Καλή εβδομάδα να έχουμε.
Φιλάκια ...

ANNA FLO είπε...

Τι όμορφες φωτογραφίες! Μύρισαν άνοιξη και το κτήμα σας πρωτοστολίστηκε να την υποδεχθεί.
Να περνάτε όμορφα Αχτίδα μου
Η Κλώντη σου μια χαρά φαίνεται
Καλή εβδομάδα
Φιλιά πολλά

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλημέρα φιληνάδες μουυυυυυυ!

Ariadne είπε...

Αχ τι όμορφα που είναι.Καλά έκανες και πήγες!AriadnefromGreece!

BUTTERFLY είπε...

Ποσο μου αρεσει που ενθουσιαζεσαι σαν παιδι! Οσο για τον ατακτο Κανελλο... το χει το ονομα!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Οντως ειναι πανεμορφα αχτιδα μου και μονο για αυτην την ομορφια των ανθισμενων δεντρων που τα εχει φυτεψει με τα χερακια του ο Δημήτρης σου φιλεναδα καιι που μας θυμηζουν οτι η Ανοιξη ειναι κοντά.. είναι χαρα Θεού και δικη σας να απολαμβανετε τους κοπους σας...
θυμαΜΑΙ τότε που γνωριστηκαμε μας το ειχες πει για το κτημα που μολις ειχατε παρει.. και τωρα βλεπω και νιωθω την χαρα του να βλέπει οτι με τα χερια του δημιουργησε κατι και το απολαμβανετε... να περνατε ομορφα φιλεναδα... καλη εβδομαδα... φιλακιαααα

Ελένη B είπε...

Όλα τα χρώματα σε παράταξη!!!! πολύχρωμη εποχή η άνοιξη!!

Συννεφάκι είπε...

Πανέμορφη εποχή η Άνοιξη.
Εποχή αναγέννησης και ψυχικής ανάτασης.
Να περνάς όμορφα και να γεμίζεις το μέσα σου με τα χρώματα της.
Φιλιά!

el.mar είπε...

Πόσο χαίρονται οι άντρες όταν φτιάχνουν κάτι που θέλουν με τα ίδια τους τα χέρια και καμαρώνουν μετά! και με το δίκιο τους! Να τους χαιρόμαστε! Όσο για την Άνοιξη,λατρεύω τα ανθισμένα λουλουδάκια αλλά φοβάμαι όλα τα ζουζουνάκια!! χαχα!!! Φιλιά αχτιδούλα μου!!!