Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Ας..πάει και το παλιάμπελο..καλό μήνα!


Μια αγκαλιά σας κάνω για ένα όμορφο ξεκίνημα ημέρας και μήνα! Δεκέμβρης φίλοι μου ,μήνας γιορτών και..υποχρεώσεων όμως...ας πάει και το παλιάμπελο..δεν νοιάζομαι σταλιά ..όπως λέει το τραγούδι!
Εύχομαι από ψυχής να είναι καλά δύο φίλες μου που είναι σε νοσοκομεία αυτή τη στιγμή και όλα τα άλλα είναι περιττά!
Πρέπει να ..ομολογήσω και να παραδεχθώ ότι...άλλαξα γνώμη...ΘΑ ΣΤΟΛΊΣΩ..ναι..ναι...Χθες που η γειτόνισσα μου ζήτησε τη βοήθεια μου να της φτιάξω κάτι για το τραπέζι της γιατί δεν είχε χρήματα να αγοράσει..ξεσηκώθηκα και οι ιδέες άρχισαν να γεμίζουν το μυαλό μου !
Τώρα πρέπει να "ψήσω" τον..ψηλό του σπιτιού να ανέβει στο πατάρι να μου κατεβάσει το δένδρο! Λέτε να μου αρνηθεί;...θα του κάνω τη ζωή "κόλαση" με τη γκρίνια μου!
Έχω κεφάκια πρωινά..έτσι..χωρίς λόγο..έδιωξα τις στεναχώριες μου στην άκρη και αποφάσισα να ξανατραγουδήσω το τραγούδι της αρχής!
http://youtu.be/tr2dkAJxYaA
Καλό μήνα φίλοι μου με υγεία πάνω από όλα και μετά..χαμόγελο στα δύσκολα!

Αχτιδένια φιλάκια..πάω να αρχίσω τη..γκρίνια για το..πατάρι!

32 σχόλια:

Κωνσταντίνα είπε...

Καλό μήνα! Πολύ καλά κάνατε που αλλάξατε γνώμη και θα στολίσετε. Κ εγώ το ίδιο θα κάνω σήμερα. Έχουμε πολύ ανάγκη να μας φτιάξει η διάθεση...ήταν τόσο χάλια μέρα η χτεσινή... Ελπίζω να έχουμε όλοι καλές γιορτές..

Σεβάχ ο Θαλασσινός είπε...

Καλημέρα! Καλημέρα! Καλές δουλειές :))

giota by otan exo esena... είπε...

καλημερα και καλο μηνα!

Unknown είπε...

Καλημέρα!Καλό μήνα!Καλή βδομάδα!Πως ήμουν σίγουρη πως τελικά θα αλλάξεις γνώμη και θα στολίσεις?
Είσαι δυνατό κορίτσι εσύ!Είναι δύσκολο, αλλά τελικά ξέρεις να βρίσκεις το χαμόγελο σου και μέσα από τα δύσκολα και το κέφι σου, από τις ακεφιές!Σε φιλώ!..καλή και αποτελεσματική γκρίνια!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα,καλό μήνα΄΄περιμένουμε φωτο από το στολισμένο σπιτάκι σου''
ΜΙΝΑ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΑΧΤΙΔΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΓΙΟΡΤΕΣ ΦΙΛΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

Κική Κωνσταντίνου είπε...

καλημερα καλη μου φιλη!
περασα να ευχηθω καλημερα, καλο μηνα, καλη εβδομαδα και γενικως ολα να πανε καλα στη ζωη σου! καλες γιορτες να εχεις! φιλακια πολλα!

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

καλο μηνα αχτιδενια μου να τους χαιρεσαι ολους τους δικους σου !!!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλό μήνα Αχτίδα μου, καλές γιορτές να έχουμε!!!
Φιλιά!

ασωτος γιος είπε...

καλο μηνα καλη βδομαδα καλη μερα αν και πηγε 1κ19
ολα τα καλα
με αγαπη

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Κωνσταντίνα μου λέω κατά την Πέμπτη που έρχεται η γυναίκα για καθαριότητα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Σεβάχ ο Θαλασσινός, καλό μήνα γλυκέ μου φίλε!

@ giota pamicha, καλό μήνα να εχεις φίλη μου .

@ Georgette B, ε! σκάφτηκα ότι η ζωή είναι πρόσκαιρη και πρέπει να την γιορτάζουμε, εγώ ειδικά..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΜΙΝΑ μου καλό μήνα να έχεις, και βέβαια..θα βγάλω και τις φωτογραφίες μου!

@ Βασιλική μου καλό μήνα μ,ε υγεία και αγάπη

@ ΕΚΦΡΑΣΟΥ, μακάρι φίλη μου, υγεία σε όλο το κόσμο και τις 2 φίλες μου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ marilise, κι εσύ γλυκιά μου όλα να σου πάνε ρόδινα και ευτυχισμένα.

@ ΕΛΕΝΑ μου σε όλο το κόσμο, μακάρι από καρδιάς.

@ ασωτος γιος, φίλε μου το...1 κ 19 δεν το "έπιασα!

Ανώνυμος είπε...

Καλό μήνα να έχουμε καλή μου αχτίδα,και εγώ είμαι στη φάση που παλεύω με τον εαυτό μου,εάν δηλαδή στολίσω ή όχι,λέω να σε μιμηθώ,τόχουμε ανάγκη να αλλάξουμε τη διάθεσή μας,να διαβάσουμε και λίγο Παπαδιαμάντη να μας βάλει στη μαγική και κατανυκτική ατμόσφαιρα που καταφέρνει να δημιουργεί με τα διηγήματά του......Με αγάπη Μαρία της εξπρές.

AgapameAnDolmas είπε...

καλο μηνα!!!!! ενα στολιδακι παντα φτιαχνει τη διαθεση!!!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Φυσικά και να στολίσεις Αχτίδα !!!! Θα αλλάξει η διάθεσή σου, για βάλε τα μεγάλα μέσα για το πατάρι !!! Καλό μήνα να έχεις και καλή δύναμη !!! Σε φιλώ !!!!

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο, κα Αχτίδα ! Καλά στολίσματα λοιπόν και ο τελευταίος μήνας του χρόνου ας κυλήσει με την
ίδια χαρούμενη διάθεση για εσάς και όλο τον κόσμο!Περαστικά γρήγορα στις ασθενείς!
Ν.

litsa t. είπε...

ετσι μπραβο να στολισουμε ολοι θελουμε δεν θελουμε να ξορκισουμε το κακο.μωρε θα το κανω μαγαζι με χριστουγεννιατικα.γουσουρουμ.να αλλαξει ηδιαθεση μας και να δουμε τη ζωη με αλλο ματι.καλο μηνα σε ολες.

Δημιουργία είπε...

Καλό μήνα Γεωργία μου με υγεία και αγάπη στο σπιτικό σου.

BUTTERFLY είπε...

Καλο μηνα!
Και βεβαια να στολισεις!
Περαστικα στις φιλεναδες! Φιλια!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Μαρία της εξπρές, σκέφτηκα ότι αν δεν το έκανα δεν θα είχαν οι μέρες κάποια διαφορά φίλη μου!

@ AgapameAnDolmas, εντάξει μη νομίζεις ότι θα κάνω και πολλά!

@ Ο κόσμος της Ράνιας, έχεις δίκιο φίλη μου !

metaxia nikolopoulou είπε...

Καλό μήνα γλυκιά μου Αχτιδα να είσαι καλά ,πολλά φιλιά!!!!

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

@αχτιδα,να στολίσειςν μανούλα μου να τα πεταξεις ολα τα ασχημα απο πάνω σου!!κ εγω κατι στόλισα.σε κάνει να νιώθεις όμορφα!!σε φιλώ κ καλό μηνα!!!

Woman in Blogs είπε...

Καλά το ξανασκέφτηκες, Αχτίδα! Αν δεν στολίσεις εσύ που είσαι τόσο δημιουργική, τότε ποιος;;;;
Καλο και γιορτινό μήνα!

Lamprini T. είπε...

χαχα... αχτιδένια φίλη μου... έχεις μεγάλα κέφια!! χαχα.. καλές γιορτές!!! και του χρονου!!! καλόν μηνα!!!

Σοφία Τσιμάρη είπε...

χαχχαχαχαα.............γλυκια μου....εβαλα κ το ακουω...υεπεροχο τραγουδι υπεροχες εποχες..φτωχεια κ χαρα πολυ χαρα...ετσι δυνατα σε θελω ....κ οσο για τις φιλες ας κανουμε προσευχη...αυτες τις αγιες μερες ολοι δοκιμαζομαστε με τον ενα ή τον αλλο τροπο........κ σιγουρα πρεπει να στολισουμε....για την καλη καρδια....για να ζεσταθει το σπιτικο μας να παρει φορα για το χειμωνα που ερχεται μετα...

nifi petheras είπε...

Καλό μήνα Αχτιδούλα μου και καλές γιορτές να έχεις!!! Φιλάκια πολλά!!!

Thalia Tzellou είπε...

Αχτιδούλα μου δεν ξέρετε πόσο χαίρομαι να σας ακούω χαρούμενη! Καλό μήνα να έχετε με τον κύριο Δημήτρη, καλές γιορτές και να χαιρόσαστε τους δικούς σας και τα εγγονάκια σας! Χαίρομαι που θα στολίσετε τελικά. Ειδικά τα εγγονάκια θα το χαρούν πάρα πολύ. Το τραγούδι που λέτε το έβαλα τώρα και το ακούω και είναι από τα αγαπημένα μου. Είχα πολλά χρόνια να το ακούσω. Εύχομαι γρήγορα περαστικά στις φίλες σας. Πάω τώρα να δω και τις προηγούμενες αναρτήσεις σας που δεν έχω προλάβει να διαβάσω. Και πάλι σας εύχομαι καλό μήνα από όλους μας και όπως λέτε, με χαμόγελο ακόμη και στα δύσκολα. Πολλά φιλιά από όλους μας!!

Hengeo είπε...

Καλό μήνα Αχτίδα και γρήγορα περαστικά για τις φίλες σου!

Υ.Γ. Αγαπημένη Ρένα!

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

θα στολισεις καρδια μου γιατι εσυ εισαι ο ηλιος ολων μας !!!!!