Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

Η επιγραφή έγινε επιτέλους....


Εξαφανισμένη από τον υπολογιστή χθες λόγω...ταμπέλας!!
Αν το νομίζετε απλό είστε γελασμένοι γιατί και η πιο απλή επιγραφή όπως ΑΥΤΗ έχει στο ξύλο μία επεξεργασία χρονοβόρα για να δέχεται εξωτερικές συνθήκες .
Την τελείωσα λοιπόν , την έκανα όπως ΑΚΡΙΒΩΣ μου τη ζήτησαν απλή με το σήμα της επιχείρησης σε λαδί κρεμ και χρυσό αδιόρατο σχεδόν στο χρώμα του φόντου και ίσως σήμερα μπει στη θέση της.



Δίπλα βλέπετε τη..κατάσταση του ξύλου πριν "πέσει" στα χέρια μου! Κάτω είναι η ταπετσαρία του μαγαζιού που δένει με τα χρώματα. Εγώ προσωπικά ήθελα να ζωγραφίσω στο κενό χώρο ολόγυρα τα σχέδια της όμως..όμως..κάνω ότι μου ζήτησαν τα παιδιά μου..



Στην οροφή μία χειροποίητη διακόσμηση που με λύπη λέω δεν μπόρεσα να κάνω εγώ γιατί δεν μπορώ πλέον να ανέβω σε σκάλα και κυρίως λόγω της Πάρκινσον δεν έχω ισορροπία.


Είναι ένα όμορφο ήρεμο περιβάλλον με φινέτσα και χρώματα τόσο διακριτικά. νομίζω ένα μικρό στολίδι στη περιοχή όπως λένε όλοι όσοι εκεί γύρω το βλέπουν. Το αστείο είναι ότι κάθε μέρα έρχονται περαστικοί και ρωτούν αν μπορούν να καθίσουν για γλυκό και καφέ!!!
Σήμερα θα ζωγραφίσω τις γυάλες που θα βάζει λέει μέσα τα μπισκοτάκια και τις καραμέλες!!! Αυτό θα πει να έχεις "πριβέ" μαμά ζωγράφο.. Όταν τα φτιάξω θα σας τα δείξω φίλοι μου .Το μπιστρό της έχει δυνατότητα 30 ατόμων και όταν ο καιρός θα είναι καλός θα έχει και εξωτερικά τραπέζια οπότε η άδεια της πάει στα 50 άτομα...Θεός και η ψυχή της..εγώ είμαι πλασμένη για ..εργαστήρια.
Αχτιδένια φιλάκια φίλοι μου, ελπίζω να καταλαβαίνετε την σχετική αγωνία της οικογένειας για τη προσπάθεια αυτή των παιδιών μου και λέω παιδιών γιατί και ο γαμπρός μου παιδί μου είναι.

37 σχόλια:

myStickland είπε...

Υπέροχη η ταμπέλα!!! Μπράβο αχτιδούλα!!!!
Καλές δουλειές εύχομαι και μακάρι το υπέροχο αυτο μαγαζί να γίνει ξακουστό!!!
Φιλάκια πολλά:)

irini είπε...

καλες δουλειες να εχουν τα παιδια .η ταμπελα ειναι τελεια !!

Xris Kat είπε...

Πολύ όμορφη η ταμπέλα Αχτίδα. Και η οροφή έργο τέχνης...
Εύχομαι ολόψυχα καλές δουλειές στα παιδιά σου.

κυκλάμινο είπε...

Καταπληκτική έγινε η πινακίδα, η ταπετσαρία είναι πολύ ωραία επίσης. Εύχομαι η κόρη σου να έχει καλές δουλειές. Θα μας βάλεις και φωτογραφίες πολλές-πολλές του μαγαζιού όταν ετοιμαστεί. Φιλάκια πολλά

Marina είπε...

Με το καλό!!!
Καλές δουλειές!!!
Εύχομαι να γίνει στέκι και να είναι πάντα γεμάτο!!!
Γειά στα χεράκια σου!!!

Maria Villioti είπε...

Είναι πολύ όμορφη η ταμπέλα Αχτίδα μου. Καλές δουλειές να ευχηθώ στα παιδιά και μια γλυκιά καλημέρα σε σένα.

maria είπε...

Καλές δουλειές να έχουν τα παιδιά Αχτίδα μου. Με τόσο ωραίο περιβάλον σίγουρα θα γίνει στέκι στη πόλη μας.
φιλιά

ΕΥΔΟΚΙΑ είπε...

Καλημέρα Αχτίδα μου.
Όλα μα όλα από την δική σου απλή και διακριτική αλλά τόσο όμορφα δουλεμένη, την χειροποίητη διακόσμηση στην οροφή όσο και την αρχοντική ταπετσαρία προμηνύουν ότι θα έίναι ένας πολύ ζεστός οικείος χώρος και σίγουρα θα είναι πάντα γεμάτος.
Με το καλό να ανοίξει το μαγαζί τους και να έχουν πολλές δουλειές.
Καλή σου ημέρα

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ, ΣΥΓΧΩΡΉΣΤΕ ΜΕ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΟΜΑΔΙΚΆ ΜΑ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΙΡΟ ΤΡΕΧΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΘΑΝΩ..ΘΑ ΣΑΣ ΒΑΛΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΛΙΣ ΑΡΧΙΣΕΙ.

Σοφία είπε...

Απλή και λιτή, όμορφη !
Καλές δουλειές στα παιδιά σου,
Αχτιδάκι !

Hfaistiwnas είπε...

Καλλιγραφία με τα όλα της! Να μας πεις διεύθυνση όταν φτιαχτεί να το κάνουμε διαφήμιση!!!
Καλημέρα!

Ποδηλάτισσα είπε...

Με Γαλλική φινέτσα φτιαγμένη η "Ταμπέλα" του Μαγαζιού... μα και το εσωτερικό του απ' όσο καταλαβαίνουμε από την ταπετσαρία και τα γύψινα!!!! Να έχουν καλές δουλειές τα παιδιά σου - αν και το θεωρώ δεδομένο με τέτοια γλυκά που φτιάχνουν - και εσύ να είσαι πάντα γερή να τα καμαρώνεις!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

Ριτα Τρικαλα είπε...

Πανεμορφη η ταμπελα και οντως φινετσατη,να ευωδοθουν τα ονειρα και οι κοποι των παιδιων.ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

Unknown είπε...

Καλημέρα!! Αλήθεια που είναι το μαγαζι, να το εχουμε στα υποψιν μας??

foufoula89 είπε...

ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!ΟΤΑΝ ΕΡΘΩ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΦΤ....Η ΤΑΜΠΕΛΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ (ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΘΕΛΕ ΚΑΤΙ ΣΤΙΣ ΑΚΡΕΣ κατι απο αχτιδα!!!!!!)η ταπετσαρια φοβερη!!!!!!!!ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΝΕ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΣΟΥ!!!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Αχτίδα μου μια ευχή να πάνε καλά τα παιδιά!
Για την προσπάθεια σου τι να πω;
Σε ξέρουμε ΚΑΛΗ μας!!!!

Ανώνυμος είπε...

καλημερα αχτιδα!!!καλες δουλειες ευχομαι!!!η ταμπελα πολυ ομορφη οπως και τα αλλα!!!φιλια βικη

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Όσες ευχές απλόχερα
οι άλλοι θα σας πούνε
Εγώ απλά σας εύχομαι
αληθινές να βγούνε...

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΑ, ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ.ΕΧΩ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΠΑΩ ΓΙΑ..ΜΠΕΙΜΠΙ ΣΙΤΙΓΚ!!

Rena Christodoulou είπε...

ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΑΧΤΙΔΑ ΜΟΥ!!!!
ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΕΚΙ ΜΑΣ!!
ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

OLINA M είπε...

Απλή και φινετσάτη, όπως ταιριάζει στην Ιωάννα. Εξάλλου το μαγαζί είναι τόσο όμορφο και στυλάτο, που δεν θα του άρμοζε τίποτα χτυπητό.
Φιλάκια πολλά - πολλά!

loulou είπε...

Tελεια η ταμπελα! Σε προδιαθετη για κατι ποιοτικο και χαρουμενο! Γεια στα χερια σου Αχτιδα μας!

nikol είπε...

Καλορίζικη η ταμπέλα και το μαγαζί της Κόρης σου Αχτίδα μου . Να είναι καλά και με την δική σου θετική σκέψη όλα θα πάνε καλά . Φιλάκια

cook είπε...

πανέμορφο αχτιδούλα μου!καλά να πάνε όλα για την κορούλα!

marilia είπε...

Πανέμορφη η ταμπέλα! Καλές και γλυκές δουλειές! ;)

Ανώνυμος είπε...

η ταμπελα ειναι στιλατη και κομψη!η φινετσα κυριαρχει στο μαγαζι!καλες δουλειες στην χρυσοχερα ταλαντουχα ιωαννα!φιλακια!α!και στα βαζακια βαλε την σφραγιδα σου!βασω λαρισα

linaaaap είπε...

Καλές δουλειές! Φαίνεται υπέροχο το μαγαζί!

despina είπε...

Καλές δουλειές να έχουν τα παιδιά σου αχτιδένια μου!!!!εύχομαι να είναι πάντα γεμάτο!!!!φιλιά!!!!

Rena είπε...

Καλές δουλειές!!!!
Πανέμορφος, αριστοκρατικός και πολύ ζεστός φαίνεται να γίνετε ο χώρος σύμφωνα με όσα μας έχεις δείξει!!!
Μ' αρέσει πολύ η ταμπέλα!!!
Εύχομαι να είναι πάντα γεμάτο!!!!
Φιλάκια πολλά!!!

Craftlandgr είπε...

πολυ ομορφη η ταμπελα,πρεπει να ειναι πολυ ομορφο το μαγαζι,θα περιμενω κι αλλες φωτο!!Καλες δουλειες!!!!

BUTTERFLY είπε...

Πως να μην ειναι υπεροχη οταν εχει φτιαχτει με τοση αγαπη; Πολυ λεπτο γουστο τα παιδια, ολα φαινονται υπεροχα, καλες δουλειες και παλι!

lila είπε...

πολύ προσεγμένη η ταμπέλα!!!!!!!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφη ταμπέλα
Φιλάκια ...

Ανώνυμος είπε...

Καλορίζικο το μαγαζί της Ιωάννας κ.Γεωργία! Ανυπομονώ να δω φωτογραφίες όταν είναι έτοιμο, να δοκιμάσω τα γλυκά και να πιω καφέ αν ποτέ έρθω Θεσσαλονίκη! Χάθηκα γιατί είμαι πολύ down τον τελευταίο καιρό για συγκεκριμένους λόγους,αλλά σας σκέφτομαι συνέχεια...Χαιρετίσματα και πολλά φιλιά σε σας και στον αγαπημένο και μοναδικό κ. Δημήτρη. Θα τηλεφωνήσω σύντομα,Όλγα.

Ανώνυμος είπε...

Καλές δουλειές εύχομαι απο καρδιας στα παιδιά σου Αχτίδα μου!!!!
Η ταμπέλα σου πραγματική υπέροχη!!!
Πολλά φιλιά
Χριστίνα από Κατερίνη

Marie είπε...

Μακάρι να ήμουν κοντά, θα το κάναμε στέκι μας! Γίνεται πανέμορφο είναι πολύ του γούστου μου! Μπράβο!!!!!

oldthings είπε...

Δεν την είδα από κοντά , ακόμη ..., είδα τα υπόλοιπα που είναι καλαίσθητα ,όμορφα και αποπνέουν ένα ήρεμο και καλόγουστο περιβάλλον ! Η ταμπέλα δουλειά της μαμάς έχει την περισσότερη αξία !