Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Η..απόπειρα μου στη..μοδιστρική!


Είπαμε..ανήσυχος άνθρωπος...καθισιό δεν έχω..με κάτι ακόμα ήθελα να ασχοληθώ μάλλον να..αποπειραθώ να φτιάξω. Κρίνετε με επιεικώς πάντως..πρώτη φορά φτιάχνω τσάντες! 
Ευτυχώς η Νικολίτσα μου  έδωσε ιδέα για κάτι εύκολο που το ήθελαν όμως..Τσάντες αγοράς!


Κάτι σε τζιν που λατρεύω! Έχει εσωτερική επένδυση βέβαια και εσωτερική τσεπούλα..όχι..παίζουμε!!


Θα το ομολογήσω χωρίς ντροπή ότι έγινε από ύφασμα ταπετσαρίας ενός από τους καναπέδες μου που είχε περισσέψει και το φύλαγα ! Λίγη δαντέλα, λίγο βελούδο κάποια κομμάτια με χάντρες και..το αποτέλεσμα..Λέτε να βρεθεί καμία να το αγοράσει στο μπαζάρ της Πάτρας; Μάλλον θα πρέπει να τάξω κερί σε Άγιο!
Γιατί φίλοι μου όταν πάω στο μπλοκ τους http://antonopoulitses.blogspot.gr/ και βλέπω τις τσάντες που έχετε φτιάξει εσείς θέλω να κρυφτώ κάτω από το..χαλί!
Όμως νομίζω ότι αρκεί η καλή μου πρόθεση και η διάθεση μου να συμμετάσχω.
Τώρα που τελείωσα τις υποχρεώσεις μου σειρά έχει το μπαζάρ της Κοζάνης που είναι κάτι που το ..κατέχω..ε!..κάτι θα βρω να ζωγραφίσω σε ξύλο!
Αχτιδένια φιλάκια φίλοι μου..λίγο ..ντεφορμέ αυτό το βράδυ μα..θα μου περάσει..ξέρω εγώ...χαμόγελο στα δύσκολα!

39 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Οτι και να φτιαξεις εσυ ειναι τελειο!!!!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Καιρο ειχα να περασω απο τη μπλοκογειτονια ,αλλα τωρα ηρθα αφηνοντας τις καλυτερες ευχες μου για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!Να εισαι παντα καλα και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)

Ariadni St. είπε...

Πρωτη προσπάθεια;;;;; Πιανει το χέρι σας

Χριστίνα Πεταλωτή είπε...

Όμορφες και χρηστικές. Τίποτα δεν πρέπει να πηγαίνει χαμένο (και το ύφασμα ταπετσαρίας είναι πολύ ανθεκτικό, αξίζει να γίνει τσάντα)

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Μπορεί να είναι η πρώτη σου απόπειρα, αλλά ότι πιάνεις εσύ παιδί μου στα χέρια σου του δίνεις και καταλαβαίνει !!!Πολύ ωραίες γίνανε οι τσάντες !! Καλό σου ξημέρωμα !!!

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!! Γιατί βρε, εγώ μια χαρά τις βλέπω, έκανες καλή δουλειά! Μπράβο!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Να μας πεις με τι ΔΕΝ μπορείς να καταπιαστείς!!!

Gina-Teta είπε...

Τίποτα δεν πάει χαμένο!!! Τα ...άχρηστα, χρήσιμα!

Κωνσταντίνα είπε...

Και στη μοδιστρική ταλέντο έχετε! Όμορφες και οι δύο. Η τζιν ειδικά, εύκολη ακόμα και για τσάντα παραλίας. Θα την αναζητήσω στο μπαζάρ. Την καλημέρα μου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS, φίλε μου αγαπημένε, ε!..καιρός ήταν, εγκατέλειψες το μπλοκοχωριό σου και σε κέρδισε το fb όπως πολλούς.Όμως γλυκέ μου εδώ..στα μπλοκ ..γεννήθηκες και πάντα εδώ θα γυρνάς!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ariadni St, δεν λένε ότι αρκεί η προσπάθεια;Καλημέρα όλη μέρα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Christina Andromeda, ανθεκτικές..μάλιστα, το φρόντισα ιδιαιτέρως αυτό γιατί θα είναι για ψώνια!Καλημέρα φίλη μου.

ikaxela είπε...

Είναι πολύ ωραίες μπράβο! Έχω κάποια κομμάτια υφάσματος που είναι μικρά. Μου τα είχα δώσει γιατί κάνουν για τσάντες και μαξιλάρια, εμένα όμως μου φαίνονται πιο κλασικά και δεν είναι του γούστου μου. Περιμένω τη διεύθυνσή σου στο mail μου για να στα στείλω αν τα θέλεις. Φιλιά!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ανώνυμος , πουλάκι μου..ξες ότι είμαι περίεργη και σίγουρα θα μπω να δω!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ο κόσμος της Ράνιας, για τσάντα πρωτάρα..για άλλα έχω ράψει, μη ξεχνάς τελείωσα τις καλόγριες, μέχρι και ..κομπινεζόν μας έβαζαν να ράψουμε!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hfaistiwnas, καλά που έχω κ εσένα και μου ανεβάζεις το ηθικό φίλε μου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Γιαγιά Αντιγόνη, φίλη μου καιρό έχουμε να τα πούμε θα σε πάρω τηλέφωνο.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Gina-Teta, μη τα συζητάς, μου έχει κολλήσει η μανία να φτιάχνω πράγματα από παλιά αντικείμενα και ότι μπορείς να φανταστείς, παλιατζής έχω γίνει!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Κωνσταντίνα μου πράγματι η τζιν έγινε όμορφη και γερή, να μου γράψεις αν την αγοράσει κανείς!

Nasta είπε...

Είναι αυτή η πρώτη φορά; Είναι υπεροχή η προσπάθεια! Μπράβο!!
Με το καλό για το μπαζάρ! Να έχει επιτυχία!
Αχτιδένια καλημέρα!!!

rik είπε...

Mια ομορφη καλημερα στην πολυταλαντη Αχτιδα μας....φανταστικες οι τσαντες εγραψες για μια αλλη μια φορα......φιλακια φθινοπωρινα απο την Κοζανη Σταυρουλα

Ανώνυμος είπε...

Αχτιδα μου για πρωτη φορα ειναι πολυ ωραιες.Ειπαμε οτι πιανουν τα χερακια σου ειναι ομορφο. Φιλια Βασω!!!

Hengeo είπε...

Μπράβο για την προσπάθεια!

Καλά να περνάς!

Ποδηλάτισσα είπε...

Νάμαι και εγώ, ήρθα για να φωνάξω μπράβο!!!!!!!! υπέροχες οι τσαντούλες σου!!!! Καλό μήνα φιλενάδα!!!!!!!

Rena είπε...

Εμένα πάντως μου άρεσαν πολύ!!!!!!!
Αν δεν το έλεγες κανείς δεν θα καταλάβαινε πως φτιάχνεις για πρώτη φορά τσάντα!!!!!!!!!!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!

- spoonstories- είπε...

Εγώ μια χαρά βλέπω την πρώτη προσπάθεια αχτιδούλα μου! Ποιος σου είπε το αντίθετο να τον μαλώσω?
Καλό βράδυ^^

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Nastenka, σε κάθε μπαζάρ έχω την ίδια αγωνία φίλη μου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ikaxela φίλη μου ευχαριστώ όμως έχω φίλη μοδίστρα και μου δίνει ένα σωρό γλυκιά μου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ rik, Σταυρούλα μου σήμερα συζητούσαμε με τον άνδρα μου για τ μπαζάρ στη Κοζάνη στις 1, Οκτωβρίου, θα κλείσω ξενοδοχείο γιατί λέω να μείνω μία μέρα.Μάλλον λοιπόν θα ιδωθούμε.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Βάσω μου ευχαριστώ.

@ Γιώργος - Hengeo, φίλε μου σ' ευχαριστώ πολύ.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ποδηλάτισσα, γύρισες φιληνάδα μου; επιτέλους...χαίρομαι που μαζευόμαστε πάλι!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ rena τέτοια μου λέτε και το παίρνω επάνω μου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ - spoonstories- είπαμε..μέχρι εδώ..προτιμώ τη ζωγραφική πάντως!

ασωτος γιος είπε...

χρυσοχέρα είναι η κυρια, λέει η μανα μου μόλις τις έδειξα το μπλογκ!
καλο φθινόπωρο με υγεια
ότι και να φτιάχνεις , με αγαπη πάντα , είναι πανέμορφο

ArtAtHome είπε...

Υπέροχες σας θαυμάζω πραγματικά καταπιάνεστε με όλα και τα καταφέρνετε τέλεια!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ασωτος γιος, φίλε μου αγαπημένε δώσε φιλάκια στη μανούλα σου από μία άλλη μανούλα πες της!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ArtAtHome, καλημέρα μικρή μου και σ' ευχαριστώ πολύ.

nikolitsa είπε...

Αχτίδα μου γειά σου.
Οι τσάντες σου τέλειες και δεν έχουν να ζηλέπσουν τίποτα από τις δικές μας.Είμαστε ίσες μεταξύ ίσων.Και μεις ερασιτέχνες είμαστε.Οτι κάνουμε,το κάνουμε γιάτην αγάπη μας γιά το Ιδρυμα.Αλλωστε εσύ λόγω και της δουλειά σου έχεις το καλλιτεχνικό καλίτερο από μας.
Φιλιά πολλά

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφες οι τσάντες
Φιλάκια ...

Merry Mary Stories είπε...

Μπραβο Αχτιδα , σκιζεις και στη ραπτικη , η τσαντα να παει με το καλο στη Πατρα , φιλακια!