Σάββατο 14 Μαΐου 2016

Λίγη παρεούλα και λίγες κατασκευές!


Ξημέρωσε Σάββατο κι αυτό σημαίνει ότι κουνάω μαντήλι και φεύγω με τον γλυκούλη μου στο κτήμα, ανησυχώ λιγάκι γιατί για πρώτη φορά θα πάρω τις ινσουλίνες για τη Κλώντη μαζί μου και .. μα..θα τα καταφέρω..όλα έχουν μία αρχή.
Χθες μία φίλη από εσάς η Μαίρη  με πήρε στο τηλέφωνο για να μου πει με κλάματα ότι πέθανε το σκυλάκι της με φοβερό θάνατο αφού σε μία επίσκεψη που πήγε της όρμηξαν τα λυκόσκυλα του ιδιοκτήτη και της το πήραν από την αγκαλιά της σκοτώνοντας το.
 Πιστέψτε με την ένοιωσα και στεναχωρέθηκα μαζί της όσο δεν λέγεται. Την συμβούλεψα να πάρει αμέσως ένα άλλο γιατί αυτή ειδικά το χρειάζεται ψυχικά δίπλα της. Εγώ που έχω λίγες ελπίδες με τη Κλώντη πια δυστυχώς δεν πρόκειται να την αντικαταστήσω όπως της είπα με άλλο γιατί απλά είμαι σε ηλικία μεγάλη για να μεγαλώσω άλλο σκυλάκι και με την Πάρκινσον δεν αντέχω άλλες στεναχώριες και χαμούς. 
Κάποτε ο κτηνίατρος μας μου είπε ότι  οι σχέσεις σκύλου και ιδιοκτήτη είναι..μητρικές γιατί το μεγαλώνει από μωρό σαν παιδί και είχε απόλυτο δίκιο, αυτό το καιρό με τη Κλώντη πιστέψτε με έχω χάσει το κέφι μου , τη διάθεση μου .
Ας μη σας ζαλίζω με τα δικά μου προβλήματα , σήμερα ασχολήθηκα με μικρές κατασκευές για μπαζάρ και για τη FRONT  και βέβαια θα σας δείξω μερικά για να μη με λέτε δηλαδή τεμπέλα!!!
      Λίγη θάλασσα μου ήρθε διάθεση να κάνω!!!







          Μα να μη ξεχάσω και λίγο βουνό!!!!



Τα υπόλοιπα άλλη φορά, να έχουμε να ..δείχνουμε!
Σας στέλνω την αγάπη και τη σκέψη μου για ένα πανέμορφο ΣΚ  με ότι αγαπάτε και όπου αγαπάτε!!
Αχτιδένια φιλάκια!

9 σχόλια:

Paraskevi Lamprini M. είπε...

αγαπητή αχτίδα, μην σού τύχει,αυτόπου έτυχε στην κυρία με το σκυλί...α πα πα πα!!!...
Ελπίζω να πηγαίνουν όλα καλά, με την Κλώντη... από κοντά... φαίνεται ακόμα πιο...τέλεια!!!

τέλειες κι οι δημιουργίες σου... καλές επιτυχίες!!!!!!!!!

Αυτά που πήρα για το σπίτι... ήταν πολύ πολύ ωραία... γεια στα χέρια σου... <3

τα λέμε...

Αμαλία είπε...

Καλημέρα γλυκειά μου,
Δεν θα αναφερθώ σ΄αυτό που βίωσε η καημένη η φίλη σου. Αποφεύγω να το σκέπτομαι.
Να περάσεις καλά στο κτήμα σας και όλα θα πάνε καλά με την Κλωντούλα μας και τη θεραπεία της.
Τα φιλιά μου και στις δύο σας.

Ariadne είπε...

Πω πω τι άσχημος θάνατος για το σκυλάκι!Μα είναι δυνατόν ο ιδιοκτήτης τι έκανε, δεν ξέρει τα σκυλιά του?AriadnefromGreece!

Ηλιοκέντητη είπε...

Αχτίδα μου γλυκιά πολύ καλά συμβούλεψες την κυρία που έχασε με τόσο άσχημο τρόπο το σκυλάκι της....πρέπει να ξεχαστεί με ένα καινουργιο για να το ξεπεράσει κάπως πιο ανώδυνα...
Πολλά φιλιά σε σένα και την Κλώντη.Και μη μου στενοχωριέσαι(όσο γίνεται..).Απόλαυσε απλά τις στιγμές μαζί της.
Οι δημιουργίες σου όπως πάντα πανεμορφες και αχτιδένιες!!!!!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Πρώτα να σου ευχηθώ χρόνια πολλά για τα κορίτσια σας.
Να τις χαίρεστε τις κούκλες σας .
Όλα τα καλά του κόσμου να έχουν.
Τα χωριουδάκια σου Αχτίδα μου, είναι πανέμορφα, οι φωτογραφίες τα αδικούν.
Όσο για το άσχημο συμβάν, πρόσφατα δεν χάθηκε κι ένα αγοράκι στην Κοζάνη από σκυλιά;
Κρίμα για το μικρό σκυλάκι, δεν θα έπρεπε να μένουν ατιμωρητοι οι ιδιοκτήτες τους.
Άφησε τα όλα πίσω κι απόλαυσε την ησυχία σου με τον Δημητράκη σου.
Φιλάκια πολλά .

Ariadni St. είπε...

Χρονια Πολλά για τα κορίτσια σας!
Τραγικο αυτο που συνεβη με το σκυλάκι της φιλης σας! Απίστευτο!
Υπομονη, δυναμη και κουραγιο για τη μικρη μας φιλη τη Κλωντιτσα!
Να περασετε όμορφα στο κτημα
Σας φιλώ!

ΡΙΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕς ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕς ΣΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΟΥ ΟΠΩς ΠΑΝΤΑ .ΠΟΛΥ ΛΥΠΗΘΗΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΤΗς ΦΙΛΗς ΣΟΥ ΕΓΩ ΣΗΜΕΡΑ ΗΜΟΥΝΑ ΣΕ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΚΙ ΕΚΕΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΕΙΧΑΝ ΕΝΑ ΣΚΥΛΑΚΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΣΥΜΠΟΝΕΤΙΚΗ ΓΙΑΓΙΑ ΤΟ ΚΛΩΤΣΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΠΙΟ ΠΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΟΤΑΝ ΤΑ ΕΓΓΟΝΑΚΙΑ ΤΗΣ ΤΑ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΡΠΑΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΛΛΙ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ Η ΑΔΕΡΦΗ ΤΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑς ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΑΤΗΘΗΚΑ ΤΙ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΚΑΚΟΜΟΙΡΙΚΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ Η ΚΛΩΝΤΟΥΛΑ ΚΙ ΕΜΕΝΑ Ο ΕΚΤΟΡΑΚΟΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΟΣΟ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙς ΚΑΛΑ

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Πρώτα θα σου ευχηθω για τα κορίτσια σου φιλενδα να τα εκατοστήσουν και εσεις να είστε γεροί να τα καμαρωνετε..!!
Το κεικ σου φαινεται πεντανοστιμο.. αχ και να ήμουν εκει να πιναμε το καφεδακι μας.. και να τοδοκιμαζα
οσο για τις κατασκευσες σου με τα ροδακινα ωραια ιδαια πας και με την εποχή κοριτσι μου.. και οπως παντα ομορφιες.. να περασετε ομορφα με τον δημητρη σου στο κτήμα...
και οπως καταλαβες τρια σε ενα εκανα το σχόλιο..χι.χιχ. φιλακιαααααα

syros2js είπε...

Αχτιδούλα μου, θαυμάσιες οι δημιουργίες σου, μα δεν μπορώ να σταματήσω να σκέφτομαι αυτό που έγινε με το σκυλάκι της φίλης σου... Κομμάτια με έκανες....
Φιλί γλυκό, κορίτσι μου...
*Μη σκέφτεσαι αρνητικά και επηρεάζεται η υγεία σου...