Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2017

Ένα υπέροχο 4ήμερο!


Όπως βλέπετε.. επέστρεψα στο μπλοκόσπιτο μου μετά από ένα φανταστικό 4ήμερο καθαρά οικογενειακό . 
Η Ειρηνούλα μας πριν λίγο έφυγε για Αθήνα , στο σπίτι και τη δουλειά της κι εμείς με γεμάτες συναισθηματικές μπαταρίες πια γυρνάμε στα καθημερινά, τα δικά μας ενδιαφέροντα, στη δική μας πια ζωή!
Θα σας πω κάτι για να καταλάβετε το μέγεθος της ομορφιάς του 4ήμερου μας και βέβαια να ..γελάσετε μαζί μου όπως γέλασαν όλοι και με "δούλευαν" αυτές τις μέρες.
Είχα την εντύπωση από το Σάββατο ότι η Δευτέρα αυτή ήταν η..Καθαρά Δευτέρα , το είπα στον άνδρα μου , εκείνος τότε δήλωσε  ότι θέλει όλη την οικογένεια μαζί ενωμένη αυτή τη μέρα και το Σάββατο το πρωί αρχίσαμε να ψωνίζουμε για τη..Καθαρά Δευτέρα αφήνοντας μόνο  τα τελευταία οστρακοειδή για το πρωί που η Μοδιάνο ψαραγορά είναι ανοιχτή εδώ στη πόλη μας.
 Ειδοποιήσαμε την Ιωάννα με την οικογένεια της για την προβλεπόμενη μάζωξη και...Σάββατο που ήρθε η Ειρήνη μας μαθαίνουμε ότι η Καθαρά.Δευτέρα είναι την επόμενη εβδομάδα!!!!
Στο ψυγείο τα ..μύδια, το χταπόδι, οι γαρίδες και τα σχετικά..λαγάνα θα έφτιαχνε ο Δημήτρης, όλα σχεδόν έτοιμα!!!!
Το τι καζούρα μου κάνανε..δεν περιγράφεται φίλοι μου μέχρι στο FB μου το χτυπήσανε ..εγώ πάντως το διασκέδασα και είπα τη λύση:
-Αφού έχουμε την Ειρήνη μας, την Ιωάννα και όλους μαζεμένους και τα..σχετικά της Καθαράς Δευτέρας γιατί να μην την "μεταφέρουμε" την..Κυριακή αυτή που θα ήμαστε όλοι;
Έτσι φίλοι μου την γιορτάσαμε Κυριακή και ήταν από τις ομορφότερες Κυριακές πιστέψτε με.



Η κουζίνα είχε πιάσει φωτιά από τον πανευτυχή Δημήτρη!
                               Με την κόρη ...



                           Με την εγγονή..


                   Με τα εγγόνια....



με ουζάκι, μουσική ρεμπέτικη στο διαπασόν , τα πειράγματα σε ..μένα  "Μπράβο βρε μάνα με τα..λάθη σου!!!"από το γαμπρό μου ( θα σε κανονίσω γαμπρέ) , το παππού μας που άρχισε να τραγουδάει το.."καράβι από τη Περσία", τη μυρωδιά του ζεστού ψωμιού.
Το γλυκό βέβαια ήταν της Ιωάννας μας και το σαραγλί το δικό μου το τίμησε μόνο ο μικρός Δημητράκης!



Το απόγευμα έφυγε το...καραβάνι των μικρών σαματατζήδων και η Ειρήνη μου με βοήθησε στο χαμό που άφησαν πίσω τους. Υπέροχος χαμός όταν σου αφήνει τόσες  όμορφες στιγμές φίλοι μου.
Η Ειρήνη μας χάρηκε την οικογένεια και τις φίλες της σε επισκέψεις, βραδινά μαζώματα , ποτάκια και καφεδάκια, έστειλα και τα γλυκά μου να τα ξεφορτωθώ να μη τα ...μυρίζω, Το μόνο άσχημο ήταν ότι κρύωσε ή κόλλησε κάποια ίωση με αποτέλεσμα να φύγει σήμερα με συνάχι και κόκκινη μύτη!
Τώρα πια μετράμε τις μέρες για το Πάσχα όμως..περιμένω τη Παρασκευή την..ψυχοκόρη Αθηνά που γυρίζει πλέον μόνιμα στη Θεσσαλονίκη μας που εγκατέλειψε πριν χρόνια.
Με πολλή καλή διάθεση φίλοι μου σήμερα, ξεκινάω την ημέρα μου, αύριο αδημονώ να πάω στο κτήμα με το νέο κεντηματάκι μου και αρχίζω να σκέπτομαι από τώρα πως θα βρω αύριο σειρά στο..ταχυδρομείο που μου έστειλα δωράκι για τη ..Κλώντη και για να στείλω κι εγώ κάποια δικά μου δέματα. Για να βρω σειρά πρέπει να είμαι εκεί στις..7.30 το πρωί το νωρίτερο ...αχ! βαχ!
Σας στέλνω την αγάπη μου, μου λείψατε γλυκά μου και βέβαια..Αχτιδένια φιλάκια!

10 σχόλια:

Αμαλία είπε...

Καλημέρα καλή μου.
Υπέροχο το λάθος σας. Τέλεια την προχρονολογήσατε την Καθαρά Δευτέρα.
Λιγουρεύομαι τις φωτογραφίες σας και την οικογενειακή σας ατμόσφαιρα.
Φιλιά πολλά και πάντα τέτοια.

ποιώ - ελένη είπε...

Καλημέρα Αχτίδα μου
Χαίρομαι που πέρασες όμορφα με την οικογένειά σου
κι ας ανακάτεψες τις γιορτές!!!!!

Να είσαστε όλοι πάντα καλά ♥

Katerina V *Pause blog* είπε...

Τι ωραία μπερδέματα που είναι αυτά όμως!!
Χαίρομαι με την χαρά σου!!
Αυτές οι στιγμές μόνο μετράνε.. ♥

Onirokosmos είπε...

Υπέροχες οικογενειακές στιγμές! Αυτές είναι η πραγματική ευτυχία. Να είστε όλοι πάντα τόσο ευτυχισμένοι!

Συννεφάκι είπε...

Δεν υπάρχει πιο τρυφερή αγκαλιά από την οικογενειακή!
Να είστε γεροί και αγαπημένοι και να μας μεταφέρεις τις στιγμές σας.
Φιλιά!

Unknown είπε...

Αχτιδα μου ..να χαιρεσαι την οικογένεια σου !!!
και να παίρνατε πάντα καλά
φιλακια

BUTTERFLY είπε...

Αυτα ειναι που λεμε, ομορφα λαθη! Να χαιρεσαι την οικογενεια σου και να ζησεις πολλες ακομα τετοιες ομορφες μερες!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Πω..πω.. παλι αργησε να ερθει η καθυστερημενη σου φιλη .. φιλεναδα... ειπαμε όμως καθε φορα θα κανω την βολτα μου .. ετσι και αυτην την φορα .. την εκανα κατα πίσω.. που λενε και τι αντικρησα βρε παιδι μου στιγμη δεν καθεσαι.. μα τι κεντηματα .. μα τι γλυκα .. ματι φαγητα.. ματι μαζωξεις με την οικογενεια .. δεν χρειάζεστε τιποτε αλλο Γιωργία μου μονο αυτες τις ομορφες γεματες αγαπη στιγμες... και τι αληθεια ειναι αυτό που διαβασα με τα παιδια να τα χαιρομαστε όσο ειναι μικρά .. γιατί μετα απλωνουν τα φτερακια τους και πετουν και εχουν αλλες προτερεότητες ...και τα βλεπουμε τοσο λιγο !!! μιλαω εκ πείρας οπως καταλαβες ε;..χα..χα..να περνατε ομορφα παντα.. αυτο ειναι το ζητούμενο..!!καλες αποκριες να περασετε την καθαρα δευτερα την κανατε.. ε;χα..χα..σε φιλω πολύ φιλεναδα... θα τα πουμε ναι; !!!!

Ποδηλάτισσα είπε...

Τι όμορφες οικογενειακές στιγμές????? Φιλέναδα μου αυτά τα λάθη είναι υπέροχα και τι και αν δεν ήταν Καθαρά Δευτέρα... εσείς το ευχαριστηθήκατε και το γλεντήσατε!!!! Πάντα να περνάτε όμορφα να γλεντάτε και να ξεφαντώνετε!!!!! Φιλιά πολλά πολλά!!!

AgapameAnDolmas είπε...

χαχαχαχαχα αχ βρε αχτιδενια!!! τους ξεσηκωσες!! θα εχετε να το θυμαστε να γελατε! σε καλο σας βγηκε ομως μαι χαρα περασατε και σουπερ φαγητα! τι ωραια να ενωνετε παλι η οικογενεια! μη μπερδευτεις αυτη την κυριακη και σουβλισεις το αρνι ;) χαχαχα