Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017

Μία απλή συνηθισμένη ζωή..


Πάει και το ΣΚ φίλοι μου, αύριο μία νέα εβδομάδα και νέες ελπίδες και..νέα σχέδια και ..νέα όνειρα.. Σπίτι με τον ..ανδρούλη μου το Σάββατο , οικογενειακά όπως αρμόζει για μας , κουβεντούλα και δημιουργίες αφού έχει ταράξει τη κουζίνα και έφτιαξε πάλι  ψωμί ..κι εγώ δεν άντεξα στο πειρασμό και έκοψα τη..γωνίτσα του !!!Για να σας κάνω να ..ζουλεψετε λιγουλάκι..ζεστό ψωμί γωνίτσα με το αγαπημένο μου ροκφόρ!

                  Φωτογραφία της Gorgia Manasi.

Κάθε μέρα ξεκινάω δίαιτα!!!! Είναι από αυτές που έχουν σύντομη..ζωή, αρχίζει το πρωί και τελειώνει εκεί που ο καλός μου φτιάχνει κάτι και μου έρχεται με το πιρούνι στο χέρι και μου λέει:
 -Δοκίμασε!!!!
Σήμερα Κυριακή έβγαλε ήλιο και επιτέλους φύγαμε για το κτήμα , τα χιόνια έλιωσαν , ο δρόμος καθαρός και οι καλοί μου γείτονες που με υποδέχθηκαν με αγκαλιές και φιλιά! Τους αγαπώ πολύ πολύ!!!!
Βέβαια μη νομίζετε ότι ..ξεσάλωσα, η σαρξ ασθενής ακόμη , ξάπλωσα στο καναπέ  στο τροχόσπιτο  και...δεχόμουν επισκέψεις!!! 


Μετά το κέντημα μου το καινούργιο για μία ακόμη φίλη με το υπέροχο φως που έφερε ο ήλιος όλη σχεδόν την ημέρα μέχρι το μεσημέρι. 
Ο Δημήτρης επιθεωρούσε τα δένδρα του..ήρθε ευτυχισμένος να μου πει ότι δεν πάγωσε κανένα με μία αμφιβολία για το μεγάλο μας δένδρο στην είσοδο τον Ευκάλυπτο που τον είχε φέρει ένα μικρό φυτό από τη Ναύπακτο που πήγαμε τότε στην έκθεση των blogers. 
Πάντως όλες οι γειτόνισσες με το ίδιο παράπονο..να έρθει η Άνοιξη , να ξεκινήσει το πράσινο στη γη, να μαζέψουν χόρτα για πίτες, να φυτέψουν λουλούδια, να μη σκοτεινιάζει νωρίς, να καθόμαστε στη βεράντα, να πίνουμε τα καφεδάκια μας μέχρι αργά πηγαδάκια με διάφορα ενδιαφέροντα.
Ο άνδρας μου γελώντας μου θύμισε ότι το καλοκαίρι του έλεγα ότι επιθύμησα να σκεπαστώ με το παπλωματάκι μου !!!!!
Γυρνώντας περάσαμε από τη κόρη μας, χεράκια μικρά ολόγυρα στο λαιμό μας..γιαγιά...γιαγιά...ένα καφεδάκι, μία φέτα σοκολατένιο κέικ , λίγη κουβεντούλα με τα παιδιά μας..
Η καθημερινότητα έχει την ομορφιά της φίλοι μου, άνθρωποι απλοί ήμαστε ,τίποτα το ιδιαίτερο , απλή η ζωή μας μα μας αρκεί , μας "γεμίζει".
 Λίγο στον υπολογιστή μετά από ένα υπέροχο καυτό ( στη κυριολεξία) μπάνιο και παρεούλα με σας όσο ο Δημήτρης μου καθαρίζει τα χόρτα που μάζεψε από το θερμοκήπιο μας για ένα  όπως λέει υπέροχο φρικασέ που θα φτιάξει κι εγώ ..εγώ να φροντίσω τη Κλώντη με την ινσουλίνη της και να χωθώ στο...παπλωματάκι που έλεγε κοροϊδευτικά ο καλός μου!
Σας εύχομαι μία όμορφη και καλή εβδομάδα όπως ακριβώς την ονειρεύεστε!
Αχτιδένια φιλάκια.


10 σχόλια:

ΡΙΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ είπε...

Γεωργια μου γλυκια καλη εβδομαδα και σε σενσ με υπεροχεσ δημιουργιες και απο τους δυο!Τα απλα ειναι η γλυκα της ζωης!Καλο βραδυ και φιλακια στην Κλωντουλα

Ανώνυμος είπε...

Αχτιδούλα μου είχα ανησυχήσει για σένα μα εσύ παιδάκι μου δεν έχεις ανάγκη, δεν σε πιάνει κανείς.Σε διαβάζω κάθε μέρα και όταν δεν γράφεις τα ξαναδιαβάζω.Η Καιίτη είμαι που δεν ξεχνάει το δώρο που της έστειλες κι ας ήμουν άγνωστη.Εσύ κυρία μου αγαπάς όλο το κοσμο γιατί να μην αγαπούν κι εσένα, κανείς δεν χάνει από σένα.Ευχαριστώ για τη παρέα που μου κάνεις.

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Γλυκιά μας Αχτίδα.... τη όμορφα να κεντάς με το φως της φύσης !!! Λατρεύω !!!!! Να είσαι καλά αγαπημένη και να μας κρατάς τόσο όμορφη συντροφιά !!!!Το ψωμάκι δείχνει λαχταριστό λαχταριστό... πως να αντισταθείς και με ροκφόρ ???? Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά !!!!!

Unknown είπε...

Στα απλά και καθημερινά βρίσκεται η ομορφιά!!! ...με πόσο ωραίες εικόνες μας γεμίζεις κάθε φορά...
Να είσαι καλά και να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!!

Αμαλία είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα,
Μακάρι να περνούσαμε όλοι τόσο "απλά και συνηθισμένα" όμορφα.
Φιλιά και στις δυό σας.
Τσιμπάω φυσικά λίγο ψωμάκι....

ποιώ - ελένη είπε...

Καλημέρα Αχτίδα μου
Οι μικρές στιγμές μας χαρίζουν
μεγάλες απολαύσεις!!!

Σε φιλώ πολύ ♥

Ανώνυμος είπε...

Αχτίδα της καρδιάς μας, κάθε φορά που σε διαβάζω είναι και λες και βρίσκομαι στην αγκαλιά της μανούλας μου που έχασα πολύ μικρή και πάντα θα μου λείπει.Μέσα στα όσα γράφεις τόσο αυθόρμητα , απλά και καθημερινά βγαίνει η αλήθεια αγαπημένη μου.Να ξέρεις ότι έχω πάρει πολλά από εσένα, έχω πονέσει, έχω χαρεί ,έχω καταφύγει για να γελάσω όποτε είμαι εγώ πικραμένη.Πήρα θάρρος, πήρα μαθήματα, άλλαξα πολλά από αυτά που κάνω παίρνοντας παράδειγμα εσένα. Θέλω να το ξέρεις αυτό.Τασούλα Χ. Εξάρχεια

Ανώνυμος είπε...

Καλή βδομάδα, Αχτίδα !
Ναι, συμφωνώ με τις φίλες, έχουν την ομορφιά τους οι συνηθισμένες ζωές. Ακούνε την καρδιά του κόσμου να χτυπάει. Μακάρι όλοι να είναι τόσο τυχεροί ... Φιλάκια, Χριστίνα της Γ.

Litsa sevi είπε...

Kαλη εβδομαδα αχτιδα . Χαιρομαι να σε δια βαζω.εισαι υπεροχος ανθρωπος.φιλια πολλα στην κλωντη σου .

Ανώνυμος είπε...

Αντιγράφω την κ. Litsa sevi από πάνω :
Kαλη εβδομαδα αχτιδα . Χαιρομαι να σε δια βαζω.εισαι υπεροχος ανθρωπος.φιλια πολλα στην κλωντη σου .

Μου αρέσεις που παλεύεις με γέλιο..."πέφτεις" και σηκώνεσαι...Βρίσκεις πάντα κάτι καλό
να δεις μέσα στη μαυρίλα....

Να είσαστε πάντα καλά....εσύ και οι κοντινοί σου

Μαρίνα