Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Ένα βιντεάκι που μου "γέμισε" τη καρδιά!


Γιορτή της μητέρας χθες ,την πέρασα στο κτήμα με τον άνδρα μου και μέσα στην ηρεμία της φύσης δεν μπόρεσα να μη σκεφτώ τη δική μου μητέρα που βέβαια "έφυγε" πριν λίγα χρόνια. Όπως είπα και στην εγγονή μου η σκιά της μάνας θα μας ακολουθεί πάντα και ακόμα περισσότερο όταν δεν υπάρχει δίπλα μας σαν "ύλη" ώστε να της πιάσουμε το χέρι, να της πούμε το πόσο αξία είχε για μας , να της πούμε τα προβλήματα μας , τις χαρές και τις επιτυχίες μας για να τη κάνουμε περήφανη .
Ετοιμαζόμουν να σας κάνω μία εξιστόρηση του ΣΚ μας που ήταν υπέροχο έστω και αν μας ήρθε για λίγο μία μπόρα που την απολαύσαμε καθισμένοι στις πολυθρόνες μας.





Θα σας έδειχνα με υπερηφάνεια τη δουλειά του Δημήτρη μου στο θερμοκήπιο..


Θα σας μιλούσα για τα λουλούδια μου.....





Θα σας φλυαρούσα για τη καλή μου γειτόνισσα που φροντίζει τα λουλούδια μου σαν δικά της ...


Θα χαριτολογούσα για τα γατάκια μου που άρχισαν να ..κυκλοφορούν!




Όμως όταν γύρισα βραδάκι μου πήρα το δωράκι μου από την Ειρήνη , κάτι που έφτιαξαν οι κόρες μου, ένα βίντεο φτιαγμένο για μας..τους γονείς τους που όσο και να προσπάθησα δεν μπόρεσα να σας το βάλω, δεν ξέρω αν το έβαλα δηλαδή τελικά.
Βλέπετε τη Τετάρτη οι κόρες μου έχουν γενέθλια ( τα 13άρια μας!!) και τα γιόρτασαν το Σάββατο μαζί με τους άνδρες τους αφού εγώ έφυγα .
Το βίντεο έγραφε..Στους πιο καλούς γονείς του ..κόσμου..κι εγώ έβαλα τα κλάματα από τη συγκίνηση μου.


Ήταν το δωράκι μου για τη γιορτή της μητέρας μα διπλό για τους δυο μας γιατί ο πατέρας τους στάθηκε πάντα δίπλα τους όπως κι εγώ...σαν μία γροθιά ενωμένη στα παιδιά μας, όπως όλοι εσείς που είστε γονείς..
Κορίτσια μου σας ευχαριστούμε, τα λόγια είναι περιττά, είστε το "χνάρι" που θα αφήσουμε πίσω μας όπως μου άφησαν οι δικοί μου γονείς..
Αχτιδένια φιλάκια

16 σχόλια:

Μαρία Έλενα είπε...

Χρόνια σας πολλά.
Φιλακια...

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Αχτιδούλα μου, ζήλεψα τα λουλούδια σου , λάτρεψα τα γατάκια σου και το βιντεάκι ήταν πράγματι ένας μικρός θησαυρός για σένα. Χρόνια μας πολλά σε όλες εμας για τα παιδάκια μας.Σε περιμένω πάντα στο νησί μου, ο άνδρας μου κι εγώ θέλουμε να σου ανταποδώσουμε τη φιλοξενία που έκανες σε δύο άγνωστους τότε.
Τένια από Κέρκυρα.

ANNA FLO είπε...

Πολύ συγκινήθηκα!!!Να στε και οι δυο καλά να τα καμαρώνετε τα παιδιά σας, γιατί καλά παιδιά σημαίνει καλοί γονείς.
Υπέροχες φώτο....γεμάτες αγάπη!
Να σαι καλά και του χρόνου!
Καλή σου μέρα

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Μαρία Έλενα, φίλη μου επίσης και ευχαριστώ.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ τένια από Κέρκυρα, φίλη μου ευχαριστώ και να είσαι καλά, δύσκολο η μετακίνηση πλέον για μένα γλυκιά μου θα σας είμαι βάρος.Εδώ έχω τους δικούς μου ρυθμούς και κοιμάμαι νωρίς όταν τα φάρμακα για την Πάρκινσον λήγουν τη δράση τους.Ευχαριστώ από καρδιάς.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ANNA Flo φαντάσου τη δική μου συγκίνηση.

Unknown είπε...

Το βίντεο είναι ότι πιο συγκινητικό έχω δει και μαζί με το τραγούδι του Πάριου ήταν καταπληκτικό.
Χρόνια πολλά, να είστε καλά, να χαίρεστε τα παιδιά και τα εγγόνια σας και να περνάτε όμορφα.
Υ.Γ Οι φωτογραφίες από το κτήμα πανέμορφες.

syros2js είπε...

Και πάνω που ετοιμαζόμουν να σου γράψω πως πολύ μου αρέσει αυτή η μελαγχολία του καιρού που βλέπω στον ουρανό, πως είναι πραγματικά πανέμορφα τα λουλούδια σου και πως το γατάκι είναι κουκλί ζωγραφιστό... είδα το βιντεάκι και... με αποτελείωσες!!!
Δεν ξέρω τί να πω!
Έχετε παιδιά-διαμάντια!!!
1000 ΜΠΡΑΒΟ!! Πολύ συγκινητικό βίντεο!
Να χαίρεστε την υπέροχη οικογένειά σας, Αχτιδούλα μου!
ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
Καλή εβδομάδα!

Ελένη Φλογερά είπε...

Να είσαι καλά Γεωργία μου και να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου!
Φιλιά!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Stella Christomoglou, πράγματι..ακόμα το βλέπω και..κλαίω!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ syros2js, είναι καλά κορίτσια και είμαι δίπλα τους ακόμη και όταν δεν συμφωνώ με μία απόφαση τους.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ελένη Φλογερά, φίλη μου σ' ευχαριστώ από καρδιάς.

Ariadne είπε...

Τι συγκινητικό γλυκιά μου, να τις χαίρεσαι και να σε χαίρονται!AriadnefromGreece!

Ariadni St. είπε...

Τι ωραία χρωματα και τα γατακια κουκλιά τα ειδα και στο facebook! Και γω συγκινηθηκα με το βίντεο.
Φιλια πολλά

Paraskevi Lamprini M. είπε...

θαυμάσιες οι φώτο σου... το βίντεο... είναι πολύ συγκινητικό...
η χαρά των γονιων!!
να ζήσετε...να σας ζήσουν.. καθε καλο!!!

BUTTERFLY είπε...

Αχ τι συγκινητικο!!! Και του χρονου! Τα υπεροχα ζεστα σας χαμογελα να σας συντροφευουν παντα!