Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Ξεκουράζομαι...ιδέα σας...μα εχω κέφια!

Μετά από μία τόσο γεμάτη μέρα και κούραση εσείς τώρα θα νομίζετε ότι έχω αράξει στο κρεβάτι και χουζουρεύω... 
Αμ! δε!... το καμάρι μου και τέως εορτάζων μου ζήτησε με πολύ γλύκα πρέπει να παραδεχτώ να τον βοηθήσω στο ...χαμό που γίνεται κάτω στο μαγαζί μας ( πρώην)... ο υδραυλικός αρρώστησε λέει.. ( γιατί μου θύμισε αυτό τις δικαιολογίες που λέγαμε στη δασκάλα μετά από ..σκασιαρχείο;) και ήθελε να του ανοίξει χώρο...
Του έκανα το χατίρι πιο πολύ για να μη μου πετάξει κάποια πράγματα που εγώ τα έχω αποθηκεύσει.. με πιάνει απελπισία όταν σκέπτομαι που θα βάλω τόσα χρώματα και μικρο εργαλεία που αποθήκευσα σε μια μεριά που μου υπέδειξε σαν..ασφαλή και τώρα  θέλει να διαλύσει..
Έπαιξα λίγο με το μηχανισμό του στορ..πλάκα έχει..τον άκουγα με ενθουσιασμό να μου δείχνει που θα βάλει το κάθε πράγμα, του έσκαγα χαμόγελα και συμφωνούσα με όλα  ( μέχρι να έρθει η ώρα να τα φτιάξει θα έχει αλλάξει χίλια άλλα..) 
Βάλαμε στα...σκουπίδια το καναπέ μας ελπίζω να τον πάρει κάποιος που τον χρειάζεται... και έμεινε κάπως πιο ανοιχτός ο χώρος..
Αράξαμε στο μικρό καναπεδάκι που κρατήσαμε.. ήπιαμε το καφεδάκι μας.. και κάναμε σχέδια ! Απόλαυση είναι να τον ακούς να σχεδιάζει... τον λατρεύω γι' αυτό.. είναι σαν να ακούω κάποιο εγγονό μου να μου λέει τι θα κάνει! 
Τότε φίλοι μου (φαίνεται ότι η Τρόικα έχει βάλει κάμερες) μας ήρθε το πρώτο ραβασάκι της ΔΕΗ από ένα σπίτι που νοικιάζω..ξεροκατάπιε..σκέφτηκε τους άλλους δύο που θα έρθουν ( και είναι η πρώτη δόση!) και μετρίασε τη λίστα από όσα σκέπτεται να βάλει στο μαγαζί..
-Αγόρι μου του λέω..εγώ ένα γραφείο , συρτάρια και το καβαλέτο μου θέλω μόνο! κοιμάμαι και σε καναπέ..κάθομαι και σε μαξιλάρες.. πάψε να σχεδιάζεις κουζίνα σεφ !
Εκείνη την ώρα πέρασε μια γειτόνισσα και του έφερε δωράκι ( γιαγιά είναι .. 80άρα ...καρατσεκαρισμένο!) ένα  μπεγλεράκι με την ευχή να κόψει το ...τσιγάρο και κούπα με το όνομα του. Βλέπετε ο άνδρας μου έχει φαν κλαμπ από γιαγιάδες αφού όταν έχουν πρόβλημα τον φωνάζουν ( από λάμπα... καζανάκι..χαλασμένο παράθυρο... μέχρι να τους πετάξει τα σκουπίδια!) της έδειξε το ...λογαριασμό της ΔΕΗ και κοντέψαμε την..χάσουμε τη καημένη στη μέση του δρόμου..πανικός της έπιασε και πήγε να δει το γραμματοκιβώτιο της. 
- Βρε πουλάκι μου του λέω..δεν τα δείχνουν έτσι αυτά..θα έχεις τύψεις αν αυτοκτονήσει...
Φίλοι μου ..εγώ τη σημαία μου την έβαλα όμως γιατί αισθάνομαι προδομένη και παραδομένη σε κατακτητές ;
Αχτιδένια φιλάκια.. όχι.. σήμερα έχω κέφια.. δεν θα κάνω το χατίρι σε κανένα να συννεφιάζω..

18 σχόλια:

Δέσποινα είπε...

Πρώτα πρώτα Χρόνια Πολλά στο Δημήτρη,να τον χαίρεσαι και δεύτερον μη χαλιέσαι για κανέναν!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Καλά κάνεις Αχτιδένια μου και έχεις κέφια ..έτσι είμαστε οι έλληνες ακόμα και τις κατραπακιές ..βλεπε Δ.Ε.Η..τις αντιμετωπίζουμε..με χαμόγελο ...και επειδή όλοι λίγο πολύ στην ίδια κατάσταση είμαστε...μήπως δεν πρέπει να τους τα πληρώσουμε;;αλλά πάλι λεφτά θα πάρουνε...δεν θα πάρουνε την αξιοπρέπεια μας και αν αυτοί την πουλήσανε εμείς ας μή το κανουμε...φιλακια

BUTTERFLY είπε...

Κι εγω εβαλα σημαια! Και δεν θα τη βγαλω μεχρι να φυγουν οι κατακτητες!

mirsini's creations είπε...

Αχτίδα μου γλυκειά!! Να τους χαίρεσαι και να είστε πάντα γεροί και χαρούμενοι όλη η οικογένεια!! Είσαστε υπέροχοι άνθρωποι και αυτό φαίνεται!!!
Εντωμεταξύ νόμιζα πώς σου είχα γράψει μόλις έκανες την προηγούμενη ανάρτηση! Θυμάμαι που σου έγραφα αλλά μετά δεν θυμάμαι τι έγινε!! Μάλλον θα έκανα βλακεία στο τέλος και δέν το έστειλα! Πολύ χαίρομαι που προχωράει το μαγαζί σας!! Έυχομαι να πάνε όλα όπως επιθυμείτε και ονειρέυεστε!! Η αγάπη νικά τα πάντα και εσείς έχετε μπόλικη για όλους!!!!
Σου στέλνω πολλά φιλιά και μια μεγάλη αγκαλιά!!! :ο)

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Δέσποινα μου σ' ευχαριστώ πολύ..πάω μερικές φορές να συννεφιάσω μα μετά το ..σκέπτομαι και συνέρχομαι.Δεν βγαίνει τίποτε σκέπτομαι..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ρουλα Σμαραγδενια, τώρα περιμένω τη ΔΕΗ για το σπίτι μας και το μαγαζί..φαντάσου τι σοκ θα πάθω!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ BUTTERFLY, θα σου στείλω ένα μέιλ με μια φωτογραφία να γελάσεις..για γέλια ήμαστε..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ mirsini's creations δεν πειράζει γλυκιά μου για 40 μέρες λένε κρατούν οι ευχές..σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!

anthivolon είπε...

Θα είσαι νομίζω από τους τελευταίους που θα χάσουν το κέφι τους στην χώρα μας. Κι αυτό το κέφι και την αγάπη για τη ζωή μπορείς και το περνάς καθημερινά στα σπίτια πολλών!!! Να ΄σαι πάντα έτσι σου εύχομαι Αχτιδούλα μου, να σε νιώθουμε κεφάτη και να αισιοδοξούμε!!
Σε φιλώ

Ανώνυμος είπε...

@αχτίδα,μανούλα μου θα τα πουμε από κοντά!!!!!!!!!!!!

δημητρα λαγονησι είπε...

και εμεις βαλαμε την σημαια μας και λεω να μην την βγαλουμε.και απο οτι ειδα τα περισσοτερα σπιτια εχουν βαλει.δεν μας καταβαλει τιποτα,εχουμε κεφι,και προχωραμε!!!απο χαρατσια τι να πω?σημερα το πληρωσε ο αντρας μου.περιμενω φωτογραφιες απο το στουντιο.καλα τελειωματα.φιλακια,καλο βραδυ

Fanypap είπε...

Αχτιδα και Δημήτρη να είσαστε καλά! Καλές δουλειές στο μαγαζάκι σας!φιλάκια και καλό τριήμερο!!! φιλάκια πολλά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ anthivolon, ότι δεν μπορώ να αλλάξω προσπαθώ να το δω απο την αισιόδοξη πλευρά του Δέσποινα μου..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Νεφέλη μου σε περιμένω με χαρά..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Δήμητρα απο Λαγονήσι, δεν ξέρουμε τι να πρωτοπληρώσουμε όσοι κατα τύχει οικογενιακής έχουμε ακίνητα..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Φανή Παπαγεωργίου,φίλη μου θα σε πέρω στο τηλέφωνο να τα πούμε.

KaPaworld είπε...

Καλημέρα και χρόνια Πολλά και πάλι ...καλό κουράγιο με τη ΔΕΗ και με τις αλλαγές και με τις δουλειές και με όλα...και εγώ προδομένη αισθάνομαι!! Ομως χαίρομαι που δεν είμαι μόνη σε όλο αυτό είμαστε πολλοί και μαζί, μπορούμε πολλά..Φιλιά και καλημέρες!!

PiciFriki είπε...

και καλά κάνεις!