Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

Ζωγραφίζοντας μια ..πινακωτή!



Επιτέλους..την ζωγράφισα τη πινακωτή που ..δεν τολμώ να πω πόσο καιρό μου την έχουν φέρει και δεν την έχω πιάσει στα χέρια μου. όμως σήμερα έβαλα ..βέτο στον άνδρα μου να μείνω επιτέλους σπίτι μόνη μου χωρίς περίσπαση και να την ζωγραφίσω. Βέβαια τη προεργασία την είχα φτιάξει από καιρό και ήταν αρκετή. Ήταν ένα ξύλο παλιό ,φθαρμένο και ήθελε συντήρηση από..ζωύφια που πιθανόν να είχε. Μετά στοκάρισμα ολόκληρη σε  κάθε πλευρά της και τρίψιμο με γυαλόχαρτο σφουγγάρι για να γίνει Λεία και  έτοιμη για χρώμα. Αυτό το κάνω για να δώσει μετά με το χρώμα πεπαλαίωσης που θα μεταχειριστώ την αίσθηση της παλιάς φθαρμένης επιφάνειας.
Ελάτε μαζί μου να σας δείξω την μικρή της ιστορία στα χέρια μου.
 Κατ' αρχάς λόγω μεγέθους το..καβαλέτο της ήταν η καρέκλα του γραφείου μου με τα τροχούλια! Η Κλώντη όπως βλέπετε πάντα με ηθική συμπαράσταση δίπλα μου!


Αρχίζω με μία γενική απλή πεπαλαίωση με κάσια, ένα υλικό αγαπημένο μου που το μεταχειρίζομαι ακόμα και σαν διαλύτη στις σκόνες Αγιογραφίας γιατί δίνουν την απόχρωση της παλιάς βαφής.Είναι σκόνη που διαλύεται σε ζεστό νερό και μπορεί να κρατηθεί έτσι όσο καιρό θέλετε σε μπουκάλι και να το χρησιμοποιείτε όποτε θέλετε.



Βλέπετε την απόχρωση που σκουραίνει περισσότερο αν περαστεί 2ο και 3ο χέρι στο σημείο που θέλετε.



Η Κλώντη αλλάζει θέση..καταλαβαίνει ότι δεν πρόκειται να καθίσω στη καρέκλα για να κάτσει πίσω στη πλάτη μου!



Η..καρέκλα έχει τη χρησιμότητα καβαλέτου όπως βλέπετε και μπορώ να την κινώ και να την γυρίζω όπως και όπου θέλω.



Αρχίζω να περνώ επανωτά χέρια στα λεπτά σημεία ώστε να σκουραίνουν σταδιακά και ..γλυκά. ήρθε η ώρα να αρχίσω χρώματα.., χρώματα ακρυλικά που τα δουλεύω συγχρόνως με τη κάσια αντί νερού.



Όμπρα φυσική, όμπρα ψημένη..αγαπημένες αποχρώσεις για μένα τις βάζω παντού..μου δίνουν το αποτέλεσμα που θέλω σε πολλά χρώματα.



Βλέπετε..αρχίζει και σκουραίνει με ..γλυκό τρόπο και απόχρωση..



Αρχίζω να δουλεύω τη λεπτή πλαϊνή πλευρά..



Αποφάσισα να κάνω "παραθυράκια " για μικρά σχεδιάκια που θα στολίσουν το πλάι της πινακωτής.



Προσέξτε πως με απανωτά απαλά στρώματα το πινέλο δίνει την απόχρωση που θέλω..Παλιό μα και νέο συγχρόνως..



Λυπάμαι..σε αυτό το σημείο η μπαταρία της φωτογραφικής μου μηχανής ..άδειασε.. Όποτε όπως καταλαβαίνετε μέχρι να γεμίσει εγώ ..τελείωσα τη πινακωτή μου!!! Έτοιμη .. Θα σας πω απλά ότι  α την δείτε...έτοιμη κατευθείαν!!!
Τώρα με βαμβάκι που βρέχω απλά με τη βρεγμένη παλάμη μου και κυκλικές κινήσεις κάνω σε κάθε μέρος ένα άνοιγμα οβάλ πιο ανοιχτόχρωμο για να αρχίσω τη ζωγραφική μου.



Έτοιμη φίλοι μου..Τα σχέδια  που έβαλα ήταν επιλογή της πελάτισσας, ήθελε  ρόδια, καραβάκια και λουλούδια.. Εμπορική δουλειά κάνω φίλοι μου.. η επιθυμία της είναι για μένα τρόπος για να της δώσω αυτό που θέλει. Μη ξεχνάτε..το έκανα επί 35 χρόνια αυτό όμως όσο καλύτερα μπορούσα..



Τα χρώματα φωτεινά για να σπάσει τη σκουρόχρωμη εικόνα της παλιάς επιφάνειας έδωσαν τελικά ένα όμορφο αποτέλεσμα. Και τώρα η πλαϊνές μεριές...






Λίγες ματιές στις εικόνες που ζωγράφισα μέσα της.






Αύριο θα βερνικωθεί και αφού στεγνώσει θα παραδοθεί για να στολίσει το εξοχικό της κυρίας που μου την έφερε. 
Ουφ! μου έφυγε ένα βάρος.. αύριο ..αν μείνω σπίτι έχει σειρά η ..κολοκύθα της φίλης μου Μαιρούλας που μου ζήτησε μία ..γοργόνα επάνω της!!!
Αχτιδένια φιλάκια φίλοι μου..κάνατε πολλή υπομονή με τόσες φωτογραφίες!

58 σχόλια:

mammy on line είπε...

Αχτίδα μου έχω μείνει άφωνη!
Τί ομορφιά είναι αυτή;
Την έκανες πραγματικό έρο τέχνης.Απίστευτες η ζωγραφιές στο εσωτερικό της.
Μπράβο και πάλι μπράβο για τα χρυσά χεράκια σου.
Φιλάκια πολλά <3

Μαiρη είπε...

Γεωργία μου, είσαι καταπληκτική!!! Πόσες ομορφιές έχει αυτή η πινακωτη;;;;!!!!!!

loulou είπε...

Είναι τέλεια όπως και ο,τι άλλο φτιάχνεις με τα χεράκια σου!
Μπράβο!

despina είπε...

Αχτίδα μου έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό!!!!!έχω κι εγώ μια πινακωτή και θέλω να τη φτιάξω και πραγματικά με βοήθησες πολύ!!!αλλά εξηγησέ μου κάτι την έβαψες άσπρη; ή είναι στοκαρισμένη όλη;αν ναι τι στόκο έβαλες;τα υπόλοιπα τα γνωρίζω!χίλια μπράβο!!!καλή σου μέρα!!!!

craft inspiration by nikoletta είπε...

Εξαιρετικο το αποτελεσμα!Καταπληκτικο υλικο η κασια.Οι ζωγραφιες σου πανεμορφες.Τις καλημερες μου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ mammy on line, καλήμέρα γλυκιά μου και ευχαριστώ, ναι έγινε πολλή όμορφη τελικά, οι φωτογραφίες χάνουν, δεν θεωρώ τον εαυτό μου καλό φωτογράφο.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Μαiρη μου σ' ευχαριστώ χαίρομαι που σας άρεσε, καλές γιορτές να έχεις.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ loulou καλημέρα μικρή μου και σ' ευχαριστώ.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ despina μου δεν την βάφω, ο στόκος από μόνος του είναι λευκό χρώμα μα θέλει τρίψιμο.Τον αγαπώ σαν υλικό και τον μεταχειρίζομαι σε πολλά.Αν τον δουλέψεις θα δεις οτι έχει πολλές δυνατότητες για πολλές κατασκευές.ότι θες μπορείς να με ρωτήσεις με μέιλ.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ craft inspiration by nikoletta, καλημέρα φίλη μου και σ' ευχαριστώ .

Ριτα Τρικαλα είπε...

Καλημερα Αχτιδα.Καλε τι υπομονη λες αυτο που μας εδωσες ηταν χαρμα οφθαλμων και πολυ χρησιμες πληροφοριες!!Φιλια.

μαγδαληνιώ δια χειρος είπε...

Καλημέρα!Πραγματικά απίθανη,υπέροχη,φανταστική ,το χρώμα που της έδωσες ,οι ζωγραφιές σου ,τα χρώματα ,τα λουλουδάκια στο πλάι όλα τέλεια!!!!!!Φιλάκια.

irini είπε...

καλημερα Αχτιδα.
τι να πω δεν εχω λογια...αριστουργημα.και τι ωραιο μαθημα μας εκανες σημερα...ευχαριστω πολυ,μου εφτιαξες τη μερα μου

Mani di fata είπε...

ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ;ΤΑ ΡΟΔΙΑ ΣΤΑΖΟΥΝ ΧΥΜΟΥΣ...ΑΧΤΙΔΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΩ ΞΑΝΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ!ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ.ΦΙΛΙΑ ΑΓΚΑΛΙΕΣ ΙΩΑΝΝΑ

Μαρία είπε...

Αχτίδα μου,πολύ μου άρεσε η πινακωτή...Έτσι μου έρχεται να πάρω μια-ας είναι και καινούργια-και να προσπαθήσω με τις οδηγίες σου να τη ζωγραφίσω...Πολύ μου άρεσε...Σου εύχομαι καλημέρα...

Ανώνυμος είπε...

Φοβερό!
Μ αρέσει πολύ!

foufoula89 είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ !!!!!!!!!!ΚΥΡΙΑ ΚΥΡΙΑ ΘΕΛΩ ΛΙΓΟ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ 2 ΠΙΝΑΚΟΤΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΡΟΕΤ ΧΡΕΙΑΖ ΚΑΙ ΦΟΒΑΜΕ ΠΟΛΥ ΤΑ ΖΩΗΦΙΑ.....ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 1 ΜΗΝΑ ΠΕΡ ΑΡΧΗΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΒΥΖΑΝΤ ΜΕ ΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΑ ΔΑΣΚΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ....ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΨΥΜΙΘΗ (ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΕΙΤΟΝΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ )ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΛΟ ΒΙΒΛΙΟ Η ΒΙΝΤΕΟ ΝΑ ΔΩ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ......

dimiscon είπε...

ΟΥΟΥΟΥΟΥ! ΑΑΑΑΑΑΑ! ΕΠΑΘΑ ΠΛΑΚΑ!!!!
Τι καταπληκτική που την έκανες!!!
Όμπρα! Γουάου! Το κοιτάζω και το ξανακοιτάζω...
Μπράβο σου!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλημερα.Πολυ όμορφη έγινε

ikaxela είπε...

Είναι υπέροχη!!! Πόση λεπτομέρεια!! Να είσαι καλά!

ΕΥΔΟΚΙΑ είπε...

Καλημέρα Αχτίδα μου.
Είδες αρκεί μία ματιά στα αριστουργήματα που φτιαχνουν τα χεράκια σου και αλλάζει όλη μας η διάθεση.
Να είσαι καλά και καλό σαββατοκύριακο να έχουμε

Σοφία είπε...

Τέλεια έγινε !
Θα μελετήσω τα στάδια,
έχω και εγώ μια μικρότερη.
Να τη χαρούν εκεί που θα πάει..
Φιλάκια !

fantaizi είπε...

Καλημερα Γεωργια μου!Τη ωραια πραγματα ειναι αυτα που ζωγραφισες παλι!Ειχα πολλες μερες να μπω αλλα τωρα αποζημιωθηκα με αυτα τα υπεροχα εργα που δημιουργης.Μπραβο για στα χερια σου.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

OLINA M είπε...

Για πες τώρα και εκείνο το ωραίο (που μου λες συνήθως και σκάω!)για το πόσο εύκολο σου φάνηκε να ζωγραφίσεις αυτό το αριστούργημα....και θα με αποτελειώσεις!
Ευλογημένα, άξια χέρια που δημιουργούν ονειρεμένα πράγματα.
Φιλάκια πολλά σε όλους σας.

marileni είπε...

Αχ,Αχτίδα,πανέμορφη την έκανες!!!!!!Μαγικά τα χεράκια σου!!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ριτα Τρικαλα, ευχαριστώ Ρίτα μου πήρα το τηλέφωνο σου θα σε πάρω.

@ μαγδαληνιώ δια χειρος, σ' ευχαριστώ μικρή μου καλώς όρσες στο μπλοκόσπιτο μου.

@ irini, σ' ευχαριστώ σε λίγο θα έρθουν να την πα΄ρουν

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Mani di fata, τι να πω κι εγώ για τα όμορφα που κάνεις.

@ Όστρια, αν σου πω οτι είδα μία πινακωτή σε ξενοδοχείο..σαν φωτιστικό!

@ Χρυσούλα μου σ' ευχαριστώ χαίρομαι που σας άρεσε.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ foufoula89, φίλη μου δίδαξα ψηφιδωτό, δεν ξέρω πως σας το διδάσκουν..Είναι όμως να ξέρεςι πολυέξοδο χόμπυ γιατί κοστίζουν οι ψηφίδες.

@ dimiscon, τώρα με κάνεις κι εμένα να ...πηδώ από τη χαρά μου!

@ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου σ' ευχαριστώ.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ikaxela σας ευχαριστώ όλες.

@ Litsa μου από κοντά είναι καλύτερη οι φωτογραφίες μου δεν..φημίζονται!

@ ΕΥΔΟΚΙΑ μου σ' ευχαριστώ και σου εύχομαι κι εγώ να περάσεις καλά.

@ Σοφία μου ότι πληροφορίες χρειάζεσαι πες μου με μέιλ και για οτιδήποτε βέβαια.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ fantaizi ευχαριστώ γλυκιά μου για τα καλά σου λόγιοα.

@ OLINA M, εσύ με αγαπάς και δεν ..υπολογίζεσαι για καλά σχόλια!!Για να σε σκάσω σου λέω οτι την έφτιαξα σε..ένα πρωινό!

@ marileni σ' ευχαριστώ φίλη μου καλό ΣΚ να περάσεις.

Αντυ είπε...

Εντάξει, άπαιχτο. Ότι και να πω λίγο. Φανταστικό και είσαι απίστευτη.

princess είπε...

Αχτιδούλα μου είναι όνειρο! Η ωραιότερη πινακωτή που έχω δει ποτέ μου! Ο Θεός να σε έχει πάντα καλά!!! Σου στέλνω τα φιλιά μου!

Ξανθή είπε...

Εγώ από τεχνικές δεν ξέρω, το αποτέλεσμα όμως μετράει που είναι πολύ ωραίο!!
Καλό Σ/Κ

Hfaistiwnas είπε...

Βρε Αχτίδα, είναι πραγματικά εκθαμβωτική! Μπράβο σου! Είναι το μέρος που βάζαμε τα ψωμιά να φουσκώσουν;

Ανώνυμος είπε...

αχτιδουλα μου εχω μεινει με ανοιχτο το στομα!αποθηκευσα τη φωτο στο κινητο!εχει ροδια καραβια λουλουδια απο τα λατρεμενα χερακια σου εχεις ταλεντο και εισαι ευλογημενη να κανεις εργα τεχνης!φιλακια βασω λαρισα

Ανώνυμος είπε...

αχτιδα εισαι υπεροχος ανθρωπος(αν και δεν περιμενες εμενα για να στο πω,σιγουρα θα στο εχουν πει)μαρεσει παρα παρα πολυ η πινακωτη!!!!!την ζηλεψα παρα παρα πολυ!!!ευχομαι να την χαρει η κυρια!!!
χαιρομαι που σε γνωρισα εστω και απο το ιντερνετ(προς το παρων....)φιλια βικη

Δημιουργία είπε...

Αχ Γεωργία την έφτιαξες όμορφη μα πάρα πολύ όμορφη,γεια στα χέρια σου.

Ανώνυμος είπε...

@αχτίδα,είναι πανέμορφη μανούλα μου!!!!

eleni είπε...

Υπέροχη,Αχτίδα!
Δε χρειάζεται να πω κάτι άλλο.

Έχω μια-καινούρια την αγόρασα και δεν αξιώθηκα να την φτιάξω-προσωπικά ευχαριστώ,που μοιράστηκες τα μυστικά της δουλειά σου για την παλαίωση.Μ΄αρέσουν αυτά τα χρώματα,την κάσια μάλιστα,μου την σύστησε το παιδί,που μας έβαψε το σπίτι και μου την έφτιαξε μ'άλιστα.
Φιλιά!

Νίκη είπε...

Πανέμορφο αποτέλεσμα!!
Εγινε μοναδική. Οι λεπτομέρειες που μας δίνεις από την κατασκευη είναι πολύ διαφοτιστικές, καθως διαβαζα απορούσα κι ηθελα να δω πως θα βαλεις ακρυλικά πάνω στην κάσια χωρις να γίνουν μουντα τα χρωματα.Το μυστικο με το βαμβακι μου έλυσε την απορία!
Φιλιά, ευχαριστουμε!

Thalassenia είπε...

Εξαιρετική δουλειά όπως όλες σου, αλλά αυτή έχει την παράδοση και την ζεστασιά κλεισμένη στα σχέδια στα χρώματα, στην ιδέα!!!

Φιλιά θαλασσένια.

marilia είπε...

Πολύ όμορφο έγινε. Αλλά τι είναι πινακωτή;

kiki είπε...

Τώρα αν σου πω ότι εγώ τη φαντάζομαι με ψωμάκια να φουσκώνουν μεσα τι θα πεις; Χαχα! Πάντως έγινε πολύ όμορφη!

Katerina V *Pause blog* είπε...

Καταπληκτική!! Πραγματικά έργο τέχνης!! Καλό μεσημέρι φιλιά πολλά!!

Rena είπε...

Αριστούργημα!!!!!
Αχ τώρα παρακαλάω μα βρω μία πινακωτή!!!!
Καλό Σαββατοκύριακο!!
Πολλά φιλάκια!!!

Unknown είπε...

μα ποσο πολυ ομορφο!!κ οδηγιες παρακαλω!! υπεροχη δουλεια για αλλη μια φορα αχτιδουλα μου

Pepi είπε...

Αριστουργηματικό έργο τέχνης!! Χίλια μπράβο!

Γιούλα Δημιουργίες χαράς είπε...

Η επαγγελματίας φαίνεται. Είναι τόσο όμορφη.Και σ' ευχαριστούμε για το μάθημα της ζωγραφικής.Να είσαι καλά και να συνεχίσεις να ζωγραφίζεις. Φιλάκια.

KatrinArt είπε...

ΤΙ ΦΟΒΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΒΡΕ ΑΧΤΙΔΑ!!! ΤΕΛΕΙΑ ΕΓΙΝΕ! ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ Η ΚΥΡΙΑ!!!

KatrinArt είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Καλημέρα Αχτιδένια Γεωργία!!!!!Εκανες αυτήν την ανάρτηση για όλους .... μα εγώ θέλω να πιστεύω πως ΕΓΙΝΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.... Χρόνια εχω μία πινακωτή της πεθεράς μου..την πιάνω ,την αφήνω γιατί δεν ήξερα πως να την προετοιμάσω για να την ζωγραφίσω... Μου έλυσες τα χέρια χαρισματική μου Γεωργία ,θα δώσω ιδιαίτερη χαρά στην Αλκη που θα ανανεωθεί η πινακωτή της μητέρας του Ενα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!!!!!Καλό σας μεσημέρι !!!πολλά χριστουγεννιάτικα φιλάκια !!!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Θέλω να σχολιάσω χωριστά την υπέροχη,την φανταστική πινακωτή!!!Είναι τυχερή η κυρία και η υπομονή της αναμονής θα την ανταμείψει και με το παραπάνω!!!Γεωργία μου ευχαριστώ για την ζεστή φιλοξενία για τα καταπληκτικά δωράκια... δεν το πιστεύω ότι κρατώ στα χέρια μου έργα δικάσου! Η χαρά συνομιλίας είναι διαφορετική τώρα που σε γνώρισα!!!
Σου στέλνω μία ζεστή αγκαλιά!!!Χαίρομαι τους σχολιασμούς σου....

anthivolon είπε...

Μας κάνεις τα δύσκολα εύκολα!!!! Δηλαδή ζωγράφισες τηε πινακωτή μέσα σε μια μέρα; Εντάξει είσαι επαγγελματίας ζωγράφος αλλά αυτό είναι δουλειά πολλών ημερών νομίζω!!!
Σε κάθε περίπτωση όμως το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό!!!
Τα φιλιά μου

Nena είπε...

ΑΦΩΝΗ!!!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ!!!
ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΚΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΥΛΙΚΟ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

Φιλία είπε...

Πόσο μ' αρέσουν οι πινακωτές!!!! Και αυτή που έφτιαξες Αχτιδούλα μου, πολύ πολύ όμορφη! Όλο χρώμα και φως!Ευχαριστούμε για την περιγραφή της διαδικασίας... πρέπει να δοκιμάσω κι' εγώ την κάσια να δούμε τι αριστούργημα θα βγάλω!!!!!!
Σε φιλώ και σου εύχομαι καλή και χαρούμενη βδομάδα

stalamatia είπε...

Πολυ όμορφη Για στα χέρια σου!!!
Καλές γιορτές να εχεχε Αχτίδα μου!

love2love είπε...

αχ αχ και αρρωστη ακομα δημιουργεις τελεια παντως βγηκε

tzinaki είπε...

υπέροχη δουλειά!!!