Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Ακούγοντας το τρανζιστοράκι!!!!


Καλή εβδομάδα να έχουμε φίλοι μου και σήμερα θα σας ζαλίσω με..τραγούδια! Χθες περάσαμε τη Κυριακή μας στο κτήμα και εκεί έχω για συντροφιά καθώς κεντάω ένα τρανζιστοράκι και ακούω μουσική από τοπικό σταθμό. Είχε λοιπόν  μουσική που στην αρχή την άκουγα σχεδόν ασυναίσθητα μέχρι που το αυτί μου πιάστηκε στους στίχους.
Πως ο λαός μας τραγουδάει την αγάπη; Πως οι παλιοί οργανοπαίκτες στα πανηγύρια "έβγαζαν ' τραγούδια απλά σκαρώνοντας εκείνη τη στιγμή στίχους ανάλογα με το τι ζούσαν και αισθάνονταν...
Άκουσα λοιπόν αυτό το τραγούδι...ένας του στίχος έλεγε:
"Σύρε να πεις στη μάνα σου να κάνει κι άλλη γέννα
να κάψει κι αλλουνού καρδιά ως έκαψες εμένα..."
Τραγούδι της Μικράς Ασίας ( το βρήκα στο You Tube) μα δεν ξέρω αν κατάφερα να σας βάλω το βίντεο .


Βέβαια ..εδώ άφησα το κέντημα όταν ο Ξυλούρης τραγούδησε τον Ερωτόκριτο και ο Έρωτας , ο πόνος του αποχωρισμού κύλησε στη ψυχή μου


"Και πως να σ' αποχωριστώ και πως να σου μακρύνω και πως να ζήσω δίχως σου το χωρισμό εκείνο..."
Λατρεύω τη Κρήτη φίλοι μου, νομίζω αν διάλεγα άλλο μέρος εκτός από την αγαπημένη μου Θεσσαλονίκη για να μείνω αυτό θα ήταν η Κρήτη.

Τότε άκουσα και το τραγούδι της γιαγιάς μου βέβαια όχι στα τούρκικα αλλά από τη Πρωτοψάλτη.. Η γιαγιά μου φίλοι μου η..Γεωργία που με μεγάλωσε λάτρευε τον άνδρα της, ήταν ένας έρωτας από αυτούς που μόνο στα βιβλία υπάρχει .Την παντρεύτηκε στα 16 μαθήτρια ακόμη και εκείνος λοχαγός στο τούρκικο στρατό ( Έλληνας βέβαια) έβαζε τα άλογα των στρατιωτών του να γονατίζουν μπροστά στο παραθύρι της. 
Τον έχασε στα 46 του στην Ελλάδα πια και την θυμάμαι να τραγουδάει αυτό το τραγούδι καθισμένη στο καναπέ δίπλα στο παράθυρο παίζοντας το μαντολίνο της  και δακρύζοντας ακόμη στη θύμηση του.
"Σ' αγαπώ γιατί είσαι ωραία..σ' αγαπώ γιατί είσαι εσύ..."


Αχ! Τραντιστοράκι μου..πες μου κι άλλα..Το τροχόσπιτο μου φάνηκε παλάτι στον ουρανό!


"Πόσο πολύ σ' αγάπησα ποτέ δεν θα το μάθεις..."
Δεν άντεξα φίλοι μου, πήρα τηλέφωνο από το κινητό το σταθμό..:
- "Θέλω κι εγώ γι' αυτή τη μέρα ένα τραγούδι..το έστειλα κάποτε σε δισκάκι στο..Βέλγιο..στον αγαπημένο μου"
"Σύνορα η αγάπη δεν γνωρίζει, πόσο σ' αγαπώ..πόσο σ' αγαπώ..γέρνεις και ο ίσκιος σου μ' αγγίζει κι εγώ ριγώ..κι εγώ ριγώ.."


-Και τι έγινε κυρία μου; χωρίσατε;
-Καλέεεε! Τον παντρεύτηκα..θα μου γλίτωνε!
-Χα! Χα! ( χαμός από γέλια στο σταθμό!)

Φίλοι μου καλή σας εβδομάδα λοιπόν ..μουσικά!
Αχτιδένια φιλάκια!

21 σχόλια:

Αμαλία είπε...

Γειά σου και χαρά σου Αχτίδα,
Καμαρώνω το πνεύμα σου που ησυχία δεν έχει, ότι ζόρικο και να σου συμβαίνει.
Να΄σαι καλά να μας δίνεις το ρυθμό. Χρόνια Πολλά για σήμερα σε όλον τον κόσμο, κι ας με πούνε χαζή γεροντορομαντική! Καλά του'κανες και τον παντρεύτηκες τον έρωτα της ζωής σου, έτσι για να μάθει!
Ελπίζω να είναι όλα καλά με την υγεία σου (ούτως ή άλλως εσύ δεν μασάς από τέτοια).
Φιλιά σε όλους και φυσικά στη μυτούλα της.

syros2js είπε...

Αχτιδούλα μου, μια χαρά φαίνονται τα βιντεάκια!!
Πολύ σε χαίρομαι! Στο ξαναλέω!!!!
Μας γέμισες με υπέροχες μελωδίες!
(Αυτό το πρώτο τραγούδι, ομολογώ πως δεν το γνώριζα! Ας το έχω στα υπόψιν μη μας το ζητήσουν σε καμιά εκδήλωση!!! χιχι!)
Να είστε καλά, Αχτιδούλα μου!
ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, μαζί με χαδάκια για το κοριτσάκι μας!
Καλή μας εβδομάδα!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Φιλενάδα εμεις γιορταζουμε καθε μερα το ξερεις και απο δικού σου που λενε εδώ στην Κρήτη χι.χι
αυτό που δεν έκανε εσύ το εκανα εγω κανοντας δευτερη πατρίδα μου την Κρήτη ... αχ! Γιωργία μου...Τα τραγουδια που έβαλες ένα και ενα είναι και μενα τα αγαπημένα μου... κάθε μερα να γιορταζετε φιλοι μου και να περνατε ομορφα . φιλακιαααα!!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Γεια σου βρε Αχτίδα με τα ωραία σου !!!!!
Σε φιλώ !!!!!!

Memaria είπε...

Ωραίο πρόγραμμα μας έκανες, μοίρασες τραγούδια και συγκίνηση!!
Το τέλος, θεϊκό!
Πάντα ευτυχισμένοι να είστε!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΧΤΙΔΑ ΕΡΩΤΙΑΡΑ!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Αμαλία μου δεν με έμαθες ακόμη!όταν μου συμβαίνει κάτι δύσκολο στην αρχή σιωπώ και μετά μου..περνάει και έχω χιούμορ αφάνταστο ακόμη και με ότι με απασχολεί!Καλημέρα όλη μέρα γλυκιά μου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ syros2js ε, καλημέρα καλή εβδομάδα, δεν μπορείς να φανταστείς πόσα άγνωστα τραγούδια ακούω σε αυτό το σταθμό! Κάποτε άκουσα στίχους από ένα τραγουδιστή που έπαθα ..σοκ από ντροπή!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Σμαραγδένια Ρούλα, φίλη μου καλή να δούμε πότε θα ξανάρθω στη Κρήτη..πια μου φαίνεται μακρινή επιθυμία.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ο κόσμος της Ράνιας καλή εβδομάδα γλυκιά μου, καλή όλη η μέρα σου,σ' αγαπώ και το ξέρεις.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ me (maria) καλημέρα φίλη μου, κατάφερα να βάζω βιντεάκια με τραγούδια...μόνη μουυυυυ!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ανώνυμος, καλημέρα φίλη μου, καλή εβδομάδα, ναι καλέ...είμαι...ζουλιάρα! Ο Έρωτας μας κάνει να βλέπουμε τα δύσκολα με χαμόγελο πάντα γιατί μας δίνει ζωή!

konstantina handy mama crafts είπε...

Υπέροχα τραγούδια αγάπης!!! Αγάπης αληθινής!! Συγκινούμε κι εγώ πολύ με τον ερωτόκριτο!!!
φιλιά Αχτίδα μου!

LitsArt είπε...

πόσο όμορφα τραγουδάκια!!!
καλή εβδομάδα να έχετε και να είστε πάντα αγαπημένοι και ερωτευμένοι!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ konstantina handy mama crafts, την έχω.."βρει" με το τραντζιστοράκι μου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ LitsArt, σ' ευχαριστώ γλυκιά μου αν και είναι λίγο παλιά σαν κι εμένα!

Ariadne είπε...

Πάλι μας έκανες να γελάσουμε! Καλή εβδομάδα!AriadnefromGreece!

marypertax είπε...

Τι μουσικό ξεσπάθωμα ήταν αυτό; Τέτοια να ακούω κορίτσι μου! Μας φτιάχνεις το κέφι!
Πολλά φιλιά!Καλό ξημέρωμα!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

καλή μου φίλη, άψογη ανάρτηση. Μού αρέσουν κι εμένα κάποια από τα τραγούδια σου. Τέλεια...

και... τα λες άψογα!! Χαίρομαι!!

Αμαλία είπε...

Αγαπημένη Αχτιδούλα,
Επανέρχομαι στα σχόλια της ίδιας ανάρτησης. Επειδή έχεις ήδη πάρει τα πάνω σου κι επειδή έμαθε η γριά (εγώ δηλαδή) στα σύκα κι ότι θυμάμαι χαίρομαι, για προχώρα και αυτό το "Τολμώ" βρε παιδί μου..
Φιλιά σε όλους και στη μυτούλα της.

ANNA FLO είπε...

Α Βρε Αχτίδα μου! Μαθήματα αγάπης είναι αυτά! Και τι όμορφα, τι τρυφερότητα!! Να σαι καλά να υμνείς κάθε μέρα την αγάπη και τον έρωτα.Τέλεια τα τραγούδια.
Φιλιά πολλά