Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

Φωτογραφίες..αρκεί...


Μίαμιση ολόκληρη μέρα αποχή από τον υπολογιστή φίλοι μου για πολλούς λόγους. Είχα τον μικρό εγγονό μου για ...διανυκτέρευση, είχα μάθημα με τη πιο μικρή μαθήτρια μου, ένα ξαφνικό πρόβλημα υγείας φίλης γειτόνισσας που έπρεπε να προστρέξω. 
Όπως καταλαβαίνετε ο ύπνος μου σχεδόν ελάχιστος και ο καλός μου ήθελε , επέμενε να πάμε μαζί στο κτήμα έστω για λίγο για να συνέλθω.Εγώ πιστεύω ότι ..απλά να πάρει τη..μυρωδιά του, όπως του λέω.
Έτσι η μόνη κούραση που θα σας δώσω σήμερα είναι κάποιες φωτογραφίες..έτσι..απλά να να σας δείξω ότι με κάνει να αισθάνομαι όμορφα σήμερα.



 Η πιο μικρή μου μαθήτρια (της έχω αδυναμία) στο πρώτο μάθημα Αγιογραφίας!


 Τα δένδρα μας αρχίζουν όπως βλέπετε πια και κιτρινίζουν..Φθινόπωρο!


     Ο Άρης και η Ήρα..κουκλιά..δεν θέλω αντίρρηση!


                            Κλώντη όμως είναι μόνο..μία!


Κάτι μας υπενθυμίζει ότι πρέπει να πάρουμε δρόμο..εγώ όμως βλέπω μέσα του μόνο το μεγαλείο  του ατελείωτου..του μοναδικού..η ζωγραφική της φύσης, η παλέτα με το λευκό, μπλε, μαύρο και 
ελάχιστη ώχρα επάνω της..
Λίγο πεσμένη σήμερα, μία μικρή κρίση της Πάρκινσον με πήγε λίγο πίσω όμως ..σαν τα σύννεφα..όλα μαζεύονται και όλα φεύγουν
Αχτιδένια φιλάκια για ένα όμορφο ΣΚ

19 σχόλια:

Κωνσταντίνα είπε...

Όλες οι φωτογραφίες όμορφες, αλλά η τελευταία με τα σύννεφα...πίνακας πραγματικά...Καλά να περάσετε την Κυριακή σας, ήρεμα και ξεκούραστα!

Ανώνυμος είπε...

Kαλησπερα!!!Εαν περνας εσυ καλα περναμε και εμεις καλα η φωτογραφια με τον γκριζο ουρανο μου αρεσε πολυ .Καλο ΣΚ!!Φιλια Βασω κορινθος!!!

Thalia Tzellou είπε...

Αχτίδα μου εύχομαι να περάσετε μια όμορφη και γαλήνια Κυριακή!

Ανώνυμος είπε...

Καλη ξεκουραση αχτιδα μου!!!Φιλια Στελα.

Χριστίνα Πεταλωτή είπε...

Πρώτα η ξεκούραση, όλα κι όλα!Πολλά φιλιά σε όλες τις ψυχούλες τις οικογένειας!

Kate'sCakeBox είπε...

Αχτιδούλα μου την διάβασα την ανάρτηση,με ενδιαφέρεις εσύ πρώτα απόλα και να είσαι καλά χωρίς προβλήματα,να κάνεις υπομονή με το Πάρκινσον υποφέρουν πολλοί άνθρωποι..οι φωτό σου απίθανες,η Κλωντυ μία κουκλιτσα πρέπει να σε αγαπάει πολύ.τώρα γύρισα κι εγώ από βόλτα που έβγαλα τη Σίντυ,έχει και τα δικά της-ξέρεις τι-και την έχω βρακοφορούσα!εε να σε κάνω να γελάσεις κι εγώ..η κουμπάρα μου της αγόρασε κι ενα πολύ sexy-θα γίνω γραφική αν με διαβάσουν αλλά τι να κάνω που είναι η μοναδική θηλικιά αφού έχω μόνο αγόρια!της το φοράω μόνο μέσα στο σπίτι για να μη μας περάσουν για νούμερα!τουλάχιστον μας κάνει και χαμογελάμε συχνά!ο γκρίζος ουρανός μαγευτικός..καλά έκανες και πήγες στο κτήμα,εκεί χαλαρώνεις!να μου είσαι καλά και θα ξανάρθω για τα νέα!καλό βραδάκι Αχτιδάκι!

Ανώνυμος είπε...

Ομορφες φωτο΄΄
Τα ζωάκια σου κουκλιά΄'''
Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή'''
ΜΙΝΑ

- spoonstories- είπε...

Καλό Σ/Κ Αχτιδούλα! Καλή ξεκούραση και να είσαι καλά!!

Ανώνυμος είπε...

αχτιδα μου λαμπερη να εισαι καλα κ να προσεχεις.φιλακια πολλα.καλο σκ. δημητρα κ.σερβια <3 <3

Gina-Teta είπε...

αλη ξεκουραση αχτιδα μου Ννα περάσετε μια όμορφη Κυριακή!Ομορφες φωτογραφίες, η Κλώντη όπως πάντα κλέβει την παράσταση!

Hfaistiwnas είπε...

Η φύση είναι ο καλύτερος καλλιτέχνης! :) Καλημέρα!

Λάχεσις είπε...

Ωραίες οι φώτο σου Αχτίδα μου!
Τα ζωάκια όλα τα λεφτά,δεν χαλάει τίποτα τη ζαχαρένια τους, παίρνουν και πόζα...χααχχαχα
Καλή Κυριακή και καλή ξεκούραση να έχεις
Φιλάκια

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλή Κυριακή Αχτίδα μου!
Να ξεκουραστείς και να περάσεις όμορφα!
Φιλιά!

Hengeo είπε...

Όμορφες εικόνες!

Καλή υπόλοιπη Κυριακή και περαστικά για τη φίλη!

Μαρία Έλενα είπε...

Όμορφες φωτος
Φιλάκια ...

Ariadni St. είπε...

Κουκλια και τα γατακια και η Κλωντιτσα, που μου φαινεται θυμωμενη !!!!!! Καλη προοδο στη μαθητρια σας αγαπημενη μου!
Καλη μας εβδομάδα
Φιλια :)

Aby Craft είπε...

Αχτίδα μου ελπίζω να είναι όλα καλά με τη υγεία σου. Οι φωτογραφίες είναι πολύ όμορφες και ειδικά η τελευταία :) Σε φιλώ!

Ωραιοζήλη! είπε...

Καλή δύναμη σου εύχομαι!
Μου άρεσε πολύ η περιγραφή της τελευταίας φωτογραφίας....Καλή σου εβδομάδα :)

Elenfly είπε...

Το κτημα ομορφαίνει ολο και πιο πολυ και η κλωντίτσα μανεκέν!!!!το τοπιό πανέμορφο ακόμη και συννεφιασμένο .Ευχομαι να περνάς πάντα όμορφα!!!φιλια πολλα!