Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Θέλω να κλείσω τα αυτιά σε όσα ακούω!



Με μια γλυκιά καλημέρα και κάτι από τις ζωγραφικές μου ανησυχίες σας λέω μια γλυκιά καλημέρα. Χθες ήμουν με την εγγονή μου παρεούλα, ασχολήθηκα με τις δουλειές του σπιτιού, λίγο οι πόνοι από την αρθρίτιδα μου και μία..πάστα Φλόρα που σκάρωσα στη κουζίνα πέρασε η μέρα μου χωρίς να βρω χρόνο για άλλα.
Σήμερα μία νέα μέρα και όπως λέει ο καλός μου θα το αφιερώσουμε σε βολτούλα μαζί ..όπου μας βγάλει ο δρόμος!
Μην ακούτε τηλεόραση...χθες που ήμουν σπίτι και την άκουγα κόντεψα να γίνω..νευρασθενής!!!Θα μου πείτε ζούμε σε μία κοινωνία με υποχρεώσεις που αν δεν μαθαίνουμε τι γίνεται..όχι φίλοι μου, να πάνε στο πυρ το εξώτερον όλοι...με συγχίσανε χθες. Έτσι μου έρχεται να πάρω το αεροπλάνο, να επισκεφτώ τη Βουλή και να τα ψάλλω σε όλους έναν ένα και να τους φέρω καπέλο και ένα τηγάνι Fissler που έχω και είναι..φονικό!!!!!
Πάρε ανάσες Αχτίδα..ηρεμία...το χαμόγελο σου μη το χάνεις και σκέψου ότι για όλα ο Θεός έχει λύσεις.
Καλημέρα λοιπόν σε όλους και ψηλά το κεφάλι σε όλα..μα σε όλα φίλοι μου!
Αχτιδένια φιλάκια! 

22 σχόλια:

Thalia Tzellou είπε...

Καλημέρα Αχτίδα μου!! Με τον υπέροχο πίνακά σας μου φτιάξατε τη μέρα και μου χαρίσατε ένα μεγάλο χαμόγελο!! Όσο για τα άλλα, πόσο δίκιο έχετε σε όλα. Εμείς δεν έχουμε τηλεόραση συνειδητά. Χάλασε η κεραία πέρσι και δεν την φτιάχνουμε επίτηδες. Πιστέψτε με δεν μας λείπει καθόλου. Ότι θέλουμε το μαθαίνουμε από το ίντερνετ χωρίς την ένταση που δημιουργεί η τηλεόραση και τις ταινίες μας τις βλέπουμε στο DVD. θέλω να είμαι αισιόδοξη για την κατάσταση και πιστεύω και εγω ότι δεν θα μας αφήσει έτσι ο θεός. Απολαυστε την βόλτα σας και να έχετε μια υπέροχη μέρα!! Πολλά πολλά φιλάκια!!

ΡΙΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΣΤΗ ΒΟΛΤΑ ΣΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΣΤΑ ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ!ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΑΛΛΩΣΤΕ!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

δεν ακουμε τηλεοραση αχτιδουλα μου γιατι θα μας αρρωστησει στο τελος.
φιλακια πολλα! ο πινακας πανεμορφος!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Απο το κτήμα μας με το τάμπλετ σας στέλνω αχτιδένια φιλάκια φίλες μου,μετά θα πάμε βόλτα στο δασάκι!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Κάνε τις βολτούλες σου στο δασάκι Αχτιδούλα μου με το ταίρι σου και ξέχνα την τηλεόραση !!! Κι εγώ που είμαι κοντά στη Βουλή τις ίδιες ακριβώς διαθέσεις έχω !!
Τι όμορφος πίνακας !!!! Καλές βόλτες, σε φιλώ !!!!

agriomeli είπε...

Ειχε πλακα σημερα.
Με πηραν τηλεφωνο απο τη vodaphone
μιας κι εχω αυτο το δικτυο
να με ενημερωσουν για οικονομικο προγραμμα τηλεορασης.
Λεω στην κοπελα "τσαμπα κοπος,δεν εχω τηλεοραση πανω απο
15 χρονια"
"τιιιιιι...τοσα χρονια χωρις τηλεοραση?" λεει.
Απανταω λοιπον "κι ειμαστε ακομα ζωντανοι"
Χα χα χα χα....
Ειμαστε ακομα ζωντανοι,αχτιδα μας!!!!

Katrina είπε...

Ετσι Αχτιδουλα!!!!!!

syros2js είπε...

Εγώ μπορώ να σταθώ στο πόόόσο υπέροχος είναι ο πίνακάς σου???!!!
Έφερε την Άνοιξη μέσα στην καταιγίδα!!! (Κυριολεκτικά!! Χαμός γίνεται έξω!!!)
;-) χαχα!
ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Αχτιδούλα μου!!!

alekacraftaholic είπε...

Να που χρειάζεται το Fissler και για άλλες δουλειές χαχαχαχαχααχχα
Φιλιλα!

Χαιδω είπε...

Καλησπέρα.....ελπίζω να πέρασες όμορφα σήμερα....η τηλεόραση είναι ξεχασμένη για μένα απο την Άνοιξη και μετα που ζεσταίνει ο καιρός και ασχολούμαι με τον κήπο μου.Τους μήνες αυτούς είμαι εξω απο τα πράγματα. Βλέπεις είναι το πάθος μου,όπως για σένα η ζωγραφική......ο πίνακας σου όμορφος όπως κι εσύ άλλωστε...καληνύχτα, καλό ξημέρωμα απο μένα και απο ένα γλυκό ζουζουνι τη jolie το σκυλάκι που κοιμάται στα πόδια μου.....και αγάπη μόνο αγάπη.......

Tante Kiki είπε...

Τί απίθανος ο πίνακάς σου βρε Γεωργία μου!!! Πράγματι όσο ακούμε τηλεόραση τόσο ...ζοριζόμαστε... γι αυτό καλύτερα κλειστή!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Thalia Tzellou, δεν μπορώ και χωρίς τηλεόραση γιατί απλά μου αρέσουν οι ταινίες.όμως έχω ote tv και έχω όσα θέλω.όμως δυστυχώς χωρίς να το θέλεις ακούς και ειδήσεις.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΡΙΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ φίλη μου στην εξοχή πάντα περνάω υπέροχα, ηρεμώ.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΕΚΦΡΑΣΟΥ, φίλη μου αναγκαίο κακό μάλλον!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ο κόσμος της Ράνιας, πράγματι φίλη μου εκεί περνάω όμορφα μαζί του, έχω και καλούς γείτονες που με περιμένουν κάθε φορά με..γιορτές!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ agriomeli, φίλη μου δεν θα πω ψέμματα, αγαπώ τα έργα και τις σειρές που βλέπω και έχω οτe τv για να βλέπω όσα θέλω.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Katrina μου δυστυχώς με έχουν απογοητεύσει όλοι από το κράτος που ζω μα είναι η πατρίδα μου και την αγαπώ και θα μείνω στη γή της για πάντα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ syros2js,χαίρομαι που σας άρεσε, είναι τρυφερός ανάλογα με τη διάθεση μου όταν ζωγραφίζω.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Aleka Craftaholic, Αλέκα μου όταν τους ακούω έχω φονικές διαθέσεις.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Χαιδω μου στο έγραψα και χθες, σ' ευχαριστώ πολύ που με τιμάς με τη παρέα σου στο..καναπέ μου και εύχομαι γλυκιά μου όλα να πάνε καλά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Tante Kiki, σ' ευχαριστώ Κική μου , καλή μέρα να έχεις.

Ανώνυμος είπε...

@ Αχτιδούλα μου υπέροχο με χρώματα που αγαπώ, όσο για τα άλλα κι εγώ ΄πως εσύ τα ίδια αισθάνομαι. Τένια Κέρκυρα