Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Κυριακάτικη απόδραση!




Το σκάσαμε τα δυο μας..ή μάλλον να πω τα τρία μας αφού η Κλώντη πάει " πακέτο" με μας.. Μπανάκι και απόδραση θέλαμε μα συγχρόνως σκεφτήκαμε ότι μπορούσαμε να συνδυάσουμε πολλά περισσότερα αν αντί για θάλασσα πηγαίναμε στην Αριδαία  στα λουτρά του Πόζαρ . 
Το χρειαζόμαστε και οι δύο το ζεστό ιαματικό νερό  περισσότερο από το σχετικά κρύο της θάλασσας. Εγώ ιδιαίτερα τώρα πια αδυνατώ να ανέβω πια ακόμα και σε καρέκλα..είμαι και κοντή ..οπότε καταλαβαίνετε ότι έχω ταράξει το Δημήτρη να μου κατεβάζει πράγματα από τα ντουλάπια!
 Ψηφίσαμε λοιπόν ομόφωνα ( στο πνεύμα των ημερών η φράση μου ) τη πισίνα  στα Λουτρά Πόζαρ με τη σκέψη ότι μετά θα κάναμε τη βόλτα μας στο κουνιάδο μου και θα παίρναμε τα φρουτάκια μας..


Πήραμε το καφεδάκι μας στο πλάι της Πισίνας ( 4 ευρώ το εισιτήριο) και καθίσαμε σχεδόν μέχρι τις 4.30 ..μπαινοβγαίνοντας με τη σειρά για να φυλάμε τις τσάντες και τη..Κλώντη!


Πράσινο παντού όμως..εμφανής η μείωση των επισκεπτών ..Εμείς που πηγαίνουμε συχνά είδαμε πόσο λιγότεροι επισκέπτες υπήρχαν και θα ήταν εντελώς μηδενική αν δεν υπήρχαν 4 πούλμαν εκδρομικά από τα...ΚΑΠΗ..( δεν θέλω γελάκια..δεν ήμασταν μέσα!!!)
 Είχαμε πάρει λοιπόν τα σχετικά ..ταπεράκια μας, αγοράσαμε και ντοματούλες και ψάξαμε θέση στη φύση δίπλα στα αμέτρητα ποταμάκια.


Όπως βλέπετε..βρήκαμε το ΤΈΛΕΙΟ! Ο Δημήτρης μου έπλυνε τις ντοματούλες γιατί εγώ βολεύτηκα σε ένα βραχάκι και δύσκολα να σηκωθώ!


Η Κλώντη ζεστάθηκε υπερβολικά..34 βαθμοί..αν κι εδώ είχε σκιά από τα πλατάνια. Φλερτάρει το νερό και ο άνδρας μου της έκανε ..μπανάκι να δροσιστεί!







Το..έργο λεγότανε: η περιπέτεια της Κλώντης στο ποταμάκι!

Επισκεφτήκαμε τον κουνιάδο μου στο θερμοκήπιο του στη Νέα Ζωή και θαυμάσαμε το έργο του.Έχει βάλει από ΟΛΑ τα δένδρα..αδύνατον να φανταστείτε πόσα διαφορετικά είδη..κόψαμε και φρέσκα αγγουράκια..Στο δρόμο αγοράσαμε και τα κεράσια μας γιατίιι..ζόρι να τα μαζέψεις!.


Φεύγοντας πήραμε άλλο δρόμο επιστροφής για να χαρούμε και άλλη διαδρομή. Ανεβήκαμε στον Άγρα όπου τα κεράσια ακόμα δεν ωρίμασαν λόγω  βουνού! Οι εικόνες από τις αμέτρητες κερασιές ήταν θαύμα.



Για το τέλος φυλάξαμε τα κτήματα του κουνιάδου μου με τα βερίκοκα και τα ροδάκινα.


Βγήκα η..τεμπέλα και έκοψα δυο για να τα δοκιμάσω δηλαδή..πεντανόστιμα!


Η Θεσσαλονίκη μας υποδέχθηκε κατά τις 7.30..Πανέμορφη η πόλη μου..η παραλία γεμάτη από ..χαλαρούς ανθρώπους που κάνουν τη βολτίτσα τους.



Ελπίζω να μη σας κούρασα και απλά να ευχαριστηθήκατε τη βολτίτσα μαζί μας στο σημερινό προορισμό μας.
Σας εύχομαι μία όμορφη και κυρίως εύκολη εβδομάδα φίλοι μου... μην αναρωτιέστε τι κάνει ο άνδρας μου ΑΥΤΗ  τη στιγμή...κομπόστα κονσέρβες τα βερίκοκα που μάζεψε!!!!!
Αχτιδένια φιλάκια και να είστε καλά!

34 σχόλια:

Rena είπε...

Ομορφη η βόλτα σας την έκανα κι εγώ μαζί σας να είστε καλά!

OLINA M είπε...

Πόσο σας χαίρομαι!
Μακάρι να έχω τη μισή από τη δική σας ενέργεια στα 60 μου!
Έκανα παγωτάκι και έγινε τέλειο, ό,τι πρέπει για να συνοδεύσει το υπέροχο γαλακτομπούρεκό σου.
Καλή εβδομάδα να έχουμε.

marilia είπε...

Καλέ, ζήλεψα!!! Όχι την κομπόστα, καλέ! Τη βόλτα!!!! Είναι να μη σου βγει το όνομα της λιχούδως! χιχιχιχι!

Καλό βράδυ! Φιλάκι

Ειρήνη Ε. είπε...

Πολύ όμορφη η βόλτα σας Αχτίδα. Έχω επισκευθεί τα Πόζαρ. Πολύ όμορφη η φύση γύρω, αν και δεν κάναμε μπάνιο, ήταν καταχείμωνο. Πάντως βλέπω και το
Κλωντίνι, έκανε το μπανάκι της να δροσιστεί. Πολύ ζέστη και στον Πειραιά σήμερα. Από αύριο ακόμη περισσότερη.
Τι ωραία φρούτα, από την παραγωγή στην κατανάλωση!!
Καλό σου βράδυ.

Αντυ είπε...

Χαίρομαι που περάσατε τόσο όμορφα! Ζεστή ημέρα η σημερινή και αναμένεται άνοδος θερμοκρασίας. Το δροσερό νερό στο ποταμάκι και το μπάνιο της Κλώντης ζήλεψα..
Καλή εβδομάδα και πολλά πολλά φιλιά

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ rena, τελικά μου αρέσει να περιγράφω..ταξίδια!Καλή εβδομάδα γλυκιά μου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ OLINA M, φίλη και ..ψυχοκόρη μαζί σε σκεφτήκαμε..χαίρομαι που σου άρεσε το παγωτό..ελπίζω να έδωσες και γαλακτομπούρεκο στο μπαμπά σου

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ marilia, πες πως σε πήρα μαζί μου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ειρήνη Ε, πηγαίνω τόσο συχά και πάλι δεν το χορταίνω!Να δεις τι όμορφο έγινε το τρίχωμα της Κλώντης από το νερό του ποταμού.

Λουση είπε...

Νασαι καλα κοπελα μου ..!!Παντα ετσι...
Καλη εβδομαδα!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Αντυ μου είχε 34 βαθμούς..και το νερό ήταν πολλή ζεστό μα ..ήταν όμορφα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Λουση μου σ' ευχαριστώ, το διαβασες αυτό που σου έγραψα για τη Λευκή; μήπως μπορούμε να την βοηθήσουμε ψυχολογικά στην Αμερική;

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα αχτιδακι μου καθε βραδυ
αφηνω το ανδρα μου μονο του για
να κατσω να σε δω δεν μπορης να
φανταστης ποσο σας αγαπω ολα τα
κορητσια και ας μη σας ξερω και εγω τα περασα ωραια οχι σαν εσενα
στη καλυβα μου στον ταιγετο μεσα
στα ελατα αν κατεβηται προς τα κατω
πολυ θα ηθελα να σας γνωρισω
Γιαγια των 6

Hfaistiwnas είπε...

Μια χαρά κάνατε βρε Αχτίδα! Ζήλεψα ποτάμι!!! :)
Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Τι ωραία κυριακάτικη απόδραση! Δροσιστήκατε!

Καλό βραδάκι αχτιδούλα μου!

fantaizi είπε...

Αχτιδουλα μου καλησπερα.Μας πηγες παλι τη βολτουλα μας να σε καλα γιατι διαφορετικα δε μας βλεπω να την κανουμε εμεις.Οι φωτο ολες μα ολες ειναι τελειες και η καλητερη ο Λευκος Πυργος μακαρι να με αξιωση ο Θεος να ερθω καποτε.Πολλα φιλια!

ΕΥΔΟΚΙΑ είπε...

Τέλεια η εκδρομή σου Αχτίδα μου. Μας ταξίδεψες σε πολύ όμορφα μέρη σημερα. Να είσαστε καλά και να πραγματοποείτε τέτοιες μικρές αποδράσεις για να απολαμβάνετε τις ομορφιές της φύσης που απλόχερα μας χαρίζει! Καλή εβδομάδα να έχεις

Unknown είπε...

πολύ ωραία εκδρομή!!!!!!καταπληκτική περιγραφή ,ήρθα και εγώ εκεί που πήγατε!!!!

Σοφία είπε...

Πόσα ωραία πράγματα κάνατε,
πήραμε ανάσα και εμείς που
είμαστε κλεισμένοι με το
αιρ κοντίσιον, λόγω διαγωνισμάτων.
Φιλιά και καλή εβδομάδα!

maria είπε...

είσαι και συ μιά πορτογύρα!!!!!!
Πάντα έτσι όμορφα να περνάς Αχτίδα μου.
σε φιλώ

Memaria είπε...

Όμορφη εκδρομή...είχα πάει κάποτε (μπορεί και πριν 10 χρόνια) και είναι πράγματι πολύ ωραία!
Και η Κλώντη βρεγμένη μια θεά!!
Να είστε πάντα καλά!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ανώνυμος ( γιαγιά των 6..) καλή μου φίλη..ωχ! κοίτα μη σου δώσει κανένα διαζύγιο εξ αιτίας μου ο δικός σου! Σευχαριστώ και με τιμά που βρίσκεις κάποιο ενδιαφέρον στις κουβεντούλες μου μαζί σας, μακάρι γλυκιά μου κάποτε να συναντηθούμε μα όταν ανέβεις ποτέ Θεσσαλονίκη να ξέρεις οτι έχεις χώρο να περάσεις τις νύχτες σου εδώ.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hfaistiwnas, ήταν ένα ποταμάκι ονειρικό και να φανταστείς οτι έχει αμέτρητες τέτοιες γωνιές.

@ η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα. Καναρινένια μου ..σήμερα να δεις τι ζέστη έχει..

@ ΕΥΔΟΚΙΑ, δεν έχετε παράπονο..σας πάω βολτούλες η παλιοσουρτούκω!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ fantaizi τώρα έχω μέρος να σε φιλοξενήσω γλυκιά μου άνετα με την οικογένεις σου..

@ GURU, καλέ ..σε είχα βάλει στη σακούλα με τα ..μπανιερά!

@ Σοφία μου δεν το θέλω το αιρ κοντίσιον καθόλουυυυ!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ maria μου έσεις δίκιο ....είμαι..είμαι..καρατσεκαρισμένο κα επιβεβαιωμένο!

@ me (maria), π[ρέπει να τη κουρέψω..ζεσταίνεται πολύ τώρα.

Ανώνυμος είπε...

Πέρασα υπέροχα! καθόμουν στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου και απολάμβανα τη διαδρομή, τη φύση,τα φορτωμένα από καρπούς δένδρα,τα δροσερά νερά του ποταμού .... Να είσαι καλά και πάντα να μας πηγαίνεις σε τόσο όμορφα μέρη
Καλό μεσημέρι,
Βαρβάρα

Ανώνυμος είπε...

Στο www.newsbeast.gr, κατηγορία "Ό,τι να 'ναι" διάλεξε "Ζωή κι... αραλίκι". Είναι φωτό με διάφορα ζωάκια ξαπλωμένα κλ.π. Κάτω από τη φωτό του χιμπατζή, είμαι χίλια της 100 σίγουρη ότι η φωτογραφία είναι της Κλώντη. Τη θυμάμαι διότι την είχες βάλει κάποιο μήνα στο μπλογκ σου και επίσης θυμάμαι (αν είναι δυνατόν) και το κάλυμμα του καναπέ!!! Για να μου φύγει η απορία, αν και είμαι σίγουρη, μπες και ρίξε μια ματιά, είναι το Κλωντίνι ή όχι;;; εγώ λέω ναι!!! Σοφία

OLINA M είπε...

Πριν από λίγο τσάκισε και δεύτερο κομμάτι γαλακτομπούρεκο με παγωτό και επειδή η μαμά τον κοίταζε στραβά, μου λέει αθώα-αθώα:
-Έχει βούτυρο και αυγά αυτό το γλυκό; Γιατί με κοιτάζει έτσι η μαμά σου;....Μήπως δεν έπρεπε να φάω το δεύτερο κομμάτι;(!!!!)
Με λίγα λόγια, το απόλαυσε...

Marina είπε...

Mετανιώνω που δεν επισκεφτήκαμε τα λουτρά όταν ήμασταν στη Θεσσαλονίκη, αλλά τι να πρωτοδεις σε 11 μήνες;;;
Τα ζήλεψα ΟΛΑ μα πιο πολύ τα κεράσια και αυτό το 1,50 ευρώ...!!! Ξέρεις πόσο έχουν εδώ τα κεράσια; 9 ΕΥΡΩ...όχι το καφάσι, το κιλό!!!!
Να'στε καλά να ξαναπάτε και εγώ δίνω υπόσχεση ότι θα έρθω στη Θεσσαλονίκη και θα δω ότι χρωστάω από εκείνη την πρώτη μου φορά! Τη λατρεύω αυτή την πόλη και ανυπομονώ να την ξαναδώ!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ bar-man ( Βαρβάρα) φίλη μου είναι χαρά για μένα να σας παίρνω μαζί μου στα μικρά ταξιδάκια μου..

@ Σοφία μου δεν μπόρεσα να το βρώ..έψαξα ..θα ξαναπροσπαθήσω.

@ OLINA M, αυτή τη στιγμή η Ιωάννα είναι εδώ και μου φτιάχνει ψωμάκια.Η Βάσια σε πήρε τηλέφωνο να μιλησει με τη Νικολέτα μα δεν απαντούσατε..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Marina μου όταν ξανάρθεις ελπίζω να ήμαστε καλύτερα στην Ελλάδα και να σε πάω εγώ η ίδια σε όλα τα μέρη .

Unknown είπε...

πολύ ωραία περνάτε Αχτιδούλα μου.Σας συγχαίρω για τα κέφια σας.Εχω πάει στα Πόζαρ και μακάρι να μπορούσαν όλοι να περάσουν από κει.Ωραίες φωτογραφίες-))
φιλιά πολλά

wild rose είπε...

Αχτίδα μου,τι όμορφη που ήταν η βόλτα σας!
Πάντα ,έτσι όμορφες να 'ναι όλες οι στιγμές της ζωής σας!
Καλό βράδυ!

Ανώνυμος είπε...

@αχτίδα,αχ μπόζαρ μανούλα μου..τι όμορφα!!!κάναμε κ εμείς το πρώτο μας μπάνιο στη θάλασσα..ο νταντούλης μου και οι κομπόστες του...τώρα άδειασα μανούλα μου να σου γράψω..δεν προλαβαίνω να ξυθώ .το κοχύλι μανούλα μου...ΤΟ ΛΑΤΡΕΨΑ!!!!!!!!!!!!!θέλω ένα τέτοιο!!!!!!είναι απόλυτα...του στυλ μου!!!!