Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Λίγο πριν φύγω..ακούστε μια παράκληση για τα ζωάκια!



Αύριο φεύγω πάλι για τα Φλογητά και θέλω σήμερα ειδικά να σας κάνω μια επισήμανση και ..υπενθύμιση για τα αδέσποτα ζωάκια που σίγουρα υπάρχουν στη γειτονιά σας. Σήμερα φροντίζοντας τις γατούλες που έρχονται έξω από το μαγαζί μας ακόμα για να φάνε καθώς τους βάζουμε κροκέτες και νερό σκέφτηκα τα αμέτρητα σκυλιά που βλέπω πια στους δρόμους καθώς πηγαίνω Χαλκιδική και πόσα ακόμα βλέπω νεκρά.. Ο λόγος πιστέψτε με είναι η ζέστη και η αφυδάτωση που παθαίνουν από έλλειψη νερού. 
Γι' αυτό σας παρακαλώ πολύ να βάζετε σε γωνίες κάποιο άχρηστο για σας κουβαδάκι με νερό και να κάνετε το κόπο να το γεμίζετε  όταν αδειάζει. Στα εξοχικά σας, στη πολυκατοικία σας, στις πυλωτές, στις πρασιές..αυτό που για σας είναι δεδομένο γι' αυτά είναι ψάξιμο ημέρας. Θα τολμήσω να σας πω ακόμα ότι αυτά που πετάτε από το μεσημεριανό σας φαγητό στα σκουπίδια ..βάλτε το όπως εγώ σε μια μικρή σακούλα και αφήνετε το δίπλα στους κάδους των σκουπιδιών που καταφεύγουν για ψάξιμο τροφής όταν εμείς απολαμβάνουμε το νυχτερινό μας ύπνο !
Σκεφτείτε ..αυτό που πετάτε καθημερινά μπορεί να χορτάσει ένα ζώο....Ακόμα και όταν είναι λίγο εγώ το βάζω με τη σακουλίτσα στο ψυγείο μου και το κατεβάζω όταν γεμίζει την επόμενη ..όμως σχεδόν πάντα υπάρχει κάτι..
Θα σας το ξαναπώ ακόμα και αν ξέρω ότι γίνομαι ίσως ..γραφική για πολλούς..νερό...φαγητό..σε αυτά που είναι δικό μας δημιούργημα..Προχθές που γύρισε ο άνδρας μου από το ψάρεμα μου είπε με λύπη ότι είδε δύο σκυλιά ράτσας λευκά από κρύα πατρίδα ( Σάμουγελ) που ήταν παρατημένα, διψούσαν και γίνανε για λίγο επιθετικά  και σκάβανε στην άμμο για να βρουν δροσιά...Έχω να σας αναφέρω αμέτρητα τέτοια επεισόδια καθημερινά που βλέπω εγώ που ..τριγυρνώ συνέχεια..Δεν προλαβαίνουμε να αγοράζουμε κροκέτες και κονσέρβες όχι για το δικό μας σκυλί αλλά για τα αδέσποτα. Η Κλώντη σας διαβεβαιώ τρώει 1 κονσέρβα σε...2 μέρες και αν την φάει...οικονομικό σκυλάκι, όμως το νερό της είναι απαραίτητο και το αλλάζω 3 φορές την ημέρα.. 
Σκεφτείτε λοιπόν τα σκυλιά του δρόμου. Λοιπόν... βάλτε νερό στις γωνιές ή  έξω από τη πόρτα του εξοχικού σας...!
Λέω να σας αφήσω αυτές τις μέρες ήσυχους..σας κούρασα καθημερινά...μα θα σας διαβάζω..το χούι δεν χάνεται..καλό καλοκαίρι να πω; μπα..δεν πρόκειται να αντέξω για πολύ χωρίς να σας τα πω..θα δούμε λοιπόν το μέτρο της εξάρτησης μου...

8 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Όχι καλά κάνεις και τα λες..
Μπράβο..
Ευτυχώς υπάρχουν και συντριβάνια..

Rena είπε...

Αχ Αχτίδα αυτό είναι μια πονεμένη ιστορία,να 'ξερες τι βρίσιμο έχουμε φάει επειδή ταΐζουμε τα αδέσποτα γιατί λένε τα μαζεύουμε στη γειτονιά
και άμα θέλουμε να ταΐζουμε και να τα κρατάμε μέσα στο σπίτι μας.....

Ανώνυμος είπε...

@αχτίδα,καλησπέρα μανούλα μου!!!!εδώ να δεις τι γίνεται από αδέσποτα!!ανεύθυνοι άνθρωποι!!!!!!!δεν τα αγαπάνε ..τα παίρνουν και νομίζουν ότι είναι παιχνίδι!!!!ντροπή!!

Unknown είπε...

ΠΟΛΎ ΩΡΑΊΑ ΑΝΆΡΤΗΣΗ ....μπράβο γι αυτή την σημαντική υπευνθυμηση....έχουμε δει και έχουμε δει να γίνονται με τα ζωακιά που έχουν την ατυχία να ειναι ελευθερα λες και κάποιος από εμας δεν τα παράτησε....τελος πάντων ..νασαι καλά να περάσεις ομορφα...

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΦΕΥΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΑΠΟ ΤΑ ΦΛΟΓΗΤΑ ΘΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΧΩΡΙΣ ΤΙΣ ..ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΜΕΝΑ..ΦΙΛΑΚΙΑ ΑΧΤΙΔΕΝΙΑ

Τζένη είπε...

Αχ εμείς οι φιλόζωοι μια ζωή θα στενοχωριόμαστε για αυτές τις ψυχούλες που άλλοι με περίσσια άνεση βασανίζουν ή αδιαφορούν για αυτά....

Καλά να περάσεις Αχτιδένια μας!Κάνε και για μας μια βουτιά που αργούμε ακόμα να πάρουμε άδεια!

ZouZouna είπε...

Eγώ εσένα ν' ακούω θέλω και για τ' αδέσποτα... δεν θέλω να κάνω τίποτα.
Προτιμώ να ταίζω τον ηλικιωμένο που μένει στο υπόγειο απέναντι!
την καλημέρα μου και φιλιά !

SpIrToKoYto είπε...

καλά να περάσεις Αχτιδούλα...
για όλα νοιάζεσαι...-:))