Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Λίγο πριν από την Ανάσταση..


Φίλοι μου ακόμα μια φορά σας εύχομαι Καλή Ανάσταση γεμάτη Αγάπη και οικογένεια και το Άγιο Φως της να φωτίσει τις καρδιές σας.
Ο καιρός δεν με βοήθησε καθόλου, ξαναπήρα στο χέρι μου το μπαστουνάκι μου , τα χάπια μου, τα βοηθήματα μου ,μα όλα φίλοι μου χρειάζονται μία καλή αντιμετώπιση και πάνω απ' όλά..χαμόγελο..
Χθες μία επίσκεψη στο κτήμα να δώσω τα δώρα μου στους γείτονες και σαν αντάλλαγμα πήρα τη χαρά να κρατήσω στην αγκαλιά μου τα ενός μηνός κουταβάκια της γειτόνισσας μου .

 

Έπαιξα μαζί τους, κοίμισα το πιο τεμπέλικο στην αγκαλιά μου , καιρό είχα να παίξω κουτάβι.


Φωτογράφισα τη μαμά τους να τα θηλάζει!Τι τρυφερή στιγμή για όλα τα πλάσματα.


Συγχρόνως ήρθε και ο σκύλος του άλλου γείτονα μας μόλις..λίγων μηνών μα..από μέγεθος..όσο η μαμά των κουταβιών.Φανταστείτε τι θα γίνει όταν μεγαλώσει.


Η Κλώντη τα ..χρειάστηκε..μαύρη ζήλια και φόβο..για σιγουριά ανέβηκε στο τραπέζι!


Από το απόγευμα και μετά αν και με πόνους ανέλαβα τα εγγόνια μου γιατί η κόρη μου ..καιγόταν από δουλειά. Αγόρια..αγόρια..τι τραβάω!
Σήμερα εκκλησία το πρωί,απόγευμα δεν με βλέπω να παώ στον Επιτάφιο.. μου είναι αδύνατον. Τελευταίες προετοιμασίες για το Μ.Σάββατο τώρα και την Κυριακή θα πάω να ξεκουραστώ στους καλούς μου Ολίνα και Ηρακλή ..ναι...να ξεκουραστώωωωωωω!
Φίλοι μου σας εύχομαι να περάσετε μία Ευλογημένη μέρα με τη κατάνυξη της πραγματικής έννοιας της γιορτής αυτής. 
Συγχωρείστε οι φίλοι που δεν μπαίνω στα μπλοκ σας να απαντήσω ,που δεν αντεπάντησα  στα σχόλια σας,  που δεν έστειλα κάρτες, που δεν πήρα τηλέφωνα τελικά..μα που χθες πονάω τόσο πολύ που δεν έχω κέφια  ακόμη και γι' αυτά που με ευχαριστούν. 
Καλή Ανάσταση σε όλους σας από καρδιάς ευχές.
Αχτιδένια φιλάκια.

24 σχόλια:

Δέσποινα είπε...

Καλή Ανάσταση Γεωργία, να είσαι καλά, να περάσεις καλά με την οικογένειά σου!

Δημιουργία είπε...


Καλο Πάσχα και καλή Ανάσταση Γεωργια μου, σε σένα και στην οικογένεια σου.

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Χρόνια πολλά Αχτίδα, καλή Ανάσταση, να χαίρεσαι την οικογένειά σου και κουράγιο θα περάσει η κακοκαιρία και οι πόνοι !!! Καλά να περάσετε Φιλιά πολλά !!!!

Hengeo είπε...

Τέλειες οι φωτογραφίες Αχτίδα!

Εύχομαι περαστικά, καλό Πάσχα και να περάσεις τέλεια!

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΑΧΤΙΔΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΜΟΡΦΑ ΦΙΛΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

Maria Fe είπε...

ΚΑλη Ανασταση και καλη ξεκουραση! Την χρειαζεστε και πολυ μαλιστα..
Φιλια

Ριτα Τρικαλα είπε...

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ!

mahler76 είπε...

Kαλή Ανάσταση Αχτίδα μου με υγεία πάνω από όλα :)

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΆΣ, ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.

Christina(ArtDecorationCrafting) είπε...

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα γλυκιά Αχτίδα με υγεία! Να χαίρεσαι την οικογένεια σου!!

Rena Christodoulou είπε...

Καλή Ανάσταση Αχτίδα μου!
Με υγεία και χαρά να περάσετε μα τα αγαπημένα σας πρόσωπα!!!!
Φιλάκια πολλά!!!

nikiad.blogspot.gr είπε...

Σκέτη γλύκα τα κουταβάκια !!!!!
Καλή Ανάσταση Αχτίδα μου , με υγεία!!!!!

Teteel είπε...

Καλή Ανάσταση.
Να περάσουν οι πόνοι γρήγορα.

Ariadni St. είπε...

Τι όμορφα που είναι όταν είσαι με ζωάκια στην παρέα. Να σας ζησουν τα μωράκια. Ο κούταβος θεριό χιχιχιχιχιχ. Αγαπώ Κλώντυ!!!!!!
Όντως ο καιρός δεν βοηθά και γω πονοκεφάλιασα σημερα, όλη μερα έβρεχε. Περαστικά :)
Καλό Πάσχα
φιλιά :)

Georgia lucky button είπε...

Καλό Πάσχα με υγεία!
Πολλά φιλιά :-)

Ανώνυμος είπε...

Kαλη Ανασταση γλυκια μου''
ΜΙΝΑ

akrat είπε...


Καλή Ανάσταση

εύχομαι να είναι λιγότερος σταδιακά ο πόνος και να πιστέψεις στο όνειρο κια να μην σε καταβάλλει τίποτα


με εκτίμηση


Καλή Ανάσταση

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

....(¯`°v°´¯)
…....(_.^._)...(¯`°v°´¯)
....(¯`°v°´¯) ....(_.^._)
......(_.^._)
______§§____________§§
_____§__§__________§__§
___§§____§_________§___§
__§___§___§_______§____§
_§____§____§_____§____§
_§___§_§____§___§____§
_§§§§___§___§§§§§___§
_________§_________§___§§_§§
________§___§§_§§___§_§§§a§§§
_______§_____________§_§h§§§
_______§______§______§__§§§
_______§____§___§____§___§
________§____§§§____§___§
_______§§§§§_____§§§§§_§
_§§§__§_____§§§§§_____§__§§§
§_§_§§____§_______§__§_§§_§_§
§____§_____§_____§__§__§____§
_§____§____§_____§_§__§____§
__§____§§§§_______§§§§____§
___§____§___________§____§
____§____§§§_____§§§____§
_____§§§§___§§§§§___§§§§


ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

Φανή είπε...

Καλή Ανάσταση με υγεία! Καλή διάθεση και όλα προχωρούν! Η φωτό της Κλώντυ τι τέλεια! Έχει πάρει πόζα 100 καρδιναλίων που έλεγε και η γιαγιά μου! Φιλιά!

paloma είπε...

Καλή Ανάσταση σε σένα και την οικογένειά σου, Γεωργία μου!
Σου εύχομαι καλή ξεκούραση! Περαστικά!
Φιλάκια!

Marie-Anne είπε...

Καλή Ανάσταση!!!!
Να περάσετε ένα υπέροχο κι ευλογημένο Πάσχα με τους αγαπημένους σας!!!!

Σεβάχ ο Θαλασσινός είπε...

καλή Ανάσταση, αχτίδα μου!!

airis είπε...

Καλή Ανάσταση αχτίδα μου και καλά να περάσεις με όσους αγαπάς! :)))
Φιλάκια πολλά!

Magia da Inês είπε...

✿⊱°•
Que você recupere a saúde logo!

F░E░L░I░Z

P░Á░S░C░O░A !!!
¸.•°✿✿º°。