Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Μόνη στο σπίτι;...


Με χαμόγελο και όρεξη για να φτιάξω ένα σωρό πράγματα μου μπήκε η εβδομάδα φίλοι μου. Άφησα παραπονεμένο τον άνδρα μου να φύγει μόνος του στο κτήμα κι εγώ..εγώ χώθηκα παντού..σε ότι έβλεπα μπροστά μου να φτιάξω.
Σας φαίνεται ίσως παράξενο μα μέσα μου υπάρχει πάντα μία ..φλόγα για δημιουργία και δουλειά που δεν με αφήνει να καθίσω στην ησυχία μου. 
Μη γελάσετε..να σας βάλω στη σειρά με τι ασχολήθηκα σήμερα στο πρωινό της ελευθερίας μου. Βέβαια τα σχετικά που κάνει μια νοικοκυρά το πρωί και μετά..ποδιά δουλειάς για χρώματα  και...Ζωγράφισα.. έπλασα κεραμικές φιγούρες, τις έψησα, τις έβαψα, τις βερνίκωσα!..Όχι..δεν σας τα δείχνω, όλα είναι μέρος από άλλες κατασκευές που ετοιμάζω.
Μετά έπιασα το πλέξιμο..α! δεν σας το είπα.με ζαλίσατε με τα όμορφα πλεκτά σας καταζήλεψα και είπα να φτιάξω για αρχή με τσιγκελάκι ένα χαλάκι και μετά να πάω για γιλεκάκι για τα δύο μικρά εγγόνια μου! ( όνειρα που έχω!). Να πάρει η ευχή ξέχασα πως γίνεται το λάστιχο!
Αν με έβλεπε σκέφτηκα ο άνδρας μου τι θα μου έσουρνε!! Κάθε πρωί που σηκώνομαι για να "λειτουργήσουν" τα δάκτυλα μου πρέπει να τα βάλω κάτω από ζεστό νερό για ώρα ..να πάρω το χάπι μου για το θυρεοειδή, μετά για τη Πάρκινσον, μετά για το σπασμό στο νεύρο του προσώπου μου και τότε..είμαι στα χάι μου για να πω σε όλους καλημέρα!
Έπειτα λοιπόν ασχολήθηκα με ένα στεφάνι που ετοιμάζω που είμαι σε σκέψη να το κάνω βάση για κεριά και το χαίρομαι σαν παιδί γιατί γίνεται υπέροχο. Όχι να σκάτε..δεν θα σας το δείξω ακόμη..θα πρέπει να πάω να αγοράσω κεριά.. θα  πρέπει να πάω στην αγορά...Προς το παρόν έχω γεμίσει το δωμάτιο εργαστήρι μου με..κουκουνάρες και βελανίδια και ..αράχνες από αυτά!
Μετά για να ξεκουραστώ σερφάρισα λίγο στα μπλοκόσπιτα σας...έπαιξα και τη Φάρμα μου..Ε! να μου ξέφευγε η κουζίνα;
Μόνη.. μόνη... μόνη..θα φάω σαλάτα με μαρουλάκι, ρόκα και κοτοπουλάκι βραστό..μούρλια, μαγείρεψα όμως και φαγητό για το Δημήτρη μου!
 Όμως το μάτι μου έπεσε επάνω σε βιολογικά λεμόνια που έφερε ο άνδρας μου ..τα είδα..μου μίλησαν..τα έκοψα κομματάκια και ...


Τρεις βράσεις γερές να φύγει η σπιρτάδα και η πικρίλα..


Ήρθε μία παλιά πελάτισσα να με δει και έφυγε με πίνακα και ..ταπεράκι!
Έτσι σταμάτησε και η φόρα που είχα για δημιουργία γιατί..ερχότανε ο ένας μετά τον άλλο..στο τέλος ήρθε και η Αθηνά η ψυχοκόρη μου που με βοήθησε κι όλας ,πήγε και βόλτα τη Κλωντίτσα μου. 
Για φινάλε ..ήρθε και κόρη μου η Ειρηνούλα μου να με δει από τη δουλεία της το γλυκό μου.
Νυχτώνει εύκολα δυστυχώς..και μόλις φύγανε όλοι και είπα να συνεχίσω..ήρθε το καμάρι μου (το στεφάνι μου καλέ!) με καλούδια από το κτήμα !
Τέρμα..η ξεκούραση..όμως..αύριο ξημερώνει μία καινούργια μέρα φίλοι μου και έχω να κάνω τη συνέχεια.
Λέτε από το You Tube να ξαναθυμηθώ το λάστιχο στο πλέξιμο;
Αχτιδένια φιλάκια σε όλους..

20 σχόλια:

κυκλάμινο είπε...

Αχτιδάκι αχτιδάκι έτσι πάντα με ζωντάνια να είσαι Φιλάκια!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Και τι δεν έκανες;
Να είσαι καλά και να φτιάχνεις όμορφα πράγματα.
Φιλάκια ...

Ριτα Τρικαλα είπε...

Αχτιδα μου παντα γερη παντα δυνατη να φτιαχνεις ναπροσφερεις αυτο σου ευχομαι καλο σου βραδυ.Φιλια

Unknown είπε...

μοσχομύριζε σε όλο την μπλογκογειτονια
λεμονί μμμμμμμ

Χρυσούλα είπε...

Αχ! βρε Αχτίδα με πόσα καταπιάνεσε...στ`αλήθεια μου δίνεις δύναμη...Να είσαι καλά!
Το λάστιχο πάντως γίνεται...πλέκοντας τη μιά θηλιά καλή και τη μιά θηλιά ανάποδη....ή δύο καλή και δύο ανάποδη....Καλή ευκολία σου εύχομαι!

Άννα είπε...

Το πες και το εκανες!!! Επιασες το πλεξιμο!!! Τον Νοεμβριο που θα κανουμε τη συναντηση μας οι πλεκτριες απο το raverly της Θεσσαλονικης (στο μπιστρό της κορης σου , που το καναμε στεκι!) θα σε εχουμε επιτιμη καλεσμένη!!!
Στο μεταξυ you tube , καλη μου Αχτίδα!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Αχ!!! βρε Αχτίδα μου .. αν ειχε αλλες τόσες ωρες η μερα ακομα θα πάλευες..χι.χι.αντως την αγιοποιησες την μερα σου στο έπακρο...χι.χι. λεμονι γλυκο ε;;...εγώ εκεί σταθυκα .. γλυκατζου ματια μου τι ν ακνω; οι αδυναμίες δεν κρύβονται..!!μακαρι να εχεια παντα κουργιο και κεφι.. και όλα θα πανε καλά..αργησα να περασω μεταφερθήκαμε στο Ηράκλειο πια για να ξεχειμωνιασουμε...φιλακια πολλα και παντα δυνατή ..να εισαι φιλη μου..!!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Μπράβο βρε Αχτίδα !! Είσαι γεμάτη ενέργεια !!! Δείξε μας όμως και τίποτα, τι μας κρατάς σε αγωνία ???
Καλοφάγωτο το γλυκό σου και καλή αρχή και συνέχεια με το πλέξιμο !!!

Hfaistiwnas είπε...

Γλυκό το έκανες το λεμονάκι; Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ είναι η αλήθεια λεμόνι γλυκό! Αυτό που νυχτώνει νωρίς.. πόσο μου τη σπάει.. και αλλάζει και η ώρα την Κυριακή!!!

nasia είπε...

Αυτό θα πει ενέργεια!!! Να είσαι πάντα έτσι και να μας δίνεις δύναμη και ιδέες. Ειδικά για το γλυκό λεμόνι.....

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ, ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΡΑ ΜΕ ..ΖΕΣΤΗ ΣΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΜΑ ΜΕ ΥΓΡΑΣΙΑ ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.

Κική Κωνσταντίνου είπε...

καλημερα αχτιδουλα μου γλυκια!

Ελένη Φλογερά είπε...

Κάθε φορά που μπαίνω στο σπιτικό σου χαίρομαι την ζωντάνια σου.
Να είσαι καλά.
Φιλάκια!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

αχτίδα.. ολα ωραία..να πω ένα χρόνια πολλά...για τον σύζυγό! να τον χαίρεσαι!!! (και σε βρίσκω χρυσοχέρα! )...

Penelope είπε...

Να είσαι πάντα σε τέτοια όμορφη και δημιουργική διάθεση Αχτίδα μου. Και ποτέ να μην το βάζεις κάτω!!
Χαιρετισμούς ιδιαίτερους στον κύριο Δημήτρη, και προκαταβολικά Χρόνια Πολλά για την γιορτή του.

Pepi είπε...

Πάντα τόσο δημιουργική και δραστήρια να'σαι, Αχτίδα μου!

Σοφία Τσιμάρη είπε...

χαχαχαχα.............σιγα μην ησυχασεις εσυ........να χαλαρωσεις μπορει......... να εισαι αεργη ποτεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε..........
φιλακια

Γιούλα Δημιουργίες χαράς είπε...

Δεν ησυχάζεις με τίποτα εσύ.Πάντα θα κάνεις αυτό που θέλεις. Και θα το κάνεις καλά. Λάστιχο αν θέλεις θα σου δείξω εγώ. Καληνύχτα και αύριο θα είναι ακόμα μια μέρα γεμάτη από γέλιο χαρές και υγεία. Φιλάκια.

Kitchen Stories είπε...

Πόσο δημιουργική είναι η ημέρα σου Αχτίδα μου!
Μας έβαλες τα γυαλιά...πολλών από μας!
Ζηλεύω το δυναμισμό και τη διάθεσή σου.
Φαντάζομαι κάπου υπάρχει η κινητήριος δύναμη που ωθεί όλα αυτά!

Να είσαι καλά, να δημιουργείς, να εμπνέεις!
Z.

follow me ... σκέψεις, απόψεις είπε...

Μα τι όμορφα που μας ταξιδεύεις με τα αυθόρμητα κείμενα σου αχτίδα μου γλυκιά! Άσε που ζηλεύουμε κιόλα! Να είσαι καλά και πάντα δημιουργικά να κυλούν οι στιγμές σου! Φιλιά πολλά:)