Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016

Σας εύχομαι καλό καλοκαίρι!


Το ζεστό αυτό τριήμερο τελείωσε και γύρισα τρέχοντας στο σπίτι μου , στη δροσιά μου..στο καναπέ μου..
Ναι το παραδέχομαι, το κατάλαβα πια ..δεν είμαι πια για ξεπορτίσματα, ήλιο δυνατό και ακατάπαυστο ιδρώτα όσο και αν οι καλοί μου γείτονες με έκαναν να περάσω τόσο όμορφα και ο Δημήτρης με κυνηγούσε με φρούτα από τα δένδρα μας. Μου αρέσουν τα φρούτα μα ..δεν τρελαίνομαι κι όλας όπως ο άνδρας μου που μπορεί να ζει μόνο με φρούτα! 
Κάθε λίγο λοιπόν στο κτήμα μου φέρνει από κάθε δένδρο ένα καρπό για να ..δοκιμάσω τη ποικιλία! Έλεος του λέω..δεν αντέχω άλλο ροδάκινο, καϊσί και δαμάσκηνο ( για τις φράουλες και τα σμέουρα δεν λέω όχι!!! 
Αγαπημένες μου οι ..άγριες φράουλες που καταφέραμε να μεταφυτέψουμε και να γεμίσουν από μικρά μα πεντανόστιμα μίνι φραουλάκια!
Είναι μικρά μα έχουν φίλοι μου μία διαφορετική γεύση και μυρωδιά. Οι άγριες φραουλιές είναι μικρές μα πάντα γεμάτες και ο καρπός τους δεν κρατάει πολύ ώστε πρέπει να τα μαζεύουμε καθημερινά και να κάνουμε την τόσο νόστιμη ευωδιαστή μαρμελάδα τους σε μικρές ποσότητες.



Μία βόλτα στο κοντινό μας δασάκι της Γερακαρού μας έδωσε τη δροσιά του πράσινου και του νερού που κυλάει ασταμάτητα στο ποταμάκι..


Ρίγανη παντού στα μικρά ρυάκια που φεύγουν από το κεντρικό ποταμάκι..


Το βράδυ της Κυριακής θαυμάσαμε το φεγγάρι, είχε δροσιά ευτυχώς όπως κάθε βράδυ εδώ στο κτήμα και είχαμε συντροφιά ένα πουλάκι που δεν έλεγε να πάψει το τραγούδι. ρομαντικό σαν κι εμάς φαίνεται.


Φίλοι μου σας αφήνω με το..φεγγάρι,..ή μάλλον..με ένα καθάριο φωτεινό ουρανό...


Η Κλώντη μου το παλεύει μαζί μου και είναι καλύτερα, κάθε μήνας είναι ένα κέρδος ψυχής για μας τους δύο!


Άρχισα και το νέο μου κέντημα!!


Σήμερα λοιπόν γύρισα με την απόφαση να σας..στείλω διακοπές ( !!!) και να ξαναγυρίσω μόνο όταν έχω κάτι να σας πω που να αξίζει ή που να μη μπορώ να μη το πω γιατί..θα σκάσω! Άντε ατιμούλια θα γλυτώσετε για λίγο καιρό.. ακούσατε.. λίγο είπα.. μη χαίρεστε!
 Αυτό το καιρό χρειάζομαι πραγματικά ξεκούραση και λέω να σας αφήσω να απολαύσετε κι εσείς τις διακοπές σας κι εγώ ..κι εγώ τη καθημερινότητα μου που περιλαμβάνει και...250 μπουμπουνιέρες με όλα τα σχετικά μιας βάπτισης που βέβαια θα σας τα δείξω κάποια στιγμή!
Φίλες μου σας εύχομαι ένα όμορφο καλοκαίρι, όπως μπορεί ο καθένας και όπως σας αρέσει να το περνάτε. Σας αφήνω ..πλήρη ελευθερία να κάνετε τρελίτσες ( με μέτρο βέβαια..μη το παραξηλώσετε) κι εγώ θα περνώ βέβαια από τα μπλοκόσπιτα σας να βλέπω τι κάνετε!
Καλό καλοκαίρι φίλες μου και μη ξεχνάτε τα ζώα, να βάλετε νερό έξω από τα σπίτια σας , τα εξοχικά σας, στις γωνιές των δρόμων σας..τα ζώα διψάνε όπως κι εμείς...


Σήμερα γυρίζοντας από το κτήμα βάλαμε σε μέρη που βλέπουμε αδέσποτα κουβαδάκια που γεμίσαμε με νερό και κάθε φορά που θα περνάμε θα φροντίζουμε να τα γεμίζουμε με τα μπετονάκια που θα κουβαλούμε. 
Μη τα ξεχνάτε λοιπόν..
Αχτιδένια φιλάκια!

24 σχόλια:

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Αγαπημένη Αχτίδα, τι ωραίες φωτογραφίες και το καινούργιο σου κέντημα θα γίνει φανταστικό από ότι φαίνεται !!!! Με το καλό να ετοιμάσεις τα της βάφτισης και θα χαρούμε εννοείται να δούμε τα έργα σου !!! Θα μας λείψεις, αλλά δεν πειράζει.... ξεκουράσου όσο μπορείς και καλά να περάσεις με τους ανθρώπους που αγαπάς !!!! Καλό Καλοκαίρι !!!! Τα φιλιά μου !!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ο κόσμος της Ράνιας, αγαπημένη φίλη σ' ευχαριστώ και μάλλον κάποια μέρα του χειμώνα θα σε γνωρίσω από κοντά αφού η κόρη μου Ειρήνη έρχεται στην Αθήνα μονίμως πια λόγω μετάθεσης του άνδρα της..οπότε..κάποια στιγμή θα έρθω και ..θέλω πάρτυ βέβαια..μη το ξεχνάτε!Καλημέρα και καλό καλοκαίρι!

ANNA FLO είπε...

Υπέροχες φώτο! Καλό καλοκαίρι, ήρεμο με χαμόγελα εύχομαι. Να ξεκουραστείς δημιουργώντας.Το κέντημα όμορφο. Χαίρομαι που η Κλώντη πάει καλύτερα.Δώσε της φιλί.
Και δεν ξεχνάμε τα ζώα φυσικά.
Περιμένουμε και τις φώτο από μπουμπουνιέρες, να θαυμάσουμε.
Να είσαι καλά, γερή, δυνατή
Καλή σου ΄μέρα

Αμαλία είπε...

Καλημέρα καλή μου Γεωργία,
Χαίρομαι που πέρασες όμορφα το τριήμερό σου, ακόμα περισσότερο χαίρομαι για την Κλωντίτσα μας.
Καλές ετοιμασίες λοιπόν για την βάφτιση του μπεμπούλη, καλή υπομονή στο έργο που ανέλαβες και μη μας χάνεσαι βεβαίως - βεβαίως. Να κάνεις αναρτησούλες όποτε μπορείς.
Φιλιά πολλά σε σένα και στη μυτούλα της.

Κωνσταντίνα είπε...

Καλό καλοκαίρι να έχετε, ήρεμο αλλά και δημιουργικό!

...irida... είπε...

καλο καλοκαιρι γλυκια μου!!!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

αχτιδούλα μου, ψυχή μου όμορφη, χαίρομαι που υπάρχεις και αγαπάς τόσο τα ζωάκια και όντως είναι σημαντικό να δροσίζουμε τα αδέσποτα με αυτό τον καύσωνα.
να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι.
σε αγαπω πολυ
σε φιλω!

syros2js είπε...

χιχι! Κι εμείς σε κατάσταση... φραουλομαρμελάδας είμαστε στο σπίτι! (Άσε που έχουν βάλει οι γονείς μου ματσάκια με ρίγανη να αποξηρανθεί και έχει μυρίσει όλη η αυλή!)
Αχτιδούλα μου, να ασχοληθείς με τις δημιουργίες σου, με τις προετοιμασίες της βάπτισης μα να ξεκουραστείς κιόλας, ναι?
Να προσέχεις πολύ τον εαυτό σου και όποτε βρίσκεις χρόνο, κάνε και καμιά αναρτησούλα να σε απολαύσουμε κι εμείς!
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, γλυκό μου πλάσμα! Χαδάκια στο κοριτσάκι μας και την αγάπη μας! Πάντα!

LitsArt είπε...

άντε σου δίνουμε άδεια να ξεκουραστείς!
αυτά που ετοιμάζεις για τη βαπτιση θα ανυπομονούμε να τα δούμε, να το ξέρεις!!!
καλό καλοκαίρι να έχουμε με υγεία!

Μαρία Νικολάου είπε...

Ότι και να κάνεις να περνάς καλά!

nikolitsa είπε...

Καλό καλοκαίρι Αχτιδένια μου,καλή δύναμη με τις μπομπονιέρες και ότι άλλες δημιουργίες κάνεις. Μη μας λείψεις και πολύ,γιατί δεν μπορούμε χωρίς τη φλυαρία σου.Φιλάκια πολλά.

BUTTERFLY είπε...

Καλα να περασεις Αχτιδουλα και καλη επανοδο με υγεια!!!

BUTTERFLY είπε...

Καλα να περασεις Αχτιδουλα και καλη επανοδο με υγεια!!!

Katrina είπε...

Καλό καλοκαίρι Αχτιδούλα!!!!!!

Ariadne είπε...

Καλό καλοκαίρι να έχουμε όλοι μας!Φιλιά!AriadnefromGreece!

Unknown είπε...

καλό καλοκαίρι Αχτίδα μου ...
φιλακια

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλημέρα φίλοι μου, ευχαριστώ και να περνάτε όλοι σας καλά!

metaxia nikolopoulou είπε...

Καλό καλοκαίρι Αχτίδα μου ,να περάσεις καλά και εμείς θα περιμένουμε τις όμορφες δημιουργίες σου .Με το καλό και η βάπτιση του μικρού που έχει γίνει κούκλος να τον χαίρεσαι .Πολλά φιλιά!!!

Δημιουργία είπε...

Καλό καλοκαίρι Γεωργία μου να περάσεις όμορφα.

Ariadni St. είπε...

Καλό καλοκαίρι!
Να περασετε υπέροχα!!!!!
Οι φραουλίτσες φαινονται υπέροχες.
Η Κλωντη θα το παλεψει και θα νικησει!
Αγαπη και για τα αδεσποτακια φυσικα!
Καλή συνέχεια στη μέρα μας!
Φιλια :)

AgapameAnDolmas είπε...

καλο καλοκαιριιιι τι ωραιο μερος !! κ η κλωντη φτου φτου μια χαρα

Maria είπε...

Καλό καλοκαίρι,αχτίδα μου και πάντα έτσι όμορφα να περνάς με την οικογένεια σου!!!
Φιλάκια!!!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Καλό καλοκαίρι Αχτιδα μου , να περνατε καλά.
Φιλάκια πολλ..

Μαρία Έλενα είπε...

Όμορφα να περάσεις
Φιλάκια ...