Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

Μια μέρα από τις..μέρες μου!


Σήμερα η ημέρα μου ήταν τόσο γεμάτη που δεν βρήκα χρόνο να κάνω τελικά αυτά που ήθελα να κάνω! Αστείο;..περίεργο;..ο χρόνος τελικά είναι κάτι που κυλάει μέσα από τα δάκτυλα μας!
Θα αναρωτηθείτε τι στο καλό έκανα και κουράστηκα..έλα ντε! Και πάντα κουράζομαι όταν περιέργως μένω στο σπίτι για να ..ξεκουραστώ!
Αφού τελείωσα με όλες τις πρωινές δουλειές μου και αποχαιρέτησα τον άνδρα μου για το κτήμα ξεκίνησα τη...ξεκούραστη ημέρα μου!
Στις 10 ραντεβού για τη Κλώντη στο φίλο πια Βασίλη Νικολαΐδη που την φροντίζει  χρόνια καθώς και ένα σωρό σκυλάκια της περιοχής. την πήγα πεζή για να κάνω κι εγώ το περπάτημα μου.
Γύρισα  κοιτάζοντας με αγωνία το ρολόι μου να προλάβω 11 να παραλάβω δέμα με υλικά που περίμενα με χαρά για τη ζωγραφική μου.
Μετά να τα τακτοποιήσω..να τα ..χαρώ..να τα φανταστώ ..εν δράση! Μετά..μετά..να πάρει η ευχή αυτό το κουσούρι που έχω να μη κάθομαι στ' αυγά μου! Σκέφτηκα το βάζο με τα αμπελόφυλλα στο ψυγείο, τα φρέσκα κρεμμυδάκια και το δυόσμο που μου έκοψε από το κτήμα..



Τύλιξα φίλοι μου 84 ντολμαδάκια η αφιλότιμη όρθια (δεν μπορώ να κάνω κάτι καθιστή)  . Θα πάω στις κόρες μου και στη γειτόνισσα μου στο κτήμα που τα αγαπάει.
Συγχρόνως σκέφτηκα την επιθυμία του άνδρα μου για..φασολάδα! Το είπε χθες κι εγώ το, έβαλα στο μυαλό μου στα..υπ όψιν!



Καλά... δεν σας λέω τι όμορφη φασολάδα έφτιαξα! Έβρασα και κολοκυθάκια..έφτιαξα μαγιονέζα, παντζαροσαλάτα με μαγιονέζα ντιπ που αγαπάει ο παππούς μας. Κρέμες σοκολάτα για τα μικρά αν έρθουν...
Τι ώρα είναι;..1.30..η Κλώντη..τη ξέχασα, πρέπει να πάω να τη πάρω...μισή ώρα πάνε έλα τρεχάτη...
Κούκλαααα! το κορίτσι μου!



Μεσημέρι αφού έφαγα (μόνη) σκέφτηκα ότι είχα καιρό να φτιάξω ένα γλυκό...φύλλα είχα στο καταψύκτη..καρύδια στο ντουλάπι..



Το ρολόι  έδειχνε 4.30..στις 5 είχα μάθημα με το πρώτο κοριτσάκι, έπρεπε να με βλέπατε..κάτι από κινούμενα σχέδια της τηλεόρασης ήμουν! Χώθηκα για ντουζ και συγχρόνως σκεπτόμουν τι θα γινόταν αν ερχόταν νωρίτερα πως θα του άνοιγα τη πόρτα με..πετσέτα!
Όλα τα ανάποδα γίνονται όταν βιάζεσαι..βάζεις τα εσώρουχα ανάποδα..δεν κουμπώνει το σ...ν..., το φόρεμα δεν γλυστράει και κολλάει επάνω σου, τα μαλλιά στάζουν..η πετσέτα μπουρδουκλώνεται στα πόδια σου....Ντρουνννν! το θυροτηλέφωνο...
Φιλιά κακό με τη μικρή μου..μου έφερε λουλούδια και αγκάλιασε την αγαπημένη της Κλώντη!



Αφού την άφησα λίγο να..φλυαρήσει..την έστρωσα στη δουλειά!



Ακόμα δεν μπόρεσα να της μάθω να μη κρατάει το πινέλο σαν..μολύβι!
Τελειώσαμε στις 7..Θεούλη μου που να βάλω το κορμάκι μου..έπρεπε πρώτα να καθαρίσω τα πινέλα μου σωστά..έχω ψύχωση με τα πινέλα..
Λίγη τηλεόραση για να καθίσω στο καναπέ..και στις 6 γύρισε ο ..αγρότης που έφαγε με  άπειρη ικανοποίηση τα όσα του ετοίμασα. Το πήρα το φιλί μου αν αναρωτιέστε..όχι παίζουμε..μόνον ευχαριστώ δεν πάει!
Αύριο..αύριο μία νέα μέρα, θα έρθω μαζί του στο κτήμα, θα πάω και πεσκέσια στη γειτόνισσα και..θα ξεκουραστώ με ένα βιβλίο που διαβάζω αυτές τις μέρες.
Αχτιδένια φιλάκια φίλοι μου..καλό ΣΚ να περάσετε όπως εσείς το θέλετε.

16 σχόλια:

Χριστίνα Πεταλωτή είπε...

Αμαν! Κι εμάς τα ντολμαδάκια είναι τα αγαπημένα μας και μας κάνει η πεθερουλα μου ένα ολόκληρο ταψί! Και το ερώτημα, έκανες ντολμαδάκια και δεν έφαγες;;; πωπωπω

Ariadni St. είπε...

Τι όμορφα φαγάκια!!!!!!!! Κουκλίτσα η Κλώντη, όλα με τη σειρά θα ρθουν για τη μικρή σας μαθήτρια, θα γίνει καταπληκτικη με εσας δασκάλα!
Καλό μας ξημέρωμα!
Φιλιά :)

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Είχες μιά αρκετά γεμάτη μέρα Αχτίδα !!! Καλή ξεκούραση τώρα και καλά να περάσεις στο κτήμα !!! Καληνύχτα !!!!

Ανώνυμος είπε...

@ Αχτιδούλα μου αγαπημένη καλημέρα και όπως λες κι εσύ , όλη μέρα.Σήμερα έχω εγώ βαψίματα σπίτι.
Μαρίκα

BUTTERFLY είπε...

Εφτιαξες ολα αυτα τα καλουδια απο τις 11 μεχρι τη 1:30;;;;;; Εγω δυο μερες θα ηθελα! Αχ, οταν διαβαζω τετοια νιωθω εντελως ανεπροκοπη! Αχ κατακαημενε αντρουλη! Φιλια!

Nasta είπε...

Γεμάτη η μέρα σου! Γεια στα χέρια σου που πρόλαβες και έκανες τόσες δουλειές!
Ντολμαδάκια....τα αγαπημένα μου!!!
Καλό σαββατοκύριακο Αχτίδα!!!
Φιλιά!!!

Κωνσταντίνα είπε...

Σε τόσο λίγη ώρα τόσα φαγητά και γλυκά! Τι να πω...για τα ντολμαδάκια, για τα στριφτά με το καρύδι ή για τις κρέμες σοκολάτα που τις φαντάστηκα λαχταριστές λαχταριστές... Αλλά έτσι είναι οι μαμάδες και οι γιαγιάδες, ακούραστες! Καλή ξεκούραση και καλό σ/κ.

Beauty Follower είπε...

Πω πω τι πανεμορφα ντολαμαδακια είναι αυτα...
παρακαλώ πολύ ενα πακετακι με 3-4 ντολμαδάκια και 2 κομματάκια απο το καυρδάτο, σλουρπ!

Νόστιμο Σαββατοκύριακο εύχομαι :)

http://beautyfollower.blogspot.gr

Λάχεσις είπε...

Εγώ πιο πολύ λιγουρεύηκα τη φασολάδα που έχω να φάω και καιρό!!!
ΌΣο για το γλυκάκι σου εκεί μου τρέχαν τα σάλια!!!
Μπορεί να ήταν γεμάτη η μέρα σου και να μην ξεκουράστηκες αλλά το φιλάκι που πήρες άξιζε όλη αυτή την ταλαιπώρια.
Καλό Σ/Κ αχτιδένια μου, καλά να περνάς!

Ποδηλάτισσα είπε...

Παναγία μου βραδιάτικα.... είδα τα ντολμαδάκια σου και μια λιγούρα την έπαθα!!!! Η Κλωντίστα σκέτη κούκλα μετά τον καλλωπισμό και η μικρή σου μαθήτρια... αστέρι, και ας μην κρατά σωστά το πινέλο!!!!!! Μετά το φιλί του Δημητράκι σου πάρε φιλιά και από μένα και δώσε και σε εκείνον που τόσο αγαπώ!!!!! Φιλάκια πολλά αγαπημένοι μου Φίλοι!!!!!!!

ANNA FLO είπε...

Κουράστηκα και που σε διάβασα!!!!!!!!!! Ησυχία δεν έχεις!!!!!!!!!Εύχομαι στο κτήμα να ξεκουραστείς και να απολαύσεις το βιβλίο σου. Χρυσοχέρα και στην κουζίνα και στην τέχνη και σε ό,τι κάνεις. Είναι δυνατόν να κάτσεις ήσυχα;;;
Η Κλώντη κούκλα!!!!!!
Καλή σου μέρα Αχτίδα μου

Maria Fe είπε...

Την επομενη φορα που θα μυρισω φαγητα εδω μεσα δεν θα μπω σας το λεω..
Μα καθε φορα να μου ανοιγει η ορεξη.Παναγια μου!
Χαχαχαχα
Πολλα φιλια γλυκια μου αχτιδα
Κουκλα η Κλωντη ! Ενα φιλι απο μενα στην μουσουδα δωστε της

Maria Fe είπε...

Την επομενη φορα που θα μυρισω φαγητα εδω μεσα δεν θα μπω σας το λεω..
Μα καθε φορα να μου ανοιγει η ορεξη.Παναγια μου!
Χαχαχαχα
Πολλα φιλια γλυκια μου αχτιδα
Κουκλα η Κλωντη ! Ενα φιλι απο μενα στην μουσουδα δωστε της

Maria Fe είπε...

Την επομενη φορα που θα μυρισω φαγητα εδω μεσα δεν θα μπω σας το λεω..
Μα καθε φορα να μου ανοιγει η ορεξη.Παναγια μου!
Χαχαχαχα
Πολλα φιλια γλυκια μου αχτιδα
Κουκλα η Κλωντη ! Ενα φιλι απο μενα στην μουσουδα δωστε της

Maria Fe είπε...

Την επομενη φορα που θα μυρισω φαγητα εδω μεσα δεν θα μπω σας το λεω..
Μα καθε φορα να μου ανοιγει η ορεξη.Παναγια μου!
Χαχαχαχα
Πολλα φιλια γλυκια μου αχτιδα
Κουκλα η Κλωντη ! Ενα φιλι απο μενα στην μουσουδα δωστε της

- spoonstories- είπε...

Κουράστηκα και που τα διάβασα, αλλά η λιγούρα μου ήρθε δεν μπορώ να πω!Σου αξίζει μια μέρα ηρεμίας που ελπίζω να την έχεις!Φιλάκια πολλά και γλυκά!