Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

Φταίει η μέρα; η διάθεση;..ανεχθείτε με..



Τρίτη σήμερα..και κάτι μου θύμισε το καιρό που ξαπλωμένη στο κέντρο αποκατάστασης περίμενα να κυλήσει η ώρα και να έρθει..κάτι..κάτι που θα με έκανε να ξεχαστώ και να χαμογελάω..
Ίσως φταίει το γεγονός ότι σήμερα πονάω αρκετά και ..φοβάμαι ..Προσπαθώ να βρω την αιτία και λέω ..ίσως ο καιρός..ίσως που δεν κάθομαι η αφιλότιμη στ' αυγά μου.. ίσως που αφήνω τη πατερίτσα που με δυσκολεύει να κινούμαι όπως θέλω.. Τέλος...δεν σας κουράζω άλλο με γκρίνιες! .
Χθες που λέτε πέρασα το πρωινό μου να παίρνω τηλέφωνο αυτή τη κυρία που έγραφε το μέιλ..Άδικος κόπος και συγχίστηκα..ναι συγχίστηκα όταν δεν απαντούν σε τηλέφωνα που βάζουν οι ίδιοι για εξυπηρέτηση..
Αν θέλετε εκείνο..πατάτε το 2..αν θέλετε το άλλο πατάτε το 3 ..αν θέλετε το δείνα ..πατάτε το 4...πατώ το 2 και....ξανακούω το ίδιο κείμενο..Μέχρι το τμήμα υιοθεσιών πήρα η καημένη...τίποτα..ουδείς!!! Όμως..όμως..έχω πείσμα γαϊδουρίσιο..θα τους παίρνω και σήμερα εις βάρος της Αγιογραφία που φτιάχνω και θέλει τη προσοχή , το χρόνο και την ηρεμία μου! 
Που θα πάει..θα τους βρω. Θα μπορούσα να στείλω βέβαια απλά ένα δέμα όμως θα ήθελα μία προσωπική έστω τηλεφωνική επαφή..να πω την ιδέα μου βρε παιδάκι μου..
Σας είπα για το παρκάκι της γειτονιάς μου ;Δεν ξέρω αν έκαναν κάτι τα ατελείωτα μέιλ που έστειλα στο δήμαρχο..μπορεί και να μην τα διάβασε ποτέ.. όμως..μου αρκεί που το φτιάχνουν και η παιδική χαρά θα δει το φως ξανά και τις παιδικές φωνούλες.
Τις κάρτες που έχασα..τις βρήκα..όμως έχασα ( κάπου το έβαλα) ένα φάκελο με δωράκι που μου έφερε χθες η ταχυδρόμος  στις σκάλες και το κρατούσα στο χέρι ..και μπήκα στο αυτοκίνητο του άνδρα μου..και κάπου το ακούμπησα χωρίς να το ανοίξω..και..το ξέχασα..και το θυμήθηκα σήμερα το πρωί στις..6 στο κρεβάτι μου!!! και..και..
Δεν αισθάνομαι όμορφα.. δεν έχω πλέον την ίδια δυνατότητα στα χέρια λόγω της Πάρκινσον..δεν έπρεπε να αναλάβω την Εικόνα..η εγωιστική προσπάθεια της ψυχής του ανθρώπου που πέρασαν εκατοντάδες τόσα χρόνια  από τα χέρια της.. δεν λέω να το παραδεχθώ και να μείνω στα δωράκια και τα στολίδια που σας κάνω..Περνώ όλο το καιρό μου μέσα στο μικρό μου δωμάτιο εργαστήρι φτιάχνοντας ένα σωρό μικροπράγματα λες και έχω τη παλιά μου δουλειά, τη χονδρική και βιάζομαι να τελειώσω παραγγελίες..χα! χα! Μη νιώσετε υποχρεωμένες όσες θα λάβετε μικρά δωράκια..το κάνω πρώτα από όλα για..μένα.. είναι ένας τρόπος να νοιώθω ..ζωντανή..να νιώσω όμορφα..δεν έμεινε άλλο μπαζάρ πια!!!!!!!!!!
Όταν φτιάξει ο καιρός και θα μπορώ να περπατώ χωρίς ..βοήθεια θα μπορώ να σας λέω για τις επισκέψεις μας στο κτήμα που προς το παρόν..κοιμάται..λόγω βροχής..άντε ένα οργωματάκι..άντε και το τοπογραφικό μέσω δορυφόρου (!!!!!!! λες να μας δουλεύει ο τοπογράφος ;) άντε και η περίφραξη..το γλέντι θα γίνει την Άνοιξη για να το χαρούμε!
Μην ανοίγετε τηλεόραση..μην τους ακούτε..σκέτη αηδία είναι όλοι αυτοί οι άνθρωποι, κάθε πρωί τους  " χαιρετώ" καταλλήλως και σήμερα διάβασα τα όμορφα λόγια της ανάρτησης του φίλου Γιώργου Βαρβάκη για το όνειρο της πατρίδας μας..
Αχτιδένια φιλάκια  σε όλους..μέχρι να το πάρω απόφαση να σας αφήσω στην ησυχία σας και στα νέα παιδιά που θα είναι το μέλλον που ελπίζω.

13 σχόλια:

thomi είπε...

καλημερα αγαπημένη αχτίδα..
εντελως τυχαία σε ανακάλυψα πριν ενα χρόνο κι εχεις γίνει κομμάτι της καθημερινοτητάς μου, άλλοτε στα κρυφά κι άλλοτε στα φανερά..
λογικό είναι να σε καταβάλει κάποιες φορές..δεν πέρασες και λίγα μα είσαι εδώ, και αντιστέκεσαι σε όλα τα άσχημα που συμβαίνουν και δίνεις κουράγιο και σε μας και ο ένας τραβάει τον άλλον και πάει λέγοντας!ενιωσα ζεστά διαβάζοντας σε σήμερα..την καλημέρα μου σου στελνω.

Ανώνυμος είπε...

καλημερα αχτιδουλα!μην το βαζεις κατο αχτιδα, εισαι δυνατη,απλα χρειαζεσαι υπομονη και ξεκουραση.χαλαρωσε λιγο τους ρυθμους σου.ειμαστε εδω για να σε ακουμε,δεν μας κουραζεις.ειναι αυτη η ζεστασια που μας χαριζεις!!!!ολα θα πανε καλα.φιλια και μια γλυκια καλημερα,βικη

...irida... είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!!!!ΥΠΟΜΟΝΗ!!!ΑΛΛΑ ΤΙ ΛΕΩ...ΕΝΑς ΔΙΔΥΜΟς...ΤΑ ΘΕΛΕΙ...ΟΛΑ..ΜΑΖΙ....ΚΑΙ ΤΩΡΑ,,,,ΧΙΧΙ....ΕΙΣΑΙ ΗΡΩΙΔΑ....ΕΧΕΙς ΚΑΝΕΙ......ΜΕΓΑΛΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ...ΠΡΟΟΔΟ.........ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑς.....Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ ΠΕΝΤΕ ΜΗΝΕς....ΚΑΘΗΣΕ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ.....ΠΕΝΤΕ.....!!!!ΟΛΟΚΛΗΡΟΥς ΜΗΝΕς......ΤΩΡΑ????ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙ....ΤΟ....ΚΑΤΣΕ!
!ΧΙΧΙ
ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.....
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ.....ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ...ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ...ΘΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙς....ΜΕ ΗΡΕΜΙΑ....ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑς!!!ΝΑΙ????!!!
ΑΧ!ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ....ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ...ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΟΥ...ΣΤΟ ΚΤΗΜΑ....ΕΤΣΙ...ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙς....ΑΝΑΣΕς ΟΜΟΡΦΙΑς..ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΤΣΙΜΕΝΤΟΥΠΟΛΗ!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ thomi μου σ' ευχαριστώ, όταν είναι κανείς ..γκρινιάρα σαν κι εμένα..πονάω είναι αλήθεια σήμερα και φοβάμαι την εξάρθρωση...μα θα μου περάσει.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Βίκη μου είναι δύσκολο να κάνεις όλες τις κινήσεις σου με ..πατερίτσα..τι να πουν κάποιοι άλλοι θα μου πεις..Δίκιο έχεις..απλά βαριέμαι να εξαρτόμαι για πολλά πράγματα από άλλους.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ...irida...αχ! γλυκι'ά μου..πας να μου φτιάξεις την διάθεση..5 μήνμες; κάποτε έμεινα 1 χρόνο από το πόδι μου..δεν θέλω να το ξαναζήσω..Ο καημενούλης..δίκιο έχει να του πεις από την Αχτίδα πες του..τον κατλαβαίνω και θα με καταλάβει..Έχεις δίκιο..τα θέλω όλα και ..γρήγορα..το κουσούρι μου..βιάζομαι πάντα..

ΕΥΔΟΚΙΑ είπε...

Γλυκιά μου Αχτίδα καλημέρα.
Σε καταλαβαίνω, σήμερα είναι μία από εκείνες τις ημέρες, που νιώθεις όπως νιώθεις και ενώ θέλεις να κάνεις ένα σωρό πράγματα δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Και φυσικά ούτε να καθίσεις κάπου και να μην κάνεις απολύτως τίποτα μπορείς γιατί δεν είναι στην ιδιοσυγκρασία σου!
Αλλά νομίζω δικαιούσαι να μας "γκρινιάξεις", λιγάκι σήμερα! Και εμείς θα σε ακούσουμε και θα περιμένουμε να μπεις αύριο το πρωί και να είσαι μια χαρά,θα μας φωτίσεις με τις λαμπερές αχτίδες σου και θα μας παρουσιάσεις κάποιο (α) μικρό σου έργο, και θα αναρωτηθούμε όλοι πότε τόκανες???
Νομίζω ό,τι μπορείς να καθίσεις σήμερα στη γωνίτσα του καναπέ σου και να χαιδέψεις λίγο περισσότερο την Κλώντη και ναφήσεις τα υπόλοιπα για όταν νιώσεις λίγο καλύτερα!
Φιλάκια

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΕΥΔΟΚΙΑ μου τα είπαμε στο τηλέφωνο, ευχαριστώ γλυκιά μου , είμαι καλά.

Αντυ είπε...

Δεν ειναι κακό να υπάρχουν μέρες που δεν έχεις διάθεση, ανθρώπινο είναι και φυσικά δεν μας κουράζεις.
Για την εικόνα είμαι σίγουρη ότι θα είναι φανταστική, όπως όλα τα έργα σου. Περνάνε γρήγορα οι μέρες και θα δεις που σιγά σιγά θα βάζεις φωτογραφίες από το κτήμα που όλα θα ανθίζουν. Μην παρκάρεις το ροζ σύννεφο, συνέχισε τις διαδρομές σου!
Πολλά πολλά φιλάκια :)

Ανώνυμος είπε...

αχτιδενια μου ολα καλα ετσι θα λες καθε φορα που θα εισαι καπως !!και να σκεφτεσαι ολα οσα σε κανουν χαρουμενη!φιλακια βασω λαρισα

Marina είπε...

Κανείς δεν είναι στα καλύτερά του αυτό τον καιρό!!! Λίγο οι πολιτικοί, λίγο τα ψαλίδια που κόβουν τους μισθούς όλο και περισσότερο, λίγο ο καιρός (κάνουμε τάμα να δούμε τον ήλιο...)...διάθεση μηδέν!
ΟΜΩΣ....θα ξεκινήσω το στόλισμα αύριο, θα στήσω το μικρό χωριό μου, θα καλέσω φίλους για να φάμε το Σάββατο και θα...χαμογελάσω!!! Αύριο θα είναι μια καλύτερη μέρα!!! Καληνύχτα Αχτιδούλα μου!!!

Fanypap είπε...

Έλα γλυκούλα μου, μη πτοείσαι από τίποτα!!Εσύ μας δίνεις αισιοδοξία!!! Σε θέλουμε χαρούμενη πάντα!! Ο καιρός ναι, αυτό θα είναι... αύριο θα είσαι καλύτερα!!Φιλάκια πολλά!!






Σ

Hfaistiwnas είπε...

Θα τα καταφέρεις και με την εικόνα, όσο και αν πελαγώνεις με τις ώρες σου! :)
Και θα ρθουν και καλύτερες μέρες γενικά! :)