Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017

Η λαϊκή της γειτονιάς μου...



Αχτιδένια φιλάκια!

11 σχόλια:

Penelope είπε...

Από τα ομορφότερα που έχεις κάνει!!

ANNA FLO είπε...

Υπέροχο!!!!!!!!!!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Σαν να ζωγραφισες και την δικη μας ολοζώντανη φιλεναδα...μπραβο να κανεις κορίτσι μου παντα αυτό που σε κανει να νιωθεις καλα και να σε κανει χαρούμενη... γιατί η ζωή οπως λες εχει τα πανω της και τα κάτω της οπως αυτο με την μικρουλα που ειχε γενεθλια..΄΄ κραταμε προς το παρόν τα πανω ναι; καλή εβδομαδα να περασεις κορίτσι μου πολλά.. φιλακιααααα

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Τι ζωντανός πίνακας Αχτίδα !!!!! Μπράβο σου είναι τέλειος !!!!!
Φιλάκια !!!!

ποιώ - ελένη είπε...

Παίρνω τα καλαθάκι μου κι έρχομαι!!!!!

Καλημέρα Αχτίδα μου ♥

Αμαλία είπε...

Καλημέρα καλή μου,
Όπως παρατήρησαν και όλες οι φίλες, πραγματικά ζωντανός πίνακας.
Εσύ δεν χρειάζεται να γράφεις στο blog με λόγια. Πιο πολλά λες με τα έργα σου.
Φιλιά σε σένα και στη μυτούλα της.

Unknown είπε...

Μπράβο σου!!!! για άλλη μιά φορά υποκλίνομαι στην τέχνη που βγαίνει μέσα από τα χρώματα σου..........Τι να πώ συγχαρητήρια, ζωντανή η αγορά, όμως μου έλειψαν τα λογάκια σου, να είσαι καλά και γρήγορα να μας γράψεις τις παρατηρήσεις σου και τα παραπονάκια σου.
Σε περιμένουμε!!!

Funky Monkey είπε...

Πανέμορφος πίνακας και ολοζώντανος! Μπράβο σου! :)

Unknown είπε...

teleio

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφο
Φιλάκια ...

metaxia nikolopoulou είπε...

Υπέροχος πίνακας όλο ζωντάνια ,Αχτίδα μου γλυκιά ,να είσαι καλά!!!!!!!!!!!