Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

Όταν ο Θεός είναι πάντα μέσα μας..


Πρώτα να σας ευχαριστήσω για τα σχόλια, το ενδιαφέρον, την αγάπη, τα τηλεφωνήματα σας, τα μέιλ. Ήσασταν πάντα μαζί μου σε κάθε δύσκολη στιγμή και η αλήθεια είναι  ότι νοιώθω πάντα αυτό και σας ευγνωμονώ. 
Τώρα πια είμαι ήσυχη, πέρασαν τα δύσκολα και τα μηνύματα από το νοσοκομείο είναι ενθαρρυντικά αν και σήμερα του ξαναέβαλαν παροχή οξυγόνου γιατί κουράζεται ακόμη να αναπνεύσει και δεν το θέλουν αυτό. 
Είναι μαχητής μας είπαν και λίγο..τσαμπουκαλής αφού προσπαθεί να βγάλει με τα χεράκια του τις παροχές που τον εμποδίζουν.


Το άγχος μου έφυγε , η κόρη μου είναι πολύ καλύτερα και παρακαλώ το Θεό να της δώσει δύναμη να κάνει όλα όσα θέλει και σχεδιάζει. 
Ο χρόνος λες και δεν με φθάνει φίλοι μου, έχω τόσα να κάνω..το πρωί στη κλινική, μεσημέρι το μικρό Δημητράκη, ετοιμασίες για τα δωράκια του μαγαζιού της κόρης μου, βοήθεια στα γλυκά της , μάθημα το απόγευμα, τα δωράκια και οι κάρτες μου που τα ετοιμάζω και ελπίζω από εβδομάδα να τα στείλω ( όχι δεν σας ξεχνώ) ..
Ο εαυτός μου που χρειάζεται πιστέψτε με ενίσχυση να συνέλθει από όσα τον βάρυναν..
Πολλά..πάρα πολλά όμως  είμαι χαρούμενη και θα τα καταφέρω ..Μήπως ξέρετε το μυστικό να...μεγαλώσω τις ημέρες μόνο για μένα βρε κορίτσια!!!
Οφείλω να πω ότι η φροντίδα στη Γενική κλινική είναι άψογη ( και ας μην έχει θερμοκοιτίδα!!!!) και το Παπαγεωργίου έναν άριστο νεογνολόγο που μας στέκεται.
Φίλες μου ακόμη μία φορά ευχαριστώ για όλη τη συμπαράσταση και..ναι..η Κλώντη είναι και αυτή καλά γιατί ο καλός Θεούλης ίσως θέλει να μου χαρίσει όμορφα Χριστούγεννα με την οικογένεια μας.
Αχτιδένια φιλάκια 

36 σχόλια:

Αμαλία είπε...

Γειά σου καλή μου Γεωργία,
Τι άλλο θέλεις για να αποδεχθείς ότι "έχεις λαμβάνειν" όπως είχα αναφέρει σε ένα παλαιότερο σχόλιό μου;
Επαναλαμβάνω, δεν είμαι θρήσκα, πιστεύω όμως στην θεία δικαιοσύνη. Δεν σ΄αφήνει λοιπόν. Όλα πάνε καλά. Ο μικρός μαχητής είναι κουκλάκι και να δεις που θα σταθεί στα "πόδια" του πολύ σύντομα και θα απεξαρτηθεί από την όποια υποστήριξη του παρέχουν. Το μωρό καλά, η κόρη σου συνήρθε, η Κλώντη μας καλά, έ, εν σε φοβάμαι καθόλου. Προχώρα όπως εσύ ξέρεις.
Την αγάπη μου σε σας και φιλί στη μυτούλα της.

Ανώνυμος είπε...

Aχ αχτίδα μου έγινε το μωράκι σας!!!
Τις καλύτερες ευχές μέσα απο την καρδιά μου, όλα θα πάνε καλά δεν υπάρχει περίπτωση!
Τώρα με το μωράκι μου και εγώ είχα χάσει επεισόδια αλλά σήμερα χάρηκα πολύ με τα νέα σας,θα είναι και ίδια σειρά τα μικρά μας!
Φιλιά Μαρίνα

ANNA FLO είπε...

Πόσο χαίρομαι δε φαντάζεσαι!!! Να μη σε φτάνει η μέρα, με τόσα όμορφα- που καιρός ήταν να συμβούν γύρω σου,- ας μη σε φτάνει!
Υπέροχος ο τσαμπουκαλής σας!!! Όλα θα πάνε καλά και όλοι να περάσετε όμροφες γιορτές.
Να είσαι καλά

nikiad.blogspot.gr είπε...

Τις καλύτερες ευχές μέσα απο την καρδιά μου !!!!!!!!! Ο μικρούλης σας είναι πολύ γλυκούλης !!!!!!! Να σας ζήσει - να είναι γερός , δυνατός , καλότυχος κι ευτυχισμένος στη ζωή του !!!!!Όλα θα πάνε καλά !!!!!!!!

Nena είπε...

Είναι ένας κούκλος ο μικρούλης σας! Όλα θα πάνε καλά.....μη ξεχνάμε την μέρα που γεννήθηκε! Μεγάλη μέρα ο Άγιος Στυλιανός θα τον προσέχει!
Φιλάκια πολλά και καλή δύναμη!

Nena είπε...

Είναι ένας κούκλος ο μικρούλης σας! Όλα θα πάνε καλά.....μη ξεχνάμε την μέρα που γεννήθηκε! Μεγάλη μέρα ο Άγιος Στυλιανός θα τον προσέχει!
Φιλάκια πολλά και καλή δύναμη!

Maria είπε...

Και ποιος δεν είναι εκείνος που θα ήθελε η μέρα να έχει περισσότερες ώρες,γλυκιά μου αχτιδούλα?
Ο μικρούλης είναι γλύκας!!!!!!Όλα θα πάνε καλά,πρώτα ο Θεός και θα γυρίσει γρήγορα στο σπίτι σας!!!!!!!!!
Καλό βράδυ!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Να σας ζήσει! Να είναι γερός και τχερός πάντα και σεις καλά να τον καμαρώνετε μαζί με τα άλλα εγγονάκια σας. Πολλά φιλιά Ευγενία

syros2js είπε...

xixi! Χαίρομαι που είναι όλα καλύτερα!
Δυστυχώς, δεν έχω λύση στο πώς να αυξηθούν οι ώρες της ημέρας, αλλά ένας τόσο δημιουργός άνθρωπος όπως είσαι εσύ, όσες ώρες και να είχες στη διάθεσή σου, πάλι δεν θα τις έβρισκε αρκετές!!!
;-)
Είμαι σίγουρη -στο είχα ξαναγράψει- πως η Κλωντούλα ένιωθε το δικό σας άγχος, γι' αυτό ήταν κακόκεφη! Τώρα που σας βλέπει καλά όλους, ξαναπήρε κι εκείνη τα πάνω της!
Τις καλύτερες γιορτές θα περάσετε!
Δεν σε κουράζω άλλο... Αφήνω όμως άπειρα ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ για να τα μοιραστείτε!!!!

magda είπε...

Χαίρομαι πολύ για τα χαρμόσυνα νέα Αχτίδα μου!
Όλα θα πάνε κατ΄ευχήν, η Παναγιά μαζί σας!
Πολλά φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Ο τσαμπουκαλής μπέμπης είναι ένας ΚΟΥΚΛΟΣ. Πόσο θα ήθελα να μπορούσα να του φιλήσω τα πατουσάκια! Πάρτε βαθιές αναπνοές, τα δύσκολα και αγχωτικά τα αφήνετε πίσω, και προχωράτε ακάθεκτη (και ακάθεκτοι) σε μια υπέροχη, φωτεινή, δημιουργική γιορτινή περίοδο. Φιλιά στο Κλωντίνι. Λευκή

Penelope είπε...

Σήμερα κατάφερα να σας διαβάσω Αχτίδα μου.
Να σας ζήσει ο νεοφερμένος και βιαστικός... Όλα θα πάνε καλά, αφού έχει "τσαγανό" και "τσαμπουκά". Τις ευχές μου, στην μητέρα και σε όλους σας.
Καλό Σαββατοκύριακο και με ξεκούραση (λίγη ή περισσότερη) και για σένα...

κυκλάμινο είπε...

Χαίρομαι που όλα είναι καλύτερα τώρα!!! Τις μέρες τις έχεις μεγαλώσει με όλα αυτά που κάνεις, απλά δεν το πήρες είδηση φαίνεται!!!!!!!!!!!!!!! Φιλάκια σε όλους μικρούς και μεγάλους

Thalassenia είπε...

Εύχομαι να πάνε όλα κατ΄ευχήν και σύντομα να βρίσκεται στην αγκαλιά σας και στην θαλπωρή του σπιτιού και της οικογένειας.
Να είσαι καλά και να τους χαίρεσαι όλους.

Φιλιά θαλασσένια


Άννα είπε...

Ολα να πανε καλά και να εχεις τα πιο αγαπησιάρικα , ομορφα και χαρούμενα Χριστουγεννα!!!!!!!!!!!!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Πολύ χαίρομαι για τον κούκλο σας Αχτίδα μου!!!!!
Έχει τις ευχές και την αγάπη όλων μας και θα τα καταφέρει!!!!!!
Αν μεγαλώσουμε τη μέρα , το μόνο που θα καταφέρουμε είναι να τα τινάξουμε πιο γρήγορα.
Τα πάντα εν σοφία εποίησε ο καλός Θεούλης, ήξερε πόσο αχόρταγες θα ήμασταν και προνόησε!!!!!!!
Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ, ΒΡΑΔΆΚΙ ΜΕΤΆ ΑΠΌ ΜΙΑ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΉ ΜΈΡΑ ΜΑ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΌ

Unknown είπε...

Να σας ζήσει,γερό, καλότυχο ,και καλοφωτισμενο!!!!!

Maristela Guilherme είπε...

Que bom que está tudo bem.
Deus abençoe.
bjos

Lamprini T. είπε...

Μακάρι να πανε όλα καλά... δεν το ήξερα... !!! καλά κουράγια!!! μάκια να του δώσεις!!!!

alex είπε...

Καλημέρα!!!Με πολλές ευχές για το νέο μέλος της οικογένειας να είναι όλα καλά,σας είχα στο νου,δεν προλάβαινα να μπω καθόλου στο ίντερνετ, αλλά ευτυχώς με ενημερώνουν οι γύρω μου για ότι δεν προλαβαίνω εγώ,θέλω και εγώ λίγο χρόνο τρέχω και δεν φτάνω....Καλή ανατροφή με υγεία και ότι καλύτερο για τον μικρούλη!!!!!φιλάκια στην Κλώντη!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΩ ΧΩΡΙΣΤΑ ΑΠΛΑ ΘΕΛΩ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΏ.

Ανώνυμος είπε...

Περνάω να αφήσω μια ζεστή καλημέρα, και φιλάκια στα πατουσάκια του μπέμπη και στο μουσουδάκι της Κλώντης. Λευκή

Thalia Tzellou είπε...

Αχτίδα μου να σας ζήσει ο εγγονούλης, να έχει υγεία και καλή τύχη στη ζωή του, να είναι γερό και ευτυχισμένο!! Ο άγιος Στυλιανός θα το προστατεύει πάντα!! Να είστε όλοι σας καλά και να έχετε υπέροχα, χαρούμενα Χριστούγεννα με την Κλωντούλα και με όλη σας την αγαπημένη οικογένεια!! Εχετε τις ευχές όλων μας!! Φιλάκια πολλά και σας στέλνουμε την αγάπη μας!!

Ελπίδα - two boys and hope είπε...

αχ μωρε το γλυκουλινι!!!ψυχουλα ομορφη!! Να ειναι γερος και να τον παρετε γρηγορα στο σπιτι!! πολλα φιλια Αχτιδα μου!!

Αμαλία είπε...

Καλημέρα Αχτίδα,
Να μην αγχώνεσαι που δεν απαντάς ξεχωριστά. Να τακτοποιήσεις τις εκκρεμότητές σου με ηρεμία και ησυχία (που να τα βρεις αυτά βέβαια), και όποτε έχεις τον χρόνο να μας δίνεις τα καλά νέα.
Καλή συνέχεια νά΄χεις, καλό κουράγιο και φιλί στον μαχητή και στη μυτούλα της.

Κωνσταντίνα είπε...

Όλα πάνε καλά, αυτό έχει σημασία κι ας μη σας φτάνει η μέρα.. Με το καλό να πάει σπίτι του και ο μικρός μαχητής!

Memaria είπε...

Να σας ζήσει Αχτίδα μου!
Έχετε όλες μου τις ευχές!!
Φιλιά πολλά!!!

ruth_less είπε...

Ευχές από καρδιάς για τον μαχητή μικρούλη σας!
Είναι ένα κουκλάκι.
Να περάσετε τις πιο όμορφες ζεστές οικογενειακές γιορτές, όλοι μαζί, με φωτεινό αστέρι την αγάπη σας.

ρ είπε...

Γεωργια μου θελω κι εγω λιγο επιπλεον χρονο αν βρεισ να εισαι γερη ομικρουλησ πανεμορφοσ και φαινεται οτι ειναι τσαμπουκαλησ γρηγορα να γυρισει σπιτακι του και ναι ολοι μαζι να κανετε γλυκα ευτυχισμενα Χριστουγεννα μαζι με την Κλωντουλα!Πολλα φιλια

Μαρία Έλενα είπε...

Να σας ζήσει το αντράκι
Φιλάκια ...

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Τις καλύτερες ευχές μου για όλους !!!!!
Και τα καλύτερα έπονται είναι σίγουρο !!!
Πολλά Φιλιά !!!!

AgapameAnDolmas είπε...

να σας ζησει!!!!! γερο καλοτυχο να ειναι και παντα μαχητης!!!! φτου φτου σκορδα !!! απο δω κ περα μονο χαρες!!

Φιλία είπε...

Μωρούλι μου!!!!! Να δεις τι άντρακλας θα γίνει αυτός μεθαύριο.... Να είναι καλά το γλυκό μου.
Φιλάκια

Mary είπε...

Να σας ζήσει ο πανέμορφος πρίγκιπας!
Χαίρομαι πολύ που πάνε όλα καλά, θα ξεχαστούν σύντομα οι δύσκολες μέρες.
Σιδερένιοι κι ο μικρούλης κι η μανούλα του να είναι!

Φιλάκια πολλά!!!