Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Παλιές φωτογραφίες!

Ξύπνια τέτοια ώρα..περιμένω να βγει από το φούρνο το...2ο κέικ μου..όχι καλέ..δεν είναι όλα για μένα..το έφτιαξα για μια γλυκιά κοπέλα που θα γνωρίσω σήμερα..δηλαδή..το ..πρωί !
Με τον εγγονό μου το πρωινό μου, όλο δικό του  ..τον επιθύμησα έστω και αν τα είδα και τα τρία χθες το απόγευμα. Είναι σαν ένα αγαπημένο γλύκισμα, σαν κουτί με σοκολατάκια ...τα βάζεις μπροστά σου και δεν ξες πόσα έφαγες!


Μετά ψάχνοντας για κάτι έπεσε στα χέρια μου  ένα από τα..αμέτρητα άλμπουμ που έχω στοιβαγμένα σε ντουλάπια, το είχε βγάλει προχθές η κόρη μου η Ειρήνη για να δείξει στον άνδρα της παιδικές φωτογραφίες.. έχω αμέτρητες..Βλέπετε ο Δημήτρης μου είχε μανία με τις φωτογραφίες και τα ..φιλμ. Εκείνο το καιρό είχε αγοράσει κάμερα με φιλμ... δεν υπήρχαν καν οι κασέτες..κάπου έχω ακόμα και τη βάπτιση τους.. Οι φωτογραφίες αλλάξαν χρώμα πια..έγιναν παλιές σαν μια δαντέλα της γιαγιάς..
Κάπου λοιπόν βρήκα το...1ο μου μαγαζί..έγκυος ακόμα στη δεύτερη κόρη μου..η Ειρήνη μου μόλις λίγων μηνών.Ο Δημήτρης μου έφτιαξε ένα παρκάκι και τα έβαζα μέσα όσο εγώ ζωγράφιζα..Το είχε πάρει απόφαση ο έρμος ότι εγώ δεν θα άφηνα το πινέλο , τα κεραμικά μου τότε και τους καμβάδες μου. τότε ήταν η αρχή μου..πειραματιζόμουν με το πηλό..με γυαλί, ύφασμα ..τα πάντα..1976 -77 !


Τώρα τα βλέπω και..γελάω γιατί τότε πουλούσες τα..ΠΑΝΤΑ..χρυσές εποχές φίλοι μου ,ζωγράφιζα συνέχεια και δεν έμενε τίποτα !


Συγχρόνως τότε ζωγράφιζα για 3 οίκους μόδας φορέματα..το καθένα διαφορετικό σχέδιο..χειροποίητο μοναδικό.. αυτό πλήρωναν και ήταν τότε στη μόδα .Εμπορική ζωγραφική έκανα φίλοι μου γιατί με τη φροντίδα των παιδιών δεν μπορούσα να κάνω εκθέσεις..παρά μόνο ελάχιστες συμμετοχές.Εκθέσεις έκανα αργότερα όταν πια το εργαστήρι "ΑΧΤΙΔΑ" έγινε κάτι σημαντικό στην εμπορική αγορά στο τομέα μας και είχα όλη την ευχέρεια να κάνω πια επιλογή πελατών..  Έχω άπειρες ιστορίες να θυμηθώ..είναι κι αυτές μέσα στο ... κασελάκι που έλεγε μία φίλη..


Να και η Ειρήνη μου..λίγα χρόνια μετά..το μαγαζί μου έχει πάρει άλλη μορφή..
Χρόνια μετά..φόρεσα πλέον γυαλιά..έγινα γιαγιά, ζωγράφιζα πλέον με την ησυχία μου μόνο όσα ήθελα.. Τώρα πια θα είχα το χρόνο..όμως δεν είχα πλέον την δύναμη..ας πω να το κάνω..
 

Μη νομίζετε ότι παραπονιέμαι..όχι..είμαι πλέον ήρεμη και ευτυχισμένη με όσα έχω και χαίρομαι..έχω και τα..βραχιολάκια μου ..που το πας κι αυτό.. Σήμερα έκανα 3 νέα σχέδια ! Ακόμα η ..αδιόρθωτη σκέπτομαι και έκθεση..αδιόρθωτη..(μουρμουράει ο καλός μου)
Το γλυκό μου έγινε..καληνύχτα φίλοι μου..Αχτιδένια φιλάκια..πάω μη το κάψω!

26 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα αχτίδα,τελειες οι φωτογραφίες,σ΄αγαπώ και σε θαυμάζω πάντα,χαιρετισμούς και φιλιά,θα τα πούμε,Όλγα.

Ανώνυμος είπε...

καλλημερα γλυκια αχτιδουλα,ομορφες οι αναμνησεις...φιλια πολλα κωνσταντινα κερκυρα

Μαρία είπε...

Καλημέρα...Αυτές τις μέρες γίνεται στο Βόλο μια έκθεση με κεντήματα από τις Σοφάδες (θεσσαλικός κάμπος)Τα έργα της Μάρως Αλεξίου΄(είναι η κεντήστρα)έχουν γίνει με το ίδιο μεράκι που διακρίνω και στα δικά σου έργα.Μακάρι να μπορούσες να τα δεις.Αν σε φέρει ο δρόμος από τις Σοφάδες επισκέψου το χώρο της έκθεσης στο Δημαρχείο και πες μου εντυπώσεις...

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Αχτίδα μου,μπορεί να πέρασαν χρόνια από τότε που τραβήχτηκαν αυτές οι φωτογραφίες, αλλά το γλυκό χαμόγελο στο πρόσωπό σου είναι ίδιο.Να είσαι πάντα καλά με τους αγαπημένους σου. Πολλά φιλιά (παίρνω και ένα κομμάτι κέικ).
ΥΓ. Να ξέρεις ότι σε επισκέπτομαι κάθε μέρα.
Βαρβάρα

dhmhtra είπε...

Καλημέρα Αχτίδα!
Πολύ καλές οι παλιές σου φωτογραφίες...η καλύτερη για μένα η ασπρόμαυρη στην Αθήνα!
Φιλιά σε όλους

Admin είπε...

Καλημέρα Αχτίδα μου, τι ωραίες φωτογραφίες και τι υπέροχες αναμνήσεις! Τώρα καταλαβαίνω γιατί είσαι τόσο γλυκός άνθρωπος! Το χαμόγελο σου ίδιο από τότε! Ανυπομονώ να σε γνωρίσω και από κοντά στη συνάντηση μας! Βικτώρια

Stone είπε...

Όλα αλλαξαν μα εγω βλέπω πως η αγαπη και το μερακι σου για την τεχνη και τη δημιουργία παραμενει σταθερό!!
Καλημερα!

mammy on line είπε...

Καλημέρα Αχτιδούλα μου!Πως γίνεται και αυτές οι παλιές φωτογραφίες να βγάζουν τέτοια τρυφερότητα και ζεστασιά σε όποιο σπίτι και αν τις δεις. Και εγώ κάθε φορά που κοιτάζουμε άλμπουμ παλιά-γιατί και ο μπαμπάς μου είχε τρέλα-αφήνω το μυαλό μου και τρέχει στα συναισθήματα εκείνων των στιγμών.Δεν ήταν πιο ευχάριστα αλλά ήταν διαφορετικά.Σίγουρα πιο ανέμελα.Μου αρέσει το χαμόγελο και η ίδια δημιουργικότητα που βλέπω στις δικές σου φωτογραφίες.

evelina είπε...

Aχτιδούλα μου καλημέρα...Αν και έχουν περάσει αρκετά χρόνια ,σε βρίσκω το ίδιο γλυκύτατη και δραστήρια όπως και τότε ...πολλά φιλάκια

foufoula89 είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ .ΑΣ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΡΧΟΝΤ......

Ανώνυμος είπε...

@αχτίδα,καλημέρα μανούλα μου!!!τι χρυσές εποχές ε??και η ειρηνούλα ..καλά η τελευταία φωτο μου είναι πολύ γνωστή..έτσι αποχωριστήκαμε .αυτή την εικόνα έχω.που θα πάει όμως λίαν συντόμως μαζί θα είμαστε!!φιλιά μανούλα μου.μου λείπεις,,πολύ!!

kiki είπε...

Κι εμένα μου αρέσει να σκαλίζω παλιές φωτογραφίες!
Φιλιά στο μικρό Δημητράκη!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Μου φαίνεται σαν να πέρασε μια ολόκληρη ζωή...σε μια στιγμή.. βλέποντας παλιές φωτογραφίες....
Κάπου χρονικά συμπίπτουμε με τις.. εγκυμοσύνες!
Φιλιά αχτίδα μου!

OLINA M είπε...

Είχες δίκιο!
Πόσο μοιάζουν τα μεγάλα μας κορίτσια!!!
Ακόμα και τα μαλλιά τους είναι ίδια!
Εσύ μου το έλεγες από την αρχή, αλλά όταν είδα τη φωτογραφία της Ειρήνης κατάλαβα τι εννοούσες.

Ειρήνη είπε...

σε ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας όμορφες στιγμές από το κασελάκι των αναμνήσεων!!!!φιλιά!!!

Ανώνυμος είπε...

Το κέικ...θαυμάσιο!

Η φιλοξενία...μοναδική!

Εσύ και ο Δημήτρης...ΥΠΕΡΟΧΟΙ!

Ευχαριστώ για την καταπληκτική μέρα!


Ε. (Ξέρεις εσύ ;-)

thomi είπε...

αχτιδα μου συγκινηθηκα με τις φωτογραφιες...
γερή να είσαι να δημιουργείς, να δίνεις χαρά και να παίρνεις αγάπη!

Ευτυχία είπε...

Όλες οι φωτογραφίες, βγάζουν μια γλυκιά νοσταλγία, για αυτά που δεν θα ξαναδούμε τα επόμενα χρόνια,δυστυχώς.Ας μην χάσουμε όμως την ψυχή μας,ούτε το χαμόγελό μας,δεν πρέπει να τους κάνουμε το χατήρι.
Να είσαι καλά Αχτίδα μου και να
έχεις πάντα αυτό το γλυκό χαμόγελο που έχεις στις παλιές φωτογραφίες!!!

KaPaworld είπε...

Αχτίδα τι υπέροχα πράγματα πόσο πανέμορφα ζωγραφίζεις....Τι εποχές, με πιάνει θλίψη!! Συγχαρητήρια για όλα, για το εγχείρημα, το ρίσκο , τον ενθουσιασμό!!! Είναι χαρακτηριστικά σου κι έγινες μια θαυματουργή γιαγιά σούπερ δημιουργική που κάνει ζωγραφιά στο πιτς φιτίλι και δυο κέικ έτσι για να έχουμε....δεν σε πιστεύω δηλαδή....Δεν 'αρέσει η ξεκούραση ε;

Fanypap είπε...

Αχτίδα μου σε θαυμάζω!!!σε θαυμάζω!!!σε θαυμάζω ΆΝΘΡΩΠΕ!!! φιλάκια!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ..ΒΡΑΔΑΚΙ..ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΗ..ΓΕΜΑΤΗ ΑΠΟ ΌΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕς,,ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΙΖΩ, ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΣΑ, ΣΑ, ΣΑΣ ΧΑΡΗΚΑ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ..ΑΠΛΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΗ.

Rena Christodoulou είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΑΧΤΙΔΑ!!!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΟΥ ΧΑΡΑ!!!!!!
ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

CHEF AT THE MARCHE BISTRO είπε...

Μαμά άστα αυτά και φρόντισε τη φάρμα μου γιατί με τις εξετάσεις χρόνο μηδεν!!!!κοκαλο για τον σκύλο!!!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Καλημερούδια σου,
ωραίο πράγμα οι φωτογραφίες!!
Ένα κλικ και φυλακίζεις τη στιγμή !!
Εικόνες που γίνονται αναμνήσεις, στιγμιότυπα που γίνονται γλυκές παρελθοντικές αναφορές !!
Τόσα χρόνια , τόσες δημιουργίες, μέσα σε λίγες φωτο,
τόσα χρόνια χαμογελάς με το πινέλο στο χέρι !!
Πολύ μ άρεσε η βολτίτσα στο χθες , να την επαναλάβεις ,
σαμιώτικους χαιρετισμούς

Βάσια είπε...

Μια ζωή ολοκληρη ...........
Μπορει να μεγαλώνετε αλλά μεγαλώνει και η αγαπη σας για αυτο που με τοσο ταλεντο και μερακι κανετε!

Καλημερα .... σας περιμενω στο σπιτακι μου να παραλάβετε κατι απο εμενα!

Ανώνυμος είπε...

με συγκινησες τοσο!!!!δεν ξερω , αλλα πιστευω εισαι σπανιος ανθρωπος!! σε φιλω ! καλη σου μερα!! "κηπος των ευχων"