Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

Ένα μωρό ..τόσο μωρό..τόσο μικρό...


Μια εικόνα που τα λέει όλα φίλοι μου...ένα τόσο μικρό μωρό που δεν μπορείτε να φανταστείτε..το πιο μικρό μωρό που έχω εγώ τουλάχιστον δει γιατί δεν πήγα όπως ο άνδρας μου στην εντατική να δω άλλα μωρά πρόωρα..
Είναι από την επίσκεψη μας στο σπίτι της Ιωάννα και του Αλέξη μας που γιόρτασαν με λίγους τα γενέθλια του μικρού μας Δημήτρη.
                      Ένα φιλάκι στη γιαγιά..



                  
                   Το τζάκι γιορτινό κι αυτό...



         Το δένδρο στολισμένο από την εγγονή μας!



    Η κόρη μου μέσα στη τόση κούραση της έφτιαξε και τούρτα!



            Κάποιος παραμονεύει τα κεριά!!!



            Τα κεράκια έσβησαν για...3η φορά!!!!



Τα παιδιά..τα παιδιά των παιδιών σου.. οι στιγμές με αυτά..Λένε ότι μία σταγόνα ευτυχίας είναι μεγαλύτερη από χιλιάδες λύπες..
Το μωράκι μας το είδα μόνο για λίγο όταν το τάιζε η κόρη μου , με μάσκα βέβαια και ποδιά όπως μας είπε ο νεογνολόγος.. 
Απίστευτο πόσο μωρό μικρό είναι.. έμεινα με ανοιχτό το στόμα πιστέψτε με..το χεράκι του σαν ψεύτικο έβγαινε από τη κουβερτούλα του . Άπλωσα το δάχτυλο μου και το έβαλα μέσα στο δικό του , στη παλάμη του δειλά.. με φόβο μήπως και ..λιώσω τη ζάχαρη..



Ένοιωσα να με σφίγγει ελαφρά  σκέφτηκα ότι ..σε λίγα χρόνια θα του πατάω..φωνή όταν θα κάνει αταξίες!!!! 
Όταν δεις το μυστήριο της ζωής φίλοι μου , όταν σκεφτείς πως ξεκινάει η ζωή, ο άνθρωπος .. τότε κάνεις το σταυρό σου και λες : 
- Μέγας είσαι Κύριε και θαυμαστά τα έργα Σου..
Αχτιδένια φιλάκια..

20 σχόλια:

Αμαλία είπε...

Καλή μου,
Να σας έχει ο Θεός όλους καλά. Ο Θεός που απεικονίζεται σε αυτό το μικρούλι χεράκι.
Να σου ζήσουν όλοι μαζί και να τους χαίρεσαι. Το αξίζεις.
Καλό σας βράδυ και φιλί στο χεράκι και στη μυτούλα της.

Ανώνυμος είπε...

Αυτό το τοσοδούλικο χεράκι θα θεριέψει πριν καλά καλά το καταλάβετε. Δε μασάει αυτός ο μπέμπης! Τα ξεπέρασε τα ζόρικα, και τώρα είναι θέμα χρόνου και υπομονής. Η Ιωάννα σας... τι να πώ... τι άνθρωπος, τι μάνα, και μια κούκλα πάντα! Οι φωτογραφίες σας με συγκίνησαν βαθιά. Αν και δεν θα αξιωθώ ποτέ να σας γνωρίσω από κοντά και να σας αγκαλιάσω, σας νιώθω πολύ κοντά μου κι εύχομαι πάντα τα καλύτερα για σας και την οικογένειά σας. Να είστε όλοι πάντα καλά! Σας φιλώ. Λευκή

Ανώνυμος είπε...

Αχτιδούλα μου φοβερή φωτογραφία, να είναι καλά ο μικρός και χρόνια πολλά για το Δημητράκη

ANNA FLO είπε...

Τι υπέροχες στιγμές!!!!!Να τους χαίρεσαι όλους και το νεώτερο μέλος της οικογένειάς σας και τον εορτάζοντα αλλά και την κόρη σου που τόσα καταφέρνει! Πολύ όμορφες φωτογραφίες, ζήσαμε μέσα από αυτές τις συγκινητικές στιγμές σου
Να είσαι καλά

κυκλάμινο είπε...

Αχτιδούλα μου χρόνια πολλά στον Δημητράκη!!! Χρόνια πολλά σε όλους σας!!!! Φιλάκια

Ποδηλάτισσα είπε...

Συγκλονιστική για μένα η σημερινή σου ανάρτηση..... Η απόλυτη ευτυχία!!!!!! Μόνο έτσι μπορείς να χαρακτηρίσεις αυτό που ζείτε, και μέσα από την καρδιά μου εύχομαι να το ζείτε για χρόνια πολλά..... να απολαύσετε όλες τις χαρές που σας χρωστά ακόμα η ζωή, γιατί σίγουρα σε ανθρώπους σαν και εσάς χρωστά πολλές ακόμα!!!! Πολλά φιλιά αγαπημένη μου φίλη και καλή μας αντάμωση!!!!!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

Να τους χαιρεσαι ολους αγαπημενη μου και το νεο μελος της οικογενειας σου να το κρατας σφιχτα και να του φιλησεις το μικρο του ομορφο χερακι απο ολους εμας
φιλια πολα πολλα

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

να ζησουν ολοι , να τους χαιρεσαι και να τους καμαρωνεις και ενα μεγαλο ευχαριστω που μοιραζεσαι ολα τουτα τα υπεροχα συναισθηματα μαζι μας !!!!!!!! ενα φιλακι ακομη στο κκαινουριο κουκλακι σας !!!

syros2js είπε...

Αχτιδούλα μου, τί όμορφη γιορτινή ατμόσφαιρα!
Να τα χαίρεστε και να τα καμαρώνετε όλα τα μικράκια σας!
(Όντως, σαν ψεύτικο είναι αυτό το χεράκι! Σαν χεράκι κούκλας! Πόσο γλυκό είναι μωρέεεε! Λιώνω!)
ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για όμορφη εβδομάδα, κορίτσι μου! (Και ασφαλώς: ΧΑΔΑΚΙΑ ΣΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΑΣ!!!)
;-)

momyof6 είπε...

Να τους χαίρεσαι όλους Αχτίδα μου!...
με συγκίνησες τόσο...
Θαυμαστά τα έργα του Θεού...
την αγάπη μου , Αλεξία

Elenfly είπε...

Να σου ζήσουν τα εγγονάκια ,καλοτυχο το μωρό σε λίγες μέρες θα είναι πιο δυνατοι και οι δυο τους .Πάντα χαρες ναχετε!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Η απολυτη ευτυχία φιλη μου..το ιδιο σου γραφω κι εγω με την Βικυ μας... όλες τις χαρες να τις γευεσαι καθε μερα...και να καμαρωνετε παιδια και εγγονια γύρω σας μαζι με τον Δημητρη σου. παντα ευτυχισμενοι να είστε φιλα μου αυτό μικροσκοπικο χερακι... να περανς ομορφα φιλεναδα...καλη σου εβδομαδα.. φιλακιααα!...

Σοφία Τσιμάρη είπε...

αχου το μου............ψυχουλα μου...ψυχουλακι...θα γινει παιδαρος αυτος ισα με κει πανω....κραταω αυτο το ομορφο που εγραψες οτι μια σταγονα χαρας πολυ πιο δυνατη απο χιλιες λυπης......καλες γιορτες σε ολη την οικογενεια..χρονια πολλα στον μικρουλη...κουραγιο στη μανουλα...σας φιλω

kerina poiimata είπε...

Δεν βρίσκω λόγια...
Απλά πολύ απλά, υπέροχα !όλα!
Το θαύμα της ζωής!αυτό είναι!η γέννηση!
Να χαιρόσαστε την κάθε στιγμή και σιγά μην το μαλλώνεις αν....κάνει αταξίες! με ένα φιλάκι όλα είναι μια χαρά!Φιλια!!!

Ελένη Φλογερά είπε...

Αχτίδα μου να χαίρεσαι τα εγγονάκια σου. Χρόνια πολλά στον Δημητράκη, σε αυτή την όμορφη φατσούλα που γιόρταζε!!!
Το μωρό γρήγορα θα μεγαλώσει και και θα παίζει ανάμεσα σας.
Φιλιά!

airis είπε...

αχ αυτό το χεράκι...
πόσο τρυφερή εικόνα!
Πάντα χαρές Γεωργία μου!
Να χαίρεστε τον Δημητράκη σας!
Πολλά φιλιά!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Γιαβρί μου γλυκό, να είναι γερό και δυνατό.
Του χρόνου τέτοιο καιρό θα τα γράφεις και θα γελάμε.
Να χαίρεστε τον Δημητράκη σας κι όλα τα άλλα εγγόνια σας.
Φιλάκια πολλά.

metaxia nikolopoulou είπε...

Αχτιδα μου γλυκιά ,αυτό το μικρό και τρυφερό αγόράκι
θα μεγαλώσει και θα γίνει ένας κούκλος και θα τον καμμαρώνεις!!Χρόνια πολλά στο Δημητράκη σου να τον χαίρεσαι και όλα τα εγγονάκια σου !!να είστε όλοι ευτυχισμένοι και χαρούμενοι Πολλά φιλιά σε όλους σας!!!

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα, συχνά παρακολουθώ το ιστολογιο σας, μου αρέσει η αισιοδοξία σας. να χαίρεστε τα εγγόνια σας. με συγκινήσατε με τις φώτο του μωρού. Να το ταΐζετε λίγο λίγο και συνέχεια. καθε 1μιση ωρα , πρωι βραδυ για τους πρωτους 3 μηνες στο σπιτι. ετσι εκανα εγω στα διδυμακια μου. καλες γιορτες

Κλαυδία είπε...

Καλώς ήρθε στον κόσμο μας το μικρό αγγελούδι,γλυκούλι και τοσοδούλι, με χίλια χαρίσματα !!! Σύντομα θα μας μιλάς γι΄αυτόν, τις σκανταλιές και τις ατάκες του !!!
Γερό και καλότυχο να είναι !!!Καλές γιορτές Αχτίδα μου με τους αγαπημένους σου !!!