Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Περιμένοντας το νέο χρόνο ..




Καλημέρα, καλημέρα φίλοι μου ελπίζοντας να είναι πράγματι ..καλή μέρα! Προετοιμασία από σήμερα για το πρωτοχρονιάτικο κάλεσμα για το καλωσόρισμα της νέας χρονιάς. Να ..εξευμενίσουμε φίλοι μου το νέο χρόνο, να τον..λιβανίσουμε να είναι ευγενικός μαζί  μας.
Αν προσέξατε ..όλοι μας λέμε..από τη νέα χρονιά θα..θα...
Ας κάνουμε τα ..θα μας ..πραγματικά και τα σχέδια μας..υπαρκτά και εύκολα..ας πάμε κόντρα σε όσα μας φορτώνουν ..και ας χαμογελάσουμε απέναντι σε όσα μας κάνουν να σκύβουμε το κεφάλι λέγοντας με λιγάκι θράσος...όχι καλέ...δεν θα σας περάσει..όλα μπορείτε να μου τα πάρετε μα ποτέ δεν θα μου στερήσετε το δικαίωμα να κάνω όνειρα έστω και για το ανέφικτο!
Καλημέρα λοιπόν , καλημέρα..με χαμόγελο και καφέ στο χέρι!



Δεν φταίω εγώ που ζωγραφίζω συνέχεια ρόδια...αλλά εκείνοι που τα αρέσουν και μου τα ζητούν...
Σε καμβά, ακρυλικά και φύλλο χρυσού για κάποια που ..αγαπώ!
Εύχομαι ολόψυχα Καλή Χρονιά!

42 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

καλη χρονια αχτιδα μου, υγει σου ευχομαι και να πανε ολα καλα! χαιρμαι που ακουω από παντού σ ολες τις φιλανθρωπικες δρασεις που συμμετεχω το όνομα σου
να σαι καλα

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Με το καλό η νέα χρονιά λοιπόν! Ας σπάσουμε και κανένα ρόδι για το καλό! kathy by anthomeli

ElenaG είπε...

καλημέρα αγαπημένη μου
πάντα με την αισιοδοξία σου να μας χαρίζεις χαμογελα
να προσβλέπουμε στα καλύτερα!

Υπέροχα τα ροδια!!!!!!!...και αφού με αγαπάς ελπίζω!!!!ΧΑ!ΧΑ! μ αγαπάς ε;

καλά να περάσετε!

Ανώνυμος είπε...

με το καλο να σας βρει η νεα χρονια διπλα στους ανθρωπους σας! χαιρομαι που ειστε καλα.σας ευχομαι απο καρδιας τιποτε να μην σας κανει να χασετε το αισιοδοξο χαμογελο σας! παντα γερη και δυνατη! Βαλ

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Πανέμορφα είναι τα ρόδια σου! Να σου φέρουν πολλή τύχη!!! Καλή Πρωτοχρονιά!!

irini είπε...

καλημερα ,καλημερα,
ολη μερα με ενα χαμογελο !!!
μια μερα χωρις χαμογελο εινα μια χαμενη μερα.
καλα μας τα λες!!!!! Αχτιδα κοντρο
σε ολους και σε ολα !!!
πανεμορφο τα ροδια σου !!!!και παλι καλημερα...... irini

OLINA M είπε...

Μαγικά...όπως όλα τα ρόδια σου...όπως κάθε αριστούργημα που φτιάχνεις!
Τα κορίτσια έχουν παλαβώσει εντελώς!!! Άρχισαν την αντίστροφη μέτρηση και η ανυπομονησία τους θα μας τρελάνει όλους. Καταστρώνουν σχέδια για παιχνίδια και...διαλέγουν στρατόπεδα! Ακόμη και την Κλώντη έβαλαν στη μοιρασιά!

κορδονέτο είπε...

Τα ρόδια συμβολίζουν την καλοτυχία, την αφθονία,την γονιμότητα και μου αρέσουν πολύ.Τέλειος ο πίνακας.
Μπράβο!

Ξανθή είπε...

Πολύ ωραία τα ρόδια σου!!
Καλή Πρωτοχρονιά!!

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Αχτίδα μου έχω να περάσω πολύ-πολύ καιρό από 'δω... Ελπίζω να είσαι καλά κι εσύ και όσοι αγαπάς!! Χρόνια πολλά γεμάτα υγεία, αγάπη και αμέτρητα χαμόγελα εύχομαι!! Πολλά φιλιά :)

Νίκη είπε...

Μα τι άλλο θα μπορούσε να ζητησει κανείς τετοιες μέρες; Ροδια κοκκινα,ζουμερά, γιορτινά και τυχερα!
Να περασετε όμορφα την Πρωτοχρονιά ωστε να έρθει ο νέος χρόνος όσο καλύτερα γίνεται και να φερει μόνο καλά στο σπιτι σας και σ'όσους αγαπάτε!
Φιλιά!

Thalassenia είπε...

Καλή Χρονιά αχτίδα μου, με υγεία και χαρά στην οικογένειά σου.
Να είσαι κεφάτη και δημιουργική όπως σε ξέρουμε.

Φιλιά θαλασσένια.

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Ευχές για ένα ευτυχές 2013 με αγάπη και υγεία.Καλύτερες στιγμές στις χώρες μας. Το ρόδι από ότι ξέρω φέρνει τύχι, γούρι...Ομορφος ο δίσκος σας .

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ασωτος γιος, φίλε μου θέλω να ξέρεις οτι είμαι πάντα στη διάθεση όλων αν χρειστούν τις χαζοκατασκευές μου για φιλανθρωπικό λόγο.Καλή χρονιά γλυκιέ μου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ kathycallie, εδώ είναι το ..αστείο, ζωγράφισα τόσα και δεν έχω ούτε ένα να σπάσω..Καλή χρονιά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ElenaG ..λυπάμαι ..μια άλλη φορά φιληνάδα ..αυτό πάει λίγο πιο κοντά, όμως θα το έχω στα υπόψιν για σένα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Βαλ, φίλη μου εύχομαι ολόψυχα καλή χρονιά.Όσο για το χαμόγελο..δεν υπάρχει λόγος να το χάσουμε και να μαυρίσουμε και τους γύρω μας..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Konstantina X, φίλη μου μικρή εύχομαι τα καλύτερα, τα πιο όμορφα , τα πιο εύκολα για τη νέα χρονιά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ irini μου όπως τα λες είναι ..συμφωνώ και αντεύχομαι μια καλή χρονιά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ OLINA M..για κάποια που αγαπώ..αυτό τα λέει όλα γλυκιά μου..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ κορδονέτο φίλη μου καλώς ήρθες..πιάσε θέση στο καναπέ μου και σπάσε ρόδια για καλή χρονιά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ξανθή μου καλά μαγειρέματα και όλα εύκολα σου εύχομαι.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ειρήνη χειροποιήματα, που να προλάβουμε χρυσό μου, ιδιαίτερα αυτές τις μέρες..Καλή χρονιά με αγάπη και όνειρα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Νίκη μου οι ευχές σου στο..αυτί του ΘΕΟΎΛΗ!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Thalassenia, κι εσύ κορίτσι μου όλα να σου πάνε καλα΄.Εύκολη χρονιά εύχομαι.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου εύχομαι κι εγώ ένα χρόνο καλύτερο από αυτόν ελπίζω για όλο το κόσμο.

Lila Xagorari είπε...

Να ευχηθώ Καλή Χρονιά από καρδιάς, με υγεία, αγάπη, ευτυχία και πολλές νοστιμιές!!!

Pepi είπε...

Να σου ευχηθώ και απο εδώ, υγεία, αγάπη, χαρά και ευτυχία στο ζεστό σπιτικό σου, Αχτίδα !! Καλή κι ευλογημένη χρονιά !!
Τα ρόδια σου σαν αληθινά είναι!
Φιλάκια γιορτινά!!!

Fotini Kouzoumi είπε...

Αχτίδα μου, υπέροχος ο πίνακας!!!!!!! Σου εύχομαι η Νέα Χρονια μόνο χαρές να σου φέρει!!!! Να χαρείς αυτές τις γιορτινές μέρες με τα πρόσωπα που αγαπάς!!!!!!!!! Φιλιά!!!!!

Ανώνυμος είπε...

αχτιδα μου καλη χρονια!υπεροχα τα ροδια σου για την αγαπημενη σου!ευχομαι να της φερουν τυχη στη ζωη της!πολλα φιλακια!βασω λαρισα

Nena είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΑΧΤΙΔΟΥΛΑ....ΝΑ ΣΚΟΡΠΑΣ ΤΗΝ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ....ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ,,,,,ΦΙΛΑΚΙΑ

ΕΥΔΟΚΙΑ είπε...

Με το καλό να έρθει το 2013! Να πάρει μακριά όλες τις άσχημες στιγμές και να φέρει υγεία πάνω από όλα, αγάπη και πολλές ευτυχισμένες καθημερινές στιγμές!!!!
Καλή χρονιά Αχτίδα μου με πολλές οικογενειακές ευτυχισμένες στιγμές και πανέμορφες δημιουργίες!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Τα ρόδια λενε οτι φέρνουν τυχη..και...αφθονία Αχτιδα μου...ευχωμαι να σου φερουν την αφθονια στην υγεια ..υγεια υγεια..και αγαπη πολύ ...που την παίρνεις ουτως η άλλως απο όλους..αγαπημενη φίλη...είμαι και εγώ μια απο τις τυχερες φίλες που έχουν δικό σου πολυ ομορφο..έργο και σε ευχαριστώ πολύ γι αυτό...ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ να έχεις...με τους αγαπημενους σου κοντα... φιλακια πολλα..

Ποδηλάτισσα είπε...

Τα ρόδια σου μαγικά!!!!! αισθάνομαι τυχερή που έχω και εγώ ένα μικρό πινακάκι σου!!!! Μέσα από την καρδιά μου σου εύχομαι όσα τα σπόρια του ροδιού τόσα και τα καλά που θα έρθουν στο σπιτικό σου το 2013!!!!!! Καλή Χρονιά και Ευτυχισμένη!!!!!!!!!

Memaria είπε...

Με τόσα ρόδια δεν μπορεί, σίγουρα καλά θα μας πάει η νέα χρονιά..
Καλή πρωτοχρονιά και μια όμορφη καλή χρονιά σου εύχομαι..

Thalassitsa είπε...

Αχτιδούλα μου...πόοοσο χάρηκα που είδα σχόλιο σου! μου λειψατε πολύ...σε διαβαζω σιωπηλα συνηθως και χαιρομαι που ειστε καλά! καλη χρονιά να έχουμε...με υγεια και αισιοδοξια!!!
αν σου άρεσε το βιντεάκι, κάντο αναρτηση να το δουν οι φίλοι σου και να δώσουμε αυτο το αισιοδοξο μηνυμα...φιλάκια πολλαααα
http://www.youtube.com/watch?v=KIMrcwdPPPk

el.mar είπε...

Καλή μου αχτιδούλα σας εύχομαι με το καλό η νέα χρονιά να σας φέρει υγεία,υγεία,υγεία...και ότι πραγματικά επιθυμείτε!!!!Πολλά φιλιά...και να περάσετε όσο πιο όμορφα και ξεκούραστα-λέμε τώρα ;)- γίνεται!!!

Φιλία είπε...

Καλή κι' ευλογημένη Χρονιά Αχτιδούλα μου, με Υγεία και πολλές χαρές στο σπιτικό σας!!!
Φιλάκια πολλά

habilis είπε...

Χρόνια σου πολλά με υγεία, δύναμη και όμορφα ζωγραφικά ταξίδια !!!

Aspa είπε...

Υπέροχος πίνακας!!!Εύχομαι το 2013 να είναι μια χρονιά γεμάτη υγεία, αγάπη, ευτυχία,αισιοδοξία, πίστη στον άνθρωπο, επιστροφή σε ξεχασμένες αξίες ...και δημιουργικότητα που θα μας βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε τις όποιες δυσκολίες!!!

Achilleas είπε...

Εύχομαι Χρόνια Πολλά και καλή νέα Χρονιά

ikaxela είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΧΤΙΔΑ ΜΟΥ! ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!