Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

έχω τα νεύρα μου με τα τηλεφωνήματα!


Έφθασε και πέρασε κιόλας η Τετάρτη..μέση εβδομάδος...
Στο κτήμα με τον άνδρα μου..στο σπίτι για δουλειές..με παραγγελίες στο εργαστήρι..με εγγόνι για φύλαξη..με μαθήματα στις μικρές μου μαθήτριες.. Ουφ! κουράστηκα!!!!
 Βράδιασε και ακόμη ...ταΐζω το μικρό..πλένω πιάτα..φτιάχνω τις λαμπάδες μου..το σπίτι πάλι άνω κάτω Θεούλη μου..
-Γιαγιά μακαρόνια...
-Κορίτσι μου καφέ...
-Κα Μανασή μου ζωγραφίσατε το ξύλινο  που σας ζήτησα;
Σήμερα το κινητό μου χτυπούσε ακατάπαυστα ..φίλες, πελάτισσες που δεν με ξεχνούν..κόρες που θέλουν κάτι να τους κάνω.. 
Α! το κυριότερο..έχω και τη τράπεζα Πειραιώς..τι μπελά έχω βρει μαζί της!
Το τηλέφωνο από το λάθος παραπλήσιο αριθμό της Τράπεζας με έχει ταράξει...Και ακούστε και το άλλο: Με παίρνουν τηλέφωνο εκείνοι που τους πήρε λέει η τράπεζα και δεν τους βρήκε και ξαναπαίρνουν εκείνοι να ρωτήσουν τι τους ήθελε η τράπεζα και παίρνουν οι αφιλότιμοι λάθος το νούμερο!!! Όχι φίλε μου..ένα μηδενικό στο τέλος..όχι δύο!
-Όχι κύριε..δεν δίνω εγώ δάνεια...Όχι δεν ξέρω καμία κα Μαρία ..Όχι δεν δίνω πληροφορίες για τόκους!!!
-Όχι κύριε, μη κάνετε παράπονα για το τόνο της φωνής μου..δεν είμαι η τράπεζα να πάρει η ευχή! Εκτροπή έχω..είμαι στα ..χωράφια!
Το περίεργο είναι ότι δεν με έχει πάρει λάθος ούτε μία γυναίκα..όλο άνδρες είναι..να υποπτευτώ ότι δεν έχουν το μυαλό τους στα νούμερα που παίρνουν;

Πότε θα φύγω για Ναύπακτο ; ρωτάω εγώ!..

Πήγα στο κτήμα για επιθεώρηση εργασιών του άνδρα μου , να μου δείξει ότι επιτέλους έκανε καρπό τη ροδακινιά του! Μόνο τούρτα που δεν έκοψε αλλά καταλαβαίνω τη χαρά του.!


-Τράβα το φωτογραφία  ,μου ζήτησε, να τους τα δείξεις..βγάλε και τα λουλούδια..άνθισε η κερασιά μου..και οι ροδακινιές...





Το ..αγροτόσκυλο αναρωτιέται τι κοιτάμε και πανηγυρίζουμε!



Αμάν!..του ξέφυγε ένα χορταράκι!!!!!


Δεν σας είπα και το τελευταίο ανέκδοτο! Κάποιος γείτονας του είπε ότι οι χήνες δεν αφήνουν χορταράκι για χορταράκι!!!  Μαντέψτε τι παράγγειλε από το χωριό.. ένα ζευγάρι χήνες.. μάλιστα..χήνες! 
-Θα μας κάνουν και χηνάκια κορίτσι μου!
Δεν σας λέω πόσο του τις πούλησαν μην έχουμε κανένα εγκεφαλικό στα καλά καθούμενα στο μπλοκοχωριό μας.Εγώ ίσα που το πρόλαβα..
Τώρα ή θα φάνε το χόρτο, ή θα φάνε τη Κλώντη..ή θα τις φάμε εμείς στο φούρνο σύντομα αν τις πιάσουμε δηλαδή μέσα στα 4 στρέμματα !
Με έβγαλε στα κρυφά και φωτογραφία να κάθομαι στο κιόσκι ο ατιμούλης..δεν έχω και ίντερνετ εκεί να σας λέω τα νέα...


Έπιασε κρύο, άρχισε βροχή και έτσι γυρίσαμε νωρίς, πήραμε το μικρό από το σχολείο και..σπίτι...
-Γιαγιά μακαρόνια..
- Κορίτσι μου καφέ..
-Γαβ! γαβ!..εγώ κροκέτες;
Για όποιον είναι μαζοχιστής του έχω βάλει τη συνέχεια από το βιβλίο μου στο ΤΟΛΜΩ γιατί μου κάνατε παραπονάκια ότι βαριέμαι !
Ε! βιάζεστε να φύγετε..δείτε και τις λαμπαδίτσες μου!



Όλοι κοιμούνται..ο άνδρας μου..ο εγγονός μου..η Κλώντη..
Τώρα μπορείτε να πάτε στα..μπλοκόσπιτα σας.. πάω για ύπνο..Αύριο είναι μία νέα μέρα και έχω επισκέψεις από φίλη το πρωί και πελάτες το απόγευμα..
Εγώ τώρα πότε θα πάω στη..Ναύπακτο επιτέλους! Μάθατε κάτι για το καιρό εκείνες τις μέρες;
Αχτιδένια φιλάκια!

40 σχόλια:

ANNA FLO είπε...

Πω πω πω απορώ πώς τα προλαβαίνεις όλα!!!!!!!!!!!Εγώ πάντως κουράστηκα με όλα αυτά που περιγράφεις........αλλά δεν πάω για ύπνο ακόμη.......Είναι η δική μου ώρα αυτή...χαχα ηρεμία από όλα!!!!!!!!
Ωραία τα μπουμπούκια σας.......καταλαβαίνω τη χαρά του άντρα σου..........και είναι δικοί του κόποι..........Ο σκυλάκος απίθανος!!!!!!
Όνειρα γλυκά Αχτίδα μου

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Αχτίδα, είσαι ένα περιβόλι γλυκιά μου με τις περιγραφές σου !!! Οι χήνες πάντως λέγεται ότι είναι και πολύ καλοί φύλακες για το σπίτι, θα μας ενημερώσεις τώρα που έχεις . Και αυτές οι λαμπάδες είναι πολύ ωραίες !! Καλή δύναμη για τη συνέχεια !!! Σε φιλώ !!

Maria Fe είπε...

πως τα προλαβαινεις ολα αυτα ακομα δεν καταλαβα... Αυτο που ξερω ειναι οτι ειστε ενας γλυκυτατος ανθρωπος.
Ευχομαι να στε παντα τοσο ορεξατη και δημιουργικη.
Φιλακια

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!
Ναι αλλά οι χήνες δεν θα φάνε και τα φυτά που θα βάλατε; Μετά θα τις έχετε μαντρωμένες; χαχαχα
Ε κάτσε και μια μέρα να ξεκουραστείς! Όλο σούρτα φέρτα μου είστε εκεί κάτω!!!

Ανώνυμος είπε...

καλημερα'''''
τα δεντρα σας ειναι μικρα οι χηνες θα φανε τα φυλλα και τους καρπους΄΄
ΜΙΝΑ

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ANNA Flo, καλημέρα φίλη μου, νυχτερινός τύπος μου φαίνεσαι!Εγώ ξύπνια από τις 7 έχω τον εγγονό μου και δεν κοιμήθηκα καλά όμως κάθε νέα μέρα είναι μία ομορφιά!Οπότεεεεε...ΚΑΛΗΜΕΡΑ όλη μέρα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ο κόσμος της Ράνιας, δεν έχω κάτι με τα πουλάκια όμως εδώ μία φίλη γράφει ότι θα του τρώει και τα δένδρα!!!Χαμός θα γίνει!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Maria Fe, γλυκιά μου καλημέρα..καλή θέληση να υπάρχει και..χαμόγελο και όλα προλαβαίνονται..ε! και λίγη γκρίνια το βράδυ όμως το πρωί..όλα θα πάνε καλά!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hfaistiwnas, εγώ το είπα..τις βλέπω ψητές στο φούρνο και όχι τίποτε άλλο..δεν μπορεί και να σκοτώσει πουλί ο άνδρας μου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΜΙΝΑ, χαμός θα γίνει, εγώ νόμιζα ότι θα είναι μικρά..πουλάκια εδώ πλήρωσε 40 ευρώ τη χήνα!!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα.
Με νεα προσπάθεια και ενα ακόμα καλύτερο site το αγαπημένο σας ραδιόφωνο που παίζει non stop μουσικές.Ελατε στην παρέα μας
http://www.radiopoint.gr/

konstantina handy mama crafts είπε...

Πω πω μπελά που βρήκες με αυτό το τηλέφωνο!! Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που παίρνουν τηλέφωνα στις τράπεζες;
Όσο για τις χήνες σου λέω και εγώ ότι είναι σούπερ φύλακες...έχει ένας φίλος μας στον τεράστιο κήπο του σπιτιού του και δεν πλησιάζει κανείς! Οι λαμπάδες σου είναι υπέροχες!
καλή υπομονή και καλή συνέχεια σε ότι κάνεις...αλλά να βρίσκεις και λίγο χρόνο για ξεκούραση!!
Φιλιά και καλή μέρα να έχεις!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

αχτιδουλα μου καλημερα!
μα πως τα προλαβαινεις ολα θα θελα να ξερα!
ευγε καρδια μου!
να περνας ομορφα ευχομαι και επιτελους να σε αφησουν ησυχη απο τα τηλεφωνα των τραπεζων. ελεος δηλαδη.
οι λαμπαδες υπεροχες!
παω να διαβασω το τολμω!
φιλακια πολλα αγαπη μου!

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΑΧΤΙΔΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑΚΙΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑ .....ΤΟΥ ΑΓΡΟΤΗ.ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΛΑΜΠΑΔΕΣ...ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ Η ΝΟΝΑ ΜΟΥ? ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΝΑΥΠΑΚΤΟ ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ.ΦΙΛΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

love2love είπε...

αφου τα προλαβαινεις ολα καλα εισαι

Rena είπε...

Ενα είναι σίγουρο,δεν πλήττεις ποτέ,χαχα!!!!!!!!
Κοντά είναι η Ναύπακτος,άντε
θα το ευχαριστηθείς εκεί,τυχερούλα!!!!!!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!

enaoum είπε...

ειναι προτιμοτερη αυτη η γλυκια ταλαιπωρια απο την αχαρη αργια και τεμπελια γιαυτο μην παραπονειστε.η απραξια ειναι πολυ κακη κατασταση .

Hengeo είπε...

Βρε κακός μπελάς με τα τηλέφωνα!

Πολύ μου άρεσες στη φωτογραφία με το laptop χαχα!

Καλό βράδυ!

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

πολυ πολυ γελιο θα σας φανε , θα φανε την Κλωντη θα τις φατε εσεις καλε πρτε δυο λουρακια στα αγορια να τις πηγαινου βολτα στο κτημα θυμασαι τις χηνες στις αριστογατες , το ροδακινακι ονειρο οσο για την πεταλουδολαμπαδε εσκισες παλι λατρεμενη μου !!!!

Unknown είπε...

Αχτίδα ..αντί δάνεια μήπως χαρίσεις
λεφτά ??? χαχαχα
φιλιά

Unknown είπε...

@axtida,μανουλα μου τι ομορφα τα λουλουδακια απο τα δεντρα..φανταζομαι καμαρι ο νταντουλης!!1εδω ολα καλα!!μου λειπετε...θα τα πουμε το πασχα

Καλλιτεχνί-Ζω είπε...

Πολύ όμορφες οι λαμπάδες!!! Τέλειος ο συνδυασμός λινάτσας και δαντέλας!!! Καλά να περάσεις στη Ναύπακτο!!!Περιμένουμε ανταπόκριση.

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Να τα κανεις όλα οσαο μπορείς Γιωργία μου αλλά να προσέχεις και λόγο εσένα.. για να σε εχουν να σε χαιρονται για πολλα πολλα χρονια.. ο Δημήτρης σου .. να ξέρεις ότι καθε φυλαρακι που βγαίνει είναι για εκείνον η ανατμυβή των κόπων του.. εσύ ξεκίνησες κι όλας για τα πασχαλινα σου.. μπραβο κορίτσι μου και καλό κουραγιο .. φιλακιαααααα απο την Κρήτη στην μάνα Σαλονίκη...

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΕΙΔΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΖΗΛΕΥΟΥΝ ΚΑΘΕ ΝΕΑ ΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΚΡΙΣΗΣ ΘΑ ΣΑΣ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΠΟΛΥ.ΤΟ ΝΕΟ SITE TOY RADIOPOINT ΤΟ ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΕ ΧΑΚΕΡ.ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΑ BLOGS KAI SITE ΣΑΣ.ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΑΚΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΔΩ :
http://www.e-radio.gr/player/player.asp?sid=62

Achilleas είπε...

Έχω ένα πράγμα να ασχοληθώ και κουράζομαι μόνο που το σκέπτομαι.
Μπράβο και πάλι μπράβο για όλα αυτά που κάνεις.
Καλή σου ημέρα

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ http://www.radiopoint.gr/, φίλε μου έχω μπει στο σάιτι σου μα χθες δεν μου άνοιγε μου έγραφε τεχνική βλάβη.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Alexandros A, φίλε μου έχω μπει πολλές φορές σε όσα γράφεις μα δεν μπορώ να γράψω σχόλιο γιατί μου ζητάει εγγραφή στη google.Το ίδιο ου κάνει και σε πολλές άλλες που έχουν το μπλοκ τους σαν κι εσένα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ konstantina μου τελικά μας είπαν ότι θα μας φάνε το φύλλωμα στα δενδράκια και του είπα να ακυρώσει την αγορά..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ love2love, φιλάκια μικρή!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ rena μου εγώ και η ..Κλώντη πετάμε τη σκούφια μας για ταξιδάκια!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Καλλιτεχνί-Ζω ευχαριστώ γλυκιά μου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΒΑΣΙΛΙΚΗ μου τι να την κάνεις τέτοια μεγάλη νονά; πάντως αν ες λαμπάδα να σου στείλω πουλάκι μου σαν..νουνά!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ enaoum πίστεψε με αυτό με τα τηλέφωνα είναι πολύ ενοχλητικό.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hengeo, το πήρα πρώτη φορά μαζί μου για να δοκιμάσω!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ marilise, καλά..το καλοκαίρι θα πέσει πολύ γέλιο!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ nieneke nia, πες που τα χαρίζουν να μπω στη σειρά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Αθηνα Ανταβαλη, κοριτσάκι μου σε περιμένω.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Σμαραγδένια Ρούλα , φίλη μου μπορεί να αστειεύομαι όμως χαίρομαι αφάνταστα που είναι ευτυχισμένος με ότι ασχολείται.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ανώνυμος, φίλε μου κάποιος κάποια μέρα μ ου έβαλε ένα σάιτ όπου ακούω ΟΛΟΥΣ τους σταθμούς όποτε θέλω να ακούσω μου μουσική δεν ξέρω αν μιλάμε για τον ίδιο, τον έχω στα αγαπημένα μου και τον ακούω όταν θέλω.

xccc είπε...

Are you currently eager to get global popularity quickly? Social media site Twitter will be the ideal track for you. Next, you require to find fast twitter followers to become well-known to the world. here to buy twitter followers