Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Το ταξιδάκι στο Κ.Νευροκόπι με την .."Ιρμα"


Καλημέρα, καλημέρα ..νέα μέρα..νέα εβδομάδα..νέες ελπίδες για μέρες καλύτερες γι' αυτό..χαμογελάστε φίλοι μου ακόμα και ίσως σε κάποιο πρωινό κακό ξεκίνημα.
Χθες πήγαμε ταξιδάκι στο Νευροκόπι στη γλυκιά μας Άννα να της πάμε το σκυλάκι που "πέταξαν" στις ρόδες της κόρης μου προ ημερών.Βέβαια το κάναμε και για μας που τόσες μέρες με βροχές και υγρασία έχουμε στερηθεί τις μικρές εξόδους μας..Το χαρήκαμε το ταξιδάκι , το διασκεδάσαμε, αγκαλιάσαμε τους φίλους μας, αν και γυρίσαμε πτώματα στη κυριολεξία επιβεβαιώνοντας την διαπίστωση μας ότι τα χρόνια πια μας βαραίνουν ..
Ξεκινήσαμε πρωί πρωί κάνοντας πρώτα μία στάση στο Χορτιάτη να ταΐσουμε τα αδέσποτα μας. Ξέρετε την αγάπη μας για τα ζώα, προσπαθούμε όσο μπορούμε να τα φροντίσουμε με τις μικρές πια δυνάμεις μας..


Περίμενε η Άννα να πάμε νωρίς..που να φανταστεί η καημένη ότι εμείς ένα ταξίδι το κάνουμε με ..χίλιες στάσεις όπως ένα πέρασμα στο κτήμα μας να δούμε αν ..φύλωσε κανένα δενδράκι ή αν έφυγε από τη θέση του. Το θερμοκήπιο μισό ακόμα ο καημός του άνδρα μου για τη βροχή που δεν λέει να μας αποχαιρετήσει...
Πάντως εκεί κάναμε και μία βολτίτσα τα...2 σκυλάκια μας με μία Κλώντη μουτρωμένη και τσατισμένη από τη παρουσία του σκυλάκου!


Έτσι μετά πήραμε το δρόμο για Δράμα και εν συνεχεία Κ.Νευροκόπι με ένα ήλιο που έπαιζε κρυφτό με τα σύννεφα και την ομίχλη μα που μας έκανε και τη χάρη σε τακτά διαστήματα να μας χαμογελάει για ενθάρρυνση.


Τη χαρήκαμε τη διαδρομή με κουβεντούλα και Γαλλικά τραγουδάκια που αγαπά ο Δημήτρης μου και  μετά περάσαμε στην..Αλεξίου για να σιγοτραγουδίσουμε μαζί το αγαπημένο μας τραγούδι.


Προσέξτε ..τσατίλα..μας ζητά το λόγο σε κάθε χάιδεμα που κάνω στον φιλοξενούμενο σκυλάκο η ..κακομαθημένη! Φθάσαμε λοιπόν στο Κ.Νευροκόπι και μας αγκάλιασαν όλοι του με αγάπη και φιλία που μας συνδέει το τελευταίο καιρό με την οικογένεια της Άννας.


Τα τρία παιδάκια της και ο καλός της Δημήτρης υποδέχθηκαν τη..νεοβαπτισμένη από αυτά " ΙΡΜΑ"με πολλή χαρά που την εισπράξαμε κι εμείς με ικανοποίηση γιατί είχαμε το φόβο μήπως δεν την αρέσουν. Η Ίρμα λοιπόν αφομοιώθηκε αμέσως με το περιβάλλον και βρήκε τη θέση της στο κήπο.


Σε λίγο έτρεχε ευτυχισμένη με τα παιδιά στη μεγάλη αυλή παίζοντας με μία μπάλα που της έδωσαν. 
Εμείς απολαύσαμε τη φιλοξενία του Δημήτρη και της Άννας με κουβεντούλα οι άνδρες μας και εγώ θαυμάζοντας τα έργα της στα πλεκτά.΄Πήρα και το δωράκι μου, ένα όμορφο κασκόλ με φωτεινά χρώματα που διάλεξα από τα τόσα που μου έδειξε.


Η Άννα μας ετοίμασε το γεύμα με κοκκινιστό και υπέροχο ρύζι όπως ακριβώς το αγαπώ και λαχανοντολμάδες με τουρσί και κομματάκια κρέας αντί με κιμά συνταγή δική της και πολλή επιτυχημένη.


Φύγαμε νωρίς γιατί ακόμα έχω φιλοξενούμενους στο σπίτι μας και έπρεπε να τους φροντίσω για βράδυ αφού αποχαιρετήσαμε όλη την αγαπημένη και φιλόξενη οικογένεια και βέβαια   την Ίρμα που έτρεχε με τα παιδιά στην αυλή ευτυχισμένη.


Γυρίσαμε σπίτι αφού ..χάσαμε πάλι το δρόμο για Δράμα και κοντέψαμε να πάμε Βουλγαρία κατά λάθος ( κάποιος γελάει ή κάνω λάθος;..)πάντως φθάσαμε κουρασμένοι πτώματα αλήθεια..μα με τη γλύκα στη ψυχή μας για την υπέροχη μέρα μας.
Σήμερα στη κόρη μας κάτω θα πάμε..το μαγαζί ανοίγει εντός της εβδομάδος και πάω να θαυμάσω το αποτέλεσμα πριν μπουν τα..γλυκά και πω στο πειρασμό.
Καλή σας μέρα φίλοι μου και καλή σας εβδομάδα.
Αχτιδένια φιλάκια και μη ξεχνάτε..χαμόγελο.. χαμόγελο ..χωρίς αυτό η μέρα θα είναι χαμένη!

25 σχόλια:

giasmin είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ.ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΣΗ ΚΟΥΡΑΣΗ ΠΟΥ ΚΟΥΡΑΓΙΟ!!
ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!
ΚΑΝΩ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΕΒΑΖΩ.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΙΩΑΝΝΑ!!
ΣΑΣ ΦΙΛΩ,ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΟΧΕΡΟ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!1

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΛΥΚΙΑ ΙΡΜΑ''
ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΔΕΤΠΟΤΑ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΗΣ'''ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΕΙΧΑΝ
ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΟΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ''''
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ''''
ΜΙΝΑ ΑΠΟ ΕΥΒΟΙΑ

ΕΥΔΟΚΙΑ είπε...

Καλημέρα και Καλή εβδομάδα Αχτίδα μου...
Μακάρι όλες σας οι στιγμές να είναι το ίδιο χαρούμενες και διασκεδαστικές όπως η χθεσινή σας ημέρα!

Hfaistiwnas είπε...

Πανέμορφα! Μπράβο! Σήμερα σας κάνει καλύτερο καιρό φαντάζομαι!

Ριτα Τρικαλα είπε...

Καλη βδομαδα Γεωργια μου και καλο ξεκινημα και καλες δουλειες στο μαγαζι της κορουλας σου.Πολυ ομορφες οι φωτογραφιες σου μας ταξιδεψες ωραια.Πολλα φιλια.

Ειρήνη Ε. είπε...

Αχτίδα, μπράβο σας που φροντίσατε να βρείτε στην Ίρμα, μια καλή οικογένεια να την αγαπήσει και να την κρατήσει κοντά της. Άξιζε η κούραση για αυτήν την εκδρομή. Τώρα θα ηρεμήσει και το.....ζηλιάρικο Κλωντίνι, που έχασε έστω και για λίγο την αποκλειστικότητα!
Με το καλό ν' ανοίξει το κατάστημα της Ίωάννας. Περιμένουμε να δούμε φωτογραφίες.
Καλή σου εβδομάδα.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα!!!!!
http://www.e-radio.gr/player/player.asp?sid=809

OLINAM είπε...

Όχι απλώς γελάει, ξεκαρδίζεται !
Που δεν θα έπρεπε, δηλαδή, γιατί θυμάσαι τι έγινε με το GPS μας την προηγούμενη φορά !!!

Ινστιτούτο αδυνατίσματος έπρεπε να ανοίξει η Ιωάννα...αυτή θα ήταν η ΜΟΝΑΔΙΚΗ μας ελπίδα για αδυνάτισμα. Τώρα....άστα να πάνε!
Φιλάκια στον κούκλο οδηγό σου, κι ας κόντεψε να σε φτάσει Βουλγαρία.

SPYRIDOULA είπε...

Καλημέρα!Χάρηκα τόσο πολύ που η Ίρμα βρήκε ενα σπίτι γεμάτο αγάπη!Ευτυχώς που γλύτωσε απο τα χέρια αυτών που την πέταξαν!Μακάρι να ήταν όλοι σαν εσάς να φροντίζουν και να αγαπάνε τα αδέσποτα!Πολύ όμορφο το ταξίδι σας, πάντα καλά να περνάτε!Καλορίζικο και το μαγαζί!Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

nikol είπε...

Καλημέρα Αχτίδα μου και καλή εβδομάδα. Μας περιέγραψες τόσο όμορφα τη διαδρομή σας και την παρεούλα σας μα και τα σκυλάκια σας. Χαίρομαι που περάσατε τόσο όμορφα η χάρη μου μόνο λίγη Θεσσαλονίκη έχει δει και λαχταρώ να κάνω μια εκδρομούλα στη βόρεια Ελλάδα.
Ανοιξιάτικα φιλάκια

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ giasmin , Άννα μου σ' ευχαριστούμε για τη φιλοξενία και τα δωράκια.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΜΙΝΑ ΑΠΟ ΕΥΒΟΙΑ, ήταν τυχερούλα που έπεσε σε καλό σπίτι.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΕΥΔΟΚΙΑ μου σ' ευχαριστώ γλυκιά μου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hfaistiwnas, σήμερα κάνει πολύ καλύτερο ξέρεις..μόλις γύρισα και στη κυριολεξία έσκασα από τη ΄ζεστη.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ριτα Τρικαλα, ευχαριστώ το μαγαζί έγινε φανταστικό

@ Ειρήνη Ε.σήμερα την πήρα βόλτα μαζί μου για να με..συγχωρήσει!!

@ Ανώνυμος, γειά σου φίλε μου, δεν μου έστειλες το μπάνερ σου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΟΛΙΝΑ, αν άκουγες τι του έσερνε.."αυτός με ..μάτιαξε..με γλωσσοτρώει και χάνω το δρόμο.."

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ SPYRIDOULA μου να έβλεπες πόσα νεκρά σκυλιά είδαμε στους δρόμους χθες..

@ nikol να το αποφασίσεις και μη ξεχνάς..έχεις σπίτι να μείνεις..με δωρεάν φαγητό και γλυκό!!!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Παντα τόση χαρά και ικανοποιηση να σου δίνουν Αχτιδα μου οι εκδρομές σας.. και οι γνωριμίες μα τις διαδυκτιακες μας φίλες...οσο για την Ιρμα .. θα περσει μια χαρουμενη ζωή στην αγκαλια της Αννας και των παιδιων της... φιλακια απο ενα ανοιξιατικο Ηράκλειο

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Σμαραγδένια Ρούλα, αχ! και να ήμουνα στο Ηράκλειο φιληνάδα μου..

Ποδηλάτισσα είπε...

Γεμάτη βόλτες... υπέροχες μουσικές και καλούς φίλους να είναι πάντα η ζωή σας!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

Υ.Γ. Η "κακομαθημένη" Κλώντη υπέροχη μέσα στο όμορφο παλτό της αλλά και η Ίρμα πολύ τυχερό σκυλάκι αφενός γιατί βρεθήκατε στο δρόμο της και αφετέρου γιατί βρήκε ένα τόσο καλό σπίτι για να φιλοξενηθεί!!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Όμορφη αναρτηση
Φιλάκια ...

Ανώνυμος είπε...

Για το banner γραψτε στο
info@offradio.gr

despina είπε...

Πως το κατάλαβες ότι γέλασα;αχ βρε αχτιδα μου είσαι απόλαυση!!!!χάρηκα πολύ για το σκυλι!!!!να ναι καλά η Αννούλα!!!!και σεις που κάνατε τον κόπο να το πάτε!!!!κι ας χάσατε το δρόμο!!!!χιχιχι!!!!!φιλάκια!!!!

Γιούλα Δημιουργίες χαράς είπε...

Να είστε καλά και να κάνετε πάντα ταξιδάκια διασκέδασης. Να χαίρεσαι και το δωράκι της ΄Αννας

Marie είπε...

Τι ωραία!!!! Υπέροχα!!!!! Μπράβο!!!!!