Σάββατο 23 Μαΐου 2015

Συμβουλές γιαγιαδίστικες περί..γάμου!



Έφθασε το ΣΚ μας, και λίγο πριν πάρω το δρόμο για τη ξεκούραση στο κτήμα σας λέω μια καλημέρα καρδιάς.
Χθες το βράδυ μια φίλη μου αγαπημένη στο τηλέφωνο μου μαύρισε τη ψυχή λέγοντας μου ότι ένας γάμος μετά από...39 χρόνια έλαβε τέλος. Αδύνατον να το καταλάβω, να το δεχθώ και αν μπορούσα θα έπαιρνα το αεροπλάνο να πάω δίπλα της και να τραβήξω τα δύο..μέλη από το αυτί.
Δεν μπορώ να καταλάβω τον εγωισμό φίλοι μου γιατί δεν τον είχα ποτέ, πάντοτε ήμουν ένα διπλό άτομο μέσα μου. Αυθόρμητη, απρόβλεπτη πολλές φορές, άνθρωπος των αισθήσεων και των συναισθημάτων όμως συγχρόνως με τη καρδιά έχω την ηρεμία και τη λογική από το..χέρι στα βήματα μου. 
Δεν υποχωρώ στην οργή της στιγμής, στο ακλόνητο της στάσης και δεν προτρέχει η γλώσσα μου σε μία διαμάχη αν δεν καταλάβω ότι η ηρεμία έχει βασιλέψει στη συζήτηση.
ίσως γι' αυτό επί 41 χρόνια δεν μάλωσα ποτέ με τον άνδρα μου..Θα μου πείτε γίνεται χωρίς κάποιο καυγά ένας γάμος;..Γίνεται φίλοι μου όταν κρατάς εκείνη τη στιγμή τον αυθορμητισμό της οργής έστω και της αδικίας κλειδωμένη μέσα  σου.
Κάποτε ο άνδρας μου με ρώτησε με χαμόγελο γιατί δεν νευριάζω όταν εκείνος μου κάνει κάτι που δεν θέλω και η συζήτηση γίνεται μία ..αντίθεση απόψεων. τότε του είπα το μυστικό μου:
-" Νευριάζω αγάπη μου, νευριάζω όμως δαγκώνω τη γλώσσα μου εκείνη τη στιγμή και σε ..περνώ από μέσα μου γενιές δέκα τέσσερις να ..ξεσπάσω ..Σε αφήνω να ηρεμήσεις..κι  εσύ κι εγώ και μετά...σε στριμώχνω στη γωνία και σου λέω με ήρεμο τρόπο τα λάθη και τις λύσεις.."
Από τότε κάθε φορά που έχουμε μία διαφορετική άποψη σε κάτι  ξεσπά σε γέλια και με πονηρό χαμόγελο με ρωτάει τι του λέω..εσωτερικά!
Ο γάμος φίλοι μου είναι μία σχέση δύο διαφορετικών κόσμων και για να συμβιώσουν χρειάζονται βήματα μπρος και πίσω..και από τους δύο.Ο εγωισμός και η ακλόνητη στάση δεν έχουν θέση. Δεν εφησυχαζόμαστε ποτέ, δεν θεωρούμε δεδομένο τίποτε, μαχόμαστε σιωπηλά για ότι κρατάμε στην αγκαλιά . Η ελευθερία με την εμπιστοσύνη βασικά,  απλώνουμε το.."σκοινί" αρκετά ώστε να νοιώθει ελεύθερος ο διπλανός μας και το  "τραβάμε" όταν βλέπουμε ότι το..μονοπάτι οδηγεί σε λάθος προέκταση.Ο έρωτας μπορεί να αλλάζει μορφή στα χρόνια, στα τόσα χρόνια,  όμως φροντίζουμε να τον κάνουμε να προβάλει πάντα σαν δεδομένο όταν οι δύο γίνονται..ένα. 
Ο θαυμασμός "τρέφει"συνήθως το σύντροφο μας κι αυτό δεν το ξεχνούμε ποτέ ώστε να τον κάνουμε να νοιώθει σημαντικός και αναντικατάστατος στην οικογένεια. Τα "θέλω " μας τα επιβάλουμε σαν..απλή επιθυμία και αφήνουμε να τα.."χωνέψει " μόνος του, η πείρα μου δίδαξε ότι οι άνδρες είναι λιγάκι..αργόστροφοι στη ..χώνεψη και θέλουν οι αποφάσεις  (ουσιαστικά δικές μας) να έχουν τη δική τους σφραγίδα.
Τι σας κουράζω πρωί πρωί με ..εξυπνάδες" γιαγιαδίστικες , οι συμβουλές της δικής μου γιαγιάς ξεπήδησαν από μέσα μου και σας ζαλίζω πρωινιάτικα.
 Η χθεσινή τηλεφωνική συζήτηση ..ωρών με προβλημάτισε, με στεναχώρησε, τη βρήκα απαράδεκτη. Δυστυχώς η απόφαση είναι μονομερής που αποδεικνύει ότι ο εγωισμός είναι κακός σύμβουλος και ότι σε τέτοιες καταστάσεις αντιμετωπίζουμε  άμεσα και γρήγορα το πρόβλημα πριν επεκταθεί.
Καλημέρα φίλοι μου, σας στέλνω την αγάπη μου για να σας ελαφρύνω την ατμόσφαιρα και παίρνω το..καμάρι μου..και πάω στην ηρεμία μου μαζί με το βιβλίο που μου έστειλε δώρο η Ποδηλάτισσα και βέβαια...κέικ για τις γειτόνισσες εκεί!
Αχτιδένια φιλάκια!

11 σχόλια:

Λήμνος είπε...

Συγχαρητήρια! Απλά, συγχαρητήρια!!!

ΡΙΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ είπε...

καλα να περασεις Γεωργια μου .Δυστυχως πολλα διαζυγια οχι μονο νεων αλλα και μαγαλυτερης ηλικιας.Φιλια.

Katerina V *Pause blog* είπε...

Αν σε είχα μία φορά στην καρδιά μου μετά από αυτή την ανάρτηση σε έχω χίλιες μία!! :) :)
Τις ίδιες απόψεις έχω κι εγώ. Κι εμείς δεν έχουμε τσακωθεί ποτέ, διαφωνούμε έντονα αλλά ποτέ δεν έχουμε καυγαδίσει. Πιο πολύ ο σύντροφός μου είναι σαν κι εσένα. Εγώ θέλω λίγο τον χρόνο μου και όταν ηρεμώ δεν έχω εγωϊσμούς,δεν κρατάμε μούτρα και δεν μιλάμε προσβλητικά ποτέ ο ένας στον άλλον. Με αυτή σου την ανάρτηση μπορείς να κάνεις σεμινάρια συμβουλευτικής στα ζευγάρια σε παρακαλώ;
Σε φιλώ καλό σαββατοκύριακο!!

syros2js είπε...

Πάντα είναι λυπηρό το τέλος μιας σχέσης. Ειδικά μετά από τόσα χρόνια.
Απλά, επειδή δεν ξέρουμε τί συμβαίνει στο ζευγάρι, καμιά φορά ίσως το διαζύγιο να είναι και λυτρωτικό.
Τί να σου πω? Δεν έχω εμπειρία, ούτε στο κοντινό περιβάλλον, και μόνο εικασίες μπορώ να κάνω...
Να περάσεις όμορφα, Αχτιδούλα μου!
ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
*Σου έστειλα mail χθες με τα... ευχάριστα!!!

Ποδηλάτισσα είπε...

Καλές οι "γιαγιαδίστικες" συμβουλές περί γάμου φιλενάδα μου, αλλά εδώ που τα λέμε δεν έχουν όλες την τύχη να έχουν έναν Δημήτρη δίπλα τους.... γιατί σίγουρα παίζει και αυτό τον ρόλο του!!!!!! Πολλά φιλάκια και ευχές για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

θα συμφωνησω με τις φιλες αχτιδα. απο το να καταπιεζεσαι και να εισαι δυστυχης καλυτερα διαζυγιο. χιλιες φορες καλυτερα. το οποιο δειχνει θαρρος και οτι εισαι συνεπης με τον εαυτο σου, γνωριζεις τα ορια σου και δεν ερετοπροσδιαοριζεσαι μεσω ενος αλλου ανθρωπου. βεβαια εσυ ησουν τυχερη στο γαμο σου και μιλας λιγο εκ του ασφαλους, οι περισσοτερες σχεσεις ειναι προβληματικες και κυριως μακροχρονια προβληματικες. το οτι δυο ανθρωποι μενουν μαζι μεχρι το τελος μπορει σε μας τους τριτους να ειναι δειγμα ευτυχιας αλλα συχνα προκειται για ανθρωπους παγιδευμενους και βαθια συμβιβασμενους. εγω θα πω καλη αρχη στη φιλη σου. η μοναξια δεν απειλει τους ανθρωπους που τα εχουν βρει με τον εαυτο τους. πρεπει να ειναι περηφανη που επελεξε το δυσκολο δρομο του χωρισμου αντι της υποκρισιας και της δυστυχιας και της σχεσης που μενει ζωντανη με πονηριες και τερτιπια.

εκ διαμετρου αντιθετη λοιπον με τη δικη σου τοποθετηση ομως θεωρω οτι το να υποκρινεσαι οτι ολα καλα και υπομονη ειναι τελικα αργος θανατος. και ο χρονος μας εδω στη γη ειναι δανεικος και αρα πολυτιμος.

βασω

Ariadni St. είπε...

Αγαπημενη μου, ευτυχως εσυ σταθηκες τυχερη. Η φιλη σου για να χωρισε σημαίνει οτι όντως έπρεπε να το κανει. Δεν ειναι δα και 15 ετων και απο αυτη τη ζωη ειμαστε περαστικοι, για να χαλαμε τη ζωη μας και το εαυτό μας.
Σε φιλώ γλυκά :)

Δημιουργία είπε...

Θα συμφωνήσω μαζί σου Γεωργία,το ζευγάρι πρέπει να βαδίζει διπλα διπλα και να μιλάει μεταξύ του για ολα.Η σχέση χτίζεται καθε μέρα και από τους δυο .Δυστυχώς όμως δεν συμβαίνει παντα ετσι και πάρα πολλά ζευγαρια μένουν μαζι απο συνήθεια.Έχω δικό μου ζευγάρι που απλα μένουν μαζί,πράγμα αδιανόητο για εμένα αλλά πολύ φυσικό για εκείνους.

Unknown είπε...

Τα λέτε υπέροχα και καθόλου γιαγιαδίστικα. Είναι αλήθειες της ζωής. Δυστυχώς πάρα πολλές σχέσεις δεν βασίζονται στην αλήθεια και στην ειλικρίνεια και νομίζω ότι αυτα είναι μαζί με την αγάπη τα καλύτερα συστατικά για πολύχρονη συμβίωση.
'Ομως πρέπει και οι δυό να σκέφτονται το ίδιο και δεν συμβαίνει πάντα.
Κι εγώ έμαθα σήμερα για δικούς μου ανθρώπους πέντε χρόνια παντρεμένοι με δίδυμα υπέροχα τρίχρονα κοριτσάκια ότι τελείωσαν σαν ζευγάρι και θα ζήσουν χωριστά. Και τα παιδιά?? Να'στε καλά κυρία Γιωργία να μας κρατάτε συντροφιά...

Αννα είπε...

Δεν έχω μαλώσει ποτέ με τον άντρα μου τα 5 χρόνια που είμαστε μαζί. Δεν έχει χρειαστεί ούτε να συγκρατηθώ για να περάσει η μπόρα.Ακουγα και σε μια εκπομπή πριν καιρό πως τα ζευγάρια που δεν τσακώνονται δεν ειναι αγαπημένα. Υπάρχει λέει αδιαφορία όταν το ζευγάρι δεν μαλώνει. Ωραία πρότυπα!
Φιλιά πολλά Γεωργια μου και χρόνια πολλά με καθυστέρηση για τα γενέθλια σου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΤΗΜΑ ΜΑς, ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΑ ΣΧΌΛΙΑ , ΔΕΝ ΈΓΡΑΨΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΉΣΕΤΕ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΑΛΛΆ ΝΑ ΣΞΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙς ΒΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΣΤΟ ΓΑΜΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΑΓΗ. κΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΠΑΦΡΑ ΕΝΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΓΑΜΟ ΟΜΩς ΔΙΑΦΩΝΩ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙς ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΡΩΤΟΥ ΓΙΝΟΥΝ..ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΊΜΑΙ ΠΟΛΎ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΗ ΠΙΕΣΗ ΜΑ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.