Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

Μία όμορφη Κυριακή λοιπόν!


Μια καλημέρα μου ήρθε αυθόρμητα να πω με το καφέ και την ..αναβράζουσα βιταμίνη στο χέρι!
Το κρύο έρχεται και μας προετοιμάζει η μουντάδα του πρωινού από τώρα. Όμως φίλοι μου εγώ είμαι χαρούμενη   επειδή ...έτσι απλά...είμαι χαρούμενη...γιατί δεν χρειάζονται πολλά φίλοι μου από το να λες κάθε πρωί σε όσους αγαπάς ότι..είσαι χαρούμενη.
 Βέβαια είναι και γιατί περιμένω σήμερα δύο φίλες από..εσάς..από μακριά , η κάθε μία από τις δύο άκρες της Ελλάδας και...είμαι ευτυχής γι' αυτό.
Λέω να κάνω..κανελόνια! Τι λέτε; Να φτιάξω και ένα γλυκάκι ψυγείου με γιαούρτι και τα σχετικά ...μπιχλιμπίδια που δίνουν χρώμα και γεύση...
Έχω και να ζωγραφίσω..αν με αφήσουν τα όσα σχεδιάζω να κάνω όμως φίλοι μου πάντα μου αρέσει να κάνω σχέδια ακόμη και όταν ίσως δεν τα προλάβω..αρκεί να τα κάνει κανείς, να τα ονειρεύεται, να τα βάζει στη ζωή του , τι αξία θα είχε η ζωή χωρίς σχέδια και όνειρα;
Καλημέρα λοιπόν από καρδιά, μία όμορφη Κυριακή σας εύχομαι κι εγώ ..είμαι και θα είμαι ..εδώ..φίλη σας για πάντα.
Αχτιδένια φιλάκια!

20 σχόλια:

konstantina handy mama crafts είπε...

Καλώς να τις δεχτείς τις φιλενάδες σου!!
Να περάσετε όμορφα!!!
Φιλιά!

nikiad.blogspot.gr είπε...

Καλημέρα !!!!! Καλώς να τις δεχτείς !!!! Είμαι σίγουρη ότι θα περάσετε υπέροχα !!!!!!

Unknown είπε...

@αχτίδα,μανούλα μου θελω να είσαι πάντα ετσι χαρούμενη!!!αυτό μόνο σου αξίζει!!!!να περάσετε όμορφα!!σας αγαπώ κ σας φιλώ όλους!!!

syros2js είπε...

Με το καλό να έρθουν και να περάσετε θαυμάσια, κορίτσι μου!!!!
ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

Katerina V *Pause blog* είπε...

Να περάσετε όμορφα καλώς να τις δεχτείς!!
Από αύριο προσοχή γιατί αλλάζει ακραία ο καιρός!!
Καλή συνέχεια φιλιά πολλά!!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Έτσι μπράβο Αχτίδα, να είσαι κάθε μέρα χαρούμενη και με το καλό να δεχτείς τις φίλες σου και καλά να περάσετε !! Κι εμείς φίλες σου για πάντα !!!! Πολλά φιλιά !!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ konstantina handy mama crafts, τελικά γίναμε περισσότεροι και μας γέμισε χαρά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ nikiad.blogspot.gr, ευχαριστώ Ειρήνη μου, να δω πότε θα επισκεφτώ και εσένα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Αθηνα Ανταβαλη, ψυχοκόρη...μας λείπεις!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ syros2js, περνάμε..περνάμε!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Katerina Verigka , είναι για μένα μία ευκαιρία να ..μείνω σπίτι και να ζωγραφίσω!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ο κόσμος της Ράνιας, σας αγαπώ, σας νοιάζομαι και σας σκέπτομαι πάντα!

Rena είπε...

Μ'αρέσει που είσαι χαρούμενη,σίγουρα θα περάσατε όμορφα σήμερα θα πήρατε δυνάμεις για να αντιμετωπίσετε τα κρύα που απόμειναν που όπως ακούω έρχονται δυναμικά αλλά όπως και να 'χει λίγο μας έμεινε η άνοιξη είναι κοντά!!!!
Φιλάκια!!!

Ariadni St. είπε...

Πάντα ετσι να ειστε χαρουμενη, ευτιχισμένη και γερη!
Καλό ξημέρωμα!
Φιλια :)

Μαρία Έλενα είπε...

Όμορφα να περνάτε
Φιλάκια ...

Ανώνυμος είπε...

Έτσι αχτιδούλα μου!!!
Γιατί μπορούμε εμείς οι αχτιδόπληκτες χωρίς αχτίδα:::Θα πάθουμε τα στερητικά μας!
Πολλά φιλιά Μαρίνα

Γιούλα Δημιουργίες χαράς είπε...

Να είσαι πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη. Το χαμόγελο να μη χαθεί από τα χείλη σου. Φιλάκια

ΕΛΕΝΗ είπε...

Σίγουρα περάσατε όμορφα. Να είσαι πάντα ευτυχισμένη Αχτιδούλα!!!

akrat είπε...

ΚΑΛΗΜΈΡΑ πάντα να είστε τόσο χαρούμενη

Linda είπε...

Beautiful!!! :)