Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

Καλημέραααα!


Πρώτα μία όμορφη εικόνα για να έχουμε τη ψευδαίσθηση ότι είμαστε σπίτι ότι βλέπουμε από το μπαλκόνι τη θάλασσα!


Μετά βέβαια..ανοίγουμε τον υπολογιστή και..νάτο το μπλοκοχωριό μας!
Καλημέρα..καλημέραα...καλημέραααααα!
Το καφεδάκι απαραίτητο...



Μετά ένα δροσερό πρωινό μαζί με τα..1..2...3...4...χάπια!!!!!!


Ο καλός μου είναι στο κτήμα κι εγώ τη "βρίσκω" στο μπαλκόνι , με όλα τα επάνω που σας έδειξα και το τάμπλετ μου κάτω από τη κληματαριά που άρχισε να κιτρινίζει σε μερικά σημεία!


Η φίλη μου η Ελένη που έχει το μικρό μαγαζάκι με τις επιδιορθώσεις κάτω από το σπίτι μας μου έστειλε μήνυμα sos.."πεινάω..τι θα μου φέρεις;;"
Σκάρωσα ένα σάντουιτς που περιελάμβανε μία ..ομελέτα με κασέρι και φετούλες ντομάτα!!! Τρελαίνομαι να φτιάχνω περίεργα σάντουιτς, ξεχωριστά!!!
Της το πήγα, πήρα ..φιλάκι..μετά επίσκεψη πρωινή στο μηχάνημα της τράπεζας, βολτίτσα τη Κλώντη και τάισμα των αδέσποτων γάτων του άνδρα μου που περιμένουν δίπλα από το παλιό μαγαζί μας στο..πιάτο τους!
Ζεστάθηκα..γύρισα γρήγορα γρήγορα σπίτι...Το ανεμιστηράκι που μου πήρε ο άνδρας μου σωτήριο και με το τάμπλετ μία φωτογραφία σελφ για σας!!!!


Τώρα λέω να ζωγραφίσω λιγάκι..μετά θα κεντήσω, θα μαγειρέψω κάτι πρόχειρο και..μετά..μετά..ότι μου φέρει ο Θεός και η μέρα μπροστά μου!
Καλημέρα φίλες μου και..Αχτιδένια φιλάκια!

11 σχόλια:

Νικόλας Τσάρας είπε...

μία πολύ καλή μέρα εύχομαι

BUTTERFLY είπε...

Καλημερα γλυκεια Αχτιδουλα!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

αγαπημενη μου!!!!!
τρυφερο μου πλασμα!
να περνας ομορφα θελω!
<3

LitsArt είπε...

Πολλές και δημιουργηκές Καλημέρες!

Μαρία Έλενα είπε...

Όμορφα να περνάς
Φιλάκια ...

Unknown είπε...

Μανουλα μου καλημερα.εχει παρα πολυ ζεστη!!εδω να δεις.γελασα. Με το κλωντακι στο τιμονη.καλες δημιουργιες μανουλα μου.θα τα πουμε συντομα

Katerina V *Pause blog* είπε...

:) Αυτά τα πρωϊνά που έχεις την ευλογία να τα απολαμβάνεις τρυφερά και όμορφα με αγαπημένους ανθρώπους.. δεν υπάρχει καλύτερο!!
Καλή συνέχεια αχτίδα μας!!

nikol είπε...

Μια γλυκιά καληνύχτα και μια υπέροχη μέρα να έχεις αύριο!!!!

Maria είπε...

Απλά και όμορφα, μας παρουσιάζετε το πρωινό σας. Πάντα έτσι όμορφα να περνάτε! Καλό ξημέρωμα!!!

ασωτος γιος είπε...

καλημερα και να μας κερνας παντα αισιοδοξια

Ανώνυμος είπε...

Ομορφη η καθημερινότητα αν είναι ήρεμη και γαλήνια! Μόνο για σήμερα...για αύριο έχει ο Θεός! Την αγάπη μου, Τέρη